Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Gister naar de verjaardag van m'n moeder geweest. Heel hok vol, maar fiene wond iedereen om haar kleine vingertjes. Ze is door iedereen gedragen, wilde met iedereen spelen en heeft zelfs door het kabaal heen 2 uur liggen slapen boven. Top! Nu uiteraard wel een beetje hangerig, maar dat kan ook niet anders.

fiene heeft overigens van die leren slofjes aan, zijn oa te koop bij prenatal. Het is even martelen om ze aan te krijgen, maar zij krijgt ze ook niet uit, dus dat is een voordeel.

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Vlinder, ik weet nog niet wat ik a.s. woensdag ga doen met die vrije uren. Farmville 2 is wel verslavend :happy:

Vanmiddag een verlaat Sinterklaas bij mijn ouders thuis. Mijn zussen komen ook, dus dat wordt vast gezellig.

Geplaatst

Klein nachtelijk feestje hier, bijna alles geprobeert, maar mevrouw blijft huilen. Laatste redmiddel is een zetpil, dus dat gaan we nu nog even proberen. Ze heeft al 8 tanden, maar als ik zo haar tandvlees voel komen de kiezen of de hoektanden door. Zucht. Nu hopen op nog een paar uur slaap.

Geplaatst

Vlinder ik zag dat hondje op fb, ze vind hem echt geweldig eh? leuk dat koppie erbij, zo lief!

Lianne, ik vind de schoenen niet te zwaar, Sofia kan er echt goed en stevig mee staan. Giada heeft ze gewoon voor de lol aan en eigenlijk zijn ze haar ook te groot, ik heb maat 20 gekocht. Heb alles verder geprobeerd, sokjes met noppen, sokjes met een zooltje, andere sloffen..mar niks zit goed of het glijd gewoon weg. Die van Prenatal van Fren ken ik niet.

Wauw meezie al kiezen!! jeetje da's vlot.

Sofia is vannacht van 03:00 tot 04:00 bezig geweest, huilen maar wel zo'n verveeld huiltje zo van"ik ben klaar met slapen en wil er NU uit" speen terug in de mond hielp niet, erbij blijven zitten..ook een slecht idee want mevrouw ging door de spijlen aan mijn benen friemelen en dan giegelen. Toen maar bij me in bed genomen, heeft ze met der vingers in mijn neus gezeten aan mijn haren getrokken en mijn arm afgelikt..zucht ..dus weer terug in bed en weer huilen..toen maar een klein flesje gemaakt 100cc en die heeft ze helemaal leeggedronken en is weer in slaap gevallen. En wat dacht je..ik kon daarna natuurlijk weer niet in slaap komen..grrr. Ons andere lekker ding slipe overal gewoon doorheen en slaapt nu nog..en Sofia en mama zitten alweer een half uur beneden!!

Geplaatst

Meezie, wat veel tandjes heeft ze al! Maar hopen dat de kiezen snel doorkomen en ze weer de oude is.

Toch maar eens kijken naar schoentjes of slofjes, in iedergeval voor S.ven. L.ara heeft nog wel goede slofjes waar ze goed op kan staan en lopen.

Hier eindelijk weer een goede nacht!! L.ara kwam om kwart voor 9, en om 9 uur sliep ze weer en S.ven kwam om 00.15! Hadden wij al 3 uur geslapen, heerlijk. Even op de arm gehad en toen weer in bed gelegd op zijn zij. Eerst sputterde hij wat maar snel zijn knuffel gegeven en zijn lichaam tegenhouden zodat hij niet op de rug ging. Meneer ging heerlijk slapen! En dat na 4 nachten in een maxi cosi geslapen te hebben. Om 7.15 uur waren ze wakker.

Ze zijn nu op de opvang, ik heb een heerlijk dagje alleen thuis! Even flink de bezem door het huis halen, het is een grote bende!

Geplaatst

Goeiemorgen,

Wat die slofjes betreft van Prenatal, dat zijn van die 'leren' slofjes die helemaal om het voetje zit. Je hebt ze ook bij de Hema en ik heb ze van Etos, maar die heeft ze niet altijd volgens mij.

Ik had ze van 'Zootjes', dat was 8 jaar geleden het merk, toevallig hier uit BoZ en Bram heeft nu die van mijn dochter aan, nauwelijks versleten, terwijl de oudste daar veel op gelopen heeft. Ik vind ze ideaal.

Geplaatst

Hier ook van die leren slofjes an apies. Ideaal, ze gaan niet uit en ze glijd ook niet weg.

Stiertje ook al een feestje.

Lianne heerlijk weer even een goede nacht en vandaag even tijd voor jezelf, al an ik me voorstellen dat je liever zou werken.

Hier had de zetpil effect, pff vanaf een uur of twee tot half 6 aan het tobben geweest, om 9 uur heb ik haar wel wakker gemaakt, anders maakt ze weer een zooitje van haar schema.

Geplaatst

Haha Fren bij Kaat echt precies hetzelfde!! Ze heeft al sinds 5 en een halve maand de twee onderste in het midden, sinds een paar weken zit er eentje onder naast en nu sinds een week ofzo de eerste boventand niet in het midden maar opzij!

Was toch Maud met die 'gekke tanden' die jij op FB had gezet Meezie? Zit te wachten op die andere zodat we ook een vampiertje hebben!

En weet je wat gek is, met die paar tanden kunnen ze al knarsen! Zo stom, had ik nog nooit gehoord, P zegt tegen Kaat je bent net een oud omaatje!

Weigerden trouwens hun ochtendslaap weer eens, heb ze er net weer uitgehaald, fruithap met koek op en er toch nog even in want ik zie dat ze moe zijn. Begint nu een beetje stil te worden...

Geplaatst

Hoera voor jarno's eerste tand!! Gek he de een heeft zijn eerste tand en de ander begint met kiezen, zucht!!

Caro was inderdaad Maud met die gekke tanden, de onderste kwamen gewoon normaal door, maar boven heeft ze eerst een maand de 3e en 4e snijtand gehad en ook zo vrezelijk knarsen, brrrrr.

Ik zie bij maud haar hoektanden wel witte puntjes, maar dat hoeven toch niet perse al tanden te zijn?? Bij haar kiezen is het dik en wat roder. Haar temp was vanacht ook hoger als anders, 37,6 ipv 36,8 zij slaapt nu weer lekker. Ik ga even administratie doen en dan misschien vanmiddag even liggen. Het is hier toch drama weer en heb verder helemaal nergens zin in.

Geplaatst

Hier was vanmiddag een baby van 3 maanden op bezoek, wat een monsters zijn Kaat en Bram dan zeg!

Mijn vriendin liet Bram een paar stapjes schuifelen aan twee handen en ik zag geen baby meer maar een dreumes! Pfff...

Geplaatst

Hihi groot dan he!! hier vorige week op kraamvisite, kindje was 2 maanden maar wat een verschil dan en dan zie je hoeveel ze eigenlijk leren in een paar maanden.

Hier slaapt het engeltje, hopenlijk blijft ze dat de hele nacht doen. ik duik er ook lekker optijd in, ben echt heeeeeeel moe, na 3 uurtjes slaap vanacht

Geplaatst

Hier net ook een heel moe meisje in bed geschoven. Bij oma niet goed geslapen, wel gebunkerd qua eten. Ti's bij Fien altijd het een of het ander. Vin weer opgehaald en die ligt nu in bed. Snotverkouden, maar kreunt alsof ie ieder moment het lootje kan leggen... Mannen en ziek zijn, ik kanselstijl tegen die combi...

nu maar ff een grote was wegvouwen en dan nog aan het werk. Blegh! Morgen kerstlunch, dus dan komt het er ook niet meer van.

Geplaatst

Hier net als gisteren Brammetje niet willen slapen en huilen, niet heel hysterisch maar wel steeds opnieuw beginnen. Heb hem er even uit gehaald, even kriebelen in het halfdonker op ons bed en terug, dezelfde methode als gisteren en hij lijkt te werken: daarna is hij meteen stil...

Geplaatst

Hihihi chris, wij hebben bijna een eerste kies/hoektand en dat is niet zo super ;))))

jarno van bikkel is de trotse eigenaar van een eerste tand!!

Geplaatst

Alle nachtbrakers lekker geslapen? Hier een goede nacht, hoewel S wel vanaf 21.00 uur al in de maxi cosi lag. Weer vol met slijm en niet willen liggen. Ik ga niet meer uren met hem lopen wanneer hij in de maxi cosi lekker gaat liggen (zitten) en dan slaapt. Vanmorgen om 7.30 eruit voor een fles. Als dit het nieuwe ritme is nu ik niet meer werk, dan doe ik het ervoor!!

Tandjes, L heeft alleen nog maar 2 ondertanden, en S 2 ondertanden en 4 bovenin. Bovenin staan ze wel aardig uit elkaar, ben benieuwd wat dat worden gaat. Ik voel eigenlijk nooit meer in hun mondjes, wil graag mijn vingers houden ze kunnen enorm bijten :-)

Geplaatst

Haha dat bijten doet Bram ook! Ik ben hem nu aan het leren kusjes te geven, zo schattig maar laatst beet hij keihard in mijn lip! Eerst ging het nog wel met alleen 2 ondertandjes maar nu hij een boventandje erbij heeft is het oppassen geblazen!

Wat een shitweer hier trouwens, weet niet hoe het bij jullie is maar gisteren zijn we er niet uit geweest en vandaag ziet het er ook niet best uit... Hoop dat het straks opknapt want ik wil er wel elke dag even uit met ze maar ga niet door de stromende regen lopen...

Geplaatst

Hier is het ook K weer! Nu is het even droog en ziet de lucht er redelijk uit. Hopelijk blijft dat nog even zodat wij er ook nog uit kunnen.

Leuk he om ze te leren kusjes geven! S.ven geeft kopjes wanneer hij wil knuffelen, zo schattig! En L die gaat likken met haar tongetje en dan lacht ze, geef ik haar een kusje terug en dan krijg ik nog een keer een natte lap over mijn gezicht, hahahah

Geplaatst

Het is precies zoals bij de oudste: mondje open en naar je toe komen met het hoofdje, al dan niet met tong er uit haha! En de blik erbij is zo lief! Zo'n half wegkijkend aarzelend lachje.

Kaat snapt er nog niks van, wat dat betreft loopt ze met de meeste dingen net een stap achter op Bram. Ze begint trouwens wel wat actiever te worden, gaat rollen, ligt dan ineens onder de tafel en probeert te tijgeren, al is het nu nog meer arm uitrekken als ze een speeltje wil pakken, maar wel al iets met haar beentjes doen. Denk dat ze het sneller door heeft dan Bram, die heeft echt wekenlang liggen piepen en maaien met armen en benen voordat er vooruitgang in kwam...

Geplaatst

Hier doet jarno ook zn hoofdje tegen je aan als knuffel, heerlijk!!

Wederom een goeie nacht, 20.00-1.00-7.45 wel om 3 en om 6 even een huiltje maar waarschijnlijk in zijn slaap!

Brrr krijg net een berichtje van mijn vriendin dat de kleine van kennissen maandagavond is overleden na een aanrijding! Met uitstappen is hij de grote weg opgelopen en aangereden, 2 jaar oud! Moeder heeft hem nu thuis en heeft hem op schoot en knuffelt hem continu, daar krijg je toch kippenvel van zeg!!!!

Dat is toch je grootste nachtmerrie....

Geplaatst

Bikkel, dat is inderdaad je grootste nachtmerrie. Ik moet er niet aandenken.

Hier regende het vanochtend ook, maar nu is het opgeklaard. We hebben hier een goede nacht gehad, ook J.asper.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden