Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oh eer wat leuk!!!

Ik heb hier al 3 diarree luiers verschoind dus ben benieuwd. Ze is niet ziek. Ik zeg tanden. Rode billen diarree... heb een enorme voorraad luiers bij hihi

Xxx

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sas heel veel s6 vandaag

@ All zou iemand haar 06 nummer naar mij willen sturen via PB ik weet namelijk niet of ik het haal en ik moet ook nog een kaartje halen.

x

Geplaatst

Heeeel veel plezier allemaal, het is echt lekker weer

hopelijk zijn wij er de volgende keer wel bij ;-)

maar vandaag blijven wij lekker thuis , ze is al wel beter te pas gelukkig. Maar mijn man word gebeld vanmiddag dus blijf ik liever bij spannend!!!!!!

Sandra ik heb je nummer, ik ga je een sms doen

@melis dank je! Wat fijn dat jou poging gelukt is gelijk!

Geplaatst

Hey meiden! We zijn vergeten een groepsfoto te doen!!

We transfer is aan het laden (duurt nog uurtje of 4) dus ergens vannacht krijgen jullie de foto's binnen!!

Xxx

Geplaatst

Ha ha daar dacht ik ook net aan.

Was gezellig ben benieuwd naar de foto's. Pb mij even je nummer dan stuur ik de foto vsn S. Even door.

Sas goed nieuws dus vandaag op naar een bruisje voor N.

Geplaatst

Sas, succes morgen. Weer zo'n spannende tijd

@meiden, het was gezellig en leuk iedern weer gezien te hebben. Idd balen van de niet groepsfoto.

Geplaatst

Sas, super spannend!

Heel veel succes morgen we gaan voor je duimen!

Ik vond het ook erg gezellig!

Jammer van de groepsfoto, maar wel weer een goede reden om wat af te spreken.

Ik ben benieuwd hoe de foto's zijn.

Geplaatst

Ik opperde net op fb, half jaarlijks uitje met groepsfoto??

Ik gooi gewoon een datumprikker eruit en dan kijken we wel oke? ;)

Oktober/november lijkt me wel wat ;)

Geplaatst

Sas heel veel succes vandaag ... We duimen hier

gisteren was super leuk, alleen filmen kan deze doos niet (niet een filmpje met de kids en jullie erop is gelukt. Bleek 3 sec gefilmd te hebben ipv 3 minuten of zo iets.. DOOS!

y.entl heeft in de auto 1 uur geslapen en daarna bij de 2e poging is ze uiteindelijk om kwart voor acht zingend in slaap gevallen. Hele verhalen had ze in bed we hebben beneden echt gelachen om der.

Ik ben benieuwd naar jullie filmpjes ...

Dikke kus eer

Geplaatst

Sandra dankje voor de foto's. Heerlijk om terug te kijken. Nog even nagenieten!

Vond het gisteren echt super. Nore en Nina ook. Als we de foto's terug kijken vertelt Nina er honderduit over. Zo leuk!

Maar tjee wat hebben wij met het weer geluk gehad zeg! Moet je nou kijken buiten, wat voor een k weer!

Heb nu al zin in oktober/november. Binnenspeelplaats goed plan

gr Shanna

Geplaatst

De tp is erg goed gegaan.

Gisteren was er bij het ontdooien 1 cel niet goed, maar na vanacht is dat helemaal hersteld en is het erg goed aan het delen geweest

volgens de gyn een toppertje, (blastocyte)

nu 2 weken wachten of hij ook blijft zitten

Binnen plaats in oktober/november zou wel fijn zijn, weer zou ook wel wat frisser zijn

misschien iets als een ballorig

@sandra idd vroeg wakker erg slecht geslapen vanacht

en N is altijd om 6:00 wakker ;-)

Geplaatst

Sas super!!!

Nu veel afleiding zoeken. Leuke dingen doen.

De wachttijd heb ik altijd als iets verschrikkelijks ervaren.

Eerste week ging nog maar de tweede....oef!

Dus...afleiding zoeken. mooi weer moet komen. En genieten maar!

gr shanna

ps 6.00 is bij ons ook heel normaal hoor. Al jaren.

Geplaatst

shanna, idd de 2 week is lastig dan denk je van alles te voelen enzo

gelukkig hebben we N.ienke die zorg wel voor afleiding.

Bij jullie dus ook 6:00 standaard, Hier ook soms wil ze nog wel eens wat langer slapen maar dat is zelden ;-)

@sandra tot hoe laat slapen ze bij jou?

wat voor boekjes hebben jullie dan, uit de dierentuin?

Geplaatst

Ja echt wel hihi

Ik haat klanten die te laat zijn! Leuk zo'n vrijmarkt maar je hebt toch echt een afspraak. Jammer maar helaas geen tijd meer hierna en ben echt lekker 2 weken dicht!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden