Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

dames, ik heb een goed gevoel erbij!!!!

eva, thanx!!! ik ben nog steeds niet bongi. Dus dag 1 wordt sowieso morgen of nog later.

Mijn langste cuclys is 27 dagen, maar daar ga ik even niet vanuit dat het deze keer ook zo gaat worden.

ik word gewoon morgen bongi en als ik het straks nog word, dan gaat er ook meteen een pufje in.

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sas wat vreselijk! Jullie lijken wel in een slechte film te zitten! Goed dat jullie nog kracht hebben om vooruit te kijken!

Ivf Moeke! Meid wat een goed nieuws! Een streep is een streep!

Geplaatst

Sylvia hoe staat het er bij jou voor? hier wederom een positieve test maar blijft licht en een cb digital zwanger 1-2 weken kimt overeen met een zwangerschapsduur van 3-4 weken kan dus kloppen maar bij mijn zoontje had ik toen al 2-3 weken dus ik blijf ook mega onzeker pffff

Geplaatst

dames, ik ben weer officieel in de race. Vanochtend bongi geworden, eindelijk!!! op dag 31. Het eerste pufje/snuifje zit er alweer in.

Volgende week maandag de 1e fm. Dadelijk maar even naar DD bellen of anders morgen.

Tweede fm zal dan wel op woensdag zijn. En dan is het dus afwachten wanneer de punctie gaat plaatsvinden, of de ES gebruikt kan worden en wanneer dan de tp is.

Hoe zat het ook alweer? Bij punctie op bv maandag en gebruik ES, dan tp op zaterdag?

Geplaatst

jeeeeejjj!!! Eindelijk!! Ja met es is het zoals je zegt meen ik mij te herinneren.We gaan vanaf nu standje harder duimen lieve tool!!

Geplaatst

Sas, hoe is het met jullie? heel zuur als je je bedenkt dat jullie vandaag eigenlijk de tp hadden kunnen hebben.

hoop dat jullie toch een beetje hebben kunnen genieten van de pasen! knuffel meid!!!

Geplaatst

sas hoe gaat het met jullie? Vandaag eigenlijk een tp en dan heeft het zo moeten lopen, verdikkeme toch!!

Ik denk nog steeds aan jullie lifes sucks

Geplaatst

Oh wat spannend Tool, het gaat beginnen!!! Het snuiven goed gegaan?;)

Lijkt me idd dan zaterdag de terugplaatsing voor jou ja. Hopen op een boel eitjes meid!!

Sas, ook van mij nogmaals sterkte hoor! Nare en rare dag zo voor jullie, dat had je je wel even anders voorgesteld!

Ivfmoeke, dat zit wel goed bij jou zou ik zeggen! Maar ik snap je onzekerheid goed hoor.

Vanmorgen nog een test gedaan ja, weer een licht streepje na een paar minuutjes. Lijkt toch iets beter dan gisteren..twijfel twijfel.. Misschien van de week even bloed laten prikken?

Geplaatst

Sylvia ik had dkt 's gemaild met cc naar Irma omdat hij op vakantie is! werd ik net gebeld dat ik bloed moet laten prikken

e2, hcg en progesteron! en dan doorbellen of ik ga woensdag naar dd dan heb ik de uitslag sneller!

maar eerst huisarts proberen mee te krijgen en zorgen dat het geprikt wordt met spoed retour!

kan dus toch alle kanten op gaan.....

bij jou dus ook misschien ook prikken en doorsturen?

ti's toch wat hè stomme testen :(

Geplaatst

[h=2]icon1.png[/h]

Lieve meiden,

We hebben het paasweekend overleeft. Helaas zonder ons geliefde paasei...

Maar goed, ik kijk weer vooruit, ook al is dat moeilijk. Ik heb Dr S gemaild en gisteren antwoord gekregen , Helaas kan hij ons niet helpen. In Duitsland mag dat dus niet. Helaas. Maar ik heb nu diverse klinieken in Spanje gemaild met de vraag of zij ons kunnen helpen. Het is wachten op hun antwoord. Zal vandaag pas komen denk ik want in Spanje waren het ook feestdagen. Heb al wel een heel prettig mailcontact met een arts van een Griekse kliniek. Deze stelde gelijk heel veel vragen om meer zicht te krijgen op ons verhaal. Wel geeft hij aan dat de succesen met ingevroren eicellen vaak minder zijn dan met verse en dat we ook voor een nieuwe donor kunnen kiezen,maar als we dat niet willen hij ons ook kan helpen met de eicellen die we al hebben. Ik merk wel dat ondanks dit fijne contact, ik huiverig ben om nog vertrouwen te hebben. Maar goed dat zal ik toch wel moeten krijgen wil je verder kunnen.

Ik heb Cyprus nog niet gezegd dat we stoppen daar maar dat we nog nadenken over hoe nu verder. Ik wil graag de optie openlaten om als we echt nergens anders terecht kunnen, en toch gebruk willen maken van de eicellen, we alsnog naar Cyprus kunnen. Liever niet maar in geval van nood.

Ga straks verder proberen te traceren waar de fout gemaakt is: DHL? of de bank in Duitsland?

Lieve meiden, enorm bedankt voor jullie lieve woorden en steun. Dat doet echt goed!!

Liefs

Geplaatst

Lieve Sas,

Heel veel sterkte en ik hoop dat er toch een kliniek is die wil werken.

Ben je eindelijk zover en kun je weer opnieuw beginnen ....BAH!

Geplaatst

lieve Sas, ik hoop dat jullie een kliniek vinden die jullie verder kan helpen en waarbij dan wel alles goed gaat! Heel triest om te lezen hoe alles gelopen is en dat jullie nu met lege handen staan.

sterkte meid!!!

Gabrie, zie dat je vandaag afspraak bij de gyn hebt ivm evt. curretage, jeetje. Heb helemaal niet meegekregen dat het mis is gegaan bij jou, erg zeg!! heel veel sterkte meid!!

Geplaatst

Gabrie, zie dat je vandaag afspraak bij de gyn hebt ivm evt. curretage, jeetje. Heb helemaal niet meegekregen dat het mis is gegaan bij jou, erg zeg!! heel veel sterkte meid!!

Tool het is inderdaad mis gegaan. Was tijdens mijn "zwangerschap"niet echt actief op het forum.

Nu is het afwachten wanneer het los wil komen.

Ik zie dat jij weer lekker in de race bent. Ook met Synarella, heb ik de laatste keer ook gebruikt.

Bah wat was dat een smerig goedje!! Maar het heeft er wel voor gezorgd dat ik langer kon door stimuleren.

Tool we duimen voor je en hopen op mooie emmies!

Geplaatst

Sas, jeetje wat een verhaal!!

Ik hoop dat je een fijne kliniek vind waar het gewoon allemaal goed verloopt! Moeilijke keuzes weer hoor, deze ingevroren eitjes gebruiken of misschien een nieuwe donor.

Ben ook heel benieuwd waar de fout nu ligt. Is het pakketje nu inmiddels weer in Duitsland eigenlijk?

Gabrie, wat naar dat je een miskraam hebt, heel verdrietig! Veel sterkte en ik hoop dat de lichamelijke nasleep een beetje meevalt. (geestelijk zal wel een ander verhaal zijn) sterkte!

Geplaatst

@Gabrie, jeetje ben zo bezig met mijn eigen ik, dat ik niet eens zie wat er bij jou speelt.....

Potver... meis wat een teleurstelling en verdriet. Heel veel sterkte en een dikke knuffel.

Geplaatst

Sas, ligt niet aan jou. Heb aan mijn zwangerschap niet echt veel ruchtbaarheid gegeven.

Syl, hoe is het met het testen afgelopen??

Het blijven zware tijden voor sommige van ons.

Iedereen veel sterkte!

Geplaatst

Hallo meiden,Zitten er hier meiden die zelf hun behandelingen moeten betalen? Zo ja, ik heb nog de volgende medicatie staan, ben nu bijna 12 weken dus hoop het niet meer nodig te hebben. Heet gaat om het volgende:12x menopur8x cetrotideSpuiten en toebehoren*Ik hoef er uiteraard niets voor en wil ze gratis versturen. Laat me ff je mailadres weten zodat ik contact kan opnemen waar ik het naar toe moet sturen.X Roosie

Geplaatst

@Roosie, je mag hoe lief ook dit niet zo neerzetten. Er mag niet openlijk medicatie aangeboden/gevraagd worden. Er is een topic geloof dat het brengen en weghalen heet, waarin je dit onder bepaalde voorwaarden kan doen.

Geplaatst

sas wat een story wel fijn dat dkt s meteen reageert! Hoop dat je een kliniek vindt die jullie helpen!

sylvia gaat ie nog goed?

tool en met jou?

Gabrie wat erg van jullie miskraam, hoe was de afspraak met de gyn? heel veel sterkte

hier ook niet goed vrees ik.

vandaag HCG, E2 en progesterong geprikt in CITO, alleen was de uitslag niet binnen. Maar heb een slecht gevoel, testen blijven licht en lijkt wel lichter dus verwacht een innesteling maar geen doorgaande zwangerschap.

Ik ben er eigenlijk heel rustig onder, it wat to good to be true meteen de eerste keer raak en doorgaande zwangerschap!

Voelt niet goed. Had dd gemaild en die belden gisteren meteen op om de bloedwaardes te laten prikken

hoop dat we snel doorkunnen

Geplaatst

@ivfmoeke: oh wat spannend! Dus nog geen uitslag.. Had vanmiddag al steeds gekeken of je nieuws had, maar pff..je weet nog helemaal niks!

Ik hoop echt dat het toch nog goed zit bij je hoor, worden je testen echt lichter of blijven ze vrijwel hetzelfde?

Ik had vanmorgen toch echt een duidelijk plusje op de CB test, donderdag wil ik bloed laten prikken. Hopen dat het goed is, voel wel steeds krampjes ed. in mn buik, hopelijk onschuldig

Houd je ons op de hoogte over de uitslag morgen? Ik duim voor goed nieuws, succes meid!

Geplaatst

Hallo meiden,

Mag ik met jullie meepraten? Ik ben nieuw op dit forum. Wij hebben namelijk onze intake in DD op 5 mei staan. Ik heb nog niet (al) jullie verhalen gelezen.

Wij zijn 36 en 41 en al ruim 3 jaar in de mmm. In UMCU 2x IUI en 2x ICSI gehad. De 1e tp gaf streepjes, maar dat ging voortijdig mis.:sad: De andere 3 tp's zijn mislukt. Nu we ICSI 3 nog over hebben hebben we besloten om alles uit de kast te willen halen en naar DD te gaan.

Geplaatst

goeiemorgen!!!

ivfmoeke, het blijft dus nog even spannend bij jou. Hoop dat je vandaag een goeie uitslag te horen krijgt meid!! ik duim voor je!!! Vaak ken je je lichaam toch het beste, maar hoop dat het zich deze keer toch echt vergist!!!

Gabrie, hoe is het gisteren gegaan? Heb veel aan je moeten denken. Wij hadden bij onze eerste zwangerschap/mk ook eerst afgesproken dat we zouden afwachten tot het natuurlijk zou afkomen, maar ik werd op en neer geslingerd door hoop en wanhoop, dan veel krampen, dan weinig krampen, dan veel bloedverlies, dan weer niets. En emotioneel hield ik het op een gegeven moment ook niet meer vol. Dus op woensdagochtend toen gebeld en 's avonds kwam het allemaal los, heb toen uren op de wc gezeten. Donderdag controle bij de gyn, maar het vruchtje bleek er dus nog te zitten. Waarop dus uiteindelijk voor een spoedcurretage is besloten op vrijdag. Sterkte meid!!!

Roosie, hoe lief ook bedoeld, je mag het niet zo openlijk aanbieden, anders komt het forum in moeilijkheden. Zou je je berichtje kunnen aanpassen? In je handtekening kun je wel zetten wat je gebruikt hebt. Bij het topic inderdaad 'ophalen en wegbrengen' kun je dan aangeven dat je een ritje wilt maken en dat men je een pb kan sturen voor nadere informatie. Thanx!! en 12 weken nu!!! gefeliciteerd!! hoop dat alles goed gaat en blijft gaan!!!

Sylvia, jij een duidelijke plus op je test!!! spannend!! morgen bloed laten testen! mijn duimen draaien!!!

Hier vanochtend de eerste spuit MP weer erin gezet. of het ligt aan mij, maar ik voel me meteen een stuk moe-er. Was weer even spannend vanochtend, toch alweer een paar maanden niet gedaan, was er even uit, wat had ik ook alweer allemaal nodig, hahahaha. Vooral het optrekken van de vloeistof was eventjes lastig. Maar uiteindelijk allemaal goed gegaan.

fijne dag allemaal!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden