Jump to content

Even voorstellen.

geertje

Recommended Posts

Hallo ik ben Geertje, 27 jaar en samen met mijn vriend al drie jaar bezig om zwanger te raken, tot op heden is dit helaas niet gelukt.

Via streek ziekenhuis zijn wij in Nijmegen in het Radboud terecht gekomen waar we een intake gesprek hebben gehad.. En met de bekende resultaten uit streek ziekenhuis zouden wij voor ivf/icsi in aanmerking komen. Nu hebben wij vandaag te horen gekregen dat we voor iui in natuurlijke cyclus in aanmerking komen. Dat is voor nu even een mee valler. We hopen het beste en gaan er helemaal voor.

Heeft iemand dit ook mee gemaakt. En zo ja weet iemand hoe het nu verder in z'n werk gaat.

Vind het fijn er met andere over te praten. Die ook weten waar je het over hebt.

Welkom geertje ik hoop dat je veel antwoorden krijgt

Wij hebben 6 pogingen Iui zonder resultaat nu icsi eigen cyclus en 2 eindelijk bevruchting en zwanger helaas miskraam toen 2 x erna zonder bevruchting en de 5 de zwanger 15 week

Liefs jessica

Hoi Jessica,

Leuk dat je gereageerd hebt op mijn berichtje. Wat fijn dat je nu zwanger bent.

Maar wat zal het een zware tijd geweest zijn en wat moeilijk dat het steeds tegen heeft gezeten. Maar een extra groot wonder dat het nu gelukt is.

Ik hoop dat de zwangerschap goed zal gaan, en dat jullie kindje gezond mag zijn.

Geniet ervan.

Groetjes Geralda

Hoi Geertje,

Welkom op dit forum, je gaat hier vast veel informatie/antwoorden vinden.

Positieve én helaas ook negatieve verhalen..

Ook ik ben zwanger van de 1e ICSI behandeling, inmiddels alweer 31 weken. De wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Succes met jullie behandeling!

Groetjes,

Melis

Hoi Melis.

Bedankt voor je reactie. Ik hoop inderdaad op veel informatie.

Vind het fijn om ook met andere informatie te delen die dit ook mee maken.

Veel mensen om me heen begrijpen het niet.

Ben blij voor je dat je zwanger bent. Het lijkt me een groot (klein) wonder.

Ik hoop dat onze iui behandelingen aanslaan. Al ga ik er wel vanuit dat het niet zal lukken in 1x. De arts dacht in eerste instantie aan ivf. Maar bij het inleveren van het zaad in het ziekenhuis was het een stuk verbeterd. Dus voor ons was dit al een mee valler. Kunnen we altijd nog naar ivf/ICSI.

Geniet van je zwangerschap.

Groetjes Geral

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use