benbri Geplaatst 2 Februari, 2012 Geplaatst 2 Februari, 2012 de vervolg forum voor de jan/feb/mrt mama's 2012. uiteraard is iedereen welkom, maar aangezien de mama's niet meer in het zwanger gedeelte horen :) kunnen we hier gezellig door beppen :) anyway, omdat ik de eerste ben van de eenling mama's verklaar ik dit topic voor geopend *smijt er een goedkope fles wijn tegen aan* *breek* (toch? alleen ivwsh is van jan toch? en die heb ik ook ingehaald :)) anyway, tot snel mamas en aanstaande mamas Quote
Melis25 Geplaatst 2 Februari, 2012 Geplaatst 2 Februari, 2012 Leuk om een topic te hebben waarin we straks onze ervaringen kunnen delen! En uiteraard tips/trucs kunnen vragen aan de ervaren mama's die al bevallen zijn. Ik hoop hier snel mee te kunnen schrijven als dolgelukkige mama! Quote
Elke Geplaatst 2 Februari, 2012 Geplaatst 2 Februari, 2012 Mag ik me hier ook aansluiten, ondanks ik een net nog december mama ben?! Liefs Elke Quote
benbri Geplaatst 2 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 2 Februari, 2012 tuuuuurlijk elke :) iedereen is welkom hier :) Quote
Medusa Geplaatst 2 Februari, 2012 Geplaatst 2 Februari, 2012 leuk een topic voor de bevallen mama's :-) Je heb voor het gemak er 3 maanden aan vastgeplakt, hopelijk wordt het gezellig druk hier :-) Duurt voor mij nog wel een week of 6 voor ik me hier meld. Quote
fren-1976 Geplaatst 2 Februari, 2012 Geplaatst 2 Februari, 2012 Slim bri, om te clusteren, aangezien vrijwel niemand in de maand waarin ze uitgerekend was bevalt :-) Overigens heeft kiet een januari mama topic geopend volgens mij... Quote
Medusa Geplaatst 3 Februari, 2012 Geplaatst 3 Februari, 2012 De mama's topics staan ook in de babbelhoek Quote
benbri Geplaatst 3 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 3 Februari, 2012 geen flauw idee, ik heb gewoon een geboren topic geopend :) en idd voor de eerste 3 maanden, vooral omdat we toch allemaal zo met elkaar meeleven :) Quote
eef78 Geplaatst 3 Februari, 2012 Geplaatst 3 Februari, 2012 Gezellit hoor! Ik kom hier zeker ook even meekletsen. Inmiddels ben ik dus op 1 februari bevallen van onze dochter Yente. Nu een beetje wachten tot er meer dames bevallen zijn, dan kunnen we gezellig hier verder kletsen over onze ervaringen. Quote
ink Geplaatst 3 Februari, 2012 Geplaatst 3 Februari, 2012 Leuk, daar is tie dus, het topic ;-)... Maar blijven jullie nog maar wel ff gezellig ook gewoon in t februari topic schrijven hoor meiden, want anders zit ik daar dadelijk nog alleen zwanger te wezen en is iedereen al hierheen verhuisd hahaha... Quote
Elke Geplaatst 3 Februari, 2012 Geplaatst 3 Februari, 2012 Gefeliciteerd Eef!! Neem aan dat alles goed is gegaan aangezien je nu alweer op het forum zit :-D Liefs Elke Quote
fren-1976 Geplaatst 3 Februari, 2012 Geplaatst 3 Februari, 2012 Hè inkie, ik doe met je mee hoor, zwanger te zijn! Quote
Melis25 Geplaatst 3 Februari, 2012 Geplaatst 3 Februari, 2012 Me 2.. Al hoop ik de 40 weken niet te halen, haha :-D Ink, heb je nog aardbeienveters over? Heeeeerlijk.. Zit nu te denken, heb het niet zo op snoep gehad, totda jij over aardbeienveters begon. Perzikjes, banaantjes, aardbeienveters, zure matjes, apenkoppen.. Nah, ik schil nog ff een Granny Smith en duik dan m'n nest in! Fren, die molton hoeslakens van de Action zijn fijn hé?!? Quote
ink Geplaatst 3 Februari, 2012 Geplaatst 3 Februari, 2012 Haha Melis, nee, die zak moest echt in 1x helemaal leeg!!! Kon er niet vanaf blijven - echt heel erg! Heb echt een voorkeur voor zoetigheid gehad deze zwangerschap... Maar netjes hoor - een appeltje schillen - daar zou ik ook beter een gewoonte van moeten maken... Quote
Medusa Geplaatst 4 Februari, 2012 Geplaatst 4 Februari, 2012 Melsi, ik eet ook veel granny appels heeeerlijk, begin van de zwangerschap waren het grapefruits en nu die appels Quote
Melis25 Geplaatst 4 Februari, 2012 Geplaatst 4 Februari, 2012 Heerlijk zuur zijn ze, jammmie!! Probeer er elke dag 2 te eten.. Quote
Medusa Geplaatst 4 Februari, 2012 Geplaatst 4 Februari, 2012 hahaha ja ik ook errrrrg lekker, ik hou wel van zuur Quote
Medusa Geplaatst 4 Februari, 2012 Geplaatst 4 Februari, 2012 Ink, anders klets je met Maart mee, als alle feb dames bevallen zijn Quote
ink Geplaatst 5 Februari, 2012 Geplaatst 5 Februari, 2012 Thanx Medusa, ben benieuwd hoeveel van de maart mama's voor zullen gaan ;-)... Quote
Medusa Geplaatst 8 Februari, 2012 Geplaatst 8 Februari, 2012 Nou Ink, ik denk niet dat veel maart mama's je voor zullen gaan, je bent al ruim 38 weken, maar ja als jij 42 weken gaat en maart mama's vroeg zijn.... Ach we kletsen toch al met elkaar mee :-) Quote
Melis25 Geplaatst 8 Februari, 2012 Geplaatst 8 Februari, 2012 Ink - vergeet je onze beurs-date niet?! Haha.. Mensen zullen wel gek opkijken; 2 enorm lange vrouwen met een dikke buik, haha! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.