Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

jarno ligt er ook in van half 7, net om 7 werd hij wakker en heeft gelukkig de borst geaccepteerd en nu is het weer stil.....ben idd benieuwd wat de nacht brengt!!!

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Fiene lag er ook al in, maar blijft spugen. Wil ook niet eten en ook geen fles. Denk echt dat ze misselijk is van die worst. Arm ding. Heb haar er net weer ingelegd, hoop dat ze gaat slapen. Wat zouden jullie doen? Wakker maken om te eten rond 11 uur? Of lekker laten slapen? Ze heeft vanmiddag om half 2 een fles op, daarna niks meer. De boterham van vanmorgen (en dus waarsch ook de fles) kwam er weer uit om half 6...

Geplaatst

Fren ik zou haar half slapend een fles geven, gewoon geen licht aandoen en int halfdonker een fles aanbieden. Werkt hier altijd prima en zo wordt ze snachts hopelijk niet wakker van de honger

Geplaatst

Geen worst meer van de slager voorlopig!! Wel lastig wat te doen, maar ik zou haar ook proberen een fles te geven. Ze zal toch wat moeten drinken... aan de andere kant, als ze nog misselijk is komt die fles er misschien ook wel weer uit..... lastig.....

Ik heb ook geen mamafiets, maar ik vindt op de fiets die ik heb de opstap wel erg smal. Blijf soms ook bij het opstappen haken met mijn tas aan het zadel. En net met een grote sporttas heb ik eerst de tas over het zadel gedaan en dan opstappen. Maar dit zal per "gewone" fiets verschillend zijn. Aan de andere kant, vroeger waren er ook geen mamafietsen..

Hier liggen ze er een uur in. Manlief heeft het alleen moeten doen omdat ik een waterpolo wedstrijd had. Het is gelukkig goed gegaan en ze zijn nog steeds stil!! Manlief is naar een nieuwjaarsborrel met vrienden, zul je net zien dat ze zich zeker keurig gaan gedragen (zal het niet te hard zeggen). Ik hoop het maar, want dat zien we dan maar als vooruitgang.

Ik ben officieel jaloers op de rustige mannen!! Doe mij er één van.....

Geplaatst

Tja Lianne, het is ons lot ben ik bang. Hier is ie ook weer chagrijnig want Bram huilt nog steeds... sinds half 9. Jullie kindjes dus al rustig? Mooi, geniet van de stilte...

Fren ik dacht wel dat je er een matrasje bij zou kopen haha...

Ik heb een mamafiets nog van de oudste, maar dat was een of ander B-merk dat mijn moeder had gekocht want het is geen fijne fiets. En nu moeten we toch met z'n allen gaan fietsen, met 2 kan niet. Trouwens ze zitten nog steeds niet helemaal los, ze kunnen het al best lang maar ze laten zich soms gewoon achterover vallen dus ik zet ze alleen los neer op ons bed of met kussens eromheen...

Overigens geef ik ze nog geen worst en nu ik dit van F lees wacht ik er helemaal nog even mee. Succes!

Geplaatst

He getver wat sneu! En ook voor jou trouwens...

Hier is Bram eindelijk stil, weer er uit gehaald en voorgelezen door de oudste en nog even gekriebeld en pfff... het werkte.

Geplaatst

ZIelig!! Grilworst is inderdaad vaak wat vetter.. Hoop dat ze zo ophoudt met gal spugen. Misschien toch nog even een fles geven, dan kan ze nog een keer goed spugen misschien. Is wel zielig maar ze kan er wel van opknappen. Succes!

Hier is het ook nog steeds stil..... L heeft even heel zachtjes gehuild. Ik denk dat ze op haar buik ligt. Zo even kijken wanneer ik naar bed ga. Moet wel zeggen dat ze vanmiddag er lief geweest is, ook in haar gedrag. Gister was ze weer kattig en een klein beetje een krengetje. Dan zie je gelijk het verschil in de avond..

Geplaatst

Net weer wakker, maar niet gespuugd en ze wilde de fles. Vorige keren niet, wellicht voelt ze zich beter. Dus ben benieuwd...

We zijn trouwens op zoek naar een reisje naar de zon begin maart... Met z'n tweetjes. Even bijtanken, zal gek zijn zonder fiene!

Geplaatst

Oh getver. Net ook al gereageerd in het andere topic... hoop dat ze nu slaapt!

Alweer op vakantie? :-) Tja als het kan waarom niet? Zal wel gek zijn zonder Fiene inderdaad!

Geplaatst

Ze slaapt nu inderdaad, afwachten voor lang...

bij jullie alles relatief snel rustig? N gaat door de babies wel laat slapen, heeft ze daar geen last van?

wbt vakantie, we gaan waarsch 5-6 dagen naar Dubai. Ipb, dus tickets kosten heel weinig en nemen een appartement zoda we nie iedere avond uit eten hoeven. Klinkt decadent, (is het ook), maar is goedkoper dan een weekje Griekenland met z'n tweetjes...

Geplaatst

Ach jullie werken allebei hard toch?

Gelukkig dat ze eindelijk slaapt! Hier is het nog stil en inderdaad baal ik daar vaak van dat N ook later gaat slapen dan zou moeten doordeweeks, met name door Bram. Maar ze heeft er niet veel last van.

Ik heb een paar weken geleden in een gesprek met de juf gevraagd of ze moe overkomt in de klas of dat zij het idee heeft dat school er onder lijdt maar helemaal niet zei ze. En ze haalt hele goeie cijfers, tja, kind van d'r moeder haha! Ik was op de basisschool ook nog heel goed, maar toen kwam de middelbare en werd ik een beetje lui... dus ik hoop niet dat ze dat straks ook van mij heeft...

Geplaatst

Fren hoop voor jullie op een rustige nacht verder en dat fiene morgen oplnapt.

wij hebben ook een extra matrasje voor op vakantie, vind het anders echt te dun voor de kleine meid.

ik heb een gewone fiets met een fietsstoeltje van Yep, super fijn stoeltje, alles is te verstellen en ga ik eens fietsen zond haar heel makkelijk van je fiets af te halen.

is wel lastig opstappen met een fietszitje op een gewone fiets, vaak stap ik pp zoals ik op een heren fiets zou doen, omdat het net wat makkelijker en veiliger gaat.

Lekker hoor een weekje eruit, ik zou het echt niet kunnen zo lang zonder maud, al zouden opa en oma het graag doen hoor.

Geplaatst

Fiene heeft geslapen va 11-730. Nu al twee dunne poepluiers. Vin zit met haar boven nu.

Ik ben natuurlijk al 3 x zonder F weggeweest voor m'n werk. Is raar, maar stiekem ook wel lekker hoor, even niet zorgen.

Geplaatst

Wel vervelend dat ze net weer opgeknapt is en nu weer wat ziek wordt. Hopen dat ze vandaag weer wat binnen houd aan drinken en weer wat opknapt.

Lijkt mij ook wel lekker om even met

z'n tweetjes weg te gaan, maar dat zou ik wel moeilijk vinden. Dan een weekendje ofzo... een week zou ik niet kunnen. Over 2 weken zitten wij in Oostenrijk, dus dan kunnen we ook even een beetje bijtanken in de sneeuw...

Hier een uitermate goede avond en nacht gehad!! Ben er 1x uit geweest voor L. Ze huilde heel iets en lag op de buik aan de andere kant van het bed. Haar opgepakt en lekker weer onder de dekens gelegd. Ze heeft heerlijk tot 7 uur geslapen. S. om 5.45 uur in de maxi cosi gelegd. Die was al wakker, en in de mc wordt hij altijd wel rustig.

Geplaatst

Hier een hele slechte nacht! Ieder uur wakker en uit eindelijk bij ons in bed maar ook daar ieder uur wakker! Uiteindelijk van 7.00 tot 9.30 op mijn borst geslapen!

Hij is ontzettend verkouden weer, groene snottebellenen vanochtend een zetpil gegeven want hij was weer super warm!

Ik ga straks een paar uurtjes naar de sauna, effe bijkomen!!! Hopelijk heeft papa een betere avond!

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Hier een hele goede avond en redelijke nacht gehad. G begom om 03:30 te gieren en toen ik haar stil had was het 04:15 ..toen begon S te huilen...4 keer teruggelegd en uiteindelijk maar fles gemaakt. Om 05:00 S weer op bed en ik ook..goed en wel in slaap om 05:20 komt G alweer..dus ook maar fles gemaakt en om 05:45 weer in bed .en ik ook weer. Toen kwam S weer om 06:30 en toen had ik het helemaal gehad en mocht papa alles overnemen..toch nog een beetje kunnen slapen tot 08:30..nou ja vanavond maar weer vroeg op bed!!

Lianne, fijn dat L goed en rustig heeft geslapen!

Geplaatst

Allereerst Chrish wat fijn dat alles goed is gegaan en dat ie later weer terug naar huis mocht nadat ie weer koorts had! ben blij voor jullie.

Nou Matthias heeft afgelopen 2 avonden en nachten lekker doorgeslapen.

tandje is er redelijk door dus denk dat dat het was.

Vandaag is ie 11 maanden alweer!

En Matthias zei een paar dagen geleden mama!!! zo trots en vandaag zei hij papa!

verder is het bama bababa pababa :)

We hebben gisteren een andere auto gekocht!

Ben echt blij.

Onze oude reed nog prima en mankeerde niks aan qua rijden en motorisch maar als we een lange rit maken en dat doen we regelmatig dan kwam mijn man na anderhalf uur rijden al gebroken uit de auto en dan moet ie nog langer doorrijden, of we wisselden maar rond amsterdam rij ik niet graag dus doe ik meestal het eerste stuk maar meestal kruipt hij achter het stuur en vind ik niet erg en in de avond rij ik sowieso haast nooit omdat ik dan erg slecht zie en last van prikkende ogen krijg.

En ik moest als ik als bijrijder in de auto zat helemaal naar voren met mijn stoel als Matthias in de maxi cosi achter me zat, achter mijn kon helemaal niet want die is bijna 2 meter en dan kon hij niet rijden en in de andere auto kan ik mijn benen ook languit leggen:)

we hadden een station en nu weer. dus wel lekker veel ruimte.

Wij hebben ook een campingbedje van topmark gekocht toen bij de babydump, de groen met grijze en ook een apart matrasje erbij, die erbij hoort is zo dun en hard daar zou ik ook niet op willen slapen.

Mijn man is meestal ook erg relaxt als Matthias erg huilt.

Ik ook wel maar dat ie soms even Matthias kan overnemen is ook fijn, vaak als ie erg huilt s'avonds kan ik beter met hem op de arm door de kamer lopen of staan en zachtjes wiegen, als ik ga zitten is ie meer overstuur!

Geplaatst

Fiene spuugt nog steeds, nu ook diarree, dus conclusie lijkt buikgriep... Heb haar net toch maar een flesje gegeven, 150 cc, duimen dat het erin blijft. Fles van vanmorgen vroeg was geen probleem, maar het fruit en de middagfles kwamen er weer uit...

Geplaatst

He fren balen dat fiene nog ziek is, was ze net weer aan het bijeten.

ik vind af en toe een dagje niet zorgen ook wel eens fijn, maar ben dan echt blij om haar s avonds weer te zien en met haar te kroelen, hihi maar ik ben daar echt een beetje een mutsie in.

Marjan fijn een nieuwe auto, gefeliciteerd!!

Haha caro, ik gebruik het extra matras in het camping bedje in egypte, als wij hier thuis weg gaan dan neem ik een tentje mee met een inflatebol matje. Maar daar slaapt ze liever in.

Hier een oververmoeit poppie, vanmorgen om twee uur uit bed gevist en faarna heeft ze steeds niet meer geslapen als 30 min tot 45minuten. Tussendoor wel gewoon vrolijk en gelukkig tijdens de vlucht ook. Maar vanmiddag met geen migen,ijkheid in bed te krijgen, ze viel tijdens het eten in slaap en heeft toe tussen ons in nog even getukt. Na de fles weer naar bed en een hoop gekrijs. Af en toe even gekeken en goed gelegd en nu eindelijk echt even goed in dromenland.

Lianne, slapen s en l niet in een slaapzakje?? Maud ligt bij ons altijd overal en nergen in bed, dus hier geen dekentjes meer.

Bikkel, hopen op een goede nacht, hoe was je dagje sauna.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden