Ga naar inhoud

Uitgerekend in januari 2013

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat een knapperd Liesjuh. Fijn kereltje. Ik hoop dat alles goed gaat met de flesjes. Af en toe kom ik hier nog eens op het forum maar het is altijd een teleurstelling dat er zo weinig wordt geschreven :-) Allen Liesjuh is nog regelmatig van de partij. Het is te begrijpen hoor. Waarschijnlijk zijn er al veel die nu werken. Ik moet ook terug beginnen 10 juni.

Zomer 71 ook een leuke foto, hij houdt zijn kaartje zo flink vast. Fijn hé die kaarten. Ik heb er ook, ik zit nu te wachten op " voor het eerst omrollen"

Geplaatst

Wat een goed bericht Liesjuh en wat een kanp kindje zeg!!!! Onze jongeman ligt nu ook in het grote ledikant... Wel weerw ennen hoor want eerst is het ene bedje te klein aan het worden en nu is hij weer zooooo klein in dit bedje. Maar wel heel leuk!

Ting, wat grappig dat jij ook die kaarten hebt! Ik ben er zo blij mee. Koen is nu wel aan het rollen op zijn zij, maar verder dan dat gaat hij niet. Hij gaat dan weer lekker terug op zijn rug, hahahahahaha

Ik kom hier ook regelmatig en ben ook teleurgesteld als er geen nieuwe berichten meer zijn. Michien is het gewoon zo dat een groot aantal mensen afhaakt en dat we gewoon lekker met een kleiner groepje wel blijven posten en met elkaar blijven kletsen, is toch ook prima?

Hoe is het nu met Anais? Gaat alles naar wens? En hoe is het om binnenkort weer te gaan werken?

Ik heb helaas geen werk (contract liep af terwijl ik ziek was). Heb al in maart gevraagd voor een gesprek met UWV en nu mag ik uiteindelijk op 10 juni voor een gesprek, hoera! Ben benieuwd hoe we alles kunnen regelen zodat ik weer aan het werk kan, want dat lijkt me best fijn omdat ik al lang ziek geweest ben.

Groetjes Zomer

Geplaatst

Hoi hoi,

't Is inderdaad jammer dat er zo weinig geschreven wordt hier, maar denk dat het vanzelf minder wordt bij iedereen. Ik zit hele dagen thuis, dus vindt het altijd wel leuk om hier even te lezen. Zomer, wat voor werk doe je eigenlijk? Hopelijk kun je straks weer aan de slag! Spreek uit ervaring dat je wereldje wel heel klein wordt als je geen werk hebt. Mijn leven bestaat nu uit kinderen verzorgen, heel leuk hoor, maar mis wel de contacten met collega's. Tijdens mijn zwangerschap heb ik een opleiding gevolgd en stage gelopen in het ziekenhuis. Ongeveer een maand geleden ben ik benaderd, ze hadden per direct een baan vrij en vroegen of ik 3 dagen in de week wilde werken. Ja, heel graag, maar helaas was dit niet te combineren met de zorg thuis. Dat was wel even een flinke domper, maar wil eerst zorgen dat Wout volledig van de sonde af is en dan kijk ik wel weer verder naar werk. Het gaat hier de goede kant op, gisteravond is de logopedist hier geweest en we zijn de sonde flink aan het afbouwen. Hij krijgt nu de hele dag flesjes en alleen 's avonds wordt het nog aangevuld met de pomp. Hopelijk reageert hij hier goed op, zodat we volgende week misschien de sonde eruit kunnen halen....enige puntje is dan nog de medicatie, die gaat ook door de sonde. Woensdag worden we door de kinderarts gebeld en dan horen we hoe we verder gaan, maar er zit hier dus een stijgende lijn, joehoe!!!!!! Dames, fijne avond en spreek jullie snel weer!

Geplaatst

Hoi trotse mama's. Goh he dat is wel super dat je een baan aangeboden werd Liesjuh, dan komt het ook wel goed als alles weer rustiger is. Maar bovenal wat fijn dat het zo goed gaat met Wout! Esther, jij bakerde Koen toch in? Dan is over het algemeen ook zo dat de kindjes wat stijver zijn. Lauren rolt nu om, dus slaapt sinds deze week in de slaapzak, maar onze oudste heeft tot 9 maanden ingebakerd geslapen en was ook wat stijver (heeft nooit gekropen). Over het algemeen lees ik wel 2x per week hier en vind het dan ook fijn om te lezen hoe het gaat met iedereen en die mooie foto's te zien. We zijn vandaag begonnen met een hapje advocado en dat vond ze toch lekker. Ohh en ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik heb 10 jaar bij een bank gewerkt en de afgelopen 4 jaar in de maatschappelijke dienstverlening (o.a. jeugdhulpverlening), helaas door bezuinigingen dus ook mijn baan verloren.......... dus twee sectoren waar het niet makkelijk is om een nieuwe uitdaging in te vinden.

Geplaatst

Liesjuh, ik zat altijd in de re-integratie... dus mensen aan een baan helpen. Eigenlijk best grappig als je daar over nadenkt, want nu heb ik zelf hulp nodig bij het vinden van een baan. Ik heb 2 jaar niet gewerkt door de zwangerschap van de (overleden) tweeling, het verwerken van mijn PTSS en deze zwangerschap waarin ik nog niet eens staand mocht douchen... laat staan werken. Maar ik ben er mee bezig. Heb steeds gevraagd en mag nu eindelijk (3 maanden nadat ik de vraag heb gesteld) op gesprek komen. Hoera!

Wat goed om te lezen dat er een stijgende lijn in zit! Dat is toch uiteindelijk waar je alles voor doet. En die baan... er komt vast een andere leuke baan op je pad. Maar wel jammer dat het nu niet kon vanwege de zorgen die je nu hebt.

CCthuis, ja ik heb hem inderdaad ingebakerd. Dank je, wie weet heeft dit er inderdaad ook mee te maken. Lekker he zo'n eerste hapje? Koen heeft afgelopen weekend zijn eerste mouse van banaan en peer gehad. Ik heb een babycook gekocht zodat ik zelf veel voedingen kan gaan maken. Ideaal ding!

Jij moet dus ook op zoek naar werk, inderdaad best lastig in die branches. Ik herken dat!

Ting, ik heb nu ook al de kaartjes gebruikt van 5 maanden en het eerste hapje, leuke foto's krijg je ermee en ik krijg ook complimenten er over.

groetjes Zomer

Geplaatst

Wat leuk dat er weer geschreven wordt. En wat een mooie foto's allemaal, een rijkdom he???

Hier gaat alles goed. Onze Fien doet het erg goed, een voorbeeldig meiske. Ik geef nog steeds volledige borstvoeding en geef tot 6 maanden geen bijvoeding. Voor ons dubbel genieten, bij onze eerste hebben we alleen maar zorgen gehad rondom zijn gezondheid en eigenlijk nog steeds. Dus een kindje zonder zorgen voelt fijn. Daarom begrijp ik ook heel goed jullie zorgen en verdriet hoor, bah het is niet niks!

Ik ga nog ff proberen een foto van onze trots te plaatsen!

Groetjes Linda

[ATTACH=CONFIG]5296[/ATTACH]

• 4 weken later...
Geplaatst

Ooooh wat gezellig dat we weer schrijven. Ga vanavond alles is even lezen. Indy was afgelopen zaterdag 6 maanden. Wat gaat t toch snel he?

Zal even wat leuke foto's opzoeken.

Tot later!

Geplaatst

Hallo allemaal,

Wat een heftige verhalen toch nog steeds van een aantal. Wel goed om te horen dat het ook met hen beter gaat en dat de kindjes zelf vrolijk en blij zijn.

Hier gaat het erg goed. Indy is nu 6 maanden. Het is een heerlijk lief en vrolijk meisje. Na 3 dagen bv overgestapt op de fles en na wat krampjes-probleempjes ging ze harstikke goed. Sinds 1,5 maand zitten we al aan de groentehapjes, gevolgd na een paar weekjes door het fruithapje. Heerlijk vindt ze het allemaal. Sinds een week hebben we een kleine aardappel toegevoegd aan de groente en gaan deze week alweer beginnen met vlees, vis, kip of ei. Eten gaat dus super! Indy heeft ruim 3 maanden bij ons op de kamer geslapen ivm haar nekje en hiervoor lag ze in een zg. 'zijligkussen'. Hier mocht ze eigenlijk niet in slapen zodoende lag ze bij ons op de kamer om haar beter in de gaten te houden. Met 4 maanden is ze naar haar eigen kamertje gegaan. We hebben erg veel tijd geinvesteerd in haar goed te 'leren slapen'. De eerst week hebben we iedere avond zeker 3 uur lang nonstop aan haar bedje gezeten, dit werd met iedere week steeds minder. En nu, nu ze 6 maanden is slaapt ze binnen een uur als een roosje en slaapt van half 8 door tot 's ochtends 6 a 7 uur. Wat een heerlijkheid, want ik vond t best heftig in het begin die gebroken nachten.

Leuk als we hier blijven schrijven. Wat een mooie kindjes allemaal zeg, leuke foto's. Ik zal er ook eentje van Indy bijdoen.

[ATTACH=CONFIG]5320[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]5321[/ATTACH]

• 3 weken later...
Geplaatst

Leuk om te horen allemaal zeg! ik stuur ook effe snel een foto...verhaal komt nog wel ...tgaat goed hier!! maar effe showen met mijn meiden![ATTACH=CONFIG]5352[/ATTACH]

• 6 maanden later...
Geplaatst

Hallo meiden,

Hoe is het met jullie? Wordt er nog geschreven? Wij hebben inmiddels alweer een heftige tijd achter de rug. Even kijken of er nog iemand leest hier, zo ja: dan zal ik mn verhaal doen.

Geplaatst

*breek ff in voor Doorzettertje*

Hi Doorzettertje,

Misschien heb je anders behoefte om te komen schrijven bij de Mommy's 2013? Daar kun je ook je verhaal kwijt... (volgens mij zie ik iets heel heftigs staan in je handtekening)

Liefs, Beanie

Ik zie dat je eind 2012 bent bevallen maar dat maakt niet uit hoor!

*breekt weer uit*

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden