Ga naar inhoud

Uitgerekend in September / Oktober 2012!


Liminous

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 1,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Janajade! Wooow wat een onwijs gaaf en bijzonder nieuws! Laat t ff bezinken en ga daarna maar heel erg hard genieten van de 2 wondertjes in je buik :D

 

Afscheiding: Ik heb er wel heel veel last van.. Echt dikke drap, nog erger als tijdens de vruchtbare dagen.

Overige klachten: Moe moe en nog eens moe! Misselijk als mn maag leeg raakt en ik moet ontzettend vaak plassen! Sinds gisteren ook weer veel steken in mn liezen, daar schrik ik toch wel steeds van.

 

Maar verder voel ik me prima :D

 

Hbb, hoe laat mag jij vandaag? Ik pas om 15:00. Daarna dus gelijk door naar mn werk dus ga ff kijken of ik kan updaten hier ;)

wij gaan nu weg, hebben om 12:00 de echo..... Ahhhhhh ben kapot zenuwachtig!!!!!!!!!!!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

HBB hoe is het gegaan meis... lag je ook bijna te hyperventileren?

 

Liminous veel succes vanmiddag! Geniet er van he!

 

Haha nou ik heb flink zitten hyperen!!!!! Hadden om 12:00 een afspraak maar mocht pas om 12:35.... Pffff dat was echt een hel om te wachten...... Gelukkig heeft babii me erdoorheen geappt :D

 

Maaaaaaar we hebben een heeeel mooi hartje gezien!!!!!!! En ons larfje is al 0,94 cm!!!!!! Foto's volgen nog... Ga nu ff bijtanken!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo wat is er veel geschreven! Dat kan ik onmogelijk bijhouden. Welkom alle nieuwe zwangeren en gefeliciteerd!

Noor, geweldig dat je nu een goede echo hebt gehad, hopelijk heb je er nu wat meer vertrouwen in.

HBB, ook gefeliciteerd met het hartje, prachtig nieuws!

Janajade; wat bijzonder zeg, dat is wel even schakelen kan ik me voorstellen. Erg leuk hoor.

Babii, ook een goede echo voor jou, mooi! Lukt het langzaam wat te genieten en wat vertrouwen te krijgen?

Mo, ook een tweeling! Gaaf, gefeliciteerd met het dubbele rijkdom.

Liminous, hoe was jouw echo vandaag?

Esther, lekker genoten van een paar dagen weg, dat klinkt goed.

 

We hebben vanmiddag ook een goede echo gehad, alles zag er goed uit, mooi op schema, krachtig hartje. Over 3 weken terug bij de gyn, daarna officieel naar de vk. Wat een geluk toch weer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een blije berichten allemaal! Kloppende hartjes...sjee ik kijk er ook zo naar uit.:clap2:

Vandaag voel ik me voor het eerst minder weeig in de maag, moe nog steeds, borsten zijn wel gevoelig maar voel meer mijn tepels als ik ze per ongeluk aanraak. En ook heb ik bijna geen krampen. :omg:Misschien is het omdat ik me echt rustig hou. Ik heb de afgelopen 3 dagen vnl. op de bank doorgebracht, hihi. De tandarts van vanmorgen kan een goede (en ook pijnlijke) afleiding zijn geweest. Morgen en overmorgen weer aan het werk; hopelijk voel ik me weer meer zwanger. Mijn krampen werden in de namiddag erger evenals licht in mijn hoofd en weeig in mn maag. Nah ja, vandaag dus ff minder..........

Dat wachten he......:misc_expressions-wh

Link naar reactie
Delen op andere sites

HBB wat een heerlijk nieuws! Ben heel blij voor je! pffff en dan nog 35 minuten moeten wachten...onverdraaglijk! Maar nu lekker genieten meis!

 

ABC ook gefeliciteerd met de mooie echo. Hoe groot was t kindje nu?

 

Nes nog even doorbijten he. Hier ook de ene dag meer zwanger dan dan de andere hoor, maar frummel groeit intussen gewoon door, dus het zal wel normaal zijn! Sterkte met de pijn in je mond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor de lieve reacties!!!!! Het is zoooo bijzonder!!!!! Ik hoop dat voor jullie de tijd een beetje snel gaat en jullie er ook van mogen genieten!!!!!!

Haha ze hadden ons wonder schijnbaar onthouden en rond verteld op de afdeling, want we werden meteen gefeliciteerd met dit aparte wonder :D

 

@ abc: jij ook van harte meis!!!!!!!!!

 

En nu kan het genieten beginnen!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames!

 

HBB en ABC, van harte met jullie goeie echo's!! Ohhh wat een opluchting is dat he?! Ga er lekker van genieten meiden!

 

Meiden die nog wachten op een echo: Al lijkt de tijd voorbij te kruipen, ook jullie zijn gauw aan de beurt!!

 

Hier vandaag ook weer een prachtige echo gehad! Ons kindje was lekker druk aan het spartelen! De navelstreng is nu helemaal aangelegd en kan elk moment de functie van de dooierzak over gaan nemen.

Ik zou vandaag 10 weken moeten zijn, maar de echo liet zien dat het kindje al op 10 weken en 4 dagen zit! De gyn houdt wel gewoon die 10 weken aan, maar als over 2,5 week bij de vk ook blijkt dat het kindje voorligt op groei, dan ga ik toch echt de datum aanpassen. Ze hadden in het begin al het vermoeden dat de innesteling vrijwel meteen is geweest na de terugplaatsing, dus het is goed mogelijk dat ik écht ietsje langer zwanger ben.

 

Heb inmiddels al 16 echo foto's, maar heb de 2 mooisten van vandaag even voor jullie ingescand..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn Liminous, weer een goede echo. Mooie plaatjes hoor. Wat groeit het de eerste weken toch hard he. Van een boontje op de eerste echo tot al een echt herkenbaar mensje met 10 weken.

 

Noor, de gyn heeft niet gezegd hoe groot het vruchtje nu is, hij heeft het wel gemeten zag ik. Ik vind het prima om het niet te weten, ik vertrouw de gyn erop als hij zegt dat het goed is. In het team werkt 1 gyn v/d 4 (precies de enige vrouw) waar ik niet veel vertrouwen in heb. Als zij de echo gedaan zou hebben, had ik de grootte wel gevraagd. De gyn zei gisteren gelijk "ik zie dat het goed is" en heeft toen uitgebreid de dooierzak en hartje laten zien en horen en hij benadrukte dat de kans dat er nu nog iets mis gaat heel klein is. En voor die info kwam ik precies! Kan je de angst na de eerste echo een beetje loslaten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Liminous wat een mooie foto's. Het is gewoon jullie kindje, niet te geloven he!

 

Fijn dat alles goed was meid.

 

ABC nou het is ook niet zo belangrijk hoor, als alles goed is is alles goed toch. Ben gewoon zelf een cijfers en getallen mens in deze omdat het mij rust geeft, een soort houvastje. En t zegt ook weer zo niets aan de andere kant. Gewoon lekker genieten nu. De kans is 95 procent dat het goed blijft gaan dus nu wennen aan t idee dat je over 7 maandjes mama wordt! joepie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo en gefeliciteerd allemaal! Graag wil ik meeschrijven, ik kom van het wachtbankje februari. Ben vandaag 4 wkn en 4 dgn zwanger van de 2de icsi, van ons eerste kindje. Heel spannend nog, er kan nog zoveel mis in dit prille stadium! Had gister een hcg van 1000, schijnt best hoog te zijn, dus daar put ik dan maar vertrouwen uit. Wat spannend tot de eerste echo, 12 maart pas :-( Ik probeer maar een btje te genieten van het wonder in mijn buik, zover zijn we nog nooit gekomen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

prachtige echo's Liminous!

En Suus1979 gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben ook net nieuw hier en ben net 2 dagen verder dan jij... ook super pril dus, maar tot nu toe geen menstruatie. Spannend he? Ik heb ook 12 maart de eerste echo. Ik vond de 2 wachtweken na de terugplaatsing al lang en dan nu weer wachten. In welk ziekenhuis zit jij? Bij mij prikken ze helemaal geen bloed. Lijkt mij wel geruststellend om de HCG waarde in je bloed te weten. Ik heb zondag een test gedaan en overweeg om aanstaande zaterdag weer een te doen (ik had nog eentje te liggen). Misschien totaal onzinnig als je geen menstruatie hebt, maar het voelt zo onwerkelijk.

 

Fijne dag allemaal!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden, ik breek heel even in, ken een aantal van jullie van oa eerdere wachtbankjes. Allemaal gefeliciteerd met de positieve testen en mooie echo's....

 

Noor, ik moest vanmorgen ineens aan jouw topic 'wie is gekker dan ik' denken. En nu zit je maar mooi in dit topic!!!!!! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk Clementine, dan lopen we vrijwel gelijk. Kunnen we elkaar mooi gek maken tot 12 maart ;-)

Bij ons in het ziekenhuis (Blaricum) doen ze de zwangerschapstest enkel via bloed (hcg). Bij de test van maandag (wd 11) was mijn hcg 200 en gisteren dus al 1000. Dat is zeker fijn om te weten, dan verdubbelt zich het in ieder geval netjes... Maar geeft ook nog geen zekerheid hoor. Ik heb een week niets binnen gehouden en dat is sinds gisteren over, dus maak ik me daar weer druk om. Het blijft gewoon heel spannend tot de eerste echo! En dan tot de volgende en de volgende.... Maar stap 1 is gezet en daar mogen we best een beetje van genieten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Suus1979 (en anderen),

 

ja, daar zeg je ook wel weer wat. Enerzijds wel prettig te weten dat je HCG goed stijgt, anderzijds kan er zoveel zijn wat je onzeker maakt.

Nou, ik heb menig vrouwen 'voor gek' versleten als ze vaker testen deden e.d., maar helaas, nu ben ik er ook zo eentje!! Ja, ik kon het niet laten, het voelt zo onwerkelijk en ik voel heel vaak ook niets. Zondag had ik dus al getest (was 14 dagen na terugplaatsing) en nu dus weer, maar een ander merk. In no time een dikke streep. Ik moet dus toch maar proberen een beetje vertrouwen te hebben. Pfff, best moeilijk!

Geregeld voel ik kramp, maar ze lijken tot nu toe te komen van de darmen, daar schrik ik elke keer weer door. Maar met mijn ernstig verkleefde darmen is het niet zo gek natuurlijk, daar mijn darmen daardoor al heel spastisch reageren afgelopen jaren, onder welk hormoon dan ook. Misschien is dat weeïge gevoel na het eten ook wel een teken van hcg.

 

Groetjes maar weer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden