Ga naar inhoud

Uitgerekend in September / Oktober 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hello,

Hier nog alles hetzelfde. Geen weeen, beetje menstruatie gevoel.

Net weer CTG gehad en was goed.

Morgen om 08.30u wordt ik ingeleid en gaat de arbeid starten......zenuwachtigggggg!!!!

Zodadelijk komt mijn schoonmoeder mijn vriend helpen met het huishouden zodat alles spik en span is alvast en de boodschapjes er zijn.

Daar gaan we dan!

• Reacties 1,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

succes nes!!

spannend!!!!!!!!!!!!!!

hoop idd ook dat ze bij de bevalling wel goed ligt mari.... die gynaecoloog ook met zijn verhalen... en heb ook weinig zin om 1 natuurlijke bevaling en 1 keizersnee op dezelfde dag te krijgen... maar goed ze moeten er toch uit dus ga maar weer eens wachten.... en wachten en wachten.... haha

Geplaatst

Haha ja dat wachten he dat is het ergste maar ach het is nu te overzien lang duurt het in elk geval niet meer.

Hier nog hooguit 5 weken en bij jou zal dat wel iets korter zijn

Geplaatst

Halllo....

Pfff vandaag een rotdag! Voel me niet lekker, weeïg,drukke uk in buik,doodmoe want slaap voor geen meter.

De laatste wasjes aan het doen voor uk(had weer wat gekocht hahaha)

Morgen dagje relaxen, naar wellnes/zwembad(en) wilde ik nog zo graag.

Straks is even moeite doen om alles netjes bij te werken hahaha;-) De bikinilijn.

Nes meid wat spannend en bijzonder te weten dat het morgen echt gaat gebeuren. Wel prettig dat je dat weet en nog even kan boenen;-)

Hiihihih. Heeeeel veel succes en het gaat je lukken.

Racir: Ook voor jou spannend,maar zo fijn dan je al 36 weken bent met 2 ukkies in je buik.

Maris rot dat jeje zo misselijk voelt, dat zou nou weleens een keertje klaar mogen zijn. Ja toch...

Succes morgen, hopelijk geen gekke dingen bij de gyn.

Hier morgen de laatste injectie.

Met de rest alles onder controle?

Groetjesss

Geplaatst

ja dat wachten... kan voor mij uiterlijk nog 4 wkn zijn... i mag maar max doorlopen tot 41 weken..

marlijne herkenbaar toch nog even iets kopen is ook zo leuk hahaha

morgen gewoon officieel een voldragen tweelingzwangerschap... wie had t gedacht.. reacties zijn altijd as ik de uitgerekende datum zei.. oooww maja die komen vast te vroeg.... nou blijkt maar dat hoeft helemaal niet....

nes ben benieuwd hoor je houdt ons in spanning :)

Geplaatst
ja dat wachten... kan voor mij uiterlijk nog 4 wkn zijn... i mag maar max doorlopen tot 41 weken..marlijne herkenbaar toch nog even iets kopen is ook zo leuk hahaha morgen gewoon officieel een voldragen tweelingzwangerschap... wie had t gedacht.. reacties zijn altijd as ik de uitgerekende datum zei.. oooww maja die komen vast te vroeg.... nou blijkt maar dat hoeft helemaal niet....nes ben benieuwd hoor je houdt ons in spanning :)
Hoi!Ik lig nu in zh. Sterf vd zenuwen. CTG geeft harde buiken aan....Wish me no stress!!
Geplaatst

Nes, daar ga je!!! Probeer echt te ontspannen hoor, als je vol in de stress zit werk je de bevalling alleen maar tegen. Dus zet die telefoon uit, haal diep adem en richt je op jezelf en de baby. Hij komt er nu echt aan, laat het over je heen komen, je kunt het!

Mari, hoe was de control?

Ik ben net terug van de gyn, alles weer in orde dus volgende week terug.

Geplaatst

Dank je Claudia

Nou de controle was goed en niet goed mijn bloeddruk is wel goed alleen ik heb nog steeds eiwit in de urine.

Nu was het even de vraag of ik opgenomen werd of niet maar gelukkig waren de waardes binnen de lijnen en kon ik gelukkig naar huis.

Nu is het wel zo dat zodra ik meer ga overgeven, meer sterretjes zie, vocht vast ga houden, meer hoofdpijn krijg of als ik vaker hartkloppingen krijg moet ik direct bellen en wordt ik waarschijnlijk opgenomen en kon het zijn dat ze gingen inleiden maar dat lag aan het moment.

Dus we moeten afwachten ze leiden liever voor de 38 weken niet in maar mocht ze uit zichzelf komen van de week was het goed. Nu is het dus kijken hoe het gaat en gebeurt er niks en blijven de klachten hetzelfde moet ik volgende week donderdag weer komen en is het kijken wat de gyn dan zegt.

Dat is veel harde buiken had vond ze een goed teken want dat betekende dat alles zich al wel aan het voorbereiden was op de bevalling zolang ze niet pijnlijk zijn was er nog niks aan de hand.

Ons meisje ligt wel echt nog steeds mooi vast in het bekken dus dat is een goed teken.

Dat was het wel zo'n beetje we wachten gewoon af nu

Ik ben in elk geval heel erg blij dat we de 37 weken hebben gehaald toch weer een mijlpaal vind ik ze is nu in principe volgroeid

Nes ik ben wel benieuwd haha

Abc fijn dat het weer goed was ben benieuwd hoe lang het bij jou nog gaat duren.

Hoe is het met de rest?

Geplaatst

Maris bij jou wordt het ook steeds spannender met allerhande klachtjes die idd goed in de gaten moeten worden gehouden.

Whaaa gek idee he...nog even meid!

Ik kan echt zooo niet wachten...

NESSSSSS ik denk aan je!!! Hopelijk is de kleine man er al:-)

Hier moe van een heerlijk dagje in het water. Voel ik me zo fijn. Hopelijk kan ik ook slapen.....GRRR

DOeiiiii

Geplaatst

Ja dat gevoel ken ik haha ik kan ook echt niet wachten om haar te zien.

Welterusten alvast hopelijk slaap je een beetje hier is het ook niks met slapen ik kan gewoon niet liggen en ben je net eindelijk in slaap wordt je were wakker omdat je moet plassen.

Ach hoort er allemaal bij haha

Vanavond heeft mijn vriendin foto's van de buik gemaakt ben zijn echt heel mooi geworden zodra ik ze heb zal ik wel wat hier neer zetten

Welterusten allemaal

Geplaatst

Dag dames , ff snel vanuit het zh met slecht bereik...

Het is een helse 24 uur geweest, uiteindelijk spoedkeizersnede gekregen. Bij 8-9cm wilde het niet meer vorderen en ik kreeg mn weeen echt niet meer weggepuft. Ik had geen rust meer tussendoor.

Vanmiddag is Bowen ( roepnaam Beau) geboren me 2610kg en 48 cm. Een minimensje maar zooooo schattig. Tot nu rustig kindje en helemaal gezond. Maandag mag ik weer met hem naar huis en zal verslag doen!

Geplaatst

Lieve Nes, eindelijk is jullie wereldwonder bij jullie. In jullie armen! Van harte gefeliciteerd en heel veel geluk toegewenst. Zo te lezen zwaar geweest!

Een mooie naam hebben jullie deze kleine man gegeven.

Rust goed uit!! En vooral genieten en laat je vertroetelen;-)

We wachten weer op een berichtje van je!!

Hier alles aardig, op visite geweest en daarna voor pampus. Ik heb de laatste 2 avonden geen trek in warm eten eet dan wel brood/fruit

Esther een maand is I.mke alweer. Hoe gaat het bij jullie.

Fijne avond!

Geplaatst

Gefeliciteerd Nes, Inderdaad een klein kereltje.

Hier alles goed.

Imke drinkt matig maar groeit wel goed....heeft ws niet meer nodig.

Overdag is ze onwijs zoet...maar 's nachts veel onrust, dat is wel eens lastig.

Wij hopen dat de nachten snel beter gaan...is beter voor iedereen. [ATTACH=CONFIG]4628[/ATTACH]Succes voor iedereen.

Lieve groet Esther

Geplaatst

Nes, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Mooi naam ook! Nu uitrusten/herstellen en vooral genieten van het kleine mannetje wat naast je ligt. Daar kan je uren naar blijven kijken he, met een grote glimlach op je gezicht.

Esther, wat een heerlijke foto, mooie meid hoor.

Goed weekend allemaal!

Geplaatst

Esther wat een mooi meisje en wat ziet ze er tevreden uit heerlijk.

Marlijnne ik heb ook niet veel zin in warm eten ik heb liever brood of iets fruit inderdaad

Ik was ook weer een kilo afgevallen dus zit nu weer 9 kilo onder mijn begin gewicht wel lekker dat ik mijn begin gewicht niet ga halen haha

Vannacht dacht ik even dat het begonnen was ik had zulke krampen telkens maar na een tijdje hield het op dus was niks aan de hand.

Mijn buik is nu helemaal beurs aan de rechterkant van de trappen zo rond de ribben maar ach nog even haha

Fijn weekend allemaal wij hebben een keer helemaal niks gelukkig.

Vrijdag hebben we nog de hele dag bruiloft en daar zi eik wel heel erg tegenop hoor maar goed is van een van mijn beste vriendinnen dus als ik nog niet bevallen ben kan ik er moeilijk niet heen gaan

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden