Ga naar inhoud

Cryo tp in januari, nieuw jaar nieuwe kansen :)

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sushi wat ontzettend balen meid!! Wat een tegenvaller!

Ik heb helaas ook slecht nieuws; gisteren vrij onverwacht een miskraam gehad.. Ben zo verdrietig..

Wist niet of ik het wel moest plaatsen, maar vond toch eigenlijk dat jullie het even moeten weten, hebben toch een tijdje met elkaar geschreven tenslotte.

Sterkte voor iedereen hier verder!

Liefs, Sylvia.

• Reacties 240
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh nee, Sylvia, wat een verdrietig nieuws... heel veel sterkte met het verwerken van deze grote teleurstelling...

Sushii, voor jou ook slecht bericht. Sterkte, meid.

Geplaatst

Mariek dank je! Heb jij ook een eskimo? Ik ga maar een baby ijsmuts zoeken haha. Ik geloof het nog niet... Maar soms heb ik krampjes, duizelig of wazig gevoel, veel honger, kan plas niet lang ophouden. Verder gewoon eigenlijk. Mijn ouders zijn helemaal emo en al aan het plannen hihi. Ik vind het nog een beetje eng, tis nog vroeg. 9 maart echo voor check. Lfs Reintje

Geplaatst

Wat een kl*te nieuws allemaal hier....

Sylvia, wat een ontzettende teleurstelling zeg (nogal zacht uitgedrukt). Heel veel sterkte gewenst!

Ook voor jou Sushi... weet niet goed wat ik moet zeggen.

Ik heb zelf ook niet zo'n goed nieuws: vandaag ongi geworden en de werkelijkheid zal morgen blijken, toch maar even voor de zekerheid een testje doen maar in mijn hoofd ben ik al bezig met de volgende ronde.... Ik klonk vanaf het begin dan wel heel positief op dit forum maar ik besef me nu pas dat ik er toch niet helemaal gerust op was, vanaf het begin al niet. Raar maar toch wel fijn is dat, dat je gevoel je wéér niet in de steek laat, hoewel ik het natuurlijk liever anders had gezien. Ik voelde me precies zoals vorig jaar met die miskraam, toen had ik al vanaf het prille begin het gevoel dat het niet goed ging en toch mijn kop in het zand steken :-( Moet beter naar mijn gevoel luisteren, dat heb ik dan weer geleerd ;-)

Ik heb de medicijnen al in huis voor de volgende ronde dus ik mag me wel gelukkig prijzen dat we nog een rietje met 2 cryo's in de vriezer hebben, in tegenstelling tot velen anderen.

Reinroef: Voor jou wens ik je een hele fijne en goede zwangerschap en dat je ijsklontje maar een grote sterke baby mag worden waar je zo ontzettend veel van kunt genieten!

Dat ga ik denk ik ook maar wat meer doen van mijn dochter want die heb ik geloof ik de afgelopen weken niet de aandacht gegeven die ze verdient door die hel die wachtweken heet!!!

Heb het zo even van me afgeschreven en zit alweer met een glimlach op mijn gezicht, wat kan dat toch fijn zijn, even je hart luchten bij lotgenoten... Thanks dames en ik hou jullie in de gaten hier!

Geplaatst

Oh, wat een nare berichten zeg... Wat moet dat moeilijk voor jullie zijn, Sylvia83. Echt twee keer achter elkaar! Zwaar hoor... Ik hoop echt van harte dat het een volgende keer beter gaat, maar dat jullie eerst wat kunnen bijkomen hiervan. 't Is niet niks! En dat waren de kindjes ook niet...

Ik ben in m'n hoofd weer even een beetje afstand aan het nemen. Heb eigenlijk best een rotweekend gehad, maar na maandag ging het weer een beetje beter. Ik wil niet gelijk ons tweede en laatste rietje (met 4 emmy's) gaan gebruiken. Een volgende teleurstelling er direct bovenop zou zwaar zijn. Bovendien zouden we als het wèl lukt dan in december uitkomen, wat voor ons een al te drukke maand is met verjaardagen, o.a. van onze tweeling. Dus we wachten we een paar maandjes af nu, voor we verder gaan. Dan kom ik weer vrolijk meekletsen hier. Maar ik zal tussendoor vast nog wel wat meelezen hoor; wil toch een beetje op de hoogte blijven van het reilen en zeilen hier.

Geplaatst

Bah, het gaat niet goed hier :sad1:

Zoveel naar nieuws... Meiden, ik leef enorm met jullie mee!!! Probeer jullie op te trekken aan de lieve schat(ten) die jullie al hebben rondlopen. Ik weet dat dat het verlangen naar een brusje niet doet afnemen, maar kan misschien wel wat troost geven?

:CYBER_HUGS: voor jullie!!!

Voor de dames die nog een aantal dagen in spanning mogen/moeten zitten:

:aaaflowersmiley: veel positieve vibes!!!! Laat die wondertjes maar komen!!!

Geplaatst

Vandaag CD15 echo gehad. alles zag goed uit. slijmvlies is iets te dun en eicel niet groot genoeg. Maandag weer echo. als maandag alles goed uit iziet. Dan misschien donderdag of vrijdag 2 cryo's terug plaatsen. Als cryo's goed zijn ontdooien.:gekruiste vingers 3

Geplaatst

pffff al de hele namiddag maandstondenpijn!!! Het voelt alsof het over and out is... Maar het is nog veel te vroeg! Het is vandaag pas mijn 24e dag van de cyclus (12e dag na eisprong - 9e dag na tp)... En mijn vorige cyclus was 30dgn! .Ik heb mijn bn pas woensdag! Ik hoop dat die zeurderige pijn in mijn onderbuik iets anders betekent dan maandstonden!!!

Geplaatst

ICSI, balen voor jou ook meis... :(

Verder wil ik jullie veel succes wensen nog verder hier, de dames die nog wachten...

Hier is het nu even rust en daarna zal ik mij wenden tot het maart/april topic van ICSI.

Bedankt voor de gezamenlijke wachtweken hier!!

xx Sush

Geplaatst

Tegen beter weten in, vanochtend getest (dag 14)...negatief... Of? We zien wel een heeeeeeeeeeel licht streepje. Maar heeeel licht hoor. Is dat misschien iets wat je altijd ziet? Is dat misschien gewoon het stukje dat zou verkleuren moest ik zwanger zijn, maar zie je er lichtjes door? Mmmmm...

Zijn er hier vrouwen die iets meer weten van heeele lichte streepjes?

Mijn man en vriendinnen vinden dat het nog te vroeg is voor conclusies. Het ziekenhuis laat ons testen wanneer dat ten vroegste met zekerheid mogelijk is. En dat is pas morgen, op dag 15, dmv een bloedname en NIET dmv een urinetestje.

Maar de urinetester was wèl een vroegtester. Hoewel, als ik de bijsluiter goed las, is dag 17 voor hen pas de eerste dag dat je zou kunnen testen met een normale tester...en dag 15 dus pas ten vroegste met een vroegtester...waarbij ze eigenlijk nog eens adviseren dat als je zeker wilt zijn, beter pas test vanaf dag 17, zelfs met een vroegtester...

Aaaaaaaaaaaah...dus toch nog wachten tot de bn van morgen...tussen 14u30 en 16u30 krijg ik dan telefoon met de uitslag ervan....

Pfff....eerlijk gezegd heb ik er nu al geen hoop meer op....ergens in de diepte borrelt soms nog wel eens een sprankeltje omhoog, maar mijn nuchtere ik zegt dat het over is...

Ik ga wèl blij zijn als ik ze morgen dan toch aan de lijn heb, dat ik dan al mijn vragen op hen kan afvuren! Kan ik direct aan de volgende cryocyclus beginnen; of zijn er rustmaanden voorzien (hopelijk niet); moeten er al papieren (ziekteverzekering) in orde gebracht worden voor als we daarna aan een verse ivf moeten beginnen; etc.

Het gaat dus toch nog spannende uren worden :/

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden