Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 627
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo Dames,

Ik kom weer eens binnen gevallen op dit bankje!

Wie schrijft die blijft, ik schrijf haast nooit maar lees toch bijna dagelijks mee.

Ik weet nooit zo goed wat ik allemaal neer moet zetten :happy7:!

Het valt op dat er geen "bankje/lijstje" is tot zover.. bewust?

Ik heb vandaag mijn 1e fm gehad, 12 grote follikels en een aantal kleintjes.. weer lekker veel dus!

Helaas maakt de hoeveelheid maakt niet uit als het gouden ei er maar tussen zit :)

Vanavond laatste keer gonal f en lucrin, morgen nacht om 03.45 uur pregnyl en dan donderdag middag de punctie en als alles goed gaat zondag de tp van 2 embryo's!

Toch een beetje vaderdag voor mijn mannetje ;)

Ik hoop dat ik dit keer niet een paar dagen plat hoef na de punctie ivm overstimulatie..

Nemen jullie zelf pijnstillers voor de punctie?

Ik kan me niet meer herinneren of ik dat de vorige keer heb gedaan, alleen dat het ontzettend zeer deed verdorie!

Groetjes

Geplaatst
Ooooooooooh mijn god.......heb getetst..... Kv 2 voor 5....er staan 2 streepjes......kan het nog niet geloven.....heeeeel apart....durf het niet te geloven :-))))
Gefeliciteeerd!Hildever, jep, morgen mag ik testen.
Geplaatst

Spannend Inflame!!!!

Onedream, er zijn hier dames die wel moeite hebben met het lijstje... Met name als er namen rood moeten worden gekleurd... Vandaar dat het lijstje hier nooit is gekomen

Geplaatst
Ooooooooooh mijn god.......heb getetst..... Kv 2 voor 5....er staan 2 streepjes......kan het nog niet geloven.....heeeeel apart....durf het niet te geloven :-))))

Gefeliciteeerd!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

Thx allemaal. Onwerkelijk allemaal. Heb er een clear blue achteraan gedaan die zegt 1-2 weken komen toch 2 weken bij? Hij rekent vanaf eisprong toch? Zucht heel apart hihi

Geplaatst
Thx allemaal. Onwerkelijk allemaal. Heb er een clear blue achteraan gedaan die zegt 1-2 weken komen toch 2 weken bij? Hij rekent vanaf eisprong toch? Zucht heel apart hihi

Hoi .. 1 - 2 betekent dat de bevruchting 1 tot 2 weken geleden is en dat je tussen de 3 en 4 weken zwanger bent.. dus ja het klopt.. ik had deze test ook zo in mijn handen :)

Geplaatst
miems wat geweldig zeg! Geen sangria in Spanje, maar wel een superbijzondere vakantie!!! Heerlijk, geniet geniet geniet er van!!!
Geplaatst
miems wat geweldig zeg! Geen sangria in Spanje, maar wel een superbijzondere vakantie!!! Heerlijk, geniet geniet geniet er van!!!

Meiden ik weet dat pregnyl dagelijks halveerd

Vlg woe moet er volgens mijn uitrekening

Dan nog 7 in mijn bloed zitten. Kan dit de uitslag

Misleiden?

Geplaatst

Geen sangria maar alcoholvrij bier ofzo hahahaha en zakken met bugles chips hmmmm. Roxanne van harte!!!!! Super :-)) @ Inflame mijn duimen draaien voor je. Moet gewoon.... Lieve berichten allemaal. Zal me vannacht wel WEER kapot zweten pffff.....droom ook zo raar! @ mijnbaby staat er niet in de bijwerkingen of iets dergelijks ...... .? Liefs

Geplaatst

Hoi allemaal,

Nou ik heb getest met clearblue en wat denken jullie: EEN DIK VET KRUIS! zwanger dus.

Ik wil wel het bloed nog even afwachten, daar krijg ik vanmiddag de uitslag van!

Het maffe is, ik heb voor het eerst goed geslapen vannacht! Hahaha ging om 2100 slapen (de nacht ervoor niet geslapen) en werd net 700 wakker... En gelukkig niet gek gedroomd of mijn man wakker gegild!!!

Sometimes; ik heb me aan mijn afspraak gehouden ;-) nu gaan we voor jouw positieve test!!!!!

Geplaatst

Wiehuw, Inflame.. Gefeliciteerd!!!!! Gaaf!!!!

Mijnbaby, moet eerlijk bekennen dat ik dat niet weet. Maar er zijn dames die je dat wel kunnen vertellen.

Geplaatst
Meiden ik weet dat pregnyl dagelijks halveerd

Vlg woe moet er volgens mijn uitrekening

Dan nog 7 in mijn bloed zitten. Kan dit de uitslag

Misleiden?

Mijnbaby ik zou het er denk ik niet op wagen....veel testen zijn behoorlijk gevoelig en stel het gaat bij jou net wat langzamer. Ik had zelf een keer besloten dat ik ging testen wanneer de pregnyl uit mijn bloed was zodat ik zeker zou weten dat de vage streepjes die ik steeds had niet door de pregnyl zouden komen. Uiteindelijk bleek ik die ronde zwanger en is de test nooit helemaal negatief geweest. Ik ging naadloos over van het restje pregnyl naar het eerste eigen hcg. Hoewel ik er nu om kan lachen, was dat toen vreselijk zenuwslopend een aantal dagen. Verder weet ik van een aantal dames hier dat pregnyl nog behoorlijk lang kan blijven hangen.

Geplaatst
Wauw het lijkt wel een hele goede maand zeg, gefeliciteerd Miems en Inflame (zou het toch werken, geen lijstje...;-))

Henne ook jij super Nieuws dat

Je zwanger bent! Hoop dat je over 8

Maanden mama bent van een gezond kindje.

Ik denk dat ik maar echt wacht dit

Keer dan. Normaal word ik rond

Dag 10 à 11 ongesteld.. Laat ik

Dit maar verder

Komen en dan pas testen...

Ik haat de ww :(

Geplaatst

hallo allemaal,

Wat een geweldig nieuws voor velen!!! Gefeliciteerd. Wie zitten er nu nog op het wachtbankje en/of komen er binnerkort op te zitten? Ik heb gisteren de punctie gehad, waarbij 8 eicellen zijn gevonden en 6 zijn bevrucht. Deze 6 zijn allemaal in de embryoscoop gegaan. Ik heb zaterdag de terugplaatsing. groetjes.....

Geplaatst

Nou, die punctie heb je dan in ieder geval alvast weer gehad, Sanneke! Zaterdag de terugplaatsing en dan weer die vreselijke wachtweken! Hopelijk deze keer met een goede afloop voor je!

Geplaatst

Hoi mijnbaby, ik heb altijd pregnyl 5000 eenheden gespoten en dan testte ik na 10 dagen negatief. In november testte ik na 10 dagen positief, maar toen bleek het een restje pregnyl te zijn dat mijn lichaam langzamer heeft afgebroken. Mijn gyn adviseerd om 12 dagen na pregnyl te testen of de pregnyl uit je lijf is. En 14 dagen na de pregnyl te testen voor een eventuele zwangerschap.

succes!

Geplaatst

hoi allemaal, sorry van alle losse berichten... Ik moet de site nog een beetje uitvogelen! Ondertussen wachtdag 7 en ik raak erdoorheen. Vanmorgen op mijn werk in huilen uitgebarsten en naar huis gestuurd. Nog nooit eerder had ik zoveel stress en onzekerheid in de wachtweken... Dit is mijn eerste poging sinds de laatste miskraam en ik denk dat ik een beetje te snel ben doorgedraafd... Stress is natuurlijk niet goed voor een mogelijke zwangerschap, dus ik ga morgenochtend even met de huisarts praten.

In ieder geval krijg ik goede hoop van de positieve verhalen die ik hier lees! Nog 3 dagen en dan hoop ik me aan te kunnen sluiten bij de positieve testers! En anders vol goede moed voor de volgende ronde!

Iedereen die nog moet wachten: succes!!!!!

Geplaatst

Meiden, ik ga naar het 12 weken bankje........ Ik lees natuurlijk hier nog mee hoor :-)

Ik had heel goed waardes voor 15 dagen na punctie (285) normaal ligt dit rond de 100-150, dus toppie!

Wij zijn super blij!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden