elinorac Geplaatst 19 December, 2012 Geplaatst 19 December, 2012 Oh ik hoop dat ie maar kort ziek is! Wanneer gaan jullie ook alweer? Zou het dat ie dan al loopt? Das al over minder dan 2 maanden he! Maar inderdaad, het gaat snel nu. Hij gaat echter nog niet zitten hoor en als ik 'm op zijn billen neerzet gaat het even goed maar dan valt ie om. Dus hij heeft nog wel wat te leren en oefenen... Nou ik hoop dat ze morgen weer 'normaal' doen pfff!!! Heb Bram nog nooit zo lang horen huilen overdag als vandaag volgens mij, uiteindelijk was het om kwart voor 9 stil dus dat ging wel maar hij moet ook uitgeput zijn geweest... Quote
meezie Geplaatst 19 December, 2012 Geplaatst 19 December, 2012 Poeh wat een hoop zieke kids zeg, beterschap allemaal met de kleintjes. Hier wel weer opgeknapt na mijn ziek dagje gister, maar ik vond het werken vandaag wel weer zwaar. Tanden poetsen doen wij altijd s morgen bij het aankleden. ik zing een liedje en als ik klaar ben mag Maud zelf even poetsen, we poetsen met tandpasta en dat vind ze inderdaad heerlijk. nou ik hoop dat iedereen rustig kan slapen vanavond. Quote
Bikkel Geplaatst 19 December, 2012 Geplaatst 19 December, 2012 We vertrekken zaterdagavond rond 24.00 naar Keulen en om 3.45 gaan we de lucht in! Als het goed is komen we om 8.15 aan! Quote
fren-1976 Geplaatst 20 December, 2012 Geplaatst 20 December, 2012 Fiebe heeft an Sich wel een goede nacht gehad. We hebben haar om 11 uur wakker genaakt voor een fles, ze had nog geen 2 flessen op en met koorts tegen de 40 graden en het vele spugeb vonden we dat niet ok. Heb haar net verschoond, maar toch nog 39.1 Ik denk niet dat Bram over twee mnd loopt hoor! Fiene zit al 1,5 mnd op haar knietjes, gaat sinds een week of 2 zelf zitten en heeft zich nu 1 x tot staan opgetrokken in de box. Maar wie weet! Quote
Lianne Geplaatst 20 December, 2012 Geplaatst 20 December, 2012 Hier ook een goede nacht gehad. Wel in het begin van de avond in de weer. L.ara die vertikt het om te gaan slapen. Ze was echt bekaf en lag echt te krijsen in bed, niet huilen. Heb haar eerst laten gaan, maar na 20 minuten toch maar opgepakt want het werd steeds erger. Een tijd beneden op schoot gezeten met haar en uiteindelijk toch in bed kunnen leggen. S.ven heeft ook weer een nacht in zijn bed geslapen ipv maxi cosi. Maar ik juich nog niet te vroeg! Fren, je zou ook tussendoor nog een lichte fles kunnen maken, 180 water met 3 schepjes. Dan krijgt ze toch vocht binnen, en een warme hap is dan niet heel belangrijk wanneer ze daar niet zoveel van wil hebben. Succes en beterschap! Bikkel, hoop voor je dat hij snel opknapt! Verwen hem maar lekker vandaag en morgen! bij ons loopt S al aan de handjes, en ook best snel! Hij vindt het helemaal geweldig. Hij staat dan ook al stevig op zijn beentjes. Hij duwt ook de loopauto, kinderstoel en achter de blokkenkar loopt hij ook al! Ben benieuwd hoelang het duurt voordat hij zelfstandig gaat lopen. L.ara kan ook wel tussen de handjes lopen maar die zwabbert nog wel op haar beentjes, terwijl zij ook wel achter de loopauto kan lopen. Zitten en zelf optrekken tot staan is geen probleem, ze doen niet liever! Vandaag weer een dagje het rijk alleen, kids naar de opvang dus ik ga nog maar even veder de bezem door het huis halen. Straks nog even naar de tandarts en misschien als het weer goed blijft nog even hardlopen vanmiddag! Quote
elinorac Geplaatst 20 December, 2012 Geplaatst 20 December, 2012 Fientje zal wel eerder zijn, die loopt altijd net een paar stappen voor op Bram en Kaatje hobbelt daar lekker achteraan... Ben je gaan werken vandaag? Getver wat een tijdstip om te vliegen Bikkel! Een van de redenen dat wij de laatste jaren altijd vanuit Rotterdam of Eindhoven vliegen... Echter dat beperkt wel je keuze maar wij gaan de laatste jaren toch altijd naar een Grieks eiland dus dat gaat prima. Ben heel benieuwd of we aankomende zomer gaan, ik zou wel graag willen, ben vast aan het sparen maar nou las ik laatst dat kinderen niet meer gratis zijn onder 2 jaar maar onder 1 jaar? Hoop niet dat dat waar is! Quote
fren-1976 Geplaatst 20 December, 2012 Geplaatst 20 December, 2012 Nee, heb net gebeld dat ik niet kom. Moet zo naar de kinderarts met F, dus zou toch alleen de middag zijn. Quote
fren-1976 Geplaatst 20 December, 2012 Geplaatst 20 December, 2012 Nog behoorlijk ziek. Heeft penicilline gekregen, maar die moet nog aanslaan Quote
elinorac Geplaatst 20 December, 2012 Geplaatst 20 December, 2012 Dus je moet 2 zieken verzorgen vandaag... hopen dat je zelf niet ziek wordt en dat iedereen met de kerst weer beter is! Quote
Lianne Geplaatst 20 December, 2012 Geplaatst 20 December, 2012 Wat een rust hier vandaag! Heb ook niet veel, lekker dagje alleen geweest. Kids nog op de opvang en zelf even rustig aan doen en op zoek naar werk en doen waar ik zin in heb. Nog even lekker wezen hardlopen, maar wat een koude wind staat er zeg, brrr.... Zo nog even een boodschap doen en maar eens bedenken wat ik de kids vandaag weer te eten ga geven.... Quote
elinorac Geplaatst 20 December, 2012 Geplaatst 20 December, 2012 Drukke middag gehad met babies en de oudste en haar vriendin moesten mini appelflapjes maken voor het kerstdiner op school straks... Overigens liggen ze nu braaf te slapen en ook vanmorgen zijn ze zonder al te veel gedoe gaan slapen, hoe anders dan gisteren! En waarom nou de ene dag drama en de andere dag makkelijk? Joost mag het weten! Geen idee... Quote
fren-1976 Geplaatst 20 December, 2012 Geplaatst 20 December, 2012 Hier voor de zoveelste keer ondergespuugd door fiene. Ze associeert eten nu met spugen, dus er gaat geen hap meer in. Terug bij af dus... Zucht. Ze ligt nu te kreunen in bed, ga maar een fles maken, ze heeft er pas twee binnen gehouden vandaag. Quote
elinorac Geplaatst 20 December, 2012 Geplaatst 20 December, 2012 He bah Fren... wel mooie foto op FB met zieke papa en dochter... Sterkte vanavond nog en vannacht, hoop morgen eindelijk beter! Je zal wel moeten werken denk ik, laatste dag voor de vakantie? Quote
elinorac Geplaatst 20 December, 2012 Geplaatst 20 December, 2012 Oh heerlijk! Dacht dat je morgen nog moest werken... Was het geen probleem dan dat je vandaag onverwacht weg was? Kan me herinneren toen ik ooit nog werkte in een ver ver verleden (;-)) dat de laatste dag voor de vakantie heel druk was... Quote
Lianne Geplaatst 21 December, 2012 Geplaatst 21 December, 2012 Lekker vakantie Fren, geniet er heerlijk van en hopelijk knapt de ziekenboeg snel op! Ik heb het helemaal gehad... vannacht weer maar 4 uurtjes slaap gehad. Ik weet niet waar L.ara last van heeft, maar ze wil bijna alleen maar slapen op de arm. Denk je dat ze slaapt na een half uur en leg je haar in bed en even later begint ze gewoon weer te krijsen. Hadden maar een campingbedje in de woonkamer gezet en haar daar neergelegd. Maar ook dan is ze niet stil en hoe langer ik haar laat gaan hoe harder ze krijst. Uiteindelijk maar weer op de bank beland met haar en na 1.5 uur voorzichtig in bedje gelegd. Toen sliep ze wel door, en was het inmiddels al 03.45!!! Quote
stiertje Geplaatst 21 December, 2012 Geplaatst 21 December, 2012 ow Lianne wat een ellende..is ze misschien nog erg verkouden of is dat al bijna over? Misschien een beetje verlatingsangst? daar hebben die van mij last van pff.. ik moet nu over het hoofdje aaien tot ze in slaap zijn dan pas kan ik weg lopen..zal wel weer een fase zijn. Lianne nog gesoliciteerd gisteren? Balen he als je zo bij huis komt te zitten, ik zit al twee maanden zo maar heb in januari een gesprek bij een leuk bedrijf dus..fingers crossed!! Fren heerlijk even op vakantie! Wel jammer van de ziekenboeg natuurlijk. Hoe is het gegaan vannacht met Fiene? Caro elke dag is anders he? valt geen pijl op te trekken! Sofia loopt ook al aan de hand maar nog niet overtuigend en ze heeft ook nog niet echt de behoefte om het zelf te proberen..Giada kan net goed los zitten..ach ja alles op z'n tijd en iedereen heeft lekker een eigen ritme!! Quote
meezie Geplaatst 21 December, 2012 Geplaatst 21 December, 2012 Lianne klinkt echt niet fijn, misschien overdag even een beetje slaap pakken, want anders ben je zo helemaal opgbrand. Gister het oei ik groei boek er weer even bijgepakt, omdat het hier weer zo relaxed is, ze slaapt en eet weer goed en si weer heel vrolijk. Rond 46 weken hebben ze weer een sprong gemaakt, je moet dan altijd kijken naar de uitgerekende datum (bij maud is dat 1-2) dat is bij ons dus nu. De aanloop naar de sprong zorgt voor hangerigheid, moeilijk eten slecht slapen. dus meiden, nog even doorzetten, de zon gaat gauw weer schijnen. ;) Quote
elinorac Geplaatst 21 December, 2012 Geplaatst 21 December, 2012 Lianne balen zeg! hoop dat het snel beter gaat. Iedereen roept dan: tandjes? Geen idee. Hier Bram natuurlijk weer bezig, wordt routine helaas... er uit gehaald en even chillen maar mocht niet baten, uiteindelijk om 9 uur een halve fles en daarna was meneertje stil. Maar ja voordeel weer dat ze pas om half 9 wakker waren... Jij zegt Giada kan nu pas goed los zitten nou hier allebei nog niet echt hoor. Ja, ze kunnen het wel maar vallen na een tijdje om. Ik weet nog dat ik me zorgen maakte bij de oudste, die kon pas met 11 maanden los stevig zitten, maar deze twee zijn over 3 weken ook 11 maanden dus eigenlijk nauwelijks sneller! Verschil is dat ik me nu geen zorgen maak :-) Fren, hoe zijn jullie de nacht doorgekomen? Quote
Lianne Geplaatst 21 December, 2012 Geplaatst 21 December, 2012 Echt verkouden is ze niet meer. Ze hoest wel maar dan vooral wanneer ze zo krijst. Gaat natuurlijk wel een keertje zeer doen. Net heb ik ze opgehaald van de opvang en ze heeft wel rode wangetjes en ze gloeit een klein beetje. Straks maar even kijken wat haar temperatuur is. En ik zal voor de zekerheid wel even gel in haar mondje smeren, je weet maar nooit! Ze liggen nu op bed en ze is stil na 10 minuten. Ga zelf maar even op de bank liggen, kijken of dat mag van het boefje! Quote
fren-1976 Geplaatst 21 December, 2012 Geplaatst 21 December, 2012 Fiene heeft een goede nacht gehad. On half 7 wakker en gegeten, toen geslapen tot half 10. Nu net thuis, met schoonmams naar babypark geweest on voor haar een autostoel uit te zoeken en we hebben een nwe buggy gekregen voor kerst (Chico liteway). Net een meisje met 39.5 in bed gelegd, ze is nog niet in orde hoor. Gelukkig de fles wel op. Vin is naar z'n werk, voelt zich niet top, maar moet bepaalde dingen afmaken voor kerst. F zit wel stevig los en gaat ook zelf zitten nu. Ze kruipt op haar knietjes rn als je haar bij de handjes pakt gaat ze stappen. Superleuk! Quote
fren-1976 Geplaatst 21 December, 2012 Geplaatst 21 December, 2012 Hmm, net ha gebeld om even te overleggen over de koorts van fiene en moet acuut weer langskomen. Met name omdat ze weinig drinkt en wel veel spuugt. Balen, want ze ligt net lekker te slapen... To be continued. Quote
elinorac Geplaatst 21 December, 2012 Geplaatst 21 December, 2012 Oh balen, mag je haar niet eerst even laten slapen? Heeft ze toch ook nodig? Maar misschien heeft ie nu even tijd... Succes! Quote
fren-1976 Geplaatst 21 December, 2012 Geplaatst 21 December, 2012 Nee, moest om 3 uur komen, was enige plekje nog. Maar niks aan de hand hoor. Maar een baby me koort die spuugt en weinig drinkt nemen ze geen risico mee. overigens is het slapen dus verder een drama vandaag, maar dat zat er dik in... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.