Jump to content

Recommended Posts

Posted

Gister heb ik de uitslag gehad van mijn zwangerschapstest, weer lage waarde zwangerschapshormoon en het is dus nog even spannend. Dinsdag opnieuw bloedprikken. Dit was een tp, direct3 dagen na punctie, dus embryo niet ontdooid. Heeft iemand hier ervaring mee? Maak me beetje zorgen. De vorige keer (cryo) was waarde ook laag en dit is in de 9e week in een miskraam uitgekomen. Ben dus heel hard aan het duimen nu.... Volgens gyn is embryo nu sterker, omdat direct is teruggeplaatst. Ik hoop het maar!

Posted

Hoi wat spannend, ik ben maar al te bekend ook met lage waardes. Heftig dat vorige keer bij julie met 9 weken misging!

Ik heb veel gehad aan deze database met ervaringen van andere zwangeren: http://www.betabase.info/showBasicChart.php?type=Single (punctie mag je zien als dag van ovulatie)

Je kunt evt je leeftijd onderin vullen. Of weet je niet wat het hcg exact was?

Sterkte dame, er is weer een beginnetje. We duimen dat die mooi gaat doorgroeien!

Posted

Ging niet goed:-)

van meiden die weten waar je mee bezig bent en voelt en denkt, omdat ze zelf precies hetzelfde meemaken!!

Vanmiddag kreeg ik wel hoopvol bericht van mijn schoonzusje waartegen ze 3x hebben gezegd dat ze niet zwanger kon zijn omdat haar hcg waarde veel te laag was. Het mooie is, dat haar zoontje inmiddels 5 is. Ze was dus gewoon zwanger! Ondanks 3x rare uitslag bloedprikken! Hier put ik nu mijn hoop uit dat het goed gaat komen. Late innesteling misschien wel.

Ben blij als het dinsdag is, dan ga ik weer bloedprikken.

Posted

Ik snap er helemaal niets van! Gister uitslag van 2e keer bloedprikken en ik zou helemaal niet zwanger zijn. Vorige week wel, was alleen mijn hcg iets te laag, maar niet ernstig. En nu is er helemaal niets meer. Maar ook geen menstruatie. En mijn borsten voelen nog steeds als bakstenen! Mijn lichaam voelt ook helemaal niet alsof ik ongesteld ga worden. Hen net zelf getest en ben echt hier ook niet zwanger. Maar waarom ben ik nu dan al 6 dagen over tijd? Wat een rotpillen zijn het ook die utrogestan. Ik ben er echt ingetrapt en heb na de uitslag van vorige week echt gedacht dat ik zwanger was. Ik snap het niet meer. Ben het echt even kwijt. En wat nou als ik toch helemaal niet ongesteld word? Wat kan het dan zijn? Net wel wat gelezen, maar daar moet je een hcg waarde voor hebben en die van nij is gezakt naar 0,4. Ik ben echt de kluts kwijt vandaag en ben niet gaan werken. Heel fout, maar ik ben er toch met mijn hoofd niet bij en ben bang dat als iemand boe zegt ik heel hard moet huilen. Vandaag ben ik zielig, morgen raap ik mezelf wel weer bij elkaar en gaat het leven gewoon verder.

Posted

Ohhh Sofia! Het lijkt wel dat er toch iets van een innesteling geweest is maar dat het erg vroeg misgegaan is, dat je niet direct ongesteld wordt is niet gek, je lichaam moet ook schakelen.

Groot gelijk dat je tijd voor jezelf neemt, veel sterkte!

Posted

Dank je wel, lief van je! Voel me vandaag zo emotioneel alsof ik met een zware hamer geslagen ben!...tsja......opkrabbelen en opladen maar weer! Maar vandaag nog even niet...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use