Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Met zo'n 'groen' bankje durf ik mezelf er ook wel op te zetten! Afgelopen dinsdag hebben we een plaatsing gehad van 1 gedoneerde cryo. Ik hoop zooooo dat het nu wel gaat lukken...

Even voorstellen

Bettyboopke - 37 jaar - 2e kindje - 2e IVF

Star 83 - 1e kindje - 1e ICSI/2e CRYO

Loesje21 - 29 jaar - 1e kindje - IVF gehad en nu 1e IUI

Sylvia83 - 28 jaar - 1e kindje - 1e ICSI - 2e cryo TP

Yvonne - 37 jaar - 1e kindje - cryo van 3e IVF

Mariek - 40 jaar - 2e kindje - 3e cryo van 2e ICSI

Natas - 41 jaar - 2e kindje - 3e IVF

Onedream 25 jaar- 1e kindje- 4e cryo tp van 1e ivf

Champietal (Chantal) - 34 jaar - 2e kindje - 2e IVF

Lott - 29 jaar - 1e kindje - 1e IVF

Breden - 32 - 1e kindje - gedoneerde cryo na 8e ICSI

Pick Up

27/04 Bettyboopke

Terugplaatsing

20/03 Marieke*

22/03 Yvonne1 (cryo)

26/03 Star83 (cryo)

27/03 Sylvia83 (cryo)

27/03 Breden (cryo)

28/03 Clau75

28/03 Lott

half 04 Mariek (cryo)

22/04 Loesje21 (IUI)

30/04 Bettyboopke

12-14/04 +- Onedream (2cryo's)

Testdatum

01/04 Marieke*

05/04 Loesje21

07/04 Star 83

08/04 Sylvia83

10/04 Breden

12/04 Lott

14/05 Bettyboopke

• Reacties 890
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hi Breden en Lott, gezellig dat jullie erbij komen zitten op de GROENE bank...!!

@Sylvia, wij lopen een beetje gelijk zie ik nu! Maar jij gebruikt ze dus ook, de bollen. Nou ik heb er erg veel last van, alles is opgezwollen, haha! Ik heb trouwens een 10-cellige cryo teruggeplaatst gekregen. Bij ons vriezen ze ze dacht ik 7 of 8-cellig in. Er wordt eigenlijk niks over gezegd, behalve als je erom vraagt (en dat doe ik natuurlijk, want ben veel te nieuwsgierig, haha!).

@icsi, ik heb al wat verhaaltjes meegelezen op het wachtbankje van maart waar je heel lang de enige groene was. Wat erg dat het helaas toch niet gelukt is... Ik wens je weer veel succes toe bij de nieuwe poging!

@clau75, wat gaaf dat je een morula teruggeplaatst hebt gekregen, dat maakt het in elk geval een zeer goed begin. Broedse!

GROENTJES!!

Geplaatst

Ik ben momenteel al in een happy-mood maar moet zeggen dat deze positieve groene vibe het nog beter maakt! Haha

Breden, bijzonder hoor een gedoneerde cryo! Ik duim voor je!

DE Utrogestan bollen... laatst noemde iemand ze Kwarkbollen haha!

Bij elke stap die ik zet voel ik mijn borsten.. Of dat nu door de pregnyl of de kwarkbollen komt geen idee maar ze zijn ook een stuk groter!

Geplaatst

Ik heb afgelopen maandag weer, na een lange periode, een echo kunnen maken (andere kliniek). De volgende dag is er geïnsemineerd. Ik gebruik nu alleen Estradiol. Officieel kan ik 12 april testen. Brrrrr....

Historie: mrt-2011 1ste x IUI in natuurlijke cyclus, april-2011 IUI met hormonen prikken, mei-2011 IVF voortijdig afgebroken, juli-2011 IVF voortijdig afgebroken

Toevoeging: ik doe nu weer een IUI (in natuurlijke cyclus).

Geplaatst

Hi Tik Tak, kan me voorstellen dat je angry bent als er 2 x een IVF voortijdig wordt afgebroken...Waarom als ik vragen mag? En nu heb je dus weer een IUI gehad... Ik mag officieel ook pas 12 april testen maar dat zal wel een dag of 2 eerder worden :-)

Ik heb afgelopen maandag weer, na een lange periode, een echo kunnen maken (andere kliniek). De volgende dag is er geïnsemineerd. Ik gebruik nu alleen Estradiol. Officieel kan ik 12 april testen. Brrrrr....

Historie: mrt-2011 1ste x IUI in natuurlijke cyclus, april-2011 IUI met hormonen prikken, mei-2011 IVF voortijdig afgebroken, juli-2011 IVF voortijdig afgebroken

Geplaatst
Hi Tik Tak, kan me voorstellen dat je angry bent als er 2 x een IVF voortijdig wordt afgebroken...Waarom als ik vragen mag?
De eerste x zagen ze in het zkh geen eitjes /folikels. De 2de x had ik er wel 2 maar die waren te klein. Toen hebben ze verteld dat IVF geen zin had omdat ik al de maximale dosis hormonen spoot en mijn lichaam er niet op reageerde. Zware domper, ook omdat ze tijdens de voorlichting vertelden dat je recht had op 3 behandelingen. Maar ze hadden er niet bij verteld dat zij ook kunnen bepalen om alle (verdere) behandelingen te stoppen. Dus terugplaatsing is er nooit van gekomen. Ze vertelden ook meteen dat ik waarschijnlijk al in de overgang zat.
Geplaatst

Hoi hoi dames,

Ik ben van het wachtbankje van maart afgevallen en hoop dat ik bij jullie aan mag schuiven.

Wij hebben de eerste mislukte IUI achter de rug en hebben vandaag gesprek in het ziekenhuis.

Door de ziekte van mij man hebben we maar een bepaald aantal rietjes van goede kwaliteit, dat zijn er nu nog 16. We hebben afgesproken om 3 keer IUI te proberen, maar omdat er maar 10% kans op zwangerschap is voel ik het een beetje als de kostbare rietjes vergooien!

Waarschijnlijk is de arts het met me eens want ik heb gister gebeld en kan vandaag al komen, anders konden we pas eind mei op gesprek komen....ben ik ff blij.

Ik ben benieuwd wat de arts gaat voorleggen...

Hoe is het verder met jullie?

Geplaatst

Wat een boel nieuwe meiden, gezellig!! En dat groen, word er nu al helemaal blij van ;-) Goede vibe hier.

Vandaag ongesteld geworden en me zojuist aangemeld. Word vanmiddag teruggebeld of ik deze maand een tp krijg. Zou zo maar kunnen dat ik wederom een maand moet overslaan ivm de drukte, want ook deze maand valt de ontdooiing precies in het weekend... :-( En dan zijn er minder lab mensen aanwezig en kunnen de cryo's van maximaal 4 stellen worden ontdooid. Door de week zijn dat er 6 per dag. Hoop en duim dat ik deze maand gewoon bij de 4 hoor. Dit bankje voelt nu al zo goed!

Ik heb even de lijst aangepast:

Even voorstellen

Clau75 - 2e ICSI

Tiktak - 1e kindje - IVF

Terugplaatsing

20/03 Marieke*

22/03 Yvonne1 (cryo)

26/03 Star83 (cryo)

27/03 Sylvia83 (cryo)

27/03 Breden (cryo)

27/03 Tiktak

28/03 Clau75 (cryo)

28/03 Lott

half 04 Mariek (cryo)

22/04 Loesje21 (IUI)

30/04 Bettyboopke

Testdatum

01/04 Marieke*

05/04 Loesje21

07/04 Star 83

08/04 Sylvia83

10/04 Breden

12/04 Lott

12/04 Clau75

12/04 Tiktak

14/05 Bettyboopke

Geplaatst

Mariek; al een naderende ongesteldheid inmiddels?? Hoop het voor je! Hoeveel cryo's heb je nog en hoeveel laat je er terugplaatsen?

Jaaaa! Gisteravond laat ongesteld geworden. We hebben nu nog 1 rietje met 3 cryo's over. We laten elke keer 2 terugplaatsen.

Hoe gaat het met je? Lekker aan het broeden?

Geplaatst

[table]

[tr]

[td]EVEN VOORSTELLEN------------------------------------------------[/td]

[td]TP ---------[/td]

[td]TESTEN ---[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Marieke* - 1e ICSI/1e CRYO[/td]

[td]20/03[/td]

[td]01/04[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Yvonne - 37 jaar - 1e kindje - cryo van 3e IVF[/td]

[td]22/03[/td]

[td]05/04[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Saneda - 26 jaar - 1e kindje - ICSI[/td]

[td]22/03[/td]

[td]05/04[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Star83 - 1e kindje - 1e ICSI/2e CRYO[/td]

[td]26/03[/td]

[td]07/04[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Sylvia83 - 28 jaar - 1e kindje - 1e ICSI/2e CRYO[/td]

[td]27/03[/td]

[td]08/04[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Breden - 32 - 1e kindje - gedoneerde cryo na 8e ICSI[/td]

[td]27/03[/td]

[td]10/04[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Tiktak - 1e kindje - IUI[/td]

[td]27/03[/td]

[td]12/04[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Clau75 - 2e ICSI[/td]

[td]28/03[/td]

[td]12/04[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Lott - 29 jaar - 1e kindje - 1e IVF[/td]

[td]28/03[/td]

[td]12/04[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Kio1977 - 1e kindje - 1e IVF/4e CRYO TP: ontdooiing mislukt[/td]

[td]geen[/td]

[td][/td]

[/tr]

[tr]

[td]Lavendel - 34 jaar - 3e ICSI [/td]

[td][/td]

[td][/td]

[/tr]

[td]Onedream - 25 jaar - 1e kindje - 1e IVF/4e CRYO[/td]

[td]12-14/04[/td]

[td][/td]

[/tr]

[tr]

[td]Mariek - 40 jaar - 2e kindje - 2e ICSI/3e CRYO[/td]

[td]16/04[/td]

[td][/td]

[/tr]

[tr]

[td]Loesje21 - 29 jaar - 1e kindje - IVF gehad en nu 1e IUI[/td]

[td]22/04[/td]

[td]04/05[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Otjes (Natas) - 41 jaar - 2e kindje - 3e IVF[/td]

[td][/td]

[td][/td]

[/tr]

[tr]

[td]Champietal (Chantal) - 34 jaar - 2e kindje - 2e IVF[/td]

[td][/td]

[td][/td]

[/tr]

[tr]

[td]Bettyboopke - 37 jaar - 2e kindje - 2e IVF[/td]

[td]30/04[/td]

[td]14/05[/td]

[/tr]

[/table]

Beetje aan het stoeien met de vormgeving... weet eigenlijk niet of het overzichtelijker is zo...

Geplaatst

Hoi! Ga strax ff de verhaaltjes lezen, lekker druk wachtbankje :-)

Even voorstellen

Clau75 - 2e ICSI

Tiktak - 1e kindje - IVF

Kio1977- 1e kindje - IVF1- TP4

Terugplaatsing

20/03 Marieke*

22/03 Yvonne1 (cryo)

26/03 Star83 (cryo)

27/03 Sylvia83 (cryo)

27/03 Breden (cryo)

27/03 Tiktak

28/03 Clau75 (cryo)

28/03 Lott

half 04 Mariek (cryo)

22/04 Loesje21 (IUI)

30/04 Bettyboopke

Kio1977 2-4-2012 in het VU

Testdatum

01/04 Marieke*

05/04 Loesje21

07/04 Star 83

08/04 Sylvia83

10/04 Breden

12/04 Lott

12/04 Clau75

12/04 Tiktak

14/05 Bettyboopke

16-4 Kio1977

Geplaatst

Hoi Dames,

Ik zie dat er fout is gemaakt met mijn datums haha. Mijn fout denk ik zo.

Clau75 - 2e ICSI

Tiktak - 1e kindje - IVF

Kio1977- 1e kindje - IVF1- TP4

Terugplaatsing

20/03 Marieke*

22/03 Yvonne1 (cryo)

26/03 Star83 (cryo)

27/03 Sylvia83 (cryo)

27/03 Breden (cryo)

27/03 Tiktak

28/03 Clau75 (cryo)

28/03 Lott

half 04 Mariek (cryo)

22/03 Loesje21 (IUI)

30/04 Bettyboopke

Kio1977 2-4-2012 in het VU

Testdatum

01/04 Marieke*

05/04 Loesje21

07/04 Star 83

08/04 Sylvia83

10/04 Breden

12/04 Lott

12/04 Clau75

12/04 Tiktak

14/05 Bettyboopke

16-4 Kio1977

Geplaatst

Hoi Dames,

Wat een gezelligheid hier!! Laten we deze maand lekker groen worden!!!

Ik zit nu op WD8. De helft is voorbij hihi. Ik voel me uitstekend. Alleen gisteren en nu heel licht en af en toe steekjes aan beide kanten van mijn buik. Dus ik zal wel ongesteld worden. Ik ben nu deze keer veel minder bezig mee dan vorige keren. Omdat ik mezelf niet gek wil maken. Ik heb nu zo van: ik zie het allemaal wel vanzelf.

@ Breden, Ja Geertgen is geweldig dat ze ook eicelbank hebben. Ik heb afgelopen januari ook wat eicellen aan hun gedoneerd. Heel veel succes voor jou!!!

Heel veel succes voor iedereen!! Broed se!!!!

Liefs Marloes

Geplaatst

Hoi hoi dames,

We zijn net terug van het ziekenhuis.

De arts was het met me eens wat de IUI betreft....dus we gaan starten met ICSI!

Ik ben ongesteld geworden maar deze maand is er geen plek om te starten, dus we starten bij de volgende menstruatie en in de wachtmaand gaan we nog 1 IUI poging doen....hoewel ik er nog niet helemaal zeker van ben óf we dat wel moeten doen.....

Maar ik ben blij dat we nu een stapje verder mogen!!

Liefs Sanne

Geplaatst

Hoi meiden,

Gisteren echt een rotdag gehad, voelde opeens diep van binnen dat deze poging ook niet gelukt is. Heb verder ook helemaal geen klachten meer alleen nog vollere borsten, maar dat wijt ik aan de bolletjes. De eerste paar dagen na de tp had ik een continu ongigevoel. Op dag 5 een paar felle steken, ik moest echt even rustig gaan zitten. Daarna niets meer alleen af en toe nog een steekje links en rechts maar dat is echt te verwaarlozen. Ik heb totaal geen gevoel dat er leven in me zit momenteel. Gisteren alles eruit gegooid, heel erg zittten huilen, eigenlijk heb ik toen al verwerkt dat deze poging niet gelukt is.

Heb wel een paar testen gekocht want ik word dus niet ongesteld, maar dat kan dus ook niet omdat ik deze cyclus met hormonen doe en dus pas ongesteld word als ik stop met de medicijnen. Ik ga morgenochtend een test doen, zondagochtend en maandagochtend. Mocht het dan nog negatief zijn dan doe ik er nog 1 op de testdag en dat is woensdag. Weer negatief dan ziekenhuis bellen om te kijken of we in mei kunnen starten met poging 4 (die wij overigens helemaal zelf moeten bekostigen).

Dus diep van binnen voel ik dat het niet gelukt is, een soort van instinct maar ergens natuurlijk nog wel een heel klein inimini sprankeltje hoop. De testen zullen het definitief uitwijzen.

Voor alle nieuwe meiden en de meiden die nog op de bank zitten hoop ik dat het beter gaat.

Groetjes,

Yvonne

Geplaatst

Als ik nog geen bloeding heb gehad wil het weleens voorkomen dat ik niet kan wachten en dan eerder test, lang niet alle keren gedaan hoor....en dan nog...als er nagatief zou staan dan zou ik mezelf wijs maken dat ik te vroeg getest heb dus ja wie houd ik eigenlijk voor de gek...maar als het postief is dan ben ik 2 dagen eerder zooooooooooo blij!!!

Kortom: We kunnen beter gewoon afwachten haha...

Kunnen ze verklaren wat de reden zou kunnen zijn dat je op de hoogste dosis zelfs niet reageert?? Ik weet niet of het zo is dat als je eitjes bijna op zijn zeg maar omdat je in de overgang raakt dat je dan dus minder aanmaakt met stimulatie...

Verder is je cyclus wel goed? En het zaad ook? Hopelijk lukt het met IUI!

Geplaatst

Hoi Yvonne, jeetje ik wordt helemaal een beetje verdrietig van je verhaal....maar ik moet eerlijk zeggen dat ik steeds dacht bij elke zin: Jaaa, of je bent zwanger... Gevoelige borsten: kan komen door de kwarkbollen maar kan ook door zwangerschap...Het ongi gevoel in het begin en de steekjes kunnen ook iets heel anders betekenen!! En die flinke huilbui ook!

Aan je handtekening te lezen heb je helaas genoeg ervaring om op je instinct af te gaan maar hier op het forum moeten we elkaar een beetje positief beinvloeden toch? In ieder geval proberen. Vorig jaar toen ik zwanger bleek te zijn had ik alleen gevoelige borsten, verder voelde ik niets en als ik andere vrouwen moet geloven kunnen ze 2 totaal verschillende zwangerschappen hebben beleefd...

Laatst zag ik op TLC het programma: i didn't know i was pregnant en zij kreeg erge kramp en beviel ineens van een gezonde dochter!! En 5 minuten later weer kramp: nog een gezonde dochter!!!!!!!

Ben lang niet altijd zo optimistich hoor maar hoop dat als ik een dip heb iemand hier, mij weer kan opvrolijken, ook al is het maar een beetje,....daarvoor zitten we tenslotte hier toch?.

Liefs Lot

Geplaatst

He Yvonne, zo irritant he, die gevoelens die alle kanten op gaan. Ik was destijds ook echt overtuigd dat het niet gelukt was. Had behoorlijke ongesteldheidskrampen, ik zat echt te broekloeren, had de tampons al constant bij me. Maar de ongesteldheid bleef maar uit. Heb toen niet eens zelf getest, zo overtuigd was ik dat het niet gelukt was. Maar ja, nog steeds niet ongesteld op de testdag, dus toch maar naar het ziekenhuis gegaan om bloed te laten prikken. Wel zwanger dus!

Het kan echt nog alle kanten op. Ben hard voor je aan het duimen!!!

Marloes, succes nog met de laatste wachtdagen!! Begint spannend te worden voor je. Ik hoop je naam straks in groen te zien!

Geplaatst

Hoi Dames

Laat jullie jezelf niet gek maken. Kom op. Ondanks wat jullie ook allemaal voelen. probeer er niet teveel aan denken. Vorige 2 pogingen was ik constant mee bezig geweest en ik werd er helemaal gek van. Deze x ben ik anders gaan doen. Gewoon niet aan denken. Ik zie het allemaal wel vanzelf wat het wordt. En het helpt echt. Ik ga pas op 5 april test doen en niet eerder. Van vroege testen maak je jezelf onzeker en gek. Maar Ik begrijp jullie wel. Jullie willen zo zo graag zwanger worden en zijn.

Ik zit nu op WD9 Dus nog 5 dagen te gaan. Ik had wel wat steekjes in me buik gehad. Mijn borsten begint gevoelig te worden. Maar het kan beide kanten op gaan he. Ongi worden en zwanger zijn lijken zoveel op elkaar. Daarom let ik niet op die soort kwalen. Ik wacht gewoon af of ik ongi word. Mijn buurvrouw had IUI op zelfde dag als ik en voor haar is echt aller eerste keer. Dus zij maakt zichzelf wel gek. Dat is ook begrijpelijk omdat zij het nooit had meegemaakt. Ik probeer haar steeds rustig te houden.

Heel veel succes voor alle dames. Zet hem op!! Broed se.

En heel veel sterkte voor marieke. Echt heel rot dat het niet gelukt is. Maar geef aub niet op!!!

Liefs Marloes

Geplaatst

Meiden thanks voor jullie support, maar vanochtend een test gedaan die was hartstikke negatief. Ik ga overmorgen en woensdag heus nog wel een testje doen, maar ik weet 1000 procent zeker dat het over en uit is. Het was te mooi om waar te zijn! Donderdag ziekenhuis bellen en dan hopelijk kunnen wij zsm weer beginnen aan een vierde poging. Gaat het nou ooit eens lukken voor ons? Ik weet wel dat dit pas de 2e tp is van een 1e IVF na verwijdering van mijn eileiders dus ik heb nog steeds hoop.

Ik zal donderdag nog even verslag uitbrengen over hoe en wat voor een volgende ronde. Jullie horen het nog. Voor nu zeg ik gedag en wens jullie allemaal veel geluk. Zal zo af en toe eens meelezen! :)

Liefs,

Yvonne

Geplaatst

hallo dames

ik zal me even voorstellen ik ben sabrine 26 jaar en manlief heeft een cromosoonafwijking en heeft verminderd zaad.

dus dat werd isci.

22 maart heb ik de terugplaatsing gehad en 5 april mag ik testen.

ik wens iedereen heel veel succes en een postieve test.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden