Ga naar inhoud

Cryo tp in januari, nieuw jaar nieuwe kansen :)

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Graag gedaan, we zijn je alles behalve vergeten!

Wachtdag 9 is idd erg vroeg, maar mijn geduld was op! Snap heel goed dat je er tegen op ziet, maar het is erop of eronder, meer smaken zijn er niet.

Met mij gaat alles goed, vandaag 35 weken! Ik ben met 25 weken opgenomen geweest ivm mogelijke HELLP syndroom-pre-eclampsie (hoge bloeddruk). Daarvoor heb ik wekelijks controle en tot nu toe elke week (soms kantje boord) goedgekeurd. Omdat ik nu al 10 weken thuis zit, begint het me enorm te vervelen. Ik kan dan ook niet wachten tot hij geboren wordt.

Ik snap heel goed dat maart 2012 te confronterend voor je is. Ik kan je berichtje nog herinneren als de dag van gisteren, ben er echt een paar dagen stil van geweest. Ik hoop dan ook van harte dat deze cryo zich goed heeft ingenesteld in je baarmoeder en dat dit jullie wondertje mag worden!

Ik zal zo nu en dan eens komen spieken hier om te kijken hoe het met je gaat!

Liefs,

Melis

• Reacties 240
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Melis, fijn dat het nu weer goed met je gaat! Heel naar joh het Hellp-syndroom, dat was best schrikken dan! Doe het maar lekker rustig aan nu! Gelukkig gaat het goed met je mannetje.

En wat lief dat jullie me nog niet vergeten zijn..:)

Ik probeer het nog maar een paar dagen uit te zitten, het is inderdaad er op of er onder nu...pfff..zenuwen!!:) Maar wie weet mag het toch weer raak zijn.. Let's hope!;)

Geplaatst

Sylvia, ik weet niet of dat een bijwerking is, maar het loopt synchroon met elkaar dus dacht ik dat het misschien smet elkaar te maken had... Maar ja, kan ook stress zijn, ben in ieder geval 2 kilo aangekomen in ruim een week en dat is niet van het snoepen...

Geplaatst

Sushi; balen! 2 kilo aangekomen al, heb je geen buikpijn dan?! Flink vezels eten maar, hopelijk helpt dat!;) Kan ook vd stress komen ja. (ik moet altijd juist als ik gestresst ben..hihi.. iedereen is anders:)

Maandag heb jij je terugplaatsing toch? Hoeveel cryo's heb je nog? Wij nog 3 nu, 1 is er al gesneuveld helaas... grote afvalrace!:(

Geplaatst

Hoi dames,

Hoe gaat het met jullie? Het wachten nog een beetje vol te houden? Icsi en Sushi: allebei nu bijna de terugplaatsing he!! Bloempje; hoe gaat het met jou? Wanneer mag je testen?

Ik heb vandaag getest; kon niet meer langer wachten, wachtdag 12 vandaag. En wonder boven wonder verschenen er 2 duidelijke streepjes!! Dus hartstikke positief!:) Zo ontzettend blij...joehoe... staan janken van geluk..:) Hoe is het toch mogelijk zoiets... Het is nog wel erg vroeg natuurlijk, dat besef ik maar al te goed, maar voor nu zijn we in ieder geval heel heel heel erg blij!!;)

Ik hoop echt met heel mijn hart dat jullie ook snel mogen volgen meiden, toi toi toi!!!

Liefs, een blije Syl...;)

Geplaatst

Sylvia, GEFELICITEERD!!! wat een goed nieuws! Inderdaad hopen we dat er veel mogen volgen, waaronder wij zelf natuurlijk!

Ik heb woensdag (pas) de tp, dat is dag 23 van mijn cyclus terwijl die normaal 28 dagen lang is. Ben vrijdag begonnen met de smerige vieze vuile witte bollen maar mag niet klagen want het is voor een goed doel ;-)

Sushi, als ik me niet vergis heb je morgen de tp, succes meid!

Geplaatst

Sylvia, wij hadden totaal 5 cryo's, waarvan er tot nu toe 1 gesneuveld is en 2 teruggeplaatst zijn!

As we speak liggen de laatste 2 te ontdooien en hoop ik van harte dat ik morgen goed nieuws krijg!

Geplaatst

Thanks meiden! Wat ontzettend leuk al jullie blije reacties!:)

Succes morgen Sushi!! Ik hoop op goed nieuws!

En icsi; jij moet nog ff geduld hebben dus.. Tja, die bollen, lekker spul he! Vond ik ook weer even wennen hoor, slipjes vol smurrie...haha.. En ik moet ze als alles goed mag blijven gaan nog tot 12 weken doorgebruiken, fijn idee;) Maar idd: voor 't goede doel! Kan ons het schelen!:)

Geplaatst

Haha lees het goeie nieuws nu pas, misschien moet ik eerst eens op verversen klikken voor ik ga posten...

Sylvia, gefeliciteerd meis!!!!

Geplaatst

Hee meiden, hier gauw even een berichtje van Bloempje. Ik mag testen op de 12e dag na tp. Dat valt dus op Valentijnsdag. Heb nu van die pijnlijke borsten, maar dat zegt bij mij helemaal niks; heb ik de helft van de keren. Maar stiekem hoop ik dat het deze keer een doel heeft...

En nu maar hopen en bidden dat ik niet ongi word voor de 14e...

> Sylvia, wat super joh!!! :happydance:

Geplaatst

Sylvia, gefeliciteerd! Wauw, ik hoop dat je lekker aan het genieten bent!

Hier vanochtend een negatieve test. Morgen is mijn officiele testdag, maar ik moet dan erg vroeg op ivm mijn werk. Dus daarom vanochtend al getest. We balen er ontzettend van, maar hebben nog wel hoop dat het een keer gaat lukken. Het is wel minder heftig dan bij een verse poging. Ervaren jullie dat ook? Heeft vast ook te maken met het feit dat je minder hormonen hebt.

Ik zie wel steeds meer op tegen de pogingen, want het valt me zwaarder dan ik dacht, zeker het verdriet als het niet lukt. Terwijl ik dacht dat ik het er wel even bij zou doen. Dus nu maar weer psychisch gaan voorbereiden op een verse poging. Even maandje rust (want feestmaand en dus even geen hormonen, dochter jarig, ik jarig en carnaval vieren!) en dan in maart weer starten.

Succes allemaal nog met testen! Hopelijk volgen er nog veel Sylvia op.

Neel

Geplaatst

Arme Neel, :( stom hoor. ja cryo's lijken makkelijker, misschien omdat je er niet zovaak voor geprikt hebt. volgende keer beter hoop ik! wel klote dta je nu opnieuw moet. Maar je weet nu hoe het moet, ReRuns zijn altijd saai toch... je gaat er hopelijk makkelijker doorheen. sterkte!:CYBER_HUGS:

Sylvia gefeliciteerd! binnenhouden he!!!!!

Bloempje ik heb nog geen pijnlijke borsten, krijg ik meestal pas vijf dagen voordien.. wel slaap ik slechter.. ik moet ook de 14e. ik lees veel voor de afleiding :)

Geplaatst

aaaaah shit Neel... :(

Hier zit mijn laatste cryootje inmiddels warm in mijn nestje! Nu maar hopen dat hij een dezer dagen uit zijn schilletje breekt en besluit zich lekker te gaan nestelen bij me! De kaarsjes branden hier, meer kunnen we nu niet doen dan afwachten... Nog 10 daagjes en we zullen het weten!

Geplaatst

Verdorie Neel, wat vervelend! Had zo gehoopt dat het nu een keer raak zou zijn voor je.... Hopelijk kun je de moed en motivatie opbrengen om nog een poging te wagen, want het moet een keer raak zijn!

Reinroef en Bloempje: hopelijk wordt valentijnsdag 2012 een topdag voor jullie en mogen jullie het bankje felgroen kleuren!

Sushi: is het allemaal goed gegaan vandaag? Vreemd he, dat je nu eigenlijk al zwanger bent? Nu maar hopen dat ie lekker innesteld om een grote en gezonde baby te worden!

Ik begin steeds meer het besef te krijgen dat het woensdag gaat gebeuren! En ook nog op zo'n bijzondere dag: mijn man is jarig dus we hebben hopelijk dubbel feest. Niet te vroeg juichen maar het voelt gewoon alsof alles klopt ;-)

Geplaatst

Sushi; wat fijn dat je je emmy binnen hebt! Voelt gek he, je merkt niks en toch denk je er voortdurend aan:) Je mag dus over 10 dagen al testen? Hoe "oud" is je cryo dan? Ik denk al wat verder dan dat die van mij was (6-cellig).

Spannend joh!

Icsi; dat is een mooie dag dan woensdag om je cryo op te halen! Dat moet goed komen zou je zeggen toch?!

Geplaatst

Sylvia, mijn cryo is al een blastocyste! En daarnaast is mijn cyclus gewoon 28 dagen nu en dus zou ik de 16e ongesteld moeten worden, of tenminste, liever niet dus!

Gister flinke buikpijn gehad, van alle spanning denk ik. Nu is het gelukkig over!

Geplaatst

Dank voor jullie reacties. Hier gaat het wel eigenlijk. Nog niet ongi en voel ook nog niks aankomen. Dat is wel vreemd, want normaal gesproken heb ik al een paar dagen ongi krampen. Heb vaker cryo tp gehad, maar ben vergeten hoe lang het duurt voordat ik dan weer ongi wordt. Hoe zit dat bij jullie? Hier wel genoeg afleiding, dochter morgen al weer 2 en we gaan er een leuke dag van maken. We vroegen ons gisteren wel af waarm het weer zo lang moet duren...maar daar weten jullie natuurlijk alles van. Heeft weinig zin om me daar druk over te maken. Het lijkt me zoooo fijn om een 2e kindje te hebben. Dan is het klaar en hoeven we nooit meer bezig te zijn met zwanger worden. Wat zal er dan een last van je af zijn, hè?

Succes allemaal met wachten en testen! Hopelijk blijven er veel cryootjes plakken. Het is er wel het weer voor....

Neel

Geplaatst

@ Neel - hoop dat jullie niet zo lang hoeven te wachten op de tweede! Naar he.

ik zou er graag drie willen, maar mijn man vind twee genoeg. als ik mazzel heb krijg ik een tweeling de tweede keer, dan is er geen discussie meer mogelijk - haha! Eerst maar eens die eerste natuurlijk.. :)

ik voel ook nog niks. slaap wel slechter en moet snachts ook plassen. grr.

Wanneer is het een blastocyste dan? Mijn cryo was 3 dagen oud bij de tp. maak je dan meer of minder kans of betekent dat niets?

Geplaatst

Hallo Meiden,

Mag ik me bij jullie aansluiten? Hopelijk heb ik 24 feb 2012 een tp van ons laatste rietje.

Ik zie dat jullie bijna allemaal op het wachtbankje zitten. Ik zal voor jullie allemaal duimen.

Groetjes Dederika

Geplaatst

Ha reinroef. Onze droom was ook drie, dus ook hier geldt dat een tweeling welkom is! Maar we hebben wel al tegen elkaar gezegd dat het heel mooi zou zijn als het überhaupt nog een x lukt. Ook al blijft het dan bij 2 kids, ik heb nu het gevoel dat het dan helemaal goed zou zijn. Mijn leeftijd begint nu ook al wat zwaarder te wegen, deze week 36 jaar al weer....

En een blasto cyste betekent dat de deling al zo vergevorderd is dat je het aantal cellen niet meer kan tellen, dus een embryo die wat verder gevorderd is. Wij hadden dat ook de laatste keer. Maar volgens mij maakt het allemaal niks uit. Je kunt van elk ontstaan embryo zwanger worden is ons verteld, kwaliteit maakt ook niets uit.

Geplaatst

Hoi Neel, oh dat is fijn om te lezen, dat het niks uitmaakt voor de kans. ik snap wel dat je je 'oud voelt', suf he, het scheelt maar zo weinig jaartjes en toch heel belangrijk. Lukt heus nog wel!

@Dederika wat mij betreft ben je welkom maar je loopt dus wel een maandje achter. geeft nix lijkt mij :) leuke naam heb je.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden