Ga naar inhoud

Cryo tp in januari, nieuw jaar nieuwe kansen :)

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Mijnbaby,

Ik wil je weer ontzettend veel succes toewensen voor aankomende tp.

Dat de cryo goed mag ontdooien en een tp krijgt.

Hierna die kl*te wachtweken weer.

Hoop en gun het je zo dat het deze keer goed mag gaan!!!

Aaaaah wish je bent een schat!!! Bedankt :)

Ben behoorlijk zenuwachtig...

Mijke al weer 3 maanden, wat leuk! geniet ervan!

• Reacties 240
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik heb inmiddels een emmy aan boord! AAAHH wat is dit weer spannend zeg!:)

Alles goed gegaan. Helaas hebben ze er wel 2 moeten ontdooien want 1-tje heeft 't niet gered. Maar de teruggeplaatste was een mooi 6-cellig embryootje gelukkig. Nu begint het grote wachten voor ons...

Ik ben er nu nog aardig relaxed onder, maar dat zal vast nog veranderen:)

Ik ben gewoon zo blij en dankbaar dat we eindelijk weer eens een kans maken!! Na het verlies van ons kindje afgelopen jaar hebben we best lang moeten wachten om door te gaan, vanwege het lichamelijke herstel met name. En nu kunnen we eindelijk weer verder, voelt als een nieuwe start voor ons.

@Mijnbaby; wat goed zeg nu al 14 mm!! Dat gaat lekker snel dan! Maar goed dat je al zo vroeg je 1e echo kreeg dan joh! Succes morgen, ik ben benieuwd!!

@Icsi: jij ook morgen de 1e echo toch?? Veel succes en ik hoop op net zulk goed nieuws!

@Sushi: leuk dat je mee schrijft! Jij ook heel veel succes en op naar een mooie zwangerschap!

Ik slik trouwens ook alleen Foliumzuur, doe niet iets bijzonders, probeer alleen wel veel afleiding te zoeken.

Fijne avond meiden, ik vind het leuk om met jullie te schrijven! Fijn om ervaringen uit te wisselen:)

Geplaatst

@syliva: Oh wat spannend voor je! Hopelijk kun je de afleiding vinden zodat de tijd snel gaat.

@Mijnbaby; Fijn dat je toch nog op tijd was voor de echo. Succes morgen en hopelijk ligt er een prachtige emmy op je te wachten!

@Sushi: Jij mag maandag voor de echo? Spannend weer....

@ allemaal: Ondanks dat je elkaar alleen op deze manier 'spreekt' gun ik het jullie zo! De kaarsjes branden hier ook voor jullie!!!!

Mijn echo is donderdagochtend en ik ben erg benieuwd naar de uitkomst. Hopelijk geeft het ons een brusje voor onze dochter....

Tot schijfs en hou me op de hoogte van jullie vorderingen!

Geplaatst

Sylvia: jeeeej wat fijn dat je een mooie Emmy aan board heb! Nu lekker broeden haha

Icsi: bedankt meid jij ook suc6 morgen!

Sushi voor je het weet is het maandag...

Morgen 900 echo nummertje 2.. Hoop zo dat ons

Enige eskimootje goed ontdooid.... Stress!!

Geplaatst

Ook voor een CD10-echo geweest. (Zie m'n topic.) Wat een gedoe zeg! Nou ja, vrijdag weer verder echoën. Het maakt me wel een beetje onzeker, vooral doordat ze zei dat het wel ingewikkeld wordt nu. Lekker hoopgevend...

:hmz:

Geplaatst

Hallo dames,

ik heb gisteren ook een cryo teruggeplaatst gekregen van onze laatste ICSI poging in september en we hopen ook op een 'brusje'. We hebben even pauze genomen, daar had ik met name behoefte aan, omdat de laatste mislukte ICSI poging er enorm inhakte. Ik was een soort 'hormonenmonster' zoals ik mezelf noemde. Ik had voor het eerst de maximale dosis, nou dat heb ik geweten...Pauze heeft me goed gedaan en nieuw jaar, nieuwe kansen. Dus ook hier zijn de 2 spannende wachtweken weer aangebroken (die blijven het ergste van alles!). Hopelijk veel groen hier!!

PS: ik vind een cryo altijd heel apart, want je voelt niks, omdat je hebt geen punctie gehad. En het is altijd in een minuutje gepiept. En toch heb je het gevoel alsof je een beetje zwanger bent...

Succes allemaal!

Neel

Geplaatst
Hallo dames,

ik heb gisteren ook een cryo teruggeplaatst gekregen van onze laatste ICSI poging in september en we hopen ook op een 'brusje'. We hebben even pauze genomen, daar had ik met name behoefte aan, omdat de laatste mislukte ICSI poging er enorm inhakte. Ik was een soort 'hormonenmonster' zoals ik mezelf noemde. Ik had voor het eerst de maximale dosis, nou dat heb ik geweten...Pauze heeft me goed gedaan en nieuw jaar, nieuwe kansen. Dus ook hier zijn de 2 spannende wachtweken weer aangebroken (die blijven het ergste van alles!). Hopelijk veel groen hier!!

PS: ik vind een cryo altijd heel apart, want je voelt niks, omdat je hebt geen punctie gehad. En het is altijd in een minuutje gepiept. En toch heb je het gevoel alsof je een beetje zwanger bent...

Succes allemaal!

Neel

Wat spannend... nou hopen dat de cryo een broertje of zusje word voor jullie kind.. Suc6 meid!

ga je eerder testen??

Geplaatst

Hoi mijnbaby,

ik test nooit eerder en wacht altijd braaf tot 2 weken na de TP. Puur om te voorkomen dat ik een valse test in handen heb. En jij? Test jij wel eerder? IK zag trouwens net het overzicht met resultaten per ziekenhuis via de link van ICSI. Daar werd ik niet vrolijk van, het ziekenhuis waar ik in behandeling ben had niet een heel hoog cijfers m.b.t. doorgaande zwangerschappen na cryo tp (gelukkig ook niet de laagste). Waar ik wel vrolijk van werd is dat ik dacht dat de slagingskans kleiner was (maar 10%), maar dat is zo te lezen wel groter in het algemeen. Pff, ach het is toch gewoon afwachten! Ik kon trouwens meedoen aan een onderzoek en dan een tp met of zonder stimulatie. Ik heb zelf gekozen voor met stimulatie en doe dus niet mee aan het onderzoek. Ik heb namelijk wel eens een erg korte cyclus en het idee dat de 2e fase van de cyclus te kort is (waarin ingenesteld moet worden). Ik heb zelfs een keer al wat bloedverlies gehad voordat de tp had plaatsgevonden. Dus ik vond het wel moeilijk kiezen met of zonder stimulatie. Ben wel benieuwd wat jullie doen. Afgelopen maand was ik voor de 2e keer in mijn leven zelf overtijd (helaas niet zwanger). Dus een lange cyclus gehad. Ik vind dat soort keuzes wel moeilijk. Ben benieuwd wat andere meiden hier doen. Met of zonder stimulatie???

Neel

Geplaatst
Hoi meiden, succes met de cryo's deze maand!

ik heb er maandag eentje in mijn eigen cyclus en ik hoop op een gelukkie :)

liefs Reintje

suc6 meid!

Geplaatst

@ mijnbaby ja leuk :)

ik werd net ineens gebeld dat ik vanmiddag nog snel een ovulatietest moet doen - voordat ik wel of niet de pregnyl prik om half 7 - omdat de vorige (vanochtend) nog maar net negatief was! Ze zijn bang dat het vanavond wel positief is, dan kan ik niet doorgaan deze maand :( grr

Geplaatst

Hopen dat je maandag een tp heb net als ik beiden in de stress.... :( ik heb maar 1 cryo in de vriezer ik hoor maandag tussen 10-12 of ik een tp heb..

spannend....

Geplaatst

@Bloempje: Ik heb je topic net gelezen: wat een sufferds zeg... Brengt je wel een beetje in de war natuurlijk....Hopelijk vrijdag een beter gevoel na de echo!

@Mijnbaby: heb je al pregnyl mogen zetten? Wanneer is je tp?

@Neel: Spannend zo die wachtweken he? Goed van je dat je het vol kunt houden die 2 weken, en nu een positieve test he, want ik zie dat jullie al een lange weg bewandeld hebben... :-(

Ik mocht ook aan het onderzoek meedoen maar heb ervoor gekozen een tp in eigen cyclus zonder medicatie te doen (op advies van de arts). Mijn cyclus is erg regelmatig en heb nooit geen problemen gehad hiermee. En ik moet zeggen dat het traject al zwaar genoeg is en een keer zonder hormonen staat me wel aan ;-)

De cijfers zijn inderdaad niet altijd even hoopvol maar je moet bedenken dat je nog steeds 50% kans hebt: je bent wél of je bent niet zwanger, zo bekijk ik het altijd maar..... ;-) Veel succes en hopelijk kun je over 2 weken positief testen!

Geplaatst
@ mijnbaby, als mijne doorgaat ben ik na jou want ik moet pregnyl prikken om half 7 ;) zit je ook int umc toevallig?

Jaaah was er vandaag nog... jij ook toevallig hahaha

Geplaatst

Ik breek even in.....................................

@Mijnbaby, heel veel succes meid!!

Andere meiden ook natuurlijk!

.......................................Breek weer uit!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden