Ga naar inhoud

Uitgerekend in September / Oktober 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nes prachtige foto's, mooie blijvende herinnering!

Logisch dat je poezebeest mist, als je die zo lang om je heen hebt gehad lijkt het me nu heel erg stil:-(

Hopelijk maakt de nieuwe aanwinst strx wat goed! Leuk!

Wat voor luiertas heb je?

Wij hebben het ook al over de vakantie volgend jaar, mijn ultieme droom als gezin op reis.

Thnx voor de steun:-) Voel me weer iets beter!

Twinkel wat een vechtertje en wat zou het fijn zijn wat dichter bij huis.

Hier is de luieremmer ook gearriveerd! Mooi ding! Ondertussen een nieuw project, ik wil een draagdoek:-)

Verder heb ik het meeste gewassen. Nog wel wat strijken.

Bedje is opgemaakt, alleen nog een muurtekst en wat prulletjes. Vanaf zondag vakantie dus dan samen alle tijd.

Ga zondag eerst een dagje uit, erg zin in,maar ben benieuwd. Ben steeds zo moe. Het is al ingekort van weekendje naar dagje.

Naar scheveningen,lekker eten en dan naar de musical met vriendinnen.

Volgend weekend met mijn lief samen even weg, iemand nog suggesties?

Hoe is het Esther, wij tellen met je mee:-)

Fijne avond allemaal

• Reacties 1,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi allemaal,

Hier gaat het allemaal wel, maar wel zwaar hoor.mijn buik is echt groot, ws veel vruchtwater door de zwangerschapsuiker.

Voeten en handen zijn ook erg dik.

Blijf maar wat rond huis.

Slaap ook beroerd.

maar nog ff en dan hebben we ons wondertje in onze handen.

Fijn weekend allemaal.

gr Esther

Geplaatst

Kwam even spieken hoe het met Maris en Marlijnne gaat en las dat jij, Marlijnne op zoek bent naar een draagdoek? Mag ik je de website www.dragen-en-voeden.nl aanraden? Staan veel tips op over dragen / welke doek aanschaffen etc... Succes met de laatste loodjes meiden (natuurlijk ook voor de andere dames hier hoor!)

Geplaatst

Dank je ink lief dat je even komt kijken

Esther Bah het word je niet makkelijk gemaakt die laatste dagen sterkte

Marlijnne geniet van je vakantie

Ik kan als tip twente geven haha

Hier verder weinig nieuws maandag en dinsdag nog werken en dan heerlijk verlof dan is het echte aftellen begonnen

Fijne avond dames ik lig lekker op de bank the voice of holland kijken

Geplaatst

Hoi dames

hoe is het met jullie?

Hier lekker een luie zondag heerlijk niks gedaan

Verder alles hetzelfde hier veel misselijk slecht slapen en veel rugpijn maar gelukkig beweegt ons meisje goed

Morgen en overmorgen nog werken en dan lekker verlof en echt aftellen

Ik zei gister nog tegen mijn man dat totaal niet op zie tegen de bevalling want zoals mijn oma zegt het hele leger. van napoleon is zo geboren hihi maar ik krijg wel een beetje de kriebels over hoe het allemaal zal zijn en hoe ons leven eruit gaat zien er komt gewoon eindelijk na 5 jaar een prachtog mooi meisje van ons samen

Ach ja komt allemaal goed

Geplaatst

Hee ladies, tis ff stil vanuit deze kant maar er is niks loos hoor :) Kan gewoon de energie ff niet vinden om te forummen. Lees wel mee, maar daar is ook alles mee gezegd.

Voor sommigen echt de laatste loodjes al, hoop dat iedereen zich goed voelt in zoverre dat mogelijk is. Dikke knuffel voor iedereen!

Geplaatst

Hier even een kort klaagberichtje...

De hele nacht wakker geweest van megamaagzuur! Vanaf half 4 zo'n anderhalf uur opgezeten. Misselijk geweest, dat ook maar niets eruit gegooid. Dat zag ik niet zitten al dat zuur terug door mijn slokdarm. De hele dag voel ik me al brak en heb het snel warm ( gloeien).

Gisteren 2 haringjes op en verdenk dat dit de oorzaak is. Da was een week 5 geleden nl ook al een probleem.

Het ventje is er ook onrustig door, de hele nacht en dag.... Ik voel heel wat ledematen voorbij komen!

Zo nu en dan dus ook wat menstruatie achtige kramp onderin....

Geplaatst

Hoi Meiden,

ben blij dat ik niet de enigste ben die zich niet top voelt.

De klachten wb vocht vasthouden worden steeds erger, handen zijn soms ook gevoelloos.

Slaap nog steeds slecht, maar heb heel veel zin in ons wondertje.

Ben straks alles weer vergeten.

Nog een paar daagjes en dan........ben zo benieuwd hoe dit kindje zal zijn hoe het eruit ziet en wat het is.

Meiden ik heb er zin in.

Weltrusten voor straks, lieve groet Esther

Geplaatst

Het wordt ons ook niet makkelijk gemaakt dames

Esther nog een paar daagjes spannend kan me indenken dat je heel benieuwd bent dat heb ik ook en voor jou komt het hewoon al in zicht

Welterusten dames ik ga vast proberen te slapen zulleb nog wel 2 lange dagen worden die laatste werkdagen

Geplaatst

Ohhh nog maar 2 daagjes! Spannend :D

Hier ff een kopie van mn reactie op een ander forum:

Hier ook weer door de APK geweest.. Met de kleine man alles goed! Mijn bloeddruk doet wel een beetje raar.. Normaal zittie tussen de 110-120/60-80 waarvan 120/80 echt het hoogste is wat ze gemeten hebben, nu was mn bloeddruk opeens 143/74. We hebben het er eigenlijk niet over gehad, maar is dit erg? En hoe kan het opeens zo'n verschil zijn? Weet iemand dat?

We hebben het ook ff gehad over het gerommel en wat dit te betekenen heeft. Moet voor de zekerheid morgen ff mn urine laten nakijken. Ook uitwendig even gevoeld en hij ligt volledig ingedaald en ook al vast in het bekken. Daarna wilde ze toch voor de zekerheid even inwendig voelen, en het blijkt dat het voorwerk dus toch wel wat doet. Baarmoederhals helemaal verstreken en plat en de boel is al helemaal verweekt en zacht zoals zij het zei. Ze gaf aan dat dit proces normaliter tijdens de bevalling zelf gebeurd maar bij mij is t nu dus al gebeurd. Theoretisch gezien zei ze dat de bevalling zelf nu zo'n 5 uur korter zal duren als normaal. Haha als dat echt zo is, zou wel fijn zijn icon_e_smile.gif Heb er nog niets voor hoeven doen!

Maar goed, al met al een fijne controle, was een vk die inviel en had haar dus ook nog niet eerder gehad. Liefste vrouw van het hele clubje daar icon_e_smile.gif En wat betreft de bevalling, het zal hier dus echt niet lang meer gaan duren!

Geplaatst

Spannend!!!!

Ohhh nog maar 2 daagjes! Spannend :D

Hier ff een kopie van mn reactie op een ander forum:

Hier ook weer door de APK geweest.. Met de kleine man alles goed! Mijn bloeddruk doet wel een beetje raar.. Normaal zittie tussen de 110-120/60-80 waarvan 120/80 echt het hoogste is wat ze gemeten hebben, nu was mn bloeddruk opeens 143/74. We hebben het er eigenlijk niet over gehad, maar is dit erg? En hoe kan het opeens zo'n verschil zijn? Weet iemand dat?

We hebben het ook ff gehad over het gerommel en wat dit te betekenen heeft. Moet voor de zekerheid morgen ff mn urine laten nakijken. Ook uitwendig even gevoeld en hij ligt volledig ingedaald en ook al vast in het bekken. Daarna wilde ze toch voor de zekerheid even inwendig voelen, en het blijkt dat het voorwerk dus toch wel wat doet. Baarmoederhals helemaal verstreken en plat en de boel is al helemaal verweekt en zacht zoals zij het zei. Ze gaf aan dat dit proces normaliter tijdens de bevalling zelf gebeurd maar bij mij is t nu dus al gebeurd. Theoretisch gezien zei ze dat de bevalling zelf nu zo'n 5 uur korter zal duren als normaal. Haha als dat echt zo is, zou wel fijn zijn icon_e_smile.gif Heb er nog niets voor hoeven doen!

Maar goed, al met al een fijne controle, was een vk die inviel en had haar dus ook nog niet eerder gehad. Liefste vrouw van het hele clubje daar icon_e_smile.gif En wat betreft de bevalling, het zal hier dus echt niet lang meer gaan duren!

Geplaatst

Jeetje spannend zeg ik ben benieuwd

En 5 uur minder is nooit verkeerd hihi

Hier is de werkdag toch een beetje tegen gevallen veel harde buiken maar goed nog 1 dagje gelukkig dat is te over zien

Fijne avond

Geplaatst

Esther, morgen is de grote dag!!! Spannend zeg, het zal vandaag en morgenvroeg wel heel raar zijn. Morgen is de kleine gewoon geboren, joepie! Jullie weet ook het geslacht niet? Leuk he, die nieuwsgierigheid naar hoe de baby zal zijn, hoe het er uit ziet of dan natuurlijk of je een 2de dochter of een zoon hebt gekregen. Ik wens je een mooie kennismaking met jullie baby!

Liminous, met je bloeddruk is niets mis, de bovendruk reageert snel op inspanning en stress, zeker aan het einde van de zwangerschap kan de bloeddruk wat stijgen. Er wordt vooral naar de onderdruk gekeken en die is meer dan keurig, dus geen zorgen. Fijn dat je lichaam alvast aan het voorbereiden is voor de bevalling. Ik wil je niet teleurstellen, maar met een verstreken en weke bmm kan je ook nog weken blijven lopen he. Net als wanneer de baby ingedaald is, je de slijmprop verloren bent etc, dan kan het allemaal nog wel even duren. Ik heb de indruk dat vk's standaard bij een termijn van 37 weken zeggen dat het niet lang meer kan duren. Dat is natuurlijk ook zo, want je kunt er wel van uit gaan dat de baby binnen 5 weken komt. Maar dat is anders dan wanneer je vanaf 37 weken in de startblokken zit omdat je elk moment zou kunnen bevallen.

Maar je bent bijna 38 weken, dus het komt allemaal wel dichtbij!

Mari, vandaag laatste dag werken? Fijn vooruitzicht hoor!

Twinkle, hoe is het met jullie?

Ik werk deze week voor het laatst, ik heb nog wat drukke dagen voor de boeg, dus nog even een eindsprintje trekken. De komende weken thuis nog druk met verbouwen en dan wordt het écht tijd voor de baby.

Het gaat gelukkig nog erg goed, ik herken wel veel klachten die hier beschreven worden, maar heb er weinig last van eigenlijk.

Vandaag vrij, dus ik ga snel aan de slag met een flinke schoonmaak.

Geplaatst

Abc wat fijn dat jij ook de laatste week hebt heerlijk

En dan naar de bevalling toe werk3n

Ik ben wel blij dat wij alles afhebben

Esther alvast heel vee succes morgen ik ben benieuwd

Heb je daar internet? Hihi

Ja laatste werkdag en die valt me erg tegen haha kan de klok wel vooruit kijken heb het ook heel erg in de rug maar ach gelukkig zijn de kids goed te pas dat scheelt heel veel

Vanavond begint ook eindelijk het zwangerschapszwemmen weer lekker even gewichtsloos

Geplaatst

zoooo, even voordat ik te laat ben;-)

Esther veel succes en geniet van jullie wondertje! Bijzonder om te weten dat het morgen zover is!

Ik zal aan je denken!

Hier alles aardig, ik wil soms teveel! Zondag dagje weg geweest, was doooooooodmoeeeeeeee! Dikke onderbenen etc.

Gister bijgekomen en vandaag gaan we weer even op pad samen.(vakantieeeeee)

Naar de ikea en daarna even door naar het water om even te chillen onder ene boom hihihi;-) in harderwijk.

Van het weekend gaan we 4 dagen weg! Huisje,park,zwembad! Heerlijk! Zwemmen is zo heerlijk. Toch een huisje gedaan,mocht ik een dipdagje hebben dan vond ik dat prettiger dan een hotelkamer.

Morgen weer even naar zh! Leukleuk!

Abc:Nog even dat eind sprintje, hopelijk loopt de verbouwing op rolletjes en kun je daarna lekker coconnen en met de beeb bezig zijn!

Leuk weer allemaal, en je dochter vraagt die al veel wanneer de baby komt:-)

Succes met alle projecten!

Hier de keuken half schoongemaakt,moet nog koelkast en 2 kastjes. Vind het voor nu even genoeg!!

MAris lekker he zwemmen, ook fijn voor je rug! Geniet ervan!

Fijne dag allemaal!!

Geplaatst

Volgens mij begint iedereen nu met de nesteldrang hihi hier ook hoor kan alleen niet zoveel tegelijk dus doe alles in etappes maar zo komen we er ook wel.

Mijn man word in elk geval gek van mijn opruim en poets driften hihi

Marlijnne fijne vakantie samen en heel goe ddat je toch een huisje hebt genomen mij is laatst ook niet bevallen met de hotelkamer toen ik zo slecht te pas was.

Waar gaan jullie heen of zeg je dat liever niet hier?

Maar ja heerlijk even zwemmen lekker gewichtsloos in het water liggen en ontspannen het is alleen dubbel zo zwaar als je uit het water komt hihi maar ach dat nemen we maar voor lief.

Fijne dag allemaal nog ik zal de kids eens eten geven

Geplaatst

Hier begint de spanning toe te slaan.

Ben druk met alles en had me voorgenomen om niets te doen.

Al een boze man gehad die zich afvraagt waar ik mee bezig ben en dat ik moet rusten, straks kan ik rusten in het ziekenhuis.

Nu moeten alle bedden worden verschoont ook de moltons, traktaties voor dochter in elkaar worden gezet, boodschappen gedaan enz enz.

Wordt moe van mezelf.

In ziekenhuis geen internet, wij hebben geen laptop of telefoon met internet functie.

Zal manlief vragen of hij een berichtje wil plaatsen(weet niet of hij dit kan/doet)

Ohja, om 11 uur wordt ik opgenomen en sta gepalnd om 14.45.

Doeiiii esther

Geplaatst

*breek in* Esther ik lees dat je morgen een KS krijgt. Misschien een leuke tip. Ik heb destijds gevraagd of het scherm op "moment suprême" naar beneden mocht. Hier werd gehoor aan gegeven en ik heb mijn dochter geboren zien worden!!! Geloof me, je ziet echt geen ingewanden en dergelijke ;-) het enige waar je oog voor hebt is dat kleine mensje.

Succes!!

*breek weer uit*

Geplaatst

ik ben er helemaal klaar voor(of toch niet)

Ben toch wel nerveus en de eerste tranen zijn er ook al geweest.

om 10.15 rijden we naar het ziekenhuis.

Hele nacht wakker gelegen dus ben niet fit........ben ik dit eigenlijk al een tijd niet(haha)

Ik kan niet zeggen dat ik er zin in heb....maar ben wel heel benieuwd naar ons wondertje!

Heb manlief gisteren uitgelegd hoe je een berichtje post dus wie weet lukt het hem.

Lieve groet en voor iedereen toi toi toi.

Doei Esther

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden