Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@icsi

hoi icsivan harte met je prillezwangerschap!! supernieuws natuurlijk..

Geniet ervan.... welke symptomen had je waarvanje dacht dit moetwel raak zijn?

enhoeveel had je teruggeplaatst? waren dit ook cryos?

ik zit ookin de wachtweken ikheb 2 cryoslaten terugplaatsen...

• Reacties 501
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi meiden,,

Ik kom me nog net op het nippertje melden.

Ik zit op dag 7 van de 15 wachtdagen. 23ste testen.

We hebben een terugplaatsing van 1 emmy (b) en Dit is onze 2de icsi poging.

Ik voel me goed vergeleken bij de eerste poging.

Zenuwen zijn er wel ,maar omdat je dit al een keer gebt meegemaakt ervaar je het anders.

Ik ben wel misselijker en veel meer last van moeheid. had ook vanaf dag 3 na de Tp een kramp/achtige steek in mijn onderbuik/lies, gelukkig is dat weg.

Herkende dit niet van de eerste keer, werd er ff onzeker van, maar nu het weg is geeft het rust.

Hopelijk komen er nog veel mooie resultaten bij deze maand!

Succes met het wachten allemaal!

Liefs

Geplaatst
Hoi meiden,,

Ik kom me nog net op het nippertje melden.

Ik zit op dag 7 van de 15 wachtdagen. 23ste testen.

We hebben een terugplaatsing van 1 emmy (b) en Dit is onze 2de icsi poging.

Ik voel me goed vergeleken bij de eerste poging.

Zenuwen zijn er wel ,maar omdat je dit al een keer gebt meegemaakt ervaar je het anders.

Ik ben wel misselijker en veel meer last van moeheid. had ook vanaf dag 3 na de Tp een kramp/achtige steek in mijn onderbuik/lies, gelukkig is dat weg.

Herkende dit niet van de eerste keer, werd er ff onzeker van, maar nu het weg is geeft het rust.

Hopelijk komen er nog veel mooie resultaten bij deze maand!

Succes met het wachten allemaal!

Liefs

goedemorgen hope-love,

spannendinderdaad....pfff killing die wachtweken...

ik heb een mislukte eerste ivf poging achter de rug in januari een verse was dat..

en nu zit ik in de wachtweken heb 2 cryos laten terugplaatsen....pfff bij elke steek denk ik

zal het?? pffff moe wordt je ervan...

Geplaatst

Icsi, wat goed zeg, een positieve test! Spannend hoor....... Duim voor je dat het allemaal goed zal gaan!

Bella: jammer dat één embryootje stopte met delen maar fijn dat de andere lekker bij je is nu. Flink broeden!!!!

Voor iedereen: succes!!

Geplaatst

Hallo hope-love en Saantje,

Ik heb me ook pas gisteren bij het wachtbankje gemeld hoor, terwijl ik vandaag al op WD 10 na een cryo zit. Het is zo spannend allemaal, dat het fijn is de spanning een beetje met elkaar te delen!

Ik wens ook jullie veel sterkte met wachten! Ik vind het echt slopend!

Groetjes,

Floor

Geplaatst

Appelsientje,thanks ik hoop ook dat die goed is,we wachten het af.

Hope love, welkom,en succes met je laatste wachtweek.

Bettyboopke,succes met je 2de IVF poging.

Do76,gefeliciteerd met je verjaardag,en net wat ISCI zegt ik hoop ook voor jou dat je morgen nog het mooiste verjaardags kado krijgt een positieve test,ik duim voor je.

Belladonna,bedankt voor je uitleg nu weet ik een beetje wat het betekent,je mag jou foto wel even op de site zetten,maar ik wil het ook wel even opzoeken hoor.

Floortje,welkom,jij ook succes met je laatste wachtweek,spannend hoor.

Geplaatst

Hey nieuwe dames! Saantje, Floortje en hope-love, wanneer mogen jullie testen? Vinden jullie het fijn jezelf aan het "lijstje" toe te voegen?

Do en appelsientje, succes nog even. Spannend morgen Do! En een fijne verjaardag vandaag!

Ester, spannend je 1e fm meting! Veel succes!

Onedream, spannend hoor alweer een nieuwe kans! Welkom terug.

Zo hier zit dag 1 erop :-) gisteren met de tp heel vreemd, ze kon de catether niet inbrengen dus had ze hulpmiddelen nodig. In al die tp's hiervoor, 11 keer, nog nooit gehad en nu de allerlaatste keer wel.... Vandaag een heel klein beetje bruin bloedverlies en afscheiding, zou dat nog van het openen kunnen? Verder tsja, het wachten went nooit. Met alle signalen die je hebt in je lichaam van de pregnyl, de embryo en de spanningen bij elkaar. Nog maar max 11 dagen wachten....

Geplaatst
Zo hier zit dag 1 erop :-) gisteren met de tp heel vreemd, ze kon de catether niet inbrengen dus had ze hulpmiddelen nodig. In al die tp's hiervoor, 11 keer, nog nooit gehad en nu de allerlaatste keer wel.... Vandaag een heel klein beetje bruin bloedverlies en afscheiding, zou dat nog van het openen kunnen? Verder tsja, het wachten went nooit. Met alle signalen die je hebt in je lichaam van de pregnyl, de embryo en de spanningen bij elkaar. Nog maar max 11 dagen wachten....

Even korte reactie: Mooi zo Bella, die zit binnen!!!! Nu broeden......

Om je misschien gerust te stellen: bij mijn eerste tp hebben ze ook een 'stugger' slangetje moeten gebruiken omdat het inbrengen moeilijk ging. Dit zou komen omdat mijn baarmoeder iets gekanteld lag. Dit kan schijnbaar een enkele keer voorkomen want de tweede keer had ik er geen last van. De verpleegkundige zei ook tegen me dat het de ene keer gewoon wat makkelijker gaat als de andere keer.....

Geplaatst

Even voorstellen

Onedream - 25 jaar - 1ste kindje- 2e cryo tp van 1e ivf

ester33-33 jaar-1ste kindje-1ste ivf mislukt-begin aan 2de ivf.

Icsi - 33 jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e (succesvolle) icsi in 2009 (nog 2 cryo`s in 1 rietje)

Appelsientje - 30 jaar - 1ste kindje - 1ste ivf

Dee - 33 jaar - 1e kindje - 5e ivf

Bettyboopke - 37 jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Loesje21 - 29 jaar - 1e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Dederika - 29 jaar - 1e kindje - 2e cryo tp van 1e ISCI

Belladonna-1ste kindje-9 maal IUI-3 IVF pogingen-8ste Cryo poging

Nikkie - 1e kindje - 2x IUI - 1x IVF - 2x ICSI - cryo tp van 2e ICSI

Krisje82 - 29jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Do76 - 1e kindje - 4e ICSI - tp van 2 verse embryo's

Kio1977 - 1e kindje - 1e IVF - derde TP van één blastocyste

Floortje - 2e kindje - 2e IVF - na succesvolle TP nu tweede TP van cryo morula

Start Prikken

Appelsientje 21 - 02 - 2012

Bettyboopke 24 - 02 - 2012

ester33 26 - 02 - 2012

Uitgangsecho en 1e FM

Onedream - 13/15/17-02-2012

Bettyboopke - 24 - 02 - 2012 (uitgangsecho)

Appelsientje - 28 - 02 - 2012

icsi - 29 - 02 - 2012

Belladonna-07-03-2012 (1ste echo)

ester33 - 16 - 03 - 2012

Krisje82- 13-03-2012

Punctie datum

Dee 16 - 02 - 2012

Appelsientje 05-03-2012

Terugplaatsing

Dee 19 - 02 - 2012 (2 embryo's)

Krisje82 22-02-2012

Onedream 23 - 02 - 2012

Loesje21 24-02-2012

Dederika 24-02-2012

Nikkie 29-02-2012 (2 cryo's)

Kio1977 - 1/3/2012

Do76 02-03-2012

icsi 04 - 03 - 2012

Floortje 05-03-2012

Bettyboopke 07 - 03 - 2012 (hopelijk!)

Appelsientje 07-03-2012

Onedream 19-03-2012

Testdatum

Dee 02 - 03 - 2012

Krisje82 07-03-2012

Onedream 09 - 03 - 2012

Loesje21 09-03-2012

Dederika 21 09-03-2012

Nikkie 14-03-2012

Kio1977 15-3-2012

Do76 17-03-2012

icsi ± 18 - 03 - 2012

Floortje 19-03-2012

Appelsientje 22-03-2012

Onedream +/- 31-03-2012

Geplaatst

Even voorstellen

Onedream - 25 jaar - 1ste kindje- 2e cryo tp van 1e ivf

ester33-33 jaar-1ste kindje-1ste ivf mislukt-begin aan 2de ivf.

Icsi - 33 jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e (succesvolle) icsi in 2009 (nog 2 cryo`s in 1 rietje)

Appelsientje - 30 jaar - 1ste kindje - 1ste ivf

Dee - 33 jaar - 1e kindje - 5e ivf

Bettyboopke - 37 jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Loesje21 - 29 jaar - 1e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Dederika - 29 jaar - 1e kindje - 2e cryo tp van 1e ISCI

Belladonna-1ste kindje-9 maal IUI-3 IVF pogingen-8ste Cryo poging

Nikkie - 1e kindje - 2x IUI - 1x IVF - 2x ICSI - cryo tp van 2e ICSI

Krisje82 - 29jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Do76 - 1e kindje - 4e ICSI - tp van 2 verse embryo's

Kio1977 - 1e kindje - 1e IVF - derde TP van één blastocyste

Floortje - 2e kindje - 2e IVF - na succesvolle TP nu tweede TP van cryo morula

Start Prikken

Appelsientje 21 - 02 - 2012

Bettyboopke 24 - 02 - 2012

ester33 26 - 02 - 2012

Uitgangsecho en 1e FM

Onedream - 13/15/17-02-2012

Bettyboopke - 24 - 02 - 2012 (uitgangsecho)

Appelsientje - 28 - 02 - 2012

icsi - 29 - 02 - 2012

Belladonna-07-03-2012 (1ste echo)

ester33 - 16 - 03 - 2012

Krisje82- 13-03-2012

Punctie datum

Dee 16 - 02 - 2012

Appelsientje 05-03-2012

Terugplaatsing

Dee 19 - 02 - 2012 (2 embryo's)

Krisje82 22-02-2012

Onedream 23 - 02 - 2012

Loesje21 24-02-2012

Dederika 24-02-2012

Nikkie 29-02-2012 (2 cryo's)

Kio1977 - 1/3/2012

Do76 02-03-2012

icsi 04 - 03 - 2012

Floortje 05-03-2012

Bettyboopke 07 - 03 - 2012 (hopelijk!)

Appelsientje 07-03-2012

Belladonna 14-03-2012

Onedream 19-03-2012

Testdatum

Dee 02 - 03 - 2012

Krisje82 07-03-2012

Onedream 09 - 03 - 2012

Loesje21 09-03-2012

Dederika 21 09-03-2012

Nikkie 14-03-2012

Kio1977 15-3-2012

Do76 17-03-2012

icsi ± 18 - 03 - 2012

Floortje 19-03-2012

Appelsientje 22-03-2012

Belladonna 26-03-2012

Onedream +/- 31-03-2012

Geplaatst

Jeetje Belladonna, wat heftig dat ze juist bij je 12e en laatste terugplaatsing met hulpmiddelen moet komen! Hopelijk blijken de hulpmiddelen wondermiddelen en komt het helemaal goed!

Het lijkt me trouwens dat de afscheiding en het bruin bloedverlies heel goed door het 'openen' kan komen. Als ze de boel toch iets meer hebben moeten forceren kan er natuurlijk een beetje bloed zijn ontstaan dat er nu uit komt. Maar misschien is het ook wel al meteen van de innesteling? Kan dat niet al meteen de volgende dag? Volgens mij zou dat wel moeten kunnen als er een cryo wordt teruggeplaatst. En als je je echt zorgen maakt, kan je misschien even het ziekenhuis bellen.

Ik geloof graag dat het wachten ook na zo veel keren niet went. Het lijkt bij mij alsof het juist alleen maar erger wordt. Vorige keer was ik er nog redelijk nuchter onder, maar nu ben ik echt helemaal van slag. Misschien komt dat ook wel door die vervelende progynova. Wat een akelig middeltje is dat!

Veel succes met wachten!

Geplaatst

Do, veel succes morgen met testen, knap dat je het volhoudt tot morgen.

Morgen is bij mij een week voorbij en ik voel van alles en zou nu al willen testen.

Steekjes en erg moe en veel krampjes, ik weet niet of meer van jullie dit hebben ervaren?

Geplaatst

Hoi Dames,

Ik heb paar dagen geen berichten geschreven. Ik had even moeilijk. Ik kreeg afgelopen dinsdag te horen dat ik toch IUI krijg. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Ik hoop alleen wel dat IUI minder zwaar is qua geestelijk dan IVF. Morgen heb ik eerste echo en uitleg over ovulatie plastest enzo. Misschien maandag IUI anders ergens volgende week. Ik ben heel erg benieuwd.

@ICSI, Gefeliciteerd !! Ook al is het nog pril. Nu hopen dat het zo blijft!!!! Wat spannend zeg! Ik ben echt heel blij voor jou!

Alle dames die nog moeten wachten en of testen, Heel veel succes en laat bank lekker groen worden!!

Veel liefs Marloes

Geplaatst

Ik ben vanmorgen voor een fm geweest en die zag er goed uit,4 grote en 3 kleintjes we zijn super blij.

maandag moet ik weer terug komen voor een fm en dan krijgen we te horen wanneer we de punctie hebben.

Loesje21, kan me voor stellen dat het even slikken was toen jullie te horen kregen dat het IUI werdt ipv IVF,ik weet niet hoe IUI is dus daar kan ik je geen antwoord op geven

maar ik wil je wel veel succes wensen voor morgen met de echo en de rest.

Do76,ooh wat is dit rot nieuws kan me voorstellen dat je er kapot van bent,sterkte meid.

Geplaatst

Neeeeeee, Do! Verdorie wat verschrikkelijk moeilijk moet het zijn voor je! Ik had zo gehoopt dat je vanochtend een positieve test zou hebben!!!!!!

Heel veel sterkte!!!!

Geplaatst

Loesje, goed van je om weer even bij te praten! Ik heb persoonlijk liever iui. Maar de kans van slagen is minder groot. Je moet het natuurlijk eerst zelf ervaren. Do ik hoopte eigenlijk echt da je positief zou zijn. Het ging zo goed, geen ongesteldheid...... Oja wat mij opvalt er zit nogal verschil in testdatum. Bij mij zit er 15 dagen na tp bij anderen maar 12 dagen. Wie weet hoe dat kan? Ik heb wel een punctie met na 2 dagen een tp gehad. Mooi Esther dat klinkt goed. Maandag weet je waardpschijnlijk meer. Het zal wel einde van de week worden. Hoe groot waren de follikels? Oja nog een vreemde vraag. Jullie hoeven niet te antwoorden..... Hoe zit met vrijen en die bolletjes? Maakt dat wat uit? Het houdt mij heel erg tegen..... Wie helpt mij? Nu volgens mij heb ik alles wel beantwoord.

Geplaatst

Oh Do, wat een grote teleurstelling!

Sterkte meis....

Hier nog een heel klein beetje bruine afscheiding en wat meer witte afscheiding. Maar ja, dat zegt niets I know. Dus we wachten rustig af.

Geplaatst
Oh Do, wat een grote teleurstelling!

Sterkte meis....

Hier nog een heel klein beetje bruine afscheiding en wat meer witte afscheiding. Maar ja, dat zegt niets I know. Dus we wachten rustig af.

hi belladonna,

hoelang moet jij nog wachten?

ik heb afgelopen dinsdag 2 cryosteruggeplaatst gekregen..

een morula en een blastocyst ofsoiets hahaha..(al die termen)

en ze waren beide 4 dagen oud heb ik begrepen...

dus in principe kan zit ik nu op wachtdag 7.. want jetelt de dagen vande cryos erbij op..

heb jijal symptomen?

en op welke wachtdag zit jij?

Geplaatst

Hoi Saantje, ik heb afgelopen woensdag de tp gehad van 1 blastocyste, deze was ook 4 dagen oud. Dus jij loopt 1 dag voor. Ik ben altijd misselijk bij een behandeling, maar dat komt door de pregnyl en de spanningen. Verder nu dus de afscheiding, dat heb ik nog niet eerder gehad.

Hoe is het bij jou? Wanneer mag je testen?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden