Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Hoi meiden,

Mag ik met jullie mee schrijven?

Morgenochtend krijg ik te horen of een van onze drie cryo's goed ontdooid zijn en dan zal er ook een terugplaatsing zijn.

Dit zal de derde terugplaatsing worden voor ons. Als onze eskimo's goed ontdooien mogen we op vrijdag 13 juli testen. De vorige terugplaatsing is een vroege miskraam geworden.

Groetjes Denise

Heeeej Denise,

Welkom! Natuurlijk mag je mee schrijven! Spannend zeg morgen. Ik hoop dat je vannacht een beetje kan slapen en dan morgen goed nieuws te melden heb! Laat je er 1 of 2 terugplaatsen?

Groetjes An

• Reacties 547
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hi An,

We hebben wederom voor een cryo gekozen. Vorige keer hadden we hier ook voor gekozen, maar toen is er uiteindelijk een rietje van twee ontdooid. We hebben nu nog een rietje van één en een rietje van twee. Morgen weten we dus meer. Tussen 08.30 en 09.30 worden gebeld..

Groetjes Denise

Geplaatst
Heeeej Denise,Welkom! Natuurlijk mag je mee schrijven! Spannend zeg morgen. Ik hoop dat je vannacht een beetje kan slapen en dan morgen goed nieuws te melden heb! Laat je er 1 of 2 terugplaatsen?Groetjes An
Ha An en de rest,Heb gisteren te horen gekregen dat de tp deze maand niet doorgaat ivm het feit dat mijn gyn naar n congres moet. Ik doe mn tps in n natuurlijke cyclus,dus wist dat deze kans erin zat...maar desalniettemin toch teleurstellend. Had net n heel lang verhaal getypt met mn verhaal,maar is allemaal weg..stomme phone...Nou volgende keer meer,hoop dat het bij jullie wat voorspoediger loopt dan bij mij! Kirsten
Geplaatst

Hoi An,

De duiveltjes zijn 'uitgebroken' :)) Al heb ik bijna geen verlies.. Al bloed laten trekken om te weten of m'n progestron voldoende uit lichaam is,nu wachten op telefoon.. Als het ok is beginnen spuiten met puregon.. Ik hoop dat de bms-meting goed zit zodat je tp er gauw mag zijn! Ik duim!

Groetjes Annelies

Geplaatst

Goedenavond meiden,

Ik zit officieel op het wachtbankje voor juli! Vanochtend is de terugplaatsing geweest van één top cryo! Deze cryo is in de natuurlijke cyclus teruggeplaatst. Nu maar hopen dat het snel 13 juli mag worden.

Veel succes voor jullie allemaal en dat er maar veel positieve testen gedaan mogen worden!

Grt. Denise

Geplaatst

@Annelies: war fijn dat je duidelijkheid hebt. Balen zeg, eerst de teleurstelling en dan nog zo lang op je lichaam moeten wachten. Maar nu kan je weer lekker door voor de volgende ronde en dat geeft een mens hoop! Succes deze ronde, hopelijk volgt er snel een terugplaatsing!

@Kirsten: wat balen dat de terugplaatsing niet doorgaat. Is er niet een andere gynaecoloog die dit kan doen? Of kan je de tp niet een dag uitstellen? Sorry hoor voor al mijn vragen, bij mij is er altijd in een gesimuleerde cyclus teruggeplaatst, dus daar zit waarschijnlijk zit m daar het verschil in.

@Denise: gefeliciteerd met je terugplaatsing meid! Je bent de eerste deze maand op het wachtbankje! Heel veel succes dat je maar snel een positief berichtje kan plaatsen! Wanneer mag je testen?

Hier al twee dagen behoorlijke menstruatie-achtife krampen, ik heb er een slecht gevoel bij... We zullen het woensdag wel zien! Eerst maar eens genieten van t weekend. Hebben jullie nog plannen? Ik ga morgen shoppen in Amsterdam!

Geplaatst
Hallo dames,

Ook ik meld me aan, do 5-7 op cd 11 voor de eerst echo! We hebben 3 cryo's over van onze 4de IGSI-poging. Nog nooit cryo's gehad, dus ben benieuwd. We hadden er in de eerste instantie een punt achter gezet, maar met in je achterhoofd, van wat er nog in de vriezer lag toch nog een poging wagen. Overigens een tp zonder medicatie, geheel in eigen cyclus.

Hoi Wendy,

Wij hebben een pracht van een dochter uit onze enige cryo tp van drie ivf's. Ook via een tp zonder medicatie. Ik hoop dat dit de burger weer moed geeft :D

Liefs Natas

Geplaatst
Goedenavond meiden,

Ik zit officieel op het wachtbankje voor juli! Vanochtend is de terugplaatsing geweest van één top cryo! Deze cryo is in de natuurlijke cyclus teruggeplaatst. Nu maar hopen dat het snel 13 juli mag worden.

Veel succes voor jullie allemaal en dat er maar veel positieve testen gedaan mogen worden!

Grt. Denise

Heel veel succes Denise. Voor je het weet is het de 13e.

Geplaatst
Hallo allemaal,

Ik mag mij hier ook weer komen melden. Ik heb vandaag de tp gekregen van een emmy en mag 8 juli testen. Dit is voor onze de 2e IVF/ICSI poging. Uit de 1e poging( IVF ) heb ik een vroege miskraam gehad en nu mogen we wachten op een positief resultaat ( daar gaan we vanuit natuurlijk ). Deze poging is een ICSI-behandeling geworden.

8 juli schiet al op Els. Nog een weekje broeden en de zinnen kunnen verzetten.

Geplaatst

Hoi meiden, ik heb gisteren een heel verhaal getypt, maar volgens mij is het blijven hangen in cyberspace....

In ieder geval wilde ik weten hoe het met je is Els, hoe voel je je?

Hier gaat alles goed. Woensdag een BMSmeting, ik heb er een hard hoofd in, maar moet positief blijven denken.

Nu op weg naar acupunctuur, lekker rustig worden en dan hopelijk zondag ofzo officieel op het wachtbankje.... Duimduimduim...

Geplaatst

Ha meiden,

Hier gaat het op sommige momenten redelijk. Ik heb constant last van pijn in mijn buik en ben gewoon al twee keer zo beroerd geweest dat ik bijna flauw val. Ik moet morgen eigenlijk gaan werken, maar zie het niet zo zitten. Ze waren in het ziekenhuis in eerste instantie bang voor overstimulatie, maar dat is het gelukkig niet. En zoals mijn dokter het zo mooi zegt, als het mee zit wordt je nog veel beroerder. Dus daar werken we aan! Nog een week te gaan, maar ik heb voor het eerst dat ik eigenlijk heel vroeg wil testen, misschien een goed teken?

We wachten het af...... Hoe gaat het bij jullie allemaal dames?

Geplaatst

Spannend Els! Laten we hooen dat je je beroerd voelt door de juiste hormoontjes haha. Ik ben wel heel erg blij voor je dat je geen overstimulatie hebt. Dit heb ik nl. ook gehad en daar wordt je niet bepaald vrolijk van.

Ik heb vandaag de pregnyl 5000 gehad en wat voel ik me daar altijd beroerd van hihi. Het is voor een goed doel, dus we blijven positief. Al is het positief blijven soms wel moeilijk. Ik denk teveel haha.

Nou meiden, ik ga verder genieten van het mooie weer. Mijn dochtertje zit samen met manlief in het dino zwembadje haha.

Groetjes Denise

Geplaatst

@Natas,

I'll keep my fingers crossed. Idd de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Donderdag bms meting, we zullen zien. Ik weet eigenlijk ook niet hoe de 3 cryo's verdeeld zijn.

@Els,

Spannend, nu al beroerd, hopen op 9 maanden beroerd :-)

@all,

Heerlijk een poging zonder medicatie......!

Geplaatst

Hi meiden,

Spannende ontwikkelingen allemaal!

Juli is van start! Hopelijk met mooie positieve testen!

Ik heb woensdag 11 juli de eerste echo! Verwacht die week erop rond de 17e een tp! Moet onze laatste cryo natuurlijk wel goed ontdooien! Ik voel me goed, ben positief, en we gaan er weer voor!

Succes allemaal! Lfs

Geplaatst

Dag dames allemaal.. Donderdag een eerste echo om te kijken of de puregon zijn werk doet.. Woensdag moet ik er ook nog es orgalutran bijzetten.. Normaal in juli een punctie en tp,brrrr spannend! Heeft er iemand onder jullie enige ervaring met puregon en orgalutran? Ik hoor het wel van jullie!

Groetjes

Geplaatst

Hoi allemaal,

Sinds vanmorgen zit ik ook op het wachtbankje. Helaas wel met twee embryos van geringe kwaliteit. Op 16 juli mag ik testen.Ooh wat duurt dat toch weer lang. Ik heb ook nog vakantie, dus weinig afleiding. Nou ja, wel goed voor de ontspanning.

Ik ga met jullie meelezen en meeduimen.

Geplaatst

Heb vwb de echo een vreselijke dag achter de rug. Ben zo boos! Had vanochtend 8.40 afspraak, lekker op tijd ivm mijn werkdag vandaag. Word ik pas om 9.30 geholpen. Fertiliteitsteam was er drie dagen niet, andere arts. Mijn follikel is 1,6 en bms is goed. Hij ging faxen naar het VU en

die zouden mij dan bellen. 15.15 nog niet gebeld, 15.30 nog niet. Ik ben gaan bellen naar WFG, iemand aan de lijn verbond me door en men wist mij te vertellen dat ze gefaxt hadden maar niet wisten of ze(het vu) er iets mee gedaan hadden. Het VU kregen ze niet meer te pakjen. Zei dat ik zelf wel ging bellen. Hun antwoord: succes. Heb nummer op internet gezocht en voila vu aan de telefoon. Nee, geen fax voor mij gezien!!! Maar, ze zou met het wfg gaan bellen en mij terugbellen. Geen telefoon meer gehad. Weer gebeld. Fertipoli vu inmiddels dicht spoednummer gebeld. Ik moest wachten op tel en om 1800 terugbellen. Een mw heeft mij teruggebeld om 18.15. Geen spuit zetten, ik sta niet op de planning. Morgenochtend weer terugbellen. Hoera!!! Fuck, fuck

Geplaatst

Hoi allemaal,

Sjonge Natasha, wat naar allemaal! Is het uiteindelijk allemaal goed gekomen? Irritant is dat hè, je bent afhankelijk van doktoren en de medische wereld bij het waarmaken van je droom. Soms voelt het of je een nummer bent. Hoe kunnen ze je nu vergeten? Echt bizar, je hebt alle recht om razend te zijn! Ik hoop dat je vandaag positieve berichten krijgt!

Ellie, Els en Denise, hoe is het met jullie? Hoe voelen jullie je?

Ik ga vanmiddag voor een BMSmeting, duimduimduim dat het deze keer wel in orde is en dat er een datum voor terugplaatsing kan worden afgesproken!

Kirsten, hoe is het met jou? Ik heb niks meer gehoord sinds je laatste bericht. Of neem je bewust even afstand?

Annelies, ik heb altijd andere medicijnen gebruikt, dus ik kan geen ervaringen uitwisselen. Morgen je meting, hoe voel je jezelf eronder?

Hoi rackster, hoe is het met jou? Ook morgen eerste meting. Wat denk je er zelf van?

Nou ladies, ik houd jullie op de hoogte! Liefs An

Geplaatst

Hoi, heb gelijk om 8.30 weer aan de telefoon gehangen met vu en wfg. Word weer teruggebeld pfff.

Moeten we nog zo'n mooi lijstje maken?

Geplaatst
Hoi, heb gelijk om 8.30 weer aan de telefoon gehangen met vu en wfg. Word weer teruggebeld pfff.

Moeten we nog zo'n mooi lijstje maken?

Ik ben erg nieuw, weet niet precies wat die lijstjes inhouden. Ik geloof dat er bij juni is afgesproken dat dat niet meer werd gedaan, maar weet natuurlijk niet hoe iedereen hier daarin staat.

Laat je het weten als er nieuws is?

Groetjes An

Geplaatst

Hoi dromenvaneenwonder,go voelt niets maar we zien morgen wel wat de puregon,tot nu toe heeft opgebracht! :) Jij alvast veel succes meid!

Natasja,groot gelijk dat je kwaad bent,amai zeg,wat een gedoe! Ik zou hier,op z'n minst,ook niet mee kunnen lachen hoor!! Laat je niet kennen hé meid!

Aan alle andere dames succes gewenst!

Geplaatst

1e fm:

03/07 Natasja (Otjes) wacht op tel vu ivm tp cryo

05/07 Wendy (RACKSTER) cryo tp in eigen cyclus

Wie niet in de lijst wilt staan, voegt zichzelf gewoon niet toe. Ik vind een lijstje altijd wel makkelijk!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden