Ga naar inhoud

Uitgerekend in September / Oktober 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

dankdank allemaal!

Ik ga het nu achter mij laten en genieten!

Zo wat een weertje, de beentjes in een bak water en lekker relaxen. Gister was het me even teveel,alsof ik me warmte echt niet kwijt kon.

Straks even met mijn lief gordijnen kijken en nog wat spulletjes kopen heb een lijstje gemaakt,maar we zijn al goed op weg!:-)

Hoe is het met iedereen!

Maris weer lekker geyogaaat hahaha;-)

Ook een geboortekaartje ontworpen, die het ws wel gaat worden.

Je hebt dus geboortekaartjes van een bepaald soort papier die je omvouwt in een rondje en dan kun je daarin een waxinelichtje zetten. Echt zo leuk al dat soort dingen.

Rustig aan!!

• Reacties 1,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Net weer controle in ziekenhuis gehad met echo.

De beeb doet het super.

Ook groeit hij/zij mooi in de grafiek, wat natuurlijk erg belangrijk is met mijn suiker.

Kunnen er weer bijne 3 weken tegenaan.

14-8 volgende controle.\Gr Esther

Geplaatst

Esther wat fijn dat alles goed was blijft fijn te horen

Marlijn het was mij ook echt te heet gisteren pfff vandaag is. Hey iets beter maar met de voeten in het water gaat het redelijk

Verder geen nieuws hier

Geplaatst

Hallo allemaal!

Ik lees dat het zwanger zijn momenteel voor de meeste van ons niet meevalt op verschillende vlakken.

Ik herken bij iedereen wel wat.

Gisteren naar de bekkenfysio geweest en vandaag de psych weer even gezien. Het komt er voor mij op neer dat ik bewust moet blijven ontspannen met de focus op onderstel en ademhaling hierbij.

Ik heb van de week op de wc zooooo'n pijn gehad (anuskramp?) en dit blijft nu een beetje hangen. Bijna continue het gevoel dat ik naar de wc moet voor de grote boodschap en plassen is ook met een zwak straaltje.

Werk aan de winkel dus!

Vanmiddag naar nog een wellicht nieuwe bewoner gaan kijken, een main coon kitten.... Zooooo schattig, het doet je meteen afleiden van alles waar je last van hebt.

De beslissing moet morgen vallen.

Het manneke is lekker druk in mijn buik weer en heeft mijn blaas ook weer gevonden. Hij zit volgens mij erg laag want hij kan mijn blaas goed raken en heb juist geen last van maagzuur nu.

Week 28 is begonnen!

Geplaatst

Hey,

Nes wij hebben ook een main coon:-) onderhand 3 jaar en vanaf kitten! Te schattig! Ze is lief,maar ook een eigen willetje. Vind ik alleen maar fijn want dat gaat ze ook lekker haar eigen gang!

Heel naar waar jij last van hebt pffff! Die kramp niet fijn!

Ontspannen klinkt logisch.... nu nog doen...hmmzz!

Het valt ook niet mee, met alle extra klacht(jes) die erbij komen

Esther heerlijk dat je weer goedgekeurd bent, joh je zit al in week 31.

Wanneer gaat jou verlof in.

Geplaatst

Ik ben al een aantal weken niet meer aan het werk op advies van de bedrijfs arts.

Anders zou het geloof ik 12 augustus in zijn gegaan.

gr Esther

Hey,

Nes wij hebben ook een main coon:-) onderhand 3 jaar en vanaf kitten! Te schattig! Ze is lief,maar ook een eigen willetje. Vind ik alleen maar fijn want dat gaat ze ook lekker haar eigen gang!

Heel naar waar jij last van hebt pffff! Die kramp niet fijn!

Ontspannen klinkt logisch.... nu nog doen...hmmzz!

Het valt ook niet mee, met alle extra klacht(jes) die erbij komen

Esther heerlijk dat je weer goedgekeurd bent, joh je zit al in week 31.

Wanneer gaat jou verlof in.

Geplaatst

Marlijnne: goed dat je gestopt bent met werken. Jammer dat je werkgever niet wat steunender is en dat je het allemaal zelf uit moet zoeken.

En...nog een paar dagen dan ben je 27 weken zwanger!!!

Nes: vervelend dat je zo’n last hebt, hopelijk kan je het doorbreken mbv ontspanning.

Mari: ben je geslaagd voor trouwschoenen? De grote dag komt nu wel dichtbij toch, wanneer is jullie trouwdag? En het vrijgezellenfeest klinkt als goed geslaagd!

Esther: fijn dat de controle weer oke was.

Met ons gaat het heel goed, ik ben fit, heb geen klachten behalve maagzuur, wat goed te onderdrukken is met wat vanillevla. Ook het warme weer geeft me weinig last. Ik geniet vol op van het zwanger zijn. En meer goed nieuws; bij de controle deze week lag de baby keurig in hoofdligging! Daar ben ik zo blij mee! Al weet ik dat het net zo hard weer terug kan draaien, voor nu was het het beste nieuws wat we konden krijgen.

Nog 6 weken werken en dan verlof, de tijd gaat echt snel, dus dat is zo voorbij. En dan wordt het echt tijd om ons voor te bereiden op de komst van de baby. Een geboortekaartje hebben we zo goed als zeker, een meisjesnaam ook. Maar een jongensnaam, pffff, ik weet niet of dat nog gaat lukken.

En alle spulletjes voor de baby verzamelen en klaarzetten (we hebben natuurlijk bijna alles nog). Én nog “even” voorbereiden op de bevalling, dat komt vast ook goed, ik maak een geboorteplan en heb al aardig in m’n hoofd wat ik er in wil.

Zo en nu genieten van voorlopig de laatste zonnige dag, het zwembad roept!!!

Fijne dag iedereen!

Geplaatst

Marlijnne, nu gewoon goed aan jezelf en de kleine denken. Werk komt wel weer. Lekker hè dat weer? Ook al kan ik nu echt niet in de zon zitten maar in de schaduw met een koud voetenbadje is het goed te doen!

Esther, fijn dat de controle weer goed was. En een prettig idee dat de baby gewoon binnen de groeicurve valt.

Nes, spannend een extra bewoner erbij! Hebben jullie al een besluit genomen? En wanneer zou de kitten dan bij jullie komen wonen?

Abc, fijn dat je geen klachten hebt behalve wat maagzuur. Heb jij het ook voornamelijk 's avonds? Weten jullie eigenlijk wat het wordt? Of enig gevoel? Wel een prettig idee dat de baby al in hoofdligging ligt. Bij mij ligt ze nog in stuit en ik heb het idee dat ze dat wel prettig vind :-). Ik hoop wel dat het nog gaat veranderen.... Wil echt geen keizersnede.

Deze week lekker vrij gehad (was erg lekker met dit weer). Nu nog 3 weekjes werken en dan al met verlof. Vinden jullie het ook zo snel gaan ineens?

Geplaatst
Marlijnne, nu gewoon goed aan jezelf en de kleine denken. Werk komt wel weer. Lekker hè dat weer? Ook al kan ik nu echt niet in de zon zitten maar in de schaduw met een koud voetenbadje is het goed te doen!

Esther, fijn dat de controle weer goed was. En een prettig idee dat de baby gewoon binnen de groeicurve valt.

Nes, spannend een extra bewoner erbij! Hebben jullie al een besluit genomen? En wanneer zou de kitten dan bij jullie komen wonen?

Abc, fijn dat je geen klachten hebt behalve wat maagzuur. Heb jij het ook voornamelijk 's avonds? Weten jullie eigenlijk wat het wordt? Of enig gevoel? Wel een prettig idee dat de baby al in hoofdligging ligt. Bij mij ligt ze nog in stuit en ik heb het idee dat ze dat wel prettig vind :-). Ik hoop wel dat het nog gaat veranderen.... Wil echt geen keizersnede.

Deze week lekker vrij gehad (was erg lekker met dit weer). Nu nog 3 weekjes werken en dan al met verlof. Vinden jullie het ook zo snel gaan ineens?

Wij krijgen de kitten de eerste week van september, dan is hij 14 weken. Ik vermoed dat ik dan ook al thuis zit en kan hem zo een beetje in de gaten houden ;)..

Geplaatst

Maris maak er een mooie dag van morgen!! Gaat vast lukken met 2 liefdes dicht bij je:-)

De zon gaat gewoon schijnen hoor, en anders straal jij wel. Veel geluk!!

Lief Nes zo n kleintje van 14 weken, als ik dat (monster;-)) van ons nu zie kan ik me niet voorstellen hoe klein ze was.

Twinkelstar het gaat best snel idd, nog 3 weekjes voor je. Aftellen!!

Bij mij helpt vanille vla wel iets tegen de maagzuur.

abc, fijn dat je zo heerlijk geniet! Leuk!!

Fijne dag!!

Geplaatst

Mari, is morgen de grote dag? Heel veel geluk en plezier, ik hoop mee op goed weer!

Twinkle, wat een heerlijk vooruitzicht, nog maar 3 weken werken!

Geplaatst
Dank je wel marlijnne ik hoop het haha maar ach het komt vast goed we gaan er gewoon een mooie dag van maken
Meid, een onvergetelijke dag morgen! Weer of geen weer, daar gaat het niet om toch?X
Geplaatst

Hoihoi,

@ Mari, ik ben benieuwd naar jouw grote dag!!!

Iedereen is geloof ik wel een beetje rustig op weg weer. Ik heb besloten dat ik niet meer naar mijn werk wil en dus eigenlijk tot mijn verlof de ZW in ga duiken.

Momenteel ben ik mijn 2e week thuis en hebben ze mij op mijn werk nog geen eens officieel ziek gemeld. Vorige week heb ik gebeld met een directielid omdat deze mijn leidinggevende vervangt waar ik nu bij werk. Zij zei letterlijk niks met mijn telefoontje te doen. Ze wist van mijn zwangerschap/situatie. Zo vaag allemaal. Gisteren besloten dus om niks meer van mij te laten horen. Mijn eigen leidinggevende (van de groep waar ik werk) is nu met vakantie dus die kan ik ook niet bereiken. Volgende week dinsdag heb ik een afspraak met de bedrijfsarts en zal hem vertellen hoe ik mij erbij voel. Ik neig weer naar het te weinig genieten van mijn zwangerschap. Dit wordt soms weer moeilijk omdat ik fysiek ook klachten heb. Wel ben ik blij dat mijn "Poemi" (koosnaampje, hihi) zich af en toe meldt in mijn buik.

Zoals meerdere dames worstel ik met mijn loyaliteit en verantwoordelijkheidsgevoel naar mijn werk toe t.o.v. dat ik ook goed voor mijzelf wil zorgen. Bij de psych van de week eens goed gesproken over mijn gedachten en gevoelens. Met wat opdrachten naar huis gegaan en eind augustus weer terug bij haar. Ik ben teveel met het moment na mijn verlof bezig ( we spreken over februari) en dat ligt natuurlijk nog heel ver weg. Ik maak mij druk om mijn werk (waar moet ik gaan werken, waarsch weer op de groep waar ik niet wil) en hoe ga ik het allemaal bolwerken met een kleine en stress v.h. werk?

Hopelijk weet ik volgende week meer na een gesprek met de bedrijfsarts en kan ik opgelucht zijn dat ik qua werk niets meer hoef...... ben er zo klaar mee daar....

Geplaatst

Nes:

Wat jij zegt het is zo herkenbaar en begrijpelijk.

Ik vind het ook fijn om te lezen dat ik niet de "enige" ben.(wist ik wel,maar best lastig onderwerp)

Een ieder heeft zijn eigen verhaal waarom wel of niet iets zou kunnen/moeten mbt werk, maar uiteindelijk is het doel hetzelfde.

Ik ben benieuwd hoe jullie bedrijfsarts is.

Ik moet vrijdag wederom terug om uitleg te geven.Ben nu al wel gewoon thuis, ben volledig ziek gemeld dus probeer daar wat rust uit te putten.

Hopelijk kun jij dat ook, wat rust krijgen. En geniet lekker van "poemi" ;-)

Fijn dat je met een psyc praat die jou hopelijk ook dat steuntje in je rug kan geven.

Dat bezig zijn met jan/feb weer moeten werken dat had ik ook.

Ook omdat ik stiekem wat anders wil(maar wel moet werken) en ik onregelmatig werk en soms niet weet hoe ik dat moet gaan doen.

Mijn lief heeft hier wel voor gezorgd dat ik me daar niet meer druk om maak.

Hopelijk volgende week na dat gesprek een tevreden Nes zonder stress!! En dan kun je alles loslaten.

Daar gaan we dan samen maar voor:-)

Take care!

Marisss: Genieten vandaag!!!

Geplaatst
Nes:

Wat jij zegt het is zo herkenbaar en begrijpelijk.

Ik vind het ook fijn om te lezen dat ik niet de "enige" ben.(wist ik wel,maar best lastig onderwerp)

Een ieder heeft zijn eigen verhaal waarom wel of niet iets zou kunnen/moeten mbt werk, maar uiteindelijk is het doel hetzelfde.

Ik ben benieuwd hoe jullie bedrijfsarts is.

Ik moet vrijdag wederom terug om uitleg te geven.Ben nu al wel gewoon thuis, ben volledig ziek gemeld dus probeer daar wat rust uit te putten.

Hopelijk kun jij dat ook, wat rust krijgen. En geniet lekker van "poemi" ;-)

Fijn dat je met een psyc praat die jou hopelijk ook dat steuntje in je rug kan geven.

Dat bezig zijn met jan/feb weer moeten werken dat had ik ook.

Ook omdat ik stiekem wat anders wil(maar wel moet werken) en ik onregelmatig werk en soms niet weet hoe ik dat moet gaan doen.

Mijn lief heeft hier wel voor gezorgd dat ik me daar niet meer druk om maak.

Hopelijk volgende week na dat gesprek een tevreden Nes zonder stress!! En dan kun je alles loslaten.

Daar gaan we dan samen maar voor:-)

Take care!

Marisss: Genieten vandaag!!!

Idd fijn te lezen dat er jij, die ook in dezelfde periode zit, met dezelfde gedachten worstelt. Ik werk ook onregelmatig, dat is niet eens een probleem, maar werk op de zwaarste groep in Nederland (dus met het meest onbehandelbare uitschot ;)) met een beleid waar ik mij niet in kan vinden. Mijn veiligheidsgevoel is ver te zoeken en het werk vraagt al zoveel van mij als persoon. Ik kan mijzelf niet meer 100% als instrument inzetten (ivm dysthymie) en wil het met dit beleid ook niet meer.

Al anderhalf jaar ben ik zelf initiatieven aan het nemen om in een andere functie terecht te kunnen maar mijn jokers zijn allemaal ingezet. Ik heb aantoonbaar mijn best gedaan. En nu moet ik constateren dat mijn werkgever (niet justitie maar de inrichting) voor mij eigenlijk niet iets noemenswaardig kan betekenen. Mijn idee is dat het onwil is want het is onderdeel van Justitie wat toch overheid is en er dus mogelijkheden moeten zijn. Mijn eigen leidinggevende probeert nu een 'medisch herplaatsingskandidaat' van mij te maken zodat ik voorrang zou kunnen krijgen bij sollicitaties. Dit werkt in de praktijk, weet ik van collega's in dezelfde positie, ook niet echt.

De periode na mijn verlof zal ik bijna zeker moeten starten op de groep, 1 a 2 dagen misschien en dan maar de ZW in. Tegen mijn gevoel in maar ik heb niets anders.

Hopelijk heb ik volgende week dinsdag een goed gesprek en kan ik spijkers met koppen slaan. Ook ik wil nu 100% ziekgemeld zijn, heb net pas in orde kunnen krijgen dat mijn ziekmelding van het begin van mijn zwangerschap goed verwerkt is..............maar dat is dan maar niet anders. Ook de administratie waar ik nu zit in de vorm van vervangend werk en werkervaringsplek moet ik dan maar voortijdig afkappen. Het zou mij een schriftelijke referentie opleveren als ik tot mijn verlof kon laten zien dat ik het administratieve werk onder de knie heb. De vraag is of ik dat nu nog krijg.

Zo heb ik al meerdere malen in moeten boeten op mijn werk (kon mijn opleiding niet afmaken, minder gaan werken, niet terug kunnen naar mijn oude groep waar ik begonnen ben etc. etc.)

Geplaatst

Wat een gedoe op het werk Nes, je had eerder toch ook al zo iets raars? Dat je 2 weken niet gewerkt hebt zonder dat iemand je miste ofzo? Klinkt niet als een fijne werkgever in ieder geval. Is het een optie om uit te kijken naar een andere baan voor na je verlof? Je kunt altijd kijken wat er mogelijk is binnen de huidige instelling en ondertussen op zoek naar ander werk? Enne....Nes zonder stress van Marlijnne klinkt goed nietwaar?!

Marlijnne, jouw werk is dus ook niet helemaal wat je wil. Ik heb in het verleden ook onregelmatig gewerkt, totdat ik ging samenwonen vond ik het prima, lekker uitslapen als ik avonddienst had, nachtdiensten ook geen probleem. Maar toen ik eenmaal een beetje ging "settelen" vond ik het vreselijk ongezellig. Laat staan met kindjes! Zijn er voor jou mogelijkheden om iets anders te vinden?

Bijna 30 weken zwanger, ongelooflijk hoe snel het gaat. Dat betekent dat over 7 (!!!) weken de baby al kan/mag komen. Nu zal dat echt niet zo'n vaart lopen, ik verwacht niet voor de uitgerekende datum te bevallen, maar het komt wel echt dichtbij!

Lekker aan het genieten Mari?

Geplaatst
Wat een gedoe op het werk Nes, je had eerder toch ook al zo iets raars? Dat je 2 weken niet gewerkt hebt zonder dat iemand je miste ofzo? Klinkt niet als een fijne werkgever in ieder geval. Is het een optie om uit te kijken naar een andere baan voor na je verlof? Je kunt altijd kijken wat er mogelijk is binnen de huidige instelling en ondertussen op zoek naar ander werk? Enne....Nes zonder stress van Marlijnne klinkt goed nietwaar?!

Marlijnne, jouw werk is dus ook niet helemaal wat je wil. Ik heb in het verleden ook onregelmatig gewerkt, totdat ik ging samenwonen vond ik het prima, lekker uitslapen als ik avonddienst had, nachtdiensten ook geen probleem. Maar toen ik eenmaal een beetje ging "settelen" vond ik het vreselijk ongezellig. Laat staan met kindjes! Zijn er voor jou mogelijkheden om iets anders te vinden?

Bijna 30 weken zwanger, ongelooflijk hoe snel het gaat. Dat betekent dat over 7 (!!!) weken de baby al kan/mag komen. Nu zal dat echt niet zo'n vaart lopen, ik verwacht niet voor de uitgerekende datum te bevallen, maar het komt wel echt dichtbij!

Lekker aan het genieten Mari?

Ja, klopt ABC. Eerder al thuis gebleven zonder dat iemand het interesseerde. Nu zit ik weer thuis, terwijl ik mij afmelde bij een directielid, zonder officieel ziekgemeld te zijn. Ik vind het best.

Geplaatst

Goedemorgen dames

Nes wat een gedoe op je werk is toch niet normaal Zijn ze niet verplicht om je ziek te melden dan?

Ik heb geen idee hoor hopelijk krijg je snel meer rust want dit kun je nu toch niet gebruiken

Marlijnne meid je bent 27 weken weer een week verder naar jullie kanjer toe

Abc wat gaat dat snel he pff ik zit nu op de 28 weken en het lijkt nog zover weg maar het si zo zover dat we onze kanjer in de armen hebben.

Gisteren het kraampakket al binnen gekregen en als je dat ziet denk je wel van oei ze komt binnenkort echt al.

Verder zijn we weer aan het bijkomen van een super mooie trouwdag we hebben echt genoten en alles liep ook echt zoals wij wilden dus we kunnen er mooi op terug kijken.

Moet wel zeggen dat ik nu nog bij moet komen duurt toch allemaal wat langer als je zwanger bent haha maar nu kunnen we rustig op de bevalling aan werken

Fijne dag allemaal ik ben lekker aan het aftellen tot aan mijn vakantie en verlof alleen vandaag, maandag en donderdag nog maar dan heb ik 3 weken vakantie dan nog 2 dagen en dan begint mijn verlof heerlijk kan niet wachten

Geplaatst

meiden ik heb even jullie advies nodig! Misschien klinkt het stom hoor,maar word lichtelijk onzeker van mijzelf.

Ik had een ledikant laken + deken gekocht. Dat past perfect natuurlijk.

Alleen de eerste tijd maak je het bedje kort op. Nou die deken word dan wel heel dik of het matras komt enorm omhoog. Is het dan niet beter om de 1e tijd een wiegdeken daar van te maken..

Misschien maakt het ook niet uit..... Ik houd van tips;-)

En de aankleedkussens hebben die nou echt overal andere maten.

Verder manicure setje gekocht,kleertjes,washandjes:-)LEUKKKK

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden