Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!


Liedje

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Quin, wat een super nieuws zeg! Nu lekker genieten van je zwangerschap.

 

Meiden sorry dat ik hier zo weinig ben maar ben erg ziek moet nu 24 uur per dag spugen en heb de meds verhoogt naar het maximale wat ik in mag nemen en als het met 2 dagen niet beter gaat moet ik mij melden of als ik mij nog slechte ga voelen dan nog eerder natuurlijk.

Verder hebben wij vandaag weer even mogen spieken en onze uk was lekker eigenwijs het wou niet op de foto lag heerlijk op zijn kop en draaide alle kanten op behalve de goede maar goed alles is dus met onze uk in order en daar maakte ik mij erg druk om omdat ik nu al 9 kg ben afgevallen en was bang dat het de kleine het niet goed zou doen wel dinsdag weer een echo maar dan in mijn eigen ziekenhuis bij mijn eigen gyn(ben ik erg blij om lekker dicht bij huis en niet meer 2 uur in de auto heen en terug)

 

Ook ik wil iedereen hele fijne feestdagen wensen en een fantastisch 2012 waar er (alweer) mama mogen worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quin nou dat is goed nieuws zeg ...

 

Iedereen gezellige dagen en veel plezier voor diegene die het met kerst gaan vertellen. Wij nog een weekje wachten. Pffff ...

 

Morgen avond naar schoonouders het wordt n corrigerend hemdje dan wel onderjurkje en ga zwart jurkje aan doen met daarover heen lang vest dus hopelijk kunnen we de buik verbergen :-)

 

Meiden enjoy

Link naar reactie
Delen op andere sites

@esly zou idd wel gek zijn als we de laatste keer de echo op de afd hebben, is toch best vertrouwd daar geworden

 

@chanta jeetje wat vervelend dat je zo misselijk bent zeg, gelukkig doet jullie uk het goed, rustig aan doen!

 

Fijne feestdagen allemaal!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chantal jeetje meis al 9 kg afgevallen !!! Oh dan ben je echt verschrikkelijk misselijk ... NOT FUNNY.

Mag je helemaal niks innemen tegen de misselijkheid ?

Liefs en xtra dikke knuffel voor jou

 

Ps lekker dat alles goed is met de kleine .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje chantal, wat heftig zeg, met al dat overgeven... Arme jij!

 

Hier eigenlijk geen nieuws... Ben hier niet meer heel vaak maar leef natuurlijk wel met jullie mee!

Donderdag weer een echo en als die goed is mogen we naar een verloskundige als we dat willen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen is mijn zus langsgeweest en hebben we het hartje gehoord, wat gaaf!!.

Heb haar gevraagd of zij wist of onze moeder eerder danwel later dan de uitgerekende datum bevallen is. Ze vertelde me dat ze bij alle 5 (ik ben nr 5)

twee weken overtijd was. Mijn zus die 2 kids heeft was bij beide ook bijna 2 weken overtijd. Hmm zal ik een uitzondering zijn en wel optijd bevallen ?

Mijn zus was nl nooit misselijk geweest en ik wel .... ach we zien het wel tzt.

 

Morgenochten om 11.00 uur de vlokkentest, zie er wel een beetje tegenop maar volgens de brochure is het met 1 minuut gebeurd dus dat hoop ik dan maar....

 

fijne avond.

 

Allemaal leuke kerstdagen gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Las laatst bij iemand waar ze het vergeten waren te vragen en die kreeg het ongewild te horen, als je het niet wil weten zou ik het duidelijk aangeven. Hier is het nog een discussie mijn man wil het graag weten en ik niet.

Maar doe je het na de punctie wel rustig aan.

Het gaat redelijk goed met ons hoewel ik de bloeding nog niet echt los kan laten om weer vertrouwen te hebben in het lichaam. Wij hebben morgen de combitest en ik ben ook wel zenuwachtig.

Mijn misselijkheid is wel afgenomen en daar maak ik me dan ook weer zorgen om.

Als de kleine is geboren heeft mama alleen maar zorgrimpels.....:hmz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eer sterkte vandaag. Ben benieuwd hoe je het vond!

 

Quin... Je kan ook vragen of ze het op een papiertje schrijven wat het wordt. Zo kan alleen je man het weten en jij niet. Echter..... (ze boden dit namelijk de vorige keer bij ons aan. Manlief wilde het niet weten, ik wel!.. Manlief gaf aan " zeg het maar, gewoon! Anders weet ik het over een paar minuten toch!" En dat is waar! Kan mijn mond toch niet houden. Maar misschien is dit voor jullie wel een optie!

 

Vandaag weer echo (7e). Daarna paar weken niet!

Nog steeds erg blij met mijn doppler! Super om te kunnen luisteren wanneer je maar wilt!

 

Tot so far.. Gr. Shanna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

 

wij hadden vanochtend de 12-weken echo bij de verloskundige. De kleine lag precies op schema, was nu 5,5 cm. In het begin lag hij/zij lekker rustig, zodat we alle 'onderdelen' goed konden bekijken, echt ongelooflijk hoe compleet de baby al is. Toen wou de verloskundige foto's gaan maken en toen begon er toch een spektakel! Springen, benen buigen en strekken, zwaaien en tuimelen. Heel leuk om te zien. De verloskundige moest er zelf mee lachen en de uitkomst was 5 mooie foto's van ons tweede wondertje!

Seppe was ook mee geweest, maar vond het na 5 minuten niet meer zo interessant. Ook wil hij niet dat de baby bij ons komt wonen, maar hij heeft nog lang om er aan te wennen...

 

Fijne dag nog allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn n half uurtje geleden pas thuis vd afspraak van 11.15 . Ze liepen 1,5 uur uit ... Ik ben geen zenuwachtig type dus dat was ik niet maar had niet zo'n zin in die naald van 20 cm. Al met al was het peanuts ... Goed ontspannen en langzaam uitblazen, echt met 1 minuut was t klaar. Daarna 20 minuten bijkomen in kamertje en toen lekker naar huis. Lig nu in bed met 2 paracetemol en thee en ga zo slapen ... Mijn buik is wel gevoelig mag morgen ook niet werken dus ik kan rustig aan doen.

 

Bedankt voor jullie support.

Mamma v seppe, fijn dat alles weer goed was en idd je zoon heeft nog even om te wennen aan t idee van een broertje of zusje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het goed ging eer. Toch altijd spannend. Wist niet dat je dan al een uitslag kon krijgen wat het word.

 

Chantal wat vreselijk meid! Gaat het al wat beter?

 

Hier prima, alleen heb zoveel buikpijn, kan niet naar de wc :( maar ach, maandag 12 wekengrens :)

 

Shanna, ik heb van mijn vorige zws een doppler, maar ik kan nog niks horen hoor :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo lekker met het laptopje op de bank, bakkie koffie en de top 2000 aan ...

 

Sandra81 ik was voor de zwangerschap iemand die dagelijks naar het toilet moest voor nr2...echter ik merk idd dat mijn darmen veel trager werken als normaal

en ik niet meer dagelijks ga. Heb ook gelezen dat je darmen lui worden als je zwanger bent...

Volgens mij in het zwanger juni topic heb ik dezelfde klachten gelezen en stonden daar wat tips van de andere... roos visee laxo kan dat??

 

Quin hoe gaat het met je? inmiddels ben je volgens mij al weer een kleine week verder en dus dik 12 weken zwanger, wanneer heb je weer controle? Voel je je wel goed?

 

Vandaag dus nog verplicht thuis op dokters advies, voel mijn buik nog wel maar dat zal ook wel komen dat ze door mijn buikspieren zijn heen gegaan met die naald (ja ja buikspieren schijn ze toch te hebben ...ha ha ha). Dus met eigenlijk alles wat je doet voel ik mijn buik een beetje trekken.

 

realiseerde me gister dat het de laatste keer was in het ziekenhuis in Rotterdam... voelt toch een beetje raar ..had graag de doktoren nog willen bedanken voor de goede zorg en het wonder dat ik uberhaubt zwanger ben geworden door hun goede zorg. Zal ze na de 20 weken echo een kaartje sturen en natuulijk tzt het geboorte kaartje.

 

Ga me zo lekker installeren voor de tv en lekker filmpjes kijken

 

liefs eer

 

ik zal zo het lijstje weer even te voorschijn halen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Emely - 27 jaar - spontaan zwanger - 1e kindje

Eer - 42 jaar - 3e IVF poging - 1e kindje

Iggie - 36 jaar - 1e ICSI poging - 2e kindje

Jessi79 - 32 jaar - 1e ICSI poging -1e kindje

Jo1978 - 33 jaar - 2e ICSI poging - 1e kindje

Sterremaud

Liedje - 29 jaar - 1e ICSI poging, 2e CRYO - 1e kindje

Meisje38 - 38 jaar - 1e IVF poging - 2e kindje

Quin - 36 jaar - 1e ICSI poging - 1e kindje

Shanna74 - 37 jaar - IVF poging - 2e kindje

Sandra81- 30 jaar - 1e IVF poging - 2de kindje

Iza - 30 jaar - 7e CRYO uit IVF 3 - 2e kindje (dochter was van de verse tp van IVF 3)

MamaVanSeppe (Sylvia) - 33 jaar - 1e ICSI poging - 2e kindje (Seppe 5e TP van 3e icsi poging)

Chantal33 - 36 jaar - 1 IVF met ECD - 2e kindje (Frederique 3e tp van 1e IVF met ECD)

Sas27 - 28 jaar- 2e CRYO tp uit 1e IVF - 1e kindje

Danore - 34 jaar - 2e IVF poging - 1e kindje

D@@ntje - 30 jaar - 1e ICSI poging - 1e kindje

Esly - 42 jaar - 2e IVF poging - 2e kindje

Isa - 24 jaar- 3e ICSI poging - 1e kindje

EmvElin - 31 jaar - 3e ICSI poging - 2e kindje

 

 

Uitgerekend

1 juli 2012 - Liedje

4 juli 2012 - Jessi79, jo1978, Shanna74, Sterremaud

5 juli 2012 - Iggie

8 juli 2012 - Eer, Quin

11 juli 2012 - MamaVanSeppe (Sylvia)

12 juli 2012 - Esly

16 juli 2012 - Sandra81 & Danore

18 juli 2012 - Chantal33

19 juli 2012 - Sas27

21 juli 2012 - Iza

22 juli 2012 - D@@ntje

27 juli 2012 - Emely & Isa

29 juli 2012 - EmvElin

 

Controles

27 december - Danore (3e echo), Shanna (7e echo)[/i][/b]

28december - D@@ntje (3e echo)

4 Januari - Sandra81 (4e echo)

9 Januari - Shanna (8e echo)

16 januari - Jessi79 (2e keer vk)

13 februari - Jessi79 (20wk GUO)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Roosvisee laxo werkt helaas niet meer. Spaghetti werkt erg gied (gebruik heel veel olie :) ) daarom kon ik vanmorgen gaan gelukkig hihi

Ik heb er altijd al problemen mee, maar kan het van de 1ste niet herinneren. Maar heb nu alles sterker, net weer geknuffeld met de pot.

 

Heb vandaag een dagje met mijn jongste en de jongste can mijn man. De middelste is met papa mee naar het werk en de oudste is uit logeren bij mijn neef. Alles komt straks weer thuis. Moet echt ruimen maar ben weer eens niet lekjer.... Word dus vrij weinig gedaan :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

eer fijn om te horen dat jjj je wel goed voelt.

 

Vanmorgen bij de huisarts geweest en met 2 doosjes weggegaan waar ik heel blij mee ben.... wie zou dat nog eens zeggen als je bij huisarts vandaan komt. Maar eindelijk heb ik pillen voor de misselijkheid en zakjes voor de stoelgang pppffftttt voel de opluchting bijna al:toppie: Donderdag gaan wij naar Lapland en zag het niet zitten om een week misselijk en verstopt op bed te liggen daar.

 

Vanmiddag hebben wij een echo en hopelijk gelijk de uitslag van de combitest, toch best wel weer zenuwachtig voor alles.

 

@shanna ik weet dat ze het op een briefje kunnen schrijven maar wij maken er een beetje sport van om deals te sluiten dus hij mag het geslacht weten dan mag ik de naam kiezen en zo is het met de kinderwagen en de kleur van de muur enz enz. Zo is het bij ons 17 jaar. Morgen onze trouwdag en zijn we 13 jaar getrouwd dus de acholvrije bubbels staan koud..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Emely - 27 jaar - spontaan zwanger - 1e kindje

Eer - 42 jaar - 3e IVF poging - 1e kindje

Iggie - 36 jaar - 1e ICSI poging - 2e kindje

Jessi79 - 32 jaar - 1e ICSI poging -1e kindje

Jo1978 - 33 jaar - 2e ICSI poging - 1e kindje

Sterremaud

Liedje - 29 jaar - 1e ICSI poging, 2e CRYO - 1e kindje

Meisje38 - 38 jaar - 1e IVF poging - 2e kindje

Quin - 36 jaar - 1e ICSI poging - 1e kindje

Shanna74 - 37 jaar - IVF poging - 2e kindje

Sandra81- 30 jaar - 1e IVF poging - 2de kindje

Iza - 30 jaar - 7e CRYO uit IVF 3 - 2e kindje (dochter was van de verse tp van IVF 3)

MamaVanSeppe (Sylvia) - 33 jaar - 1e ICSI poging - 2e kindje (Seppe 5e TP van 3e icsi poging)

Chantal33 - 36 jaar - 1 IVF met ECD - 2e kindje (Frederique 3e tp van 1e IVF met ECD)

Sas27 - 28 jaar- 2e CRYO tp uit 1e IVF - 1e kindje

Danore - 34 jaar - 2e IVF poging - 1e kindje

D@@ntje - 30 jaar - 1e ICSI poging - 1e kindje

Esly - 42 jaar - 2e IVF poging - 2e kindje

Isa - 24 jaar- 3e ICSI poging - 1e kindje

EmvElin - 31 jaar - 3e ICSI poging - 2e kindje

 

 

Uitgerekend

1 juli 2012 - Liedje

4 juli 2012 - Jessi79, jo1978, Shanna74, Sterremaud

5 juli 2012 - Iggie

8 juli 2012 - Eer, Quin

11 juli 2012 - MamaVanSeppe (Sylvia)

12 juli 2012 - Esly

16 juli 2012 - Sandra81 & Danore

18 juli 2012 - Chantal33

19 juli 2012 - Sas27

21 juli 2012 - Iza

22 juli 2012 - D@@ntje

27 juli 2012 - Emely & Isa

29 juli 2012 - EmvElin

 

Controles

27 december - Danore (3e echo), Shanna (7e echo)[/i][/b]

28december - D@@ntje (3e echo)

4 Januari - Sandra81 (4e echo)

5 januari - sas27 (3e echo)

9 Januari - Shanna (8e echo)

16 januari - Jessi79 (2e keer vk)

13 februari - Jessi79 (20wk GUO)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden