Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Shanna, vanaf 24 uur nuchter zijn is het meestal.

Spannend maar gaat echt goed komen! !!

Eer wat sneu van de tandjes. Ik hoop dat ze lekker geslapen heeft. Hebben jullie het verder erg lekker? Geniet maar van het weer want hier is het echt belabberd.

Quin Hoe is het? ?

Hier alles prima. Alle versiering al aan het inslaan voor de verjaardag hihi.

Wij hebben sinds gisteren een aquarium. Sterre is er niet bij weg te slaan hihi. Die die!!

Dikke knuffel!!

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Shanna ik duim voor je dat t morgen doorgaat en dat flesje tja ff alle speeltjes uit de kast halen stel ik voor :-)

quin hoe gaat t met jou ? Zit je al in de 2e week ... Spannend hoor .

Meiden ik hoor alleen maar hut berichten over t weer in nl, getsie toch !

leuke filmpjes en foto 's weer op Facebook , camping, visjes en grote tv schermen ... Leuk hoor.

met Y vandaag echt n hele slechte dag gehad, huilen huilen huilen en maar niet kunnen slapen , sliep ze 5 minuten werd ze weer gillend wakker. Vannacht er 4 keer uit geweest toen ze weer aan het huilen was. Ze was heet och wat had ze een koorts. Vanavond op de valreep naar de dokter geweest om toch maar ff te laten checken of ze niet iets anders had dan koorts ( natuurlijk thermometer ligt thuis , doos die ik ben) Anyway longen en oren waren goed. Ze mocht wel weer n paracemol als ze hoger als 38,5 koorts had , dat had ze. Om half 8 vanavond is ze eindelijk in n diepe slaap. Wel hebben we n plastic zakje meegekregen om urine in op te vangen ( met soort plakband zit het nu vast aan haar mutsje ) en moeten we t morgen nog even bij de dokter brengen om te kijken of ze n virus onder de leden heeft, hoop het niet .

en ik zal wat warmte en zon meenemen As vrijdag nacht als we terug komen. Liefs vanuit Kreta

Geplaatst

Nou we zijn alweer thuis!?!

Echt een ingreep van niets.

Lopende band werk

oortjes waren idd rood en neusamandelen vergroot.

denk dat we idd er goed aan hebben gedaan.

Geplaatst

Gelukkig shanna dat het allemaal mee viel en je bent alweer vertrouwd thuis, dat flesje had ze zeker zo op na de ingreep :-)

hier is Y ook weer een stuk opgeknapt, urine na eerste check bleek goed, zat wel iets in maar was te verwaarlozen. Ze onderzoeken nog verder en mocht daar iets uitkomen bellen ze ons ( dat weten ze overmorgen.

ben aan het haken , een zonne hoedje , niet helemaal gelukt maar ben lekker bezig :-)

fijne dag all

Geplaatst

Eer, fijn dat de kleine meid weer opknapt. Geniet nog even van de laatste dagen.

Shanna, hoop dat je meisje snel herstelt van de ingreep.

Je mag toch ook stukjes waterijs geven?

Sandra, leuk dat aquarium, zag het op fb.

Sas, ook jouw meisje weer in de stijgende lijn.

Jouw volgende poging schiet ook al op.

Hier gaat slecht heb mega buikpijn gehad en het is jammer maar deze poging gaat niet slagen. Begon al met lichte overstimulatie en het voelt gewoon niet goed. Maar als ik naar ons mannetje kijk ben ik al zo blij en trots. En we hebben er nog 7 in de vriezer.

Ik ga van de zon genieten in bikini;-)

Geplaatst

Shanna, gecondoleerd. Ik weet dat je band met je ouders niet optimaal is maar het blijft toch je vader. Sterkte meis.

liefs eer

Geplaatst

Wat een h#ll! Wat komt er veel bij kijken zeg!?! Tjee...Vandaag kist geregeld. Rouwkaartjes. Welke mensen wel/nier uitnodigen. Veel bellen heel veel bellen. Iedereen alles uitleggen. Tel uitgezet. Mams en tante op sleep touw naar de stad kleding kopen. Trouwens kleding uitzoeken voor pa. Bloemen uitzoeken. Wat eten/ drinken we achteraf. Muziek uitzoeken. Wie wil er wat zeggen. Teksten uitzoeken voor op de kaart. Adressen achterhalen. Wel papa thuis vandaag. Nee wordt morgen. Donorteam kan morgen pas. Papa wel balsemen, niet balsemen. Wanneer crematie. Wanneer colondeanse. Waar crematie. Hoeveel auto's.... Nog wat vergeten?!!

Het ongelofelijke maar waar verhaal...

Zondag voelde mijn vader niet lekker veel pijn in de rug.... (Dacht door hard werken in de tuin)

Maandag ochtend heel vroeg door kennissen op de camping naar huis gebracht

Ma huisartsenpost gebeld... Wilden niet komen...(ze moesten zelf maar in de auto stappen)

Ma ambulance gebeld...(ma geschreeuwd gejankt... Pa zat te rollen van de pijn op bed...ogen draaiden alle kanten op)...ambulance wilde niet komen!

Ondertussen 8.00uur huisarts gebeld (15 min in wachtrij... Ma kwam er niet door)uiteindelijk wel... Huisarts wilde niet komen.

Ma pa geprobeerd uit bed te laten komen om naar de wc te gaan...pa valt flauw en begint te trillen... Huisarts wederkom gebeld... Gekomen en 15 min later met loeiende sirenes naar ziekenhuis...

Heel team staat direct klaar... Pa door scan.

Normale aorta is 2cm... Kritiek 8 cm bij pa 9 cm. ... Met spoed operatie via lies. Pa is bij is onder lokale verdoving... Pa krijgt hart stilstand. Gereanimeerd.... Pa op intensive care.... Een mega dikke buik. Vol met vocht en bloed... Moet het lichaam zelf verwerken... Waarden zuurgraad is 20 mag max 10 zijn. Pa is klinisch dood.... Besloten stekkers eruit 15.50 is pa overleden.

's avonds huisarts thuis geweest.... Er zijn grove fouten gemaakt bij huisartsenpost ... Volgens fax en de gegevens van het belletje van mijn moeder. En alle hokjes die zijn aangekruist, had per direct een ambulance moeten komen!

Ja is nu te laat mijn vader is dood!

Geplaatst

Lieve shanna

Wat een verhaal ik heb de tranen in mijn ogen ... Wat een rot situatie.

dikke knuffel Erika en ook een van Y.entl

Geplaatst

Gister gesprek gehad met hoofd van huisartsenpost. Er komt een heel onderzoek door een onafhankelijke commissie. Het gaat helemaal door tot aan het ministerie.

Was gisteravond wel apart... Met N.ore gaat het niet echt goed. Veel last veel huilen weinig slaap de afgelopen dagen. Vanacht ook weer. Manlief beneden met haar geweest.

Maar goed voor de zekerheid huisartsenpost gebeld... Uhum... Werd als een koningin behandeld we mochten direct komen, werden direct uit de wachtkamer geplukt... En vervolgens werd er direct gepraat over wat er gebeurd is afgelopen maandag. .... O wat ben ik kwaad dames. Ja ik had geen goede band mijn broer ook niet! (Maandgelden heeft pa nog mijn broer gesmeekt om weer contact te hebben... Mijn broer was er nog niet aan toe)... Wat een pijn wat een pijn en verdriet. We kunnen dit nooit meer veranderen. ... En daar zit de pijn!

neemt niet weg dat mijn broer en ik geen spijt hebben hoor...? Pa was er zelf ook bij, bij zijn daden.

We mochten Nore laten opnemen in het ziekenhuis.... Nou dames ik denk dat jullie het antwoord al weten. Now way!!!

Dan maar brak en kapot zijn. En extra veel zorg en liefde geven. Nog 2 dagen aankijken, dat moet wel lukken! Daarna moet het beter gaan.

Maar goed... Quin ik ben je niet vergeten hoor...! Hoe gaat het met je meis... Is het inderdaad misseboel?

Shanna

Geplaatst

Shanna wat naar allemaal, wat is er met nore? Zou ze ook last hebben van jullie spanningen? Misschien is het ook wel een heel gevoelig meisje.

Volgens mij een goed plan dat jullie haar niet hebben op laten nemen, heel veel liefde voor de kleine meid.

Knuffel van l.ise en mij.

Eer, bijna weer naar huis! Is het ondanks de trip naar de arts lekker geweest?

Jessi was/is het ook lekker bij jullie op de camping? Niet te koud?

Quin, hoe was jullie vakantie eigenlijk?

Hoe is het met je? Ben je alweer bij een arts geweest?

Volgende week verjaardag van L! Heb je nog leuke dingen gepland?

Ik ben een beetje kwijt wie wanneer nu precies op vakantie ging dus misschien zijn jullie nog weg, of allang weer terug....

Gaat het verder goed met de dames en kindjes?

Hier gaat het lekker, L.ise heeft alleen last van luieruitslag door de tandjes. Dus we zijn goed aan het smeren.

Geplaatst

Shanna wat afschuwelijk allemaal. Wens je heel veel sterkte de komende tijd! Heeft N.ore last van de operatie of iets anders? Hopenlijk knapt ze snel op.

Quin hoe is het? Wanneer mag je testen? Denk aan je!

Hier bijna bedtijd dus hou het f kort. Weekendje kamperen was erg leuk, met alle ooms en tantes dus J heeft genoeg aandacht gehad. Het was alleen te koud/nat om op de grond t spelen dus t arme meiske heeft 3 dagen bij 20 verschillende mensen op schoot gehangen. Toen we zondagavond thuis waren was ze heel huilerig, koorts. Maandagochtend vroeg nog een zetpil gegeven, had weer 38,5 maar daarna was t goed, gewoon naar het kdv geweest. Wel sinds maandagavond af en toe diarree, ik ben toen overgestapt naar Nutrilon 3 (wel eerst gemengd met 2). Gisteravond was slapen gaan een drama, huilen, krampjes. Vanavond ook weer twee uur lang krijsen, krijsen, krijsen. Na de zetpil ging het goed,ze viel uitgeput in slaap. Hopenlijk is het snel voorbij. Ze is nu 11 maanden en dat schijnt een hele heftige sprong te zijn.

Nog een maandje en dan is ze al weer 1! Hebben jullie al ideeen voor traktaties kdv, taart, cadeau's etc? Ik ga voor het Dikkie Dik thema. We lezen dat boek elke avond, en hebben ook zo'n rode kater.

Liefs allemaal!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden