Ga naar inhoud

Uitgerekend in September / Oktober 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi dames

we zijn er weer haha met goed nieuws morgen wordt ik ingeleid pfff wel heel spannend hoor.

We kwamen binnen en de3 arts zei direct jeetje slaap jij nog wel? Ik zeg nee ik slaap niet en heb erg veel pijn en ben heel erg misselijk enz nou zegt hij dan pakken we direct door en gaan we een afspraak inplannen om in te leiden. Nou hij bellen en het kon morgen direct al.

We moeten ons om 7 uur melden dan wordt ik getoucheerd om te kijken hoe het ervoor staat zit ik nog helemaal dicht (haha klinkt wel grappig) gaan ze eerst met een veter geloof ik proberen en is het allemaal al verstreken gaan ze mij direct de vliezen breken en het verder op gang brengen.

Dus het is heel spannend allemaal en hopelijk gaat het een beetje vlot allemaal en zijn we morgen papa en mama hihi klinkt wel heel erg leuk.

We hebben net dus maar even samen de laatste boodschappen gehaald zodat we alles in huis hebben en nu ga ik even de laatste dingetjes in huis proberen te doen.

• Reacties 1,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

WHAAAAAAAAAAAA MARIS!!! SPANNEND!! MAAR ZO LEUKK!

Het kan natuurlijk even duren een bevalling,maar hoop echt dat jullie meisjes morgen bij jullie is.

Ik wens je alvast heeel veel succes, ik zal aan je denken!

Ik kan niet wachten..... trallalalallalaallaaa.

Nes wat fijn dat het zo goed gaat met jullie kereltje.

Ja dat je het herstel nodig hebt geloof ik direct, wij willen ook de 1e week "rust" en denk helemaal na een zware bevalling dat het goed is.

Nu kunnen jullie samen een ritme vinden.

Kan me voorstellen dat hoesten nu niet echt prettig is;-)

Rustig aan en lekker genieten. (lekkere fruithapjes;-))

Hier net 2uur geslapen en ga zo even theeleuten bij vriendin.

Fijne avond...

Geplaatst

Maris, jaaaaaaaaaaaaaaaa.....morgen gaat het beginnen. Wat spannend. Ik hoop van harte dat de inleiding mag vlotten en je er geen dagen in gaat zitten. Zet 'm op en vol verwachting kijk ik uit naar je berichtje ;)

Ik houd fb sowieso goed in de gaten hihi....Succes meid!

Knuf

Geplaatst

Dank je wel lieve dames ik ga mijn best doen morgen haha

Ben wel zenuwachtig hoor pfff maar goed we kunnen nu echt gaan aftellen totdat ons meisje is geboren.

Ik ga zo maar eens proberen te slapen denk niet dat het gaat lukken maar we zien het wel.

Oh ja als het niet lukt om hier te posten stuur ik de meiden van het wie start er in maart topic via de tel wel een berichtje als het zover is.

Welterusten allemaal

Geplaatst

Nou na toch nog 1,5 uur geslapen te hebben gaan we nu zo weg.

Wel een raar idee dat we de volgende keer hier met z'n 3tjes thuis komen

Fijne dag allemaal

Geplaatst

Mari, wat een raar idee he? Het gaat straks echt beginnen! Ik wens je een hele goede bevalling en fijne kennismaking met jullie dochter! Zet 'm op meid.

Hier geen nieuws, vanmiddag controle, hopelijk alles weer in orde. Later meer.

Geplaatst

Nou gaat wel even duren hier heb net een veter gekregen om de boel te verstrijken die moet 24 uur blijven zitten en dan. Kijken ze weer of de vliezen gebroken kunnen worden

Geplaatst

..... Even inbreken .....

Maris, wat lees ik nu? Je gaat bevallen... spannend zeg.... wens je heel veel succes!!!

.... Breek weer uit .....

Geplaatst

Maris!!!!! Wat lees ik nu?????

Gaaaf!!!

Oh heel veel succes (hoop voor je dat het sneller gaat als 24 uur... des te eerder heb je je meisje vast!) en geniet! It's a once in a lifetime expirience!!!

Kus!!

Geplaatst

We zitten op 1cm dus nog 9 te gaan

Maar goed het gaat wel niet snel maar de veter doet z'n werk en daar gaat het om want de meesten waren nog niet zover met de eerste veter zei de gyn

Geplaatst

haha 1cm idd een begin!!

Het klinkt wel bijzonder hoor een "veter" wist niet wat het was.

Succes!

Hier rustig dagje, heb wel steeds hoofdpijn. En soms is de kleine zo zo zo druk dat ik echt rare steekjes van onderen voel.

En heb het ijssssskoudddd. De kachel gaat aan vanavond.

Mijn lief lekker patatjes halen nu. Zin in.

Fijne avond allemaal!!

Geplaatst

Haha ik kende het ook niet maar het doet z'n werk en daar gaat het om

De weeen worden nu wel iets heftiger

Ik wil wel ruilen haha ik heb het snikheet

Hopelijk heb jij jullie kleine nu ook snel in de armwn

Geplaatst

Spannendddd....

Hier begin van de nacht ineens krampen. Ik dacht wat is dit...harde buiken erbij.

Daarbij moet ik zeggen dat ik al 3/4 dagen mn ontlasting niet echt goed kwijt kon dus dacht misschien darmkrampen.

Uiteindelijk ook een beetje naar wc kunnen gaan,maar mijn gevoel zegt dat dit "voor"weeën waren want het zat aardig hoog.

Een half uur lang en toen weer weg!! Pfff ik dacht echt......;-)

We wachten weer af!!

Fijne dag allemaal.

Geplaatst
Hoi dameswe zijn er weer haha met goed nieuws morgen wordt ik ingeleid pfff wel heel spannend hoor.We kwamen binnen en de3 arts zei direct jeetje slaap jij nog wel? Ik zeg nee ik slaap niet en heb erg veel pijn en ben heel erg misselijk enz nou zegt hij dan pakken we direct door en gaan we een afspraak inplannen om in te leiden. Nou hij bellen en het kon morgen direct al.We moeten ons om 7 uur melden dan wordt ik getoucheerd om te kijken hoe het ervoor staat zit ik nog helemaal dicht (haha klinkt wel grappig) gaan ze eerst met een veter geloof ik proberen en is het allemaal al verstreken gaan ze mij direct de vliezen breken en het verder op gang brengen.Dus het is heel spannend allemaal en hopelijk gaat het een beetje vlot allemaal en zijn we morgen papa en mama hihi klinkt wel heel erg leuk.We hebben net dus maar even samen de laatste boodschappen gehaald zodat we alles in huis hebben en nu ga ik even de laatste dingetjes in huis proberen te doen.
Oehh meid! Ik hoop dat het jou allemaal mee gaat vallen. Op de dag zelf was ik stikzenuwachtig. M.n. voor die tabletten die ze in zouden brengen. Ik lees dat ze bij jou weer een andere techniek toe gaan passen.Nou toi toi toi!!!!!
Geplaatst

Mari, ben heel benieuwd hoe het gaat?! Hopelijk gaat alles voorspoedig / is alles voorspoedig gegaan.

Marlijnne, spannend nachtje gehad? Lastig he, als je niet weet of het doorzet of niet, je ligt dan echt te wachten en heel erg op te letten wat je allemaal voelt.

Nes, alles goed met jou en kleine Beau?

Gisteren controle gehad, was allemaal in orde, bloeddruk keurig laag, genoeg vruchtwater etc. Ik had zelf al besloten dat ik in ieder geval de komende week af wil wachten, voordat er evt getoucheerd/gestript gaat worden. De gyn stelde dit zelf ook voor, dus dat was mooi. Komende week dus gewoon afwachten, vrijdag weer controle en ctg. Vanaf dan wel regelmatig een ctg ter controle, mocht ik nog niet bevallen zijn.

Ondertussen wordt er wel wat voorwerk verricht, dus ik heb goede hoop dat het vanzelf wel komt binnen de 42 weken. Ben blij met de gyn die ook geen haast heeft en er op vertrouwt dat het wel komt.

Fijn weekend allemaal!

Geplaatst

Inbreker...

Mari, heel veel succes vandaag, je kan het! Ik wens je een voorspoedige bevalling, dat je jullie dochter maar op een goede/veilige manier op de wereld mag zetten!

Geplaatst

Hoi dames even een update van hier haha

Ik zit nu op 5cm maar heb ee- ruggeprik omdat ik hele erge rug weeen had echt niet normaal kon ze niet meer opvangen

Wat een verademing is dit zeg

Maar goed het is nu wachten op de 10cm en dan kan ik gaan persen dus hopelijk komen we vanavond nog thuis

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden