Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh gelukkig :-) Das nog iets.

Hé en hoe gaat het nu verder? Bekijken ze het per dag of moet ze sowieso een paar dagen blijven omdat je dat schreef op FB?

Geplaatst

Gelukkig! Je wil toch weten hoe het gaat, zou ik ook willen!

Ik weet niet wat me overkomt hier... ze liggen er nog geen 10 minuten in en het is al stil! Kerstmoeheid??

Geplaatst

Fren beterschap met je meisje!

Wij hebben ook een geweldige kerst gehad. Vandaag hele dag in ziekenhuis gezeten met L.ara. Gister over de hele dag ongeveer 200ccn gedronken en niets gegeten. Vanmorgen werd de fles ook gelijk weer uitgespuugd. Ze was licht uitgedroogd, en heeft 4 uur sonde ingehad met ors en mocht gelukkig net weer mee naar huis! Ze is een stuk beter dan vanmorgen.

Nu ligt ze lekker in haar eigen bedje en hoop dat ze lekker een goede nacht maakt. S.ven is logeren bij een schoonzus en ik duik er ook nu in!

Geplaatst

Een paar uur latere en ik kan aansluiten bij de zieke kindjes... Gelukkig nog niet in het ziekenhuis maar wel koorts!

Dacht net naar bed te gaan, hoorde Bram een paar keer beetje huilen/kreunen dacht ga toch maar even kijken: mannetje gloeide helemaal! temperatuur gemeten, ja hoor: 39.4! Slaapzak en broek uit en een flesje sap gehaald. Gelukkig had hij zin om te drinken (moest meteen aan Fiene denken natuurlijk) en zijn beentjes gloeiden niet meer zo. Maar nog steeds 39.3... Dunnere slaapzak aan gedaan en zijn broek uitgelaten en weer in bed, hij is stil, hopelijk morgen beter.

En ik zei laatst nog ergens: ze hoesten en rochelen wel maar geen koorts. P ligt bijna de hele dag al in bed die heeft het juist koud en ligt toch te zweten dus wie weet heeft ie dat virus wel te pakken?

Balen, nu ben ik weer klaarwakker, kan altijd zo slecht slapen als er een kind ziek is...

Geplaatst

Fren en lianne jeetje wat zijn jullie kindjes ziek. Sterkte met jullie kleintjes.

Caro ook al een ziek ventje, hopenlijk knapt hij gauw op en wordt hij niet heel erg ziek.

Hier is de kerstdrukte voorbij, we hebben heel hard moeten werken maar het is altijd wel erg leuk met deze dagen. Morgen zijn we vrij even een dagje niksen.

manlief werd vanacht ziek, buikgriep, niet fijn als je de hele dag moet werken en allerlei etensluchtjes voorbij krijgt (hij si de enige kok). Hihi ik moest wel lachen, kon hem nu precies vertellen hoe ik me van week 6 tot week 12 gevoeld heb van mijn zwangerschap.

hopenljk ontspringt maud de dans met de buikgriep.

Geplaatst

Ha nog iemand die nog wakker is, dacht al dat ik de enige was...

Hebben jullie geen vervanger voor als hij echt een keer ziek is? Of ga je dan gewoon dicht. Tja, met de Kerst kan dat natuurlijk niet, dat zou wel erg jammer zijn van de omzet...

Ik was om half 8 al zo verbaasd dat het zo snel stil was, toen voelde hij zich al niet lekker natuurlijk dus ging hij zo snel slapen... Nu is het stil dus ik ga zo toch ook maar. Heb altijd de neiging om dan te gaan luisteren naar geluidjes maar kan moeilijk de hele nacht opblijven...

Welterusten en geniet van je vrije dag morgen!

Geplaatst

Bedankt caro, gaan we zeker doen hoor.

nee we hebben geen vervanging, zou hij ook niet willen hoor. Echt ziek is hij nog nooit geweest, gelukkig en ik klop het gelijk maar even af.

we hadden voor als ik op een werkdag zou bevallen wel hulptroepen kunnen inschakelen, hihi maar dat werd gelukkig een dinsdag.

Ik hoop da jij nu heerlijk ligt te slapen en dat bram dat ook doet.

ik duik er nu ook in, beetje stil zo helemaal alleen in de woonkamer en ik wil morgen toch even met maudje gaan zwemmen, dus moet er ook weer optijd uit.

Geplaatst

Lag er net een kwartier in vannacht en Bram ging huilen, er uit gehaald en rondgelopen en baf! de eerste golf spuug over me heen, 5 minuten later gevolgd door een tweede erg grote golf... En daarna een hele tijd huilen en onrustig ademen en vooral dat laatste was ik niet gerust op, nadat ik had gelezen dat er een aantal kindjes opeens benauwd werd en in het zh beland was...

Gelukkig werd ie na een tijdje rustig (het was inmiddels 2 uur vannacht) maar hij werd nog een paar keer wakker. Heb dus een zeer slechte nacht gehad...

Vanmorgen om kwart over 8 er uit had ie nog 38.8 en nu net weer er in 38.4... gaat dus wel. Toch voor de zekerheid de huisarts maar gebeld omdat Kaat ook al een paar weken hoest maar de assistente zei in de gaten houden en vooral voldoende drinken maar als ik toch ongerust ben mag ik bellen en alsnog langskomen...

Dus hoop maar dat het een 'gewone' griep of verkoudheid is en niet het gevreesde RS virus dat rondwaart momenteel...

Wel balen dat P toch ook nog flink beroerd is en weer in bed ligt nu. Heb dus 1 ziek kind, 1 zieke man en een hoestend meisje en dan nog de oudste die er tussendoor fietst...

Oh ik kan dit bericht wel even kopiëren naar de andere topics (sorry voor degenen die meerdere topics lezen)

Geplaatst

He bah caro, toch weet ik niet wat vermoeiender is, een ziek kind of een zieke man, hihi die kunnen vaak zoooo zielig doen.

arme bram, hopenlijk is het alleen het buikgriep virus.

Sterkte met je zieke mannen.

Hier om 11 uur terug gekomen van zwemmen en boodschappen doen, alles zat nog dicht. Manlief lag nog heerlijk te slapen en de hond had de bank voor zichzelf genomen.

Nunet even lekker wat gegeten. maud voor het eerst een croissant gehad. Zo kaal niet echt een succes ze bleef maar vies kijken naar al die kruimels. Maar met smeeworst gaat het er prima in.

Geplaatst

Fren, beterschap voor Fiene. Ik las net dat jullie naar het ziekenhuis moesten met haar. Hoe gaat het nu?

Lianne, ook al ziekenhuis. Hoe gaat het nu met L.ara?

Wij zijn op eerste kerstdag nog met J.asper naar de huisartsenpost geweest. Hij had (dit is even smerig) grijze brokjes in zijn ontlasting (diarree). Dat vonden wij een rare kleur. De huisarts verzekerde ons dat deze kleur niet raar was en dat J.asper goed moest blijven drinken. Dat heeft hij gelukkig wel gedaan. L.isanne is alweer beter, bij J.asper gaat het wat langzamer.

Op eerste kerstdag is mijn man (ook ziek) thuisgebleven met J.asper. Ik ben met L.isanne bij mijn ouders geweest voor het kerstdiner. Op tweede kerstdag thuis. Mijn schoonouders organiseren geen kerst meer met hun kinderen. Raar, maar waar. Op zich had het mij nog wel leuk geleken, want ik heb geen hekel aan mijn schoonfamilie. Maar mijn schoonouders brachten hun kerst liever door met hun jongste zoon, zijn vriendin en haar ouders en haar zus dan met hun kleinkinderen (waar ze er 4 van hebben).

Geplaatst

Stil hier...

Hoe is het met de kleintjes hier.

Ik zit al op dik en dun mee te lezen en zag dat fiene nu ook zuurstof kreeg, hoop dat ze nu toch goed opknapt en gauw weer naar huis mag.

Met bram nu ook alles weer iets beter?

hier doorkomende hoektanden, net toch maar een zetpil gegeven want de dentanox heeft geen effect.

Geplaatst

Slapen de kinderen eindelijk een keer door lig ik te draaien in bed... pffff

Hier gaat het ook nog niet geweldig. L.ara moet echt nog aansterken en we zijn er nog niet. Gister heeft ze alleen de licht papfles in de ochtend leeggedronken en tussen de middag was ze te moe om te drinken en heeft ze maar 60cc gehad. Sap of thee gaat er ook bijna niet in.en s"middags heeft ze nog weer gespuugd Totaal heeft ze iets van ongeveer 400cc gedronken. Wel heeft ze een beetje broccoli gegeten gisteravond en dat vond ze heerlijk. S.ven was enorm chagrijnig gister. Hij wilde echt helemaal niets! HIj had denk ik ook wel buikpijn, hij had zo enorm gepoept dat hij zijn slaapzakje uitdrupte (sorry). Hoop op een betere vrijdag!!

Fren, heb ook even op D&D gelezen. Meid wat erg wat jullie doormaken met F! Hoop dat ze snel mag opknappen.....

Geplaatst

Sorry meiden, heb jullie een beetje verwaarloost. Ik sprak net vincent (die id in t zh) en de zuurstof is er af, Woehoe!! Staturatie blijft op pijl. Gister heeft ze alle flessen zelf gedronken, de laatste zo'm 170cc, dus dat Us een record de laatste week. Gast goed dus, maar t trekt een zware wissel op je uithoudingsvermogen hoor! En dan heb ik nog thuis geslapen. Ben echt moe. Caro heeft Bram geslapen? Hou m in de gaten hoor, bij F zakte de temp na een dag ook weer tot 38 Gr. Om vervolgens weer te stijgen. Sterkte voor alle zieke kindjes!!

Geplaatst

Heb inmiddels gelezen dat jullie lekker naar huis mogen met Fien, waarschijnlijk zijn jullie zelfs al thuis? Heerlijk hoor, ik had zo met jullie te doen! Was al bezorgd om Bram kun je nagaan als ze in het zh ligt met slangetjes!

Bram is koortsvrij! Hij had vanmorgen 37.0 en heeft weer wat praatjes. Wel heeft ie tot half 10 geslapen vanmorgen en is ie nog wat slomer dan normaal maar hij tijgerde toch weer een beetje rond, al ging ie wel steeds weer op zijn rug liggen. Dus ik hoop dat er een stijgende lijn in zit en hij snel weer de oude is.

Geplaatst

Fijn dat de kids weer aan de beterende hand zijn. Nu op naar een zorgeloze jaarwisseling, dat heeft iedereen wel verdient na de ver(ziek)te kerst

Geplaatst

Wij zijn weer thuis gelukkig. Fles wilde F nog niet, maar ze ligt nu lekker te slapen. Vanmorgen in het zh ook voor het eerst in 10 dagen weer een bakje fruit op.

Wel direct bedje omlaag gezet, mevrouw heeft in haar ziekenhuis bed geleerd te gaan staan ;-)

Geplaatst

Ha wat goed van haar! Fijn hoor, weer thuis!

Bram ging trouwens op eerste kerstdag zelf staan voor het eerst, op de bank, tegen de rand van de box aan, helemaal vergeten te melden door het ziek zijn...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden