Ga naar inhoud

Mei 2012 1e keer ivf (wie nog meer)

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@monica, ja klopt hij draagt alleen het gen bij zich, en dat uit zich dus in het missen van z'n zaadleiders. dat is het enige wat hij ervan heeft. het is mogelijk dat ons kindje ook het CF-gen bij zich krijgt maar dat uit zich dan in dezelfde vorm als m'n vriend dus mochten we een zoontje krijgen is de mogelijkheid er dat hij ook geen zaadleiders zal hebben.

@marielle nee hoef niet eerst aan de pil :) weet ook niet wanneer ze dat wel of niet doen eigenlijk maar heb niks over de pil gehoord dus zalwel niet :)

wij hebben het ook een lange tijd stil gehouden maar eerlijk gezegd sinds we het verteld hebben aan fam en vrienden dicht bij ons voel ik me stukke beter! mensen weten en begrijpen waarom je af en toe geen izn heb om weg te gaan of als je lekker humeurig ben. veel wisten bij ons neit oe ze moesten reageren toen we het vertelde maar ik heb er gelijk bijgezegd dat als ze iets willen weten ofzo ze er gewoon altijd over kunnen praten met me dat ik dat juist niet vervelend vind (kan er de hele dag wel over praten) en het is juist fijn als mensen meeleven en belangstelling tonen heb ik wel gemerkt :) wel ook merk je wel gelijk wie echt goed met je is en sommige die het niet echt begrijpen maar dat heb je nog meer als ze er niks vanaf weten en je je anders gedraagt dan 'normaal' :)

balen zeg dat je contract niet verlengt is :( en dat in deze tijd! hoop dat je snel werk heb is toch weer een zorg minder dan je hebt al genoeg aan je hoofd op dit moment :)

fijne zondagg

• Reacties 813
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Marielle: ja ik begrijp je helemaal, is erg frustrerend als mensen zo met zwangerschappen omgaan of met hun kinderen en er dan zelfs nog meer krijgen.. Dan voel je je erg rot omdat je het zelf zo anders zou doen en het zoveel meer zou waarderen. Bij mijn man zal ik het kind (mocht onze wens uitkomen) tegen die tijd uit zijn handen moeten trekken denk ik haha die is zoooo gek met kinderen en wil zo graag zelf dat gevoel krijgen hoe het is om een kindje op de wereld te zetten en zijn eigen kindje in zijn armen te kunnen houden..jammer als mensen er dan zo waardeloos mee omgaan, later hebben die waarschijnlijk spijt van alles wat ze gemist hebben.

@ Soentje: gelukkig zijn er tegen die tijd (mochten jullie een zoontje krijgen) waarschijnlijk nog veel meer technieken dan nu waarbij dat missen van die zaadleiders geen groot probleem is, kijk naar nu, het is gelukkig niet algeheel onmogelijk voor jouw mannetje om kinderen te krijgen.. Positief blijven en er 100% voor gaan! En raar dat je geen pil hoeft te slikken voor die tijd, maar ik geloof dat er een "lang" en "kort" traject is, en misschien dat je bij de korte geen pil hoeft te slikken dan ofzo?

Fijne avond!

Geplaatst

@Monica, zo denken wij er ook precies over, de aanmaak is goed alleen het niet weg en aangezien ze nu al best ver zijn daarmee kan dat in de toekomst alleen maar beter worden :) ik heb ook al veel gelezen over een lang en een kort protocol maar wanneer ze een lang of een korte doen zou ik niet weten S: misschien heeft het met je cyclus te maken? dat je eerst aan de pil moet als je cyclus niet regelmatig is? weet niet hoe die van jullie is maar mijne is meestal 26,27 dagen.

ik moet ong 2 weken prikken en dan krijg ik de punctie al dus zal indd de korte wel zijn maar geen idee waarom :P

Geplaatst

Hey sOentje, nee dat heeft niets met je cyclus te maken, die van mij is ook net als bij jou 26-27 dagen altijd, dus gewoon regelmatig.. In het ziekenhuis zeiden ze dat na onderzoek is gebleken dat er meer zwangerschappen ontstaan na het gebruik van de pil voor een maand, omdat ze dan alle hormonen beter kunnen controleren en in gebruik met de decapeptyl je eigen hormoonaanmaak helemaal terug kunnen dringen naar 0 en dat is een beter uitgangspunt om te beginnen met de eigroei stimulatie, daarnaast sluiten ze voor 100% zeker uit dat je niet toevallig zwanger bent op dat moment. Waarom ze dat nog verschillend uitvoeren weet ik ook niet, zal echt per ziekenhuis en persoon verschillend zijn denk ik. Maar spannend, dan mag jij al snel beginnen, ik begin pas 11 mei met de Gonal-F, zaterdag start ik met de Deca en die moet ik best lang spuiten voor ik met de Gonal mag beginnen.. Hou ons op de hoogte!!

@ Marielle: misschien kun je de topicnaam aanpassen naar MEI/JUNI? Want zo te zien hebben we de punctie allemaal in mei :)

Geplaatst

Nee weet ik niet, ik dacht dat je dat als starter van een topic kon doen... heb zelf nog geen topic opgestart, dus weet ook niet 100% zeker of dat mogelijk is :dontknow:

Geplaatst

hey Monica, het was maar een idee :) heb geen idee waarom ik dan het korte protocol heb maar vind het wel best :) bij ons is het zoizo al onmogelijk om op de natuurlijke manier zwanger te raken dus weet zeker dat ik dan niet al zwanger ben :) misschien als dit niet goed aanslaat en de 1e poging lukt niet dat ik dan ook een lange krijg :)

ik moet rond 26april beginnen met Gonal-F en dan tussen dag 6 en 8 beginnen met de cetrotide erbij :)

wil beginnen!!!!!

Geplaatst

Hoi sOentje :) ja niets mis mee met een kort traject, ben ik met je eens! Hoe sneller des te beter, wachten duurt toch al allemaal zo lang! Ik weet echt niet waarom ze bij de een wel en de ander niet die downregulatie doen (zo heet het omlaag halen van je eigen hormonen met de pil en Decapeptyl) En ik ken geen cetrotide? Weet niet wat dat is, dat heb ik niet. Ik begin na 20 (!!) dagen Decapeptyl pas met de Gonal-F, ze hebben dat een week langer geplanned omdat ik 19 mei een bruiloft heb en anders zou ik net daarvoor de punctie hebben en de terugplaatsing, dus vonden ze het beter dat ik dan de Deca langer gebruik, zie alleen beetje op tegen die bijwerkingen, hoofdpijn en depressie enz.. Heb zo al best vaak hoofdpijn, dus hoop dat het meevalt allemaal. Ze zeggen dat het minder word als je begint met de Gonal-F, maar dat is bij mij 3 weken later pas.. mocht het nou vies tegenvallen, vraag ik toch echt of ze me eerder kunnen laten komen om met de Gonal-f te starten. Maar spannend hoor, dan heb je begin mei waarschijnlijk je punctie al!

Geplaatst

Hey Monica het moet te veranderen zijn denk ik maar hoe? ik ben ook weer niet zo goed met computers maar zal wel eens rond kijken op de site of er ergens staat hoe dat moet,

Fijne dag allemaal............

Geplaatst

@ Marielle; ik ben ook geen forum kenner hahaha misschien anders aan een operator van de site vragen of het te veranderen valt ofzo? Ik kan er zowiezo niets aan veranderen, omdat ik hem niet begonnen ben, maar de titel moet te veranderen zijn als je die zelf opgestart bent als het goed is.

Jij ook een fijne dag!

Geplaatst

@Monica indd wachten duurt al lang genoeg! :P ja de cetrocite is weer om je eisprong uit te stellen zodat hij niet vanzelf springt, maar elk ziekenhuis gebruikt ook weer andere medicijnen, alleen de Gonal-f is volgens mij bij iedereen hetzelfde. bij ons was de echo rond dag 10 ofzo en toen zagen ze aan allebei de kanten 2 follikels allebei 13mm groot en zagen er goed uit :) ben wel benieuwd waarom ze bij de 1 een korte en bij de andere een lange protocol doen zal het is vragen in het zh :)

jaa is geen optie denk ik om gezellig op de bruiloft te zitten als je net de punctie heb gehad :( ben ook best bang voor de bijwerkingen hoor maar proberen niet teveel aan denken haha al is dat makkelijker gezegd dan gedaan!

over de naam veranderen van dit topic, dat zal indd zo'n forum operator wel weten :P

Geplaatst

@ sOentje: okay dan is dat hetzelfde als de werking van Decapeptyl, deze moet ik eerst spuiten om mijn hormonen terug te dringen en zodra ik begin met Gonal-F is de Deca om de eisprong tegen te houden, dus die moet ik dan ook door blijven spuiten. En ja als ik de keus had gehad om voor een kort traject te gaan had ik al 2 maanden terug kunnen beginnen, heb al 2 keer mijn menstruatie gehad, en moest nu op dag 3 van mijn cyclus met de pil beginnen (weer een maand weggegooid heb je dan het gevoel) maar goed, ze zullen zo hun redenen wel hebben ervoor, volgens mij is het dan voor hun ook gewoon makkelijker in te plannen volgens hun schema, want dan laten ze je gewoon iets langer wachten met de Gonal-F te spuiten. Ondertussen zit ik wel een maand langer hormonen te spuiten dan misschien nodig is, en ik ben toch al zo supergevoelig voor alles, dus mocht het straks met de bijwerkingen uit de hand lopen, dan laten ze me maar fijn voor de bruiloft de punctie doen en eerder met de Gonal-F beginnen. Dan maar rustig aan doen, het is toch op een boot, dus plof wel ergens neer dan :)

Geplaatst

Hey dames jullie krijgen gonal-f , maar waar dient dat voor ik heb die niet voorgeschreven gekregen ik heb utrogestan- puregon -pregnyl -en decapeplyl voorgeschreven gekeregen van het ziekenhuis maar geen Gonal-f, was wel benieuwd waar die voor dient dat ik dan miscchien weet waarom ik die niet heb.

Vandaag was dag 6 van de pil slikken nog 11 dagen te gaan en dan mag ik ook gaan spuiten, kan niet wachten

Geplaatst

Hey Marielle, ik denk dat de Puregon hetzelfde is als Gonal-F, het is om de eigroei te stimuleren, dus om meerdere eitjes aan te maken. de Decapeptyl is om je hormonen terug te dringen en om een eisprong tegen te gaan, de pregnyl om je eitjes een laatste boost te geven voor de punctie en de utrogestan voor je baarmoederslijmvlies in topconditie te brengen voor een goede innesteling. En ik kijk niet echt uit naar het spuiten, meer naar de punctie en de terugplaatsing :) Ik mag zaterdag beginnen met de Deca.

Geplaatst

@Monica: Oke dus de puregon heeft in priciepe de zelfde werking als de gonal-f, dat wist ik niet.

en ik bedoel dat ik zin heb om te spuiten omdat dan des te eerder de punktie en terugplaatsing is dat bedoelde ik eigenlijk haha.

Maar tot wanneer moest jij ook al weer de pil slikken, ik tot 27 april. en ik las dat jij tijdens de pil slikken ook al deca mag spuiten, apart dat iedereen een heel verschillende behandling heeft, voor dat ik aan ivf begon dacht ik dat voor iedereen alles hetzelfde zou zijn maar dat is niet.

Ben ontzettend verkouden nu en heel erge nekpijn hoop dat het snel weg gaat, mag niet ziek worden nu, zal niet goed zijn voor de behandeling

Geplaatst

Hi Marielle :)

het heerst, ik ben ook al een beetje rillerig de hele dag en mijn dochter heeft de afgelopen nacht continu lopen hoesten, hopelijk zet het niet door..gewoon je rust op tijd pakken.. Ik begin op dag 14 van de pil met de Decapeptyl (dag 17 van de cyclus), dat is aankomende zaterdag .. en dan moet ik nog dus 7 dagen de pil ook doorslikken, want ik moet de strip van 21 gewoon afmaken. ik vind het ook raar de behandelschema's en medicijnen zo verschillend zijn. Maar goed, alle ziekenhuizen hebben waarschijnlijk cijfers van zwangerschappen en geboortes, dus we moeten er maar op vertrouwen dat het heus wel goed is ook al is het zo verschillend.. Ik ga het toch ook eens navragen 11 mei waarom dat dat zo is..

Fijne avond, ik kruip er vroeg in vandaag, iedereen is moe en heeft afgelopen nacht weinig geslapen..

Liefs Monica

Geplaatst

Hey ja had een mail gestuurd naar de site of ze het konden veranderen naar mei in plaats van juni en dat hebben ze gedaan, mijzelf was het nooit gelukt denk ik haha

Geplaatst

Heb je goed gedaan!! Beter zo, want het gaat toch nog allemaal iets sneller dan we verwacht hadden he :toppie: dat nu de komende paar weekjes maar heel snel gaan, zonder teveel bijwerkingen en we allemaal snel een goede punctie krijgen waarbij veel goede eitjes worden "geoogst" wel fijn dat we rond dezelfde tijd zitten qua schema, kun je toch die gevoelens van spanning en opwinding kwijt aan elkaar, mijn omgeving snapt er weinig van en mijn man heeft ook zoiets van; nu heb ik er wel even genoeg over gehoord.. ben blij dat ik het hier kwijt kan!

Geplaatst

yeeahhh hij is veranderd naar mei :D

@ marielle hoop niet voor je dat je ziekies wordt meid!

@Monica gelijk heb je :) hoop voor je dat je natuurlijk geen bijwerkingen heb van het spuiten maar je weet maar nooit iedereen reageert weer anders! maar het is wel mogelijk dus om het alsnog voor de bruiloft te doen, scheelt toch weer een paar prikken lijkt me :)

is inderdaad fijn dat we elkaar beetje op de hoogte kunnen houden en onze hart hier kunnen luchten :P mijn omgeving snapt het wel soort van maar merk wel dat ik minder contact heb met iedereen, misschien omdat ze me soort 'met rust 'laten en vind het eigenljik ook wel even goed zo even op onszelf en voorbereiden op wat komen gaat :) m'n vriend heeft soms ook wel zoiets van pfff kan je het nog ergens anders over hebben?? hihi vrouwengedachtes draaien toch sneller overuren dan die van mannen he :P ik zit alweer af te tellen... nog 9 dagen pfff klinkt zoo lang! maar eigenlijk valt het best mee, nog paar daagjes werken lekker weekend en dan is het zo donderdag/vrijdag :)

Geplaatst

@ sOentje: ja aftellen :clap2: hoop zo dat het voor iedereen goed gaat. En ik zit thuis, werk deeltijd, maar bijna altijd vanuit huis. Mijn man heeft een eigen bedrijfje en ik doe gedeeltelijk de administratie (facturen en offertes enz) en de reclame (website, klanten benaderen enz) dus dat is heerlijk te combineren met mijn dochter en maar paar uurtjes per dag werk. Kan ik me ook rustig voorbereiden op de behandeling, maar meer werken zou me wel wat minder ermee bezig houden denk ik.. Dus het heeft 2 kanten!

En ik weet niet of het alsnog voor de bruiloft in te plannen valt, maar mochten de bijwerkingen van de Deca heel erg tegenvallen, dan is dat wel iets wat ik ga bespreken. En anders hou ik me gewoon aan het schema :happy:

Geplaatst

Hoi meiden,

ik heb een beetje met jullie mee gelezen en zal morgen (denk ik) op jullie persoonlijk reageren. Ik denk dat ik me bij jullie aansluit, want ik heb te weinig goede eicellen. Ik zou deze donderdag / vrijdag mijn punctie krijgen, maar van de 10 eitjes die we gezien hebben, zijn er maar 3 rijp voor de oogst. Beetje weinig. Het is mijn 2e ivf poging en bij de 1e had ik er wel 16. Dus das balen. Vanmiddag weet ik meer. maar ik hou jullie op de hoogte....

Ik heb mijn handtekening wel al zo ingesteld, want ik heb bij het ziekenhuis al aangegeven dat ik deze poging wil stop zetten...

De arts vond het een goed besluit, maar moest het wel nog even overleggen...

Liefs Angelique

Geplaatst

Hi Angelique, welkom bij ons "IVF mei-praatclubje" :toppie:

Je hebt ook al heel wat meegemaakt aan je handtekening te zien zeg! Voor ons hier is het eigenlijk allemaal de echte eerste x dat we IVF krijgen, maar jij hebt het dus al vaker meegemaakt.. Wat balen dat er deze keer zo weinig eicellen waren... dus je gaat waarschijnlijk een wachtmaand in dan? Of meteen door voor een nieuwe poging mocht deze definitief afgeblazen worden?

En je bent 2 x zwanger geweest van IVF, 1 x na verse terugplaatsing en 1 x na een cryo.. Knap dat je de moed niet opgeeft, moeilijk om positief te blijven dan he..ook al raak je zwanger..wil nog niet altijd zeggen dat je blij kunt zijn, ik weet daar alles vanaf helaas.. Hopelijk is 3x scheepsrecht bij jou!

Geplaatst

Hoi Monica, Ja ik heb al veel meegemaakt ook "leuke dingen" in het ziekenhuis. Of ik nu een maand moet wachten weet ik nog niet. Ik kan elk moment telefoon verwachten.. Ik denk dat ik 1 maand moet wachten ivm de hormonen die ik nu gespoten heb..., maar misschien ook niet. Ik weet niet hoe snel die uit je lichaam zijn. Wel moeten we, als het niet door gaat veilig vrijen.. ook al weer zo raar. Net als dat je de pil moet slikken om zwanger te worden..

Ik hou het er liever op dat ik 2 positieve testen heb gehad. Zwanger zou ik me pas voelen na de 9 weken grens. Als ik een hartje heb gezien en dat is 2x niet gelukt.. Tja, we willen zo graag en dan ga je tot het uiterste.. Je hebt er alles voor over. Nu hoop ik eigenlijk dat ze het afblazen... Klink raar, maar de kans op een zwangerschap is wel erg klein. En dat er een rietje in de vriezer komt is ook klein.

Bij jouw gaat het ook niet echt van een leien dakje... naar je handtekening te zien. Is er een reden dat je wel zwanger wordt, maar dat het op een miskraam eindigt... Wel raar dat je wel zwanger wordt en toch het ivf traject in 'moet'. Hopelijk lukt het ons (iedereen van het forum) snel... We blijven duimen tot er eelt op zit.

Geplaatst

@ Angelique: ik heb inderdaad 3 vroege miskramen achter de rug, maar me zeker elke keer heel erg zwanger gevoelt hoor.. ik ben erg gevoelig en wist al een week voor ik mijn menstruatie verwachte dat ik zwanger was, alle keren.. En vanaf het moment dat de miskraam begon (het vloeien) duurde het ook echt een week of 2 a 3 voor de HCG verminderde tot geen zwangerschapsgevoel, dus al had ik al een miskraam gehad, voelde me nog steeds behoorlijk zwanger.. Ze kunnen bij ons geen reden vinden voor de miskramen met de onderzoeken die ze tot nu toe hebben gedaan, misschien dat uit de eerste IVF blijkt waarom het misgaat (misschien slechte embryo's ofzo?) En de zwangerschappen zijn bij ons alle 3 het eerste jaar van proberen ontstaan, toen hebben ze ons een ruim jaar nog aan laten "klooien" en toen zijn we weer naar het ziekenhuis gegaan en die stelden IUI voor, dus dan stroom je eerst naar IUI (die we 7 hebben gehad met steeds 2 goede eitjes in combinatie met Fostimon spuiten, maar zonder resultaat) en nu door naar IVF. Dat wilden we ook zelf, stel dat er iets niet goed gaat tijdens de bevruchting dan kunnen ze dat ook zien in het lab met IVF. Mocht ik meer miskramen krijgen gaan ze een kijkoperatie doen, dus we kunnen niets anders dan afwachten.. gaat het mis tijdens de bevruchting dan krijgen we waarschijnlijk ICSI..

Ik denk dat je een wachtmaand krijgt, is standaard geloof ik na een hormoonbehandeling voor IVF, wij kregen te horen dat je nu ook tussen cryo TP en gewone IVF TP altijd standaard een maand "rusttijd" krijgt. Hou ons op de hoogte!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden