Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nou mama helaas niet kunnen ontsnappen aan de ziekenboeg...

Voel me mega ellendig..

en het ergste, ik kan niet echt ziek zijn heb de kids om voor te zorgen!

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Shanna, hoe is ze verder?

Als het l.ise was zou ik het nog even aankijken en de temp. In de gaten houden.

Evt morgen de huisarts bellen als je het niet vertrouwd.

Hopelijk is het iets onschuldigs.

Geplaatst

Half uurtje later had ze 40 graden koorts.... Na zetpil duurde even maar toch terug naar 38,6 graden.

ze is heel hangerig... Huilerig... Ze heeft afgelopen dagen wel een paar rode vlekjes gehad met name in gezicht. Of dat er iets mee te maken heeft?

maar we hebben toch morgen een afspraak bij kinderarts. Wachten de nacht dus idd nog even af...

Geplaatst

Ego bericht, dacht dus buikgriep had zo'n pijn dat ik van ellende naar seh ben gestuurd door de ha. Nou heb ik nierstenen dat verklaard een hoop alleen nooit geweten dat dat zo'n pijn doet.

Geplaatst

Quin...aiiii...Dat zal zeer doen!

Wat gaan ze er aan doen?

Staat het je behandeling voor nog een kleintje in de weg?

Hoop dat het snel over is...niet leuk!!!

Beterschap Quin...denk aan je!

Ladies kregen jullie ook afgelopen week de WIJ...met een berichtje dat je kleintje binnenkort alweer 1 JAAR wordt?

Werd even met de neus op de feiten gedrukt...Ja idd al bijna weer een jaar! Voor sommige nog 2 maandjes.....

Wat gaat de tijd toch snel...

Tjee alweer 1 JAAR !?!

Een jaar met pieken en dalen.

Een jaar van blijdschap en verdriet.

Maar ondanks de medische molen waar nog steeds helaas inzitten....een jaar met heel veel liefde!

Blijdschap overheerst.

Wat zijn wij blij met ons meisje en natuurlijk met de 2 andere kids!

Wat een geluk hebben wij.

En ik wens iedereen dit geluk toe.

Een kindje krijgen is echt een zegen!

En voor de dames die hier voor nog een "geluk" gaan, hoop dat deze wens ontzettend snel in vervulling zal gaan.

Dat jullie niet te lang hoeven dokteren.

Kom op kleintjes in spe...kom maar snel!

ps.

Nore is gelukkig wel weer aangekomen, ze zit nog niet op haar oude gewicht. Nog 110 gram te gaan. Maar we zijn op de goede weg! Wel zijn we weer met Nexium begonnen. Spuugt nog te veel, maaaar gelukkig geen erothromisine meer. Mooi. Waarschijnlijk krijgt ze wel buisjes in haar oren. Maar hoe wat wanneer? Zien we wel, groeit ze ook wel weer overheen!

Vandaag is ze hangerig...tja hoort er ook bij. Maar weet je...door haar geschiedenis zie ik wel constant beren op de weg...Grrrr Wie heeft er een geweer, moet ze even weg schieten!!!

gr Shanna

Geplaatst

Shanna, dat is niet mooi. Hoop dat je achtervangers hebt voor de kinderen. Beterschap meid.

Ja dit heeft gevolgen voor de poging, mag nu niet eerder starten dan dat ik gestopt ben met pijnstillers en de steentjes heb uit geplast en dit wordt nog een pijnlijke gebeurtenis:-(

Verder alle dames weer opgeknapt?

Geplaatst

Oh jee quin, dat lijkt mij erg pijnlijk! Hopelijk ben je er snel vanaf!

Shanna, ja hoor, longontsteking, dat kan er ook nog wel bij........

Beterschap

Geplaatst

Hoi

ik heb vandaag mama dag dus eindelijk ff tijd om forum te lezen. Zal straks op jullie reageren.

zo we hebben eindelijk vakantie geboekt verleden week en zijn met mijn verjaardag (29 mei) lekker weg :-).

we gaan 12 dagen naar Kreta (12 km van chania wat links op t eiland ligt) we zijn 3 jaar geleden in dat plaatsje geweest (halvedag) en vonden t errug leuk toen. Leuke boutique jes, mooie straten, beetje Italiaans. We zitten in n 4 sterren appartement all inclusive. Heb er zooo'n zin . Ben wel benieuwd of all inclusive bevalt nl nog nooit geboekt. Iemand nog toevallig in t bezit van de air traveller? Ik zoek er nog een :-)

y gaat lekker, zitten gaat al best goed alhoewel je er wel bij moet blijven maar zo schattig als ze zit te spelen en te schudden met rammelaar oid. Ze eet echt goed, ongelofelijk ga haar zo is wegen als we lekker in bad gaan. Kruipen lukt nog steeds niet maar spelen op t kleed op der buik houd ze wel langer vol.

quin As we speak is manlief op sollicitatie ... Volgens de head hunter 100% match maar we zullen zien.

meiden tot vanmiddag of later maar " I'll be back"

ga papje maken en lekker badderen met mijn schatje :-)

Geplaatst

Hier ook mamadag dus even tijd voor een update.

Eer wat een heerlijk vooruitzicht, Kreta. Lekke naar de zon, zwemmen. Heb geen air traveller voor je, maar ben tzt wel benieuwd hoe hij bevalt. Hopenlijk heeft je man een goed gesprek straks!

Shanna bah wat naar die ziekenboek. Helpt de antibiotica al? Sterkte daar!

Quin gatsie nierstenn, vast heel pijnlijk. En balen dat de nieuwe ronde nu uitgesteld wordt. Hopenlijk ben je er snel vanaf.

Shanna inderdaad al bijna een jaar. Dochtertje van mijn vriendin werd vorige week een jaar, tijd vliegt inderdaad. Maar he is zo leuk! Heb nu al zin in de 1e verjaardag, hopenlijk lekker buiten in de tuin.

Sandra je verzoek heeft geholpen, de zomer komt eraan! 22 graden zondag, jippie!

Hoe is het met je kleine nichtje?

Hier gaat het prima. Solliciteren schiet niet op, bijna alle vacatures zijn fulltime. Werd gister nog gebeld dat er voor een vacature waar ik op gereageerd had 700 sollicitanten waren! Heb wel een mega leuke vacature gezien, 100% match met ervaring etc, hier vlakbij. En dan krijg ik koudwatervrees, durf geen brief te sturen. Ben zo bang dat ik teleurgesteld word...Heb ik altijd als ik een superleuke vacature zie. Mezelf maar een flinke schop onder de kont geven en dit weekend een brief schrijven...

J doet het prima. Haar ontwikkeling gaat zo snel de laatste weken! Zwaaien, high five, bah zeggen als ze gepoept heeft (handig!), alle klanken nadoen als wij praten, aai zeggen tegen de kat, en sinds deze week op haar knietjes zitten. Kruipt nog niet maar dat komt vanzelf. Boventandjes zijn ook eindelijk door.

Morgen voor het eerst fietsen, zin in! Gisteren kwam het bestelde fietsstoeltje binnen. Via internet scheelde het 50 euro met de fietsenwinkel voor een complete set met windscherm. Ik zal wel zadelpijn krijgen want ik fiets zelden tegenwoordig. Vroeger deed ik alles op de fiets.

Fijn weeked alvast allemaal, geniet van het mooie weer!

Geplaatst

Jessi hoe was het fietsen?

sandra en? Was het leuk mooi schitterend om je nieuwe nichtje te bewonderen?

quin... Echt balen dat je nu weer moet wachten. Hoe lang kan zo iets duren?

eer... Wat een heerlijk idee dat je over een paar weekjes lekker de zon op gaat zoeken... Mogen wij mee?

Om even heel heel eerlijk te zijn. We zijn gaar, kapot! Mijn man is een levende lijk! Hij viel net in slaap in de wachtkamer van de huisartsenpost vanmiddag. Ons huis is aan het verslonsen.. We hebben een was, daar zeg je U bij.... Het lijkt de Mount Everest wel!

Achter ban om hulp vragen houdt ook een keer op, zekers nu ze zelf net ook zo ziek zijn geweest.

De afgelopen 4 dagen weigerde Nina om goed te gaan slapen. Ze had wel woensdag avond koorts... Maar verder toonde ze overdag niet echt ziek. Was voor ons dus ook een raadsel wat ze had, of ze überhaupt iets had. Maar nu vanmiddag had ze ruim 40 graden koorts... Toch maar naar arts gegaan. Antw: oorontsteking en beginnende bronchitis! Tuurlijk... Dat kan er ook nog wel bij.

En ik? Ik heb geen tijd om te herstellen van een longontsteking, moet mijn man ook ontzien en zo veel mogelijk helpen. Toen N.ore in het ziekenhuis lag, had hij een flinke buikgriep, daarna bijna weekje gewerkt en vervolgens vrijdag doodziek thuisgekomen van een blaffende snotterende griep. Afgelopen maandag toch maar gaan werken terwijl hij eigenlijk nog ziek was. Maar ja werk gaat ook door. Nu heeft hij nog een mega koortsblaar en loopt er bij als een lijk. Hij is 1.92 lang en is hard op weg onder de 80 te gaan wegen!

we hebben geen reserves meer! We zijn op!

sorry voor mijn geklaag!

wens iedereen morgen een super zonnige zondag! Laat de zonnestralen maar goed schijnen!

Geplaatst

Shanna, schattig hoor, wat heeft ze toch al veel haar! En die mooie krullen, leuk hoor!

Eer, klinkt heerlijk jullie vakantie!

En het zitten is echt leuk hè? Ze zijn zelf ook zo blij dat ze weer iets anders kunnen, en meer kunnen zien!

Jessi, succes met het solliciteren gewoon op alles schrijven hoor! En als het niet lukt weten ze niet wat ze missen.

Ben je lekker wezen fietsen? Ging het goed?

Vandaag zijn we lekker wezen wandelen en hebben we even in het gras gezeten met dit mooie weer. L.ise vond het erg interessant vooral de madeliefjes. Die ging ze pakken, bestuderen en aan mij laten zien, zo schattig! Oh ja, ze wilde ze natuurlijk ook even proeven ......

Geplaatst

Oh, ik heb trouwens weer mijn eerste blok nachtdiensten......

Vandaar het berichtje op dit belachelijke tijdstip.

Het valt mij trouwens wel zwaarder dan voordat l.ise er was.

Als ik thuis kom is ze al wakker en dan moet ik haar natuurlijk wel even wat aandacht geven maar dan ga je later slapen en ik slaap minder goed overdag omdat ik niet meer kan uitslapen. Dus nu mijn 3e nacht werken met in de afgelopen 2 dagen maar 7 a 8 uur slaap in totaal.

Maar goed na deze nacht ben ik er weer een tijdje vanaf en hoef ik pas vrijdag weer te komen werken!

Geplaatst

Quin hoe gaat het nu met je?

@daantje pittig die nachtdiensten zeg! lekker dat je nu een paar dagen vrij bent.

@eer wat lekker zeg, heerlijk naar de zon! hopelijk breekt die hier ook snel door ;-)

@shanna wat een leuke foto,s weer erg shattig!

Ik mag morgen voor de eerste echo naar het ziekenhuis, vind het wel weer spannend hoor

ben benieuwd, met de hormonen slikken gaat het goed. Ik heb eigenlijk nergens last van .

Fijne dag allemaal

Geplaatst

Sas, succes vandaag. Ben erg benieuwd

Shanna, hier vond er een de schommel ook zo leuk. Alleen mist hij de mooie bos met krullen;-)

Daantje, oeps die zijn dus ook weer begonnen. Sterkte meis ik zou er niet tegen kunnen.

Eer, heb ze bij het kruidvat zien liggen voor weinig. Heb er ook 1 alleen ik ga in dezelfde periode. Gebruik het ook als verschoningskussen op vakantie ideaal.

Jessi, hoe gaat het met de solli? En op de fiets?

Nou meiden stenen uit geplast. Deed nog even zeer maar dan ben je ook verlost. Hier nog 34 nachtjes slapen en ook naar de zo'n;-)

Geplaatst

Sas, spannend hoor! Heel veel succes!

Fijn dat je geen last hebt van de hormonen.

Quin, fijn dat je er nu vanaf bent! Dan kan je nu lekker met de voorpret van je vakantie bezig zijn

Geplaatst

Quin mooi dat je er vanaf bent, lijkt mij geen pretje

Ik moet volgende week weer naar het zkh voor een echo, baarmoederslijm was veelste weinig nog

dus het aantal hormonen is wat meer opgehoogt.

even afwachten dus

Geplaatst

Sas het blijft toch allemaal weer heel spannend....

Quin hè gelukkig de stenenverzameling is eruit! Heerlijk! Nu op naar de volgende stappen! En dit keer geen steentje in je maar een super bijzonder diamantje dat later glinstert in het leven!

Daantje petje af en heel veel respect! Tjee, nachtdiensten moet er niet aan denken!

he dames.... Nog iets meer dan een weekje dan zien we elkaar!

maar waar gaan we elkaar ontmoeten en hoe laat?

heb het kaartje al gehaald via c1000 dagje uit aktie!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden