Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hier even wifi. Helaas ongesteld geworden gister ondanks de bollen, dus niet getest.

Shanna, lees naar nieuws. Gecondoleerd meid.

Wij nog lekker op vakantie en het is hier 29 gr. Kleine man ligt alleen maar in het water is er dus niet uit te slaan. Verder lust hij graag vis, zijn we hier achter gekomen. Hij houdt de afkomst van zijn toets dus hoog.

Meiden, tot later

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Quin

Balen dat deze poging mislukt is maar je voorgevoel klopte dus. Ongetwijfeld zul je teleurgesteld zijn. Sterkte mop.

shanna hoe gaat t met N? En is de crematie al geweest of na het weekend pas?

jij ook sterkte met turbulente dagen.

hier weer veilig thuis, Y had op terug weg wel wat last van haar oortjes net als mama. Gelukkig hadden we n upgrade en zaten we eerste klas met drie stoelen dus geen klagen ondanks € 50,- bijbetalen voor overgewicht ( hebben niets gekocht wat zwaar was dus waarschijnlijk geluk gehad op de heenreis) vandaag laat ik Y veel slapen want ze is gewoon nog bekaf ( snel huilen) koffers zijn uitgepakt, 2e wasje zit erin dus ben lekker bezig. Y is wakker dus ga haar uit bedje halen.

Hoe is het met de rest vd ladies ??

kus eer

Geplaatst

Morgenochtend crematie...

afgelopen avond kist dicht gedaan. Emotioneel moment.

Het is net tafeltennis. Mijn emoties vliegen alle kanten op.

Wat is dit zwaar en moeilijk!

gr shanna

Geplaatst

Shanna Veel sterkte morgen. Zijn zware momenten

Quin wat balen Dat Het niet gelukt is. Nu even rust voor de zomer en dan de cryo's aanspreken?

Eer weet blij thuis te zijn? Arme y zo'n last gehad op de terug weg :(

Een upgrade is wel lekker ondanks die 50 euro.

Was dat met een speciale reden?

Hier gaat alles prima. Sterre gaat nu los staan (Gaat niet altijd even goed hihi ) en vrijdag hadden we een los stapje :) daarna ook echt niet meer hihi.

Tandje 8 is Door nu.

Ze eet u volledig met de pot mee. Ook af en toe een frietje. Maar dan 3 pijltjes en daarna een boterham of yoghurt met vers fruit.

Verder erg zin in de verjaardag :) nog 1 maand. Onvoorstelbaar... een jaar grleden kon ik niet wachten tot ze er was ;)

Geplaatst

shanna heel veel sterkte vandaag!

@Quin balen dat het niet geukt is! maar wat geweldig dat jullie nog zo veel in de vriezer zitten

ga je nu gelijk door?

@sandra leuk dat ze al met de pot mee eet! geef je der gewoon alles al dan? en lust ze ook alles?

@eer sneu dat ze last had van der oortjes, heb jij ook de fles gegeven of een koekje bij het opstijgen/landen? wij gaan donderdag ook vliegen met N.

las dat je dat kon doen? ben benieuwd of het helpt.

Hier gaat N ook in een keer zo snel. zo kruipt ze binnen een week, week erna staat ze overal waar ze zich maar kan optrekken

en ze doet ook stapjes als ze staat b.v via de tafel

zo leuk allemaal!

tandje nummer 9 is nu ook door.

beloofd een heerlijke week te worden met mooi weer, genieten dus allemaal

Geplaatst

Shanna, heel veel sterkt vandaag.

Quin, ookalweer dacht je het al is het heel vervelend dat het echt niet gelukt is. Sterkte

Eer, welkom thuis! Wat zielig dat y last van haar oortjes had. Heeft ze een beetje bij kunnen slapen?

Sas, jullie ook lekker weg! Waar gaan jullie naar toe?

Sandra, wat is het allemaal snel gegaan hè? Ik denk nu de verjaardag dichterbij komt ook vaak terug aan een jaar geleden!

Hier staat de stand van tanden nog steeds op 4, 2 onder in het midden en 2 bovenin waar ze de middelste 2 heeft overgeslagen en eerst met die ernaast is begonnen. Heel charmant nu ze wat groter worden! Haha!

Oh, wat trouwens heel schattig is, ze aait nu. De hond van mijn ouders en andere beesten en ze zegt dan ook aaaaai. Vanacht was ze wakker om 4 uur..... Dus ik zat even naast haar bed met mijn ochtendjas aan. Zat ze op haar knieën en voelde ze mijn mouw..... Aaaaaai. Haha, dat is toch wel heel lief ookal was het een belachelijk tijdstip.

Geplaatst

oww daantje wat lief! dat maakt het weer goed he om 0:400 haha

een jaar geleden hadden we dikke buiken en hadden we verlof!!

Geplaatst

Shanna, heel veel sterkte, er komen nog genoeg moeilijke momenten aan, nu je de afleiding van het geregel niet meer hebt, althans dat vond ik bij mijn vader.

Wat een hoop tanden overal al! N heeftvervpas 2 en M (bijna) 4.

vrijdag weer naar cv en zondag op vakantie!

moet weer aan het werk, tot snel!

Geplaatst

Heel erg bedankt voor de steun die jullie mij gegeven hebben. Dat geeft echt een goed gevoel!

Vanmorgen was de crematie en deze is goed verlopen.

Het was een mooie ceremonie zelfs mijn mama heeft wat gezegd. Heel knap van haar. Heel bijzonder.

We hebben liedjes gedraaid van oa vangalis, paul de leeuw - de steen, Robert Long - een liedje voor als ik er niet meer ben en aan het eind van Erik Clapton - see you in heaven.

Ook aan het eind mocht iedereen een gerbera op de kist leggen.

Eerder deze week had ik al foto's gemaakt voor mama van alle bloemen die papa gekregen heeft. Ook onze stukken. Papa staat er soms wel bij op maar heel onscherp. Dat is voldoende genoeg. Ook vandaag heb ik foto's gemaakt van de kist in de aula met alle bloemen. Heb ik aan het eind gedaan. Niet iedereen hoeft te weten dat wij deze foto's gemaakt hebben. Deze foto's samen met de teksten van de liedjes plus de teksten wat er gezegd is en de rouwkaart en rouwadvertentie en nog wat dingetjes gaan we een boekje van maken. Ter herinnering aan mijn vader voor mijn moeder.

Nick heeft afgelopen woensdag geholpen met de kist (dragen van het laken) naar het appartement te brengen. Het heeft hem goed gedaan om alles mee te maken. Ook heeft hij opa aangeraakt. Eerst durfde hij niet maar later wel.

Nina hebben we zondag pas opa laten zien. Heb eerst informatie ingewonnen hoe ik dit moest doen. Het moest op een rustig moment, waarbij niet te emotionele mensen bij aanwezig waren. En dat was afgelopen zondag ochtend. We moesten haar gewoon haar gang laten gaan. Wilde ze naar de kist kijken, prima! Wilde ze naar de bloemen kijken, prima! etc etc..

Wij zaten ook in dubio of we dit nu wel of niet moesten doen.

Maar op zondag ochtend (Puur toeval). Ging ze bij mij op schoot zitten en zei.."mama...waarom ben je zo verdrietig?". Bijzonder toch? Ik huilde geeneens! Wat kinderen me allemaal wel niet kunnen voelen! Ben echt blij dat we haar opa hebben laten zien. Ze heeft hem aangeraakt. Geaaid door de haren! En daarna ging ze heel rustig verder spelen. En maakte tekening na tekening die op de kist moest! Nu kan ze begrijpen waarom het deze week allemaal zo hectisch verliep> Waarom de dingen gingen zoals ze gingen.

Wel werd ons geadviseerd om haar niet bij de crematie te betrekken. Dit was te abstract voor haar en te veel emoties die ze niet zal begrijpen.

Ik heb jullie dit geschreven, omdat als jullie ook in deze of een soort gelijke situatie terecht komen. Jullie misschien een idee kunnen krijgen hoe het ook kan. En misschien wisten jullie dit al.

Zelf was ik 4 jaar toen mijn opa overleed. Ik heb nooit begrepen destijds waarom ik niet mee mocht naar het "feestje". Want zo voelde dat ik begreep dat niet en voelde mij buiten gesloten!

Vandaar dat ik nu super blij ben met deze oplossing. Ik denk dat wij er goed aan hebben gedaan!

Het gaat nu weer veel beter met Nina. Het leek namelijk dat net als de vorige keer (situatie opname N.ore rotavirus ziekenhuis). Ze weer helemaal in haar schulpje ging kruipen.

Dit is nu niet het geval.

Het was een hele intensieve dag met een dubbel gevoel want het was ook net een reunie. Al mijn tantes ooms neven en nichten waren er...Een vreemde situatie. Ook mijn beste vrienden waren er. Mijn schoonouders....kortom alle mensen die mij dierbaar zijn. Hoe vaak maak je dat mee. Liever heeeeeeeel lang niet meer.

Maar goed...wat ook mooi was.

Aan het eind van de "crematie" hebben alle kleinkinderen (ook die niet aanwezig waren) een klein beertje gekregen van de uitvaartdienst als aandenken aan opa. Dat vond ik zo'n mooi gebaar....

Vanavond ga ik lekker saxofoon spelen in het orkest. En speel ik te hard? Jammer dan...deze keer ga ik lekker van mij af blazen!

Tot toeterse Dames!

Shanna

Geplaatst

Hi all, weer een tijdje afwezig geweest. Mijn vader heeft twee weken geleden een hart infarct gehad en heeft toen een tijdje in het ziekenhuis moeten liggen. Daarnaast had mijn oude woning die ik nu verhuur last van water lekkage. Gelukkigers mijn vader weer thuis en de lekkage is ook opgelost.

Shanna hoe gaat het nu met je?

ik zie dat er ook nog een aantal op vakantie zijn / geweest. Heerlijk voor jullie

ik lees ook wat verhalen over nieuwe tandjes. Nou hier nog niets erbij. Ik zit eigenlijk wel te wachten aangezien hij al weken aan het kwijlen is. Maar nope....

gisteren naar CB geweest, voor twee prikjes. Was ik niet op voorbereid:-( maar kereltje was super stoer. Hij heeft niet gehuild. Hij is nu 74,5 en weegt 8558. Weer helemaal goedgekeurd:-)))

zijn jullie ook bezig met de voorbereidingen van het grote feest? Nog bijzondere ideeën om het aan te pakken? En volgens mij is er binnenkort al feest. Ik weet alleen niet welke datum.

Lfz ig

Geplaatst

Gvd heel verhaal getypt en weg was het...

Hier ook weer terug na een erg volle vlucht, dus pech geen extra stoel. Was na 2.5 uur wel klaar mee met L op schoot de vlgnd x boek ik een stoel. Verder fantastisch gehad.

Nu druk met wassen, boodschappen en feestje organiseren as zondag al weer 1 jaar de tijd gaat te snel.

Shanna, mooi afscheid gehad lees ik. Hoop dat de band met je moeder ook beter gaat worden.

Iggie, knapt de pappa al meer op, hoop dat hij snel weer de oude is. Wel even heftig geweest allemaal. Sterkte meid

Jessi, idd wat burgerlijk een vouwwagen, maar wel heel leuk ook straks voor J op de camping. Als L wat oude is ga ik ook zeker naar de camping vond ik zelf vroeger ook het leukst. Ha ha denk dat manlief dan wel thuis blijft hier.

Eer, jij ook lekker gehad en top vlucht terug.

Nu weer aan de bak zeker? Heeft vriendlief al wat gevonden, blijft toch nog steeds een nare tijd om een job te vinden.

Sandra, jouw meisje al weer opgeknapt?

Geplaatst

Hi all,

quin gefeliciteerd met L. Ian vandaag een jaar geleden was je de eerste van ons groepje

die beviel. Fijne en gezellige dag morgen met t feestje.

Ik heb een half uur zitten zoeken maar hier is het dan:

Bevallen!

8 juni 2012 - Quin van zoon L.iam

12 juni 2012 - Eer van dochter Y.entl

15 juni 2012 - Shanna van dochter N.ore

30 juni 2012 - Iggie van zoon T.hymo

30 juni 2012 - Jessi van dochter J.asmijn

3 JULI 2012 - Chantal van zoon T.homas

8 juli 2012 - Sandra van dochter S. terre

8 juli 2012 - EmvElin van dochter M.ila en zoon N.oah

17 juli 2012 - Daantje van dochter L.ise

17 juli 2012 - Jo van dochter T.ess

y is bij mijn ouders voor t eerst logeren want mama heeft n feestje van oude vriendin ( stap tijd) erg veel zin in, maar moet me nu mooi gaan maken want heb om 21.15 afgesproken. Morgen reageer ik nog ff uitgebreid

liefs eer

Geplaatst

Quin gefeliciteerd met je jochie! Alweer 1 jaar. Wat gaat de tijd snel!

komen bij jou ook allerlei herinneringen en emoties naar boven?

had ik wel destijds met n.ina....

fijne verjaardag

gr shanna

Geplaatst

Onze boefje is morgen 9 juni jarig. Was precies 00.01 dus net niet op de 8e

In het lijstje missen we vlgnd mij sas nog.

Elke x als ik naar de klok kijk denk ik zat op zoveel cm ontsluiting. En ook hier wel emotioneel mede dat ik denk ga ik het nog een x mee maken.

Eer, veel plezier en niet te veel wijntjes hè !

Plaats morgen een foto op fb van de taart;-)

Geplaatst

Lieve Quin,

Van harte gefeliciteerd met jullie kleine grote man 1 al weer wat is dit jaar snel gegaan. Meis probeer te genieten van deze dag vond het z ook bijzonder .

Geplaatst

Van harte gefeliciteerd!!!

En ook alvast voor Shanna en Eer, want wij zitten nu in de auto op weg naar Frankrijk!

Tot over 2 weken!

Geplaatst

Emevlin, fijne vakantie en geniet van het mooi weer.

Meiden, dank voor de felicitaties. Het wordt lekker druk iedereen komt even langs. Pppfffttt dus nog rond de 30 man en ik wilde het rustig houden☺

Geplaatst

Quin gefeliciteerd met je kleine grote man! Geen baby meer maar officieel dreumes! Een nieuw tijdperk... Hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad, en dat L.iam goed verwend is.

Geplaatst

Wij hebben ons feestje gehad en de kleine man is goed verwend met alles. Helaas vandaag voor moeten boeten met koorts en dreinerige dreumes ha ha leuk hè om nu dreumes te zeggen.

Eer, ben jij al klaar voor de party woensdag?

Geplaatst

Quin nog gefeliciteerd met je mannetje!!! 1 jaar Pffff snel gegaan he

gisteren alweer terug gekomen van de paar dagen weg was heerlijk, vliegreis ging ook erg goed

Weekje vrij is ook zo weer voorbij he...

fijne dag allemaal

Geplaatst

Sas, waar ben je geweest? Heerlijk dat de reis goed is gegaan en bedankt voor de felicitatie, gaat inderdaad snel.

Jessi, heb jij al een nieuwe job gevonden?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden