Ga naar inhoud

Wie starten er deze maand (nov 2011) met ISCI?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dag lieve meisjes,

Even een heel kort berichtje, zodat jullie weten dat ik aan jullie denk en met jullie meeleef (jaahaaa, klopt dat weten jullie zonder dit berichtje ook wel. Maar ik schaam me een beetje dat ik niet zo veel schrijf op het moment. En jaahaa, ook daarvan weet ik dat dat niet hoeft :-)

Morgen weer naar het zkh voor HcG controle en lekker op bezoek bij een vriendin.

• Reacties 675
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

blablabla okaasan, als je het weet...hoef je het niet weer op te schrijven toch haha ga je daarover maar schamen gekke griet :-))

succes morgen in t ziekenhuis, laat je even weten hoe het geweest is en heel veel plezier bij je vriendin!

Geplaatst

Hoi meisjes,

@ Okaasan: Die eerste 2 regeltjes heb ik niet gelezen... Succes in het ziekenhuis meis. Goh, wat leuk, op bezoek bij je vriendin! Even bijkletsen met een bakje thee of koffie, gezelli... Als ik naar mijn vriendin ga (eens in de 3 weken) neem ik altijd een gebakje mee. En dan zit ik van half 8 tot 11 uur bij haar. Zo gezellig altijd. Ik ben vrijdagavond ook direct naar haar toe gegaan nadat wij de kids het nieuws hadden verteld. Zat al een tijdje op hete kolen om het te zeggen natuurlijk. En ze had tranen in haar ogen, de schat.

@Seef: Tja, dan zit er niets anders op dan even afzien, maar je weet waar je het voor doet meis! En lekker veel slapen dus. Geef er maar lekker aan toe. Is vriendlief nog altijd zo bezorgd en aan het meezwangeren? Mijn mannetje kwam gistermiddag met een bos tulpen (want die vind ik zo mooi) en er zaten 2 rozen in het midden, voor onze 2 baby's... Schatje hé? Jaaaa, gister de magische grens van 12 weken bereikt. Lekker hoor. Moet wel zeggen dat ik verdacht weinig klachten heb, zelfs mijn buik wordt platter. Ik troost mezelf met het idee dat dit komt doordat mijn stoelgang iets op gang komt, maar het is al 3 weken geleden dat ik 2 kloppende hartjes zag, en ik moet nog een dikke week wachten tot de 23e... Pfff, als ik eerst maar weer eens een bevestiging heb dat 't goed is.

@ Seef: Maar voor ik die bevestiging krijg ben ik eerst aan het mee-aftellen tot jouw volgende echo en...

@ NCM: jouw testdatum! Wel fijn dat je de tijd iets gemakkelijker door komt meis. Ik duim nog steeds voor je. Vandaag over een week weet je het. Spannend!!!

@ Chantay: :CYBER_HUGS:

Geplaatst

hahahaha, ik moet om jullie reacties op mijn vorige berichtje wel lachen. Maakt mijn dag wel weer een beetje goed.

NCM: de eerste week is al weer om, nu de tweede. Hoop dat je de tweede week net zo goed doorkomt as je de eerste doorgekomen bent.

Bikergirl en Seef: met jullie gaat alles goed zo te lezen. Lijkt me fijn om bijna weer een echo te hebben. Even weer bevestiging dat alles daarbinnen echt goed gaat.

Chantay: houd moed en vertouwen in alles, maar vooral in jezelf!

Vanochtend weer bloed geprikt en net uitslag gehad. Gedaald naar 5! Ik ben blij. Dit was ook de eerste keer dat het zkh erg positief was, want de arts meldde me dat het misschien volgende week en anders zeker de week daarop wel klaar is. Als het Hcg onder de 2 is, is het goed. Ik heb nu eindelijk het gevoel dat ik weer een heel klein beetje vooruit kan kijken, ook al liggen er nog 5 lange maanden voor me met wachten op een nieuwe kans. Ik geloof dat ik weer een klein beetje aan het opkrabbelen ben. Hopelijk blijft die stijgende lijn zich voortzetten.

Geplaatst

En de laatste Pregnyl spuit zit erin. Nu kan ik echt niets meer doen behalve afwachten. Woensdag 22 februari mogen we testen. Ongelooflijk hoe snel dat prikken weer eng wordt. Ik heb het 2 weken lang 3x per dag gedaan en dan zit er nu 3 dagen tussen en ik vind het dan weer superspannend! Maar hij zit erin!

Het wachten gaat prima. Gisteren een sollicitatiegesprek, morgen een sollicitatiegesprek, ik word lekker afgeleid :) Ik voel me goed, voel eigenlijk niets alleen zo nu en dan een zweempje/golfje wat lijkt op een ongi kramp maar dan heel lichtjes. Wie weet goed nieuws maar ik blijf mezelf beschermen en ga nergens van uit. Nog een weekje te gaan.

Veel succes en sterkte allemaal!

Geplaatst

Hoi meiden,

@NCM: vandaag met 5 dagen weet je het! Voel je je nog steeds goed? En hoe gingen je sollicitatiegesprekken?

@ Okaasan: Fijn meis, dat de HcG weer gedaald is. Mag je iedere week bloed prikken? Ik duim voor je meissie...

@ Seef: Hoe gaat het meis?

Hier gaat het nu wel weer goed, gisteravond heb ik tijdens het eten naar de wc moeten rennen en alles er weer uitgegooid... Ik had gistermiddag nog tegen 2 collega's gezegd dat ik zo blij was met weinig klachten, en plots komen de verschijnselen... Ik hoop niet dat ik met 12 weken pas begin misselijk te worden, want ik moet nog een half jaar hihihi... Gisteravond met een bakje vla en een liga met kopje thee in mijn maag toch maar lekker vroeg op bedje gekropen.

Iemand nog leuke plannen voor het weekend? Wij gaan zaterdag uit eten met vrienden (hopen dat het dan wel goed gaat).

Fijn weekend meiden.

Geplaatst

Hai!

Hier alles prima! Sollicitatiegesprekken gingen prima dus nu is het afwachten tot de 29ste en dan weten ik of ik mag blijven werken. Inderdaad nog 5 dagen wachten en dan weten we inderdaad of de toekomst op dat gebied anders wordt :) Uiteraard hoop ik het heel sterk maar kan het me gewoon zo niet voorstellen. Alles is prima hoor, nergens bloed of bruin te bekennen dus dat is prima. Borsten ietsjes gevoeliger maar kan ook Pregnyl zijn dus ik houd alle opties gewoon weer open. We gaan het zien woensdag...

Dit weekend moet ik ECHT mijn auto wassen... pfff wat ziet dat ding eruit. En op zondag is mijn man jarig dus daar ga ik lekker taarten voor bakken.

@Bikergirl, vervelend dat je je zo naar voelt! Goed blijven denken aan die twee wondertjes in je buik :)

@ Seef, hoe is het bij jou?

Geplaatst

meisjes, heerlijk bijna weekend...zo aan toe!

@ncm: fijn dat de sollicitatiegesprekken goed zijn gegaan en binnen 2 weken hoor je of het wat is geworden. spannende weken dus voor jou. en ja nog 5 dagen. nou zo te horen heb je het in t weekend druk met autowassen en met het taarten bakken en vistite voor de verjaardag van manlief...dus het weekend is zo voorbij...en dan is het al bijna woensdag :-))

@okaasan: wat supergoed meis, dat je hcg aan het dalen is en bijna weg is. en wat heerlijk om te horen dat je t idee hebt dat je weer een klein beetje aan het overeind krabbelen bent. geef jezelf daar de tijd voor en voordat je het weet denk je: wat voel ik me goed, na alles wat er gebeurd is. things that doesnt kill you, makes you stronger!!!

@bikergirl: wat een ontzettend lief valentijnscadeau van manlief, super zeg! haha dat zal je net zien, zeggen dat je geen klachten hebt en vervolgens overgeven. dus niet meer uitspreken he...misschien blijft het dan weg. hoop idd dat het tijdens het etentje met vrienden wel goed gaat, zou anders wel jammer zijn, maar evengoed gezellig.

@chantay: weer een knuffel vanaf hier

hier gaat het wel ok eigenlijk. nog steeds een supervol gevoel na het eten en soms 's nachts wat misselijk maar goed dat is te overzien. verder elke dag in t emmertje piesen voor mvm haha. vriendlief had met valentijnsdag een lekker ontbijtje gemaakt en een mooie bos rozen gehaald. hij is nog steeds superlief en superzwanger haha. ik ben echt nog steeds alleen maar met mn lijf bezig om te zorgen dat alles goed gaat en hij is met de spullen bezig. dus kinderwagen is inmiddels besteld door mn schoonouders. van mij had het nog niet gehoeven, maar goed. ik ben allang blij dat hij meezwangert en super geinteresseerd is.

ik ben wel zenuwachtig voor dinsdag. om 14.30u hebben we eerst een echo van een half uur met nekplooimeting en daarna naar de gynaecologe. hoop zo dat de nekplooimeting goed is, ook al ben ik bijna 38...

ik ga morgen naar alkmaar, ff lunchen met een vriendin een een rondje stad doen. 's avonds waarschijnlijk ff bij een buurvrouw langs op verjaardagsvisite en zondag heeft vriendlief vrijgenomen, dus ff kijken of we dan wat gaan doen. ik wil binnenkort ff een weekendje of een paar dagen weg, bijv. naar brugge...maar dan moet het eerst wat beter weer zijn want met dit snertweer vind ik er nergens wat aan.

fijn weekend meisjes, liefs

Geplaatst

Net met een goede collega gesproken en ja hoor, ze is 10 weken zwanger van de tweede.... Blijft hard aankomen die berichten... Hopen dat we woensdag goed nieuws hebben...

Geplaatst

OH NCM, een dikke knuffel. Die stomme collega's ook altijd. Maar over 6 weken kan jij haar hetzelfde vertellen.

Je heb je wachtweken wel een mooie extra dimensie gegeven door ook nog allemaal sollicitatiegesprekken te hebben. Haha, alsof zo'n TP niet al spannend genoeg is.

En Seef ook al spannende vooruitzichten. Lijkt me inderdaad een heel spannend moment zo'n nekplooimeting. Maar je krijgt gelijk de uitslag toch? Daar hoef je niet op te wachten.

BG: Wat vervelend dat je zo misselijk was. Ik had het in december echt af en aan. De ene dag niet misselijk en de volgende dag weer heel erg. Dus misschien gewoon maar 1 dagje en ben je er nu weer (voorlopig) van af. Hoop het voor je.

En leuke plannen voor het weekend? Wij gaan zondag op mijn nichtje passen (3,5 jaar), dat is echt een schatje. En nemen haar mee naar een verjaardag. Lijken we gewoon even een gezinnetje. Dat vind ik dan ook wel weer moeilijk, omdat het niet zo is, maar kan er ook wel van genieten.

@Chantay: hele dikke knuffel. Denk vaak aan je en hoe het nu met je zal gaan.

Mijn lichaam heeft er al weer zin in, want vandaag ongesteld geworden, althans ik heb een enorme bloeding. Kan me niet voorstellen dat ik een eisprong heb gehad, dus een echte menstruatie mag het dan niet heten volgens het zkh.

Blegggh, ben echt zo moe. Verklaard wel waarom ik 2 kilo zwaarder was toen ik eergisteren op de weegschaal stond.En inderderdaad BG, ik moet iedere week bloed prikken, dus ben dit jaar iedere week minstens 1 keer na het zkh geweest. totaal al 11 keer en week 7 is nog niet eens afgelopen. Pfff, klinkt wel heftig als je dit soort cijfers ziet.

Geplaatst

En zojuist de brief gekregen waarin staat dat er wèèr niets ingevroren is... Waarom nou niet?? ze waren een stuk beter dan de vorige keer (bijna allemaal klasse 2). Maak me meteen druk over degene die ik nu bij me draag. Als de anderen het onder ideale omstandigheden niet redden, waarom deze dan wel??

Ow ben er zo klaar mee, als het nu ook niet raak is moeten we (nou ja eerlijk is eerlijk: moet ik) het hele circus weer door... Pfff

Geplaatst

Owww, NCM! Bah, allemaal vervelend nieuws... Dubbel duimen voor een positieve test woensdag. Nog steeds geen bruin of roodverlies is natuurlijk positief. Ik hoop zo dat je woensdag een positieve test in handen hebt!

@ okaasan, geen lekker toe aan je vermoeidheid meis, blijkbaar heeft je lichaam het even nodig. Al die bezoekjes aan het zh wordt je idd niet vrolijk van. You go girl...

@ chantay, knuffel vanaf hier!!!

@ Seef, alvast heel veel succes dinsdag, en natuurlijk genieten van een prachtig beeld van je beebje...

Ik mag maandag ook naar het zh voor een nekplooimeting. Wij hadden verwacht dat het donderdag met de controle samen zou gaan, maar ik moest hiervoor apart een afspraak maken. En dat kon maandag al. Ik hoop dat het goed is... Ja, volgens mij krijgen we direct uitslag. Donderdag dus ook weer echo.

Fijne zondag meiden en een extra knuffel voor NCM.

Geplaatst

Ow ben zo onzeker vandaag!! net 1 druppel licht bruin... wat is dit? is het over? ga ik ongesteld worden? mag ik nog hopen of is het klaar?

Ik heb jullie nodig ladies!!

Geplaatst

oh nee ncm, het is vast niks hoor...we zitten allemaal zo voor je te duimen dat het gewoon niks kan zijn...dus het is niks punt!

nog even wat positiviteit voor jou:positive energie::positive energie::positive energie:

Geplaatst

@okaasan: fijn dat je lichaam langzaam aan weer "gewoon" gaat doen zoals ie het hoort te doen, toch! al die ziekenhuis bezoekjes zijn vast allemaal snel weer voorbij...dan kunnen jullie je mooi weer opladen voor een nieuwe poging over een paar maanden! dikke kus

@bikergirl: oh jullie mogen morgen al voor de nekplooimeting en dan donderdag weer voor een echo. goed geregeld, kan je toch een paar dagen eerder zien dat alles ok is, toch! succes meis, laat je ff horen hoe het was!

@chantay: ben je nog in the air??? voor jou ook een dikke kus

@ncm: shit hey, dat er weer niks ingevroren is, maar hopelijk is dat ook niet nodig geweest. ik denk aan je hoor, zie het berichtje hierboven.

ik heb geen idee of we meteen uitslag krijgen van de nekplooimeting want ik moet ook dinsdag bloedprikken en volgens mij duurt t wel ff voordat die uitslag er is en volgens mij is het bloed, de nekplooimeting, je leeftijd en hoe je leeft belangrijk voor de uiteindelijke uitslag. ik hoop eigenlijk dat ze meteen aan de nekplooi kunnen zien, dat t gewoon goed is en dat we niet in spanning hoeven te wachten op de totale uitslag en dat we dan alsnog moeten nadenken over een vlokkentest of vruchtwaterpunctie...

nou we zijn vandaag eindelijk een beetje gaan opruimen op zolder, een hoop troep op de vliering gezet. binnenkort moet de zoldertrap nog dichtgezet worden, want is nu een open trap en 1 van de katten is er waarschijnlijk een keer doorgevallen en durft al jaren niet naar boven. maar nu slaapt ie vaak in t kleine kamertje waar de babykamer gaat komen en dat kan dus straks niet meer. pff wat kan een mens toch een hoop troep hebben.

liefs

Geplaatst

Thanks voor de lieve berichtjes. Ben al wel wat gekalmeerd maar ben opeens zo onzeker, zeker na het nieuws dat we weer geen cryo's hebben (hoe sterk zijn degene die teruggezet zijn dan !?!?!) Het is bij 1 of 1,5 drup gebleven tot nu toe. Ik heb wel het idee dat ik mijn baarmoeder sterker voel :S als ik me druk maak kan ik sterke ongi krampen krijgen die best lang aanhouden. Dit heb ik nog nooit eerder gehad. Maarja, vol goede moed gaan we op weg naar woensdag! Probeer ik dan...

Geplaatst

NCM: Toevallig las ik jouw berichtje in dit topic. Ik weet echt precies hoe je je voelt, ik heb namelijk exact hetzelfde meegemaakt. Op 6 febr werd mij verteld dat er 4 bevrucht zijn, 1 is er TP. En pas....jawel lees 9 dagen dagen later een brief op de deur dat alle andere het niet gered hebben. Ook voor mij is dit poging 2 ICSI. Ik herken al jouw onzekerheid, ik had dat ook. Ik had ook zulke sterke twijfels over het feit dat de kans dan groot is dat de tp ook gaat mislukken. Toch door in dit forum andere verhalen gelezen te hebben weet ik dat je maar net dat ene wondertje moet hebben. Ik kan dinsdag a.s. pas testen. Na het bericht zijn de wachtdagen eng killing voor me geworden maar ik heb mezelf weer opgepakt en in positief omgezet. Wie weet lukt het nu wel en anders ga ik door met de volgende behandeling.

Het komt heus goed hoor, en anders dan gaan we gewoon weer door, niet je hoofdje laten hangen hoor!! :positive energie:

Geplaatst

Dank je Lavendel, voor je lieve en positieve woorden! We zitten ongeveer in hetzelfde schuitje zie ik aan je handtekening. Ik ben gewoon zo bang dat het gewoon niet gaat gebeuren. Straks zijn er al 2 pogingen geweest zonder resultaat. Maar nu eerst op naar woensdag! Deze poging heeft ook alle positiviteit verdient en die moet ik het dan ook geven!

Geplaatst

@ NCM, Ik hoop op wat innestelingsbloedverlies. Hou hoop meissie! Ik denk aan je en duim voor je.

@ Seef, ja dat klopt, jij gaat ook bloed af laten nemen. Bij mij is dat helaas onbetrouwbaar omdat er 2 beebjes in zitten. Ik kan dus alleen nekplooi doen en krijg daar volgens mij direct uitslag van maar jij zult een paar dagen tot een weekje moeten wachten. Had jij ook al een vragenformulier in huis gehad die je moest invullen en meenemen? Ik wel, over leefgewoonten, ziektes in de familie enz. Ik vind het wel spannend hoor, ondanks dat de uitslag eigenlijk niet heel betrouwbaar is. En weer een check of alles goed is daar binnen... Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte. Jij ook veel succes morgen en laat je ons ook weten hoe het ging?

@ Lavendel, ik weet niet of je hier nog komt kijken, maar ik zie dat je poging vandaag mislukt is. Sterkte meis!

@ de andere 2 meiden, Dikke knuffel!!!!

Geplaatst

Goedemorgen!

Hier een bloednerveuze dame... vanochtend 2 druppels iets donkerder bruin dus ik ben al in paniekmodus... Probeer rationeel mezelf te vertellen dat dit geen probleem hoeft te zijn en dat je het vaker leest dat omtrent de menstruatie datum zwangere dames dit hebben of dat het oud bloed van de punctie kan zijn maar emotioneel.... is het allemaal lastiger....

Ik ga hier weer hard mijn best doen om positief te zijn :)

Spannend Bikergirl en Seef! Alles zal wel goed zijn maar toch zijn dit mijlpalen! Ik wens jullie alle sterkte

Lavendel, heel erg jammer en een knuffel voor jou

Okaasan, hoe is het met jou?

Geplaatst

Lieve dameszzzz,,,

ff een beriggie vanonder me dekbed, steen heb ik maar ingeruild, ff te koud nu ;)

Dankjullie allemaal voor de lieve woorden en knuffels!!!! Weet trouwens niet hoe vrouwen het vroegah deden zonder forum zonder zich gesterkt te voelen. Mede dankzij jullie trek ik me er doorheen. Vind het sjoow leuk om alle vorderingen bij jullie te lezen, bijvoorbeeld de magische grens van 12 weken en vertellen aan vrienden en fam!

Vandaag is de 1e keer weer dat ik hier durf te lezen, heb alleen de laatste posts gelezen.

Bij ons gloort een beetje hoop aan de horizon, hubbie heeft nu wrsch een vast contract. Willen ook graag een eigen bedrijfje opzetten (heel kleinschalig maar in ons durpje kan dat heel erg lucratief zijn) over dat andere doe ik wel in een pb maar wat het Europese Hof betreft sta ik sterk. Dat geeft me weer een extra uurtje slaap 's nachts.

Poging 2 is nu echt definitief afgebroken, sinds gister ongi en stom genoeg voel ik me met het uur sterker worden. En dan kom ik ik weer op het internet, vroeger was je advocaat uren bezig met vanalles uitzoeken en moest je een 2e hyp nemen om het te bekostigen maar nu kan je zelf een hoop wijzer worden!!!!

Mensen kennen me de laatste maanden als een zielig en zwak vogeltje (zo kleedde ik me ook, spijkerbroek en slobbertrui had nergens zin in) maar als ik weer moet vd week en dat verwacht ik wel heb ik me mooie strakke pak laten stomen, superblouse eronder, mooie makeup en stiletto's kom maar op!!!! (zo voel ik me nu dan hé)

Morgen weer een fijn telefonisch gesprek en dan wil ik woensdag weer een paar uurtjes proberen. Ik ga er gewoon voor, laat me lichaam en geest helen en als we er weer voor gaan denk ik pas vanaf mei. Maar hou alles open, eerst hubbie en ik weer alles op een rijtje krijgen en dan bedoel ik gewoon ffe genieten van elkaar zonder mmm. Is ook belangrijk besef ik nu de laatste weken.

Klinkt heel erg stom maar damesz... op een bepaalde manier hou ik van jullie en dat komt omdat we al een tijdje zoiets persoonlijks en gelijkgestemd met elkaar delen wat ik niet eens met familie of hele persoonlijke vrienden heb, wilde het gewoon ff kwijt!

Dikke knufffffff!

Geplaatst

Oh NCM, nee niet meer bloed, houd moed hoor, zoveel dames hebben bloedverlies in de eerste weken van de zwangerschap. Ik hoop dat jij er 1 van bent, en dat je inmiddels al hartstikke zwanger bent. Houd moed hoor.

@Chantay: Ja hoera, wat een mooi bericht van je. Ook al beschrijf je een enorme rot situatie, zo'n positief bericht heb ik al in geen eeuwen van je gelezen. Dat geeft de burger moed.

Hartstikke fijn vind ik het om te lezen, want als jij er weer bovenop kan krabbelen, dan kan ik het ook. Ik heb dus ook veel aan het forum en krabbel mede daardoor weer heel langzaam op. Nog erg weinig zin om te werken,en dat hoeft ook nog niet van de arbo-arts. De omgekeerde wereld van waar 'anderen' (you know who) in zit dus en daar ben ik nu echt extra dankbaar voor.

Goed nieuws over je man en zijn werk. En ik word heel nieuwsgierig wat voor bedrijfje jullie willen oprichten.

Houd je goede gevoel vast! En een mooie werkdag komende woendag.

Geplaatst

Met een ENORME slag om de arm, hierbij het resultaat van een zwangerschapstest van vanochtend... Er staat gewoon een streep! Op de foto is hij minder duidelijk als in het echie maar hij is er! De slag om de arm zit em erin dat ik pas op zijn vroegst morgen maar eigenlijk donderdag zou mogen testen en het kan zijn dat deze positieve test veroorzaakt wordt door de pregnyl die ik vorige week nog gespoten heb... Ik heb namelijk wel de symptomen die ik normaliter ook heb als ik ongesteld moet worden dus ik sta nog niet te stuiteren omdat het gelukt zou zijn.Morgenochtend ga ik weer testen. Eens kijken of we die streep nog een keer te zien krijgen en hopen dat ie donkerder wordt. NOG EVEN DOORDUIMEN ALLEMAAL!

Geplaatst

OOOOOOOOooooooooowwwwww NCM wat SPANNEND!!!! duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim enz enz......

Morgen nog een test en donderdag weer een. Ik deed de clearblue digitale test, die zegt ZWANGER of NIET ZWANGER. Hij is wel wat duurder maar ik wilde graag duidelijkheid.

Succes meissie en ik blijf voor je duimen hoor! Pffffff, spannend!!!!

@ Chantay, Hé meissie! Wat heerlijk dat je er even bent. En wat een heerlijke berichtjes van jou. Vooral een vast contract geeft jullie zooooveel rust. En een bedrijfje opstarten, wauw dat is een mooi toekomstbeeld. Mijn man en ik hebben ook samen een bedrijfje naast mijn vaste werk. Hij is daar sinds vorig jaar full-time mee bezig en ik werk full-time bij mijn ouders in het bedijf. (ook erg fijn natuurlijk - erg begripvol tijdens mijn behandeling en zeer zorgzaam nu ik zwanger ben, mijn moeder wil me nu al wel naar huis sturen als ik een dagje wat bleekjes of moe ben). Ik doe dan de administratie van ons bedrijfje erbij en in de zomer (is bij ons hoogseizoen) zijn we zaterdag's samen aan het werk. Maar ik ben bang dat ik er vanaf de komende zomer wel wat minder ben, denk dat ik even druk ben met iets anders....

Succes op je werk woensdag, koppie ervoor en probeer je als vanouds in te zetten. You go girl!

Oja, en ik ben ook op een bepaalde manier van jullie gaan houden. Geweldig hoe wij een band opgebouwd hebben hier.

@Okaasan, Jij kan het idd ook meis! Ik vind je al zo dapper en sterk! En als je even wat afzwakt heb je hier een aantal schouders die je weer omhoog helpen!

@Seef, Succes vandaag meis! Ik weet niet hoe laat je moet. Zie je er tegen op?

Hier gaat het prima, wij hebben gisteren onze combinatietest gehad, en het zag er (zover in ieder geval) prima uit. Ik ging echt met een heel raar angstig gevoel naar het zh toe omdat ik al 4 weken geen echo heb gehad en natuurlijk van de beebjes niets voel dus was ik heel onzeker of alles goed zat hierbinnen. Maar direct al 2 kloppende hartjes, drukke beebjes, en alles wat gemeten en bekeken is was goed. Ook kloppende hartjes gehoord! Pffff heerlijk zeg! Nekplooi van de ene 1,75 mm en de andere 1,85 mm (3mm kan duiden op Downsyndroom of hartafwijking, dan kun je verdere onderzoeken laten uitvoeren). Bloedonderzoek zou onbetrouwbaar zijn bij tweelingzwangerschap stond in de folder, maar tegenwoordig kunnen ze wel info uit het bloed halen. Hier krijg ik binnenkort uitslag van. Het is idd een combinatie van bloed, nekplooi, leeftijd en levensstijl. Ik hou jullie op de hoogte!

Fijne dag meiden!

Geplaatst

JAJAJAJA, ik zie hem. Het begin is er. Ook al heb je een slag om de arm, gewoon toch wel al een beetje gaan genieten hoor. Het begin is er en zo ver ben je nog nooit geweest, dus dit mag gevierd worden.

Wat goed NCM, ik ben zo blij voor. Hoop zo dat je nu klaar bent met de MMM. Oh wat fijn.

Maar omdat je het vraagt, mijn duimen laat ik gewoon doordraaien.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden