Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Goedemorgen dames,

@Ancoliene: je bent idd niet de enige die al vroeg eruit is:) Vannacht alweer zo nare dromen gehad dat ik vanaf 2 uur om de uur wakker werd. Om 6 uur maar daar uit gegaan. Je wordt er echt mee confronteerd als je vriendinnen zwanger zijn en gelukkig hun babybuikje dragen. Ik herken dat. Heb momenteel ook twee vriendinnen die allebei al de derde keer zwanger zijn. Mijn fantasie neemt dan ook altijd de loop met mij. Ik hoop het voor je dat je er straks ook al je vriedinnen mag uitnodigen en gezellig je ronde buikje mag laten zien. Ik vind het knap van je dat je vandaag misschien (of morgen) nog een keer durft te testen. Ik zou ook zo graag willen, maar ik heb zo'n sterk voorgevoel dat het niet gelukt is, dat ik een negatief resultaat nu nog niet aan kan. Dus nog deze hele lange week wachten:(

Ik ben dan vandaag op wd 9 aangekomen - pfffff en behalve deze erg nare en levendige dromen niets, maar ja het is zo als het is en ik wacht het af.

Ik wens allen die vandaag testen - met name Tinkerbell en Ellie heel veel succes. @Tinkerbell: Ga je nog een keer testen?

En allen die nog verder deze slopende tijd moeten verdragen een heel fijne dag!

Liefs,Tina

aangepast door happinez
spelfout
  • Reacties 547
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Bedoel je die tweede roze streep rechts? Ik ken deze tests niet. Maar als hij om die streep gaat ben je hartstikke zwanger! De foto is supervaag en de streep is toch heel duidelijk te zien. Als ik zo'n test had, zou ik een gat in de lucht springen!

ik zou dus zeggen: Hoera!

Ja, denk je het echt??? Het gaat idd om de tweede streep rechts. Ik zit alleen maar te huilen...

Geplaatst
Goedemorgen meiden!!!

Ik kon me niet beheersen...

Wat denken jullie???

[ATTACH=CONFIG]4349[/ATTACH]

Ik zie er duidelijk een tweede vage streep!! Ken de test ook niet maar lijkt me sterk 2 strepen!!!!! Geweldig! Wat is dat spannend zeg.

Geplaatst

raar dromen had ik ook tijdens de zwangerschap en vooral veel wakker.

wat is die ovitrelle een naar spul. voel me zwanger moe en hangerig. stomme hormonen hihi hopelijk voor een goed doel.

Geplaatst

ziekenhuis toch maar even gebeld, weer bloedverlies terwijl ik donderdag mijn cryo"s pas teruggeplaatst krijg. Verpleegkundige is even met de arts overleggen wat nu te doen. ff wachtte....

Geplaatst

@ An, wat geweldig nieuws. Ik ken er nog een die heel erg emo is vandaag. Vanochtend heb ik bloedgeprikt en ik dacht misschien weten ze de uitslag vandaag al en heb ik dus ff gebeld. Zegt de zuster, ik wilde je net bellen voor een echo-afspraak! Mijn HCG is in 4 dagen tijd van 41 naar 286 gegaan. Ondanks het ongesteld zijn vorige week, zijn wij zo ontzettend blij! Zou het na alle tranen van verdriet dan nu toch zo mogen zijn? Het scheelt dat ik ook echt misselijk ben als ik bepaalde dingen zie en heb ook nergens trek in, maar ja, de groente en fruit worden nu ingeslagen natuurlijk!

Ik heb de echo op mijn 25e verjaardag ( woensdag) om 10 over half 11. Zaterdag hebben we de verjaardag al gevierd, zonder alcohol, want ik wilde het risico niet lopen!

Meiden, geef de moed niet op! Ik ben echt flink ongesteld geweest en zie het resultaat!!!!!!!!

Geplaatst

@Els en dromenvaneenwonder super GEFELICITEERD.. jullie zijn zwanger!!!!

@Dromenvaneenwonder.. lekker misselijk geweest heerlijk .. dat is een goed teken..

Is dat zo? Ik weet het niet hoor maar het kan.. ik lees wel dat als er nog HCG in je lichaam

zit je wat vruchtbaarder ben maar bij is er niets meer van HCG in me lichaam..

Maar we wachten het af..

Vandaag zijn de baby's eruit gehaald, ze liggen te ontdooien en te delen.. hopelijk

morgen een positief telefoontje!!

Groetjes ik ga aan de schoonmaak hoef ik dat straks niet meer te doen als de beebs aan boord zijn!

Geplaatst

@Els: Gefeliciteerd meid! Wat een mooie verrassing voor je. Dat wordt hopelijk een heel bijzonder verjaardagscadeau:)! Prachtig.

@rackster: Wat vervelend voor je. Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt.

@ Ancoliene: hoe is het met je? Kan je het al een beetje bevatten?:)

@norwegian-sky: ja heel raar spul deze hormonen. Als ik maar wist of zij mijn op dit moment aan het sturen zijn of dat er misschien toch een positief verrassing aan het einde van deze week op mij wacht.

Ik voel me helaas vandaag helemaal niet goed. Ben ontzettend emotioneel, probeer wel afleiding te vinden, maar heb weinig zin in iets. Mijn man is gisteren avond weer naar Brussel vertrokken – ook voor hem is het heel zwaar dat hij nu in deze tijd niet bij mij zijn kan. Ik wilde niet mee omdat ik me op dit moment thuis het beste voel, maar nu mis ik hem al zo erg dat ik het liefst de auto in zou stappen – als dat kon:). Zo erg heb ik dat normaal nooit.

Mijn buik meld zich sinds een paar uur ook weer een beetje terug met wel duidelijk aanwijsbaar ongipijn. Wat is dat toch verradelijk...je weet maar niet wat waar is en wat niet.

Sorry moest dat even maar van me af zeuren.

Geplaatst

10/07 Annelies

Angélique

5/7 Tina (Happinez)

Terugplaatsing:

01/07 Tinkerbell

03/07 Ellie71

07/07 HVR

07/07 Tina (Happinez)

08/07 Ancoliene (Dromenvan)

10/07 Natasja (Otjes)

13/07 Corina ( 1 cryo)

13/07 Annelies

17/07 Roxanne

19/07 Wendy (Rackster) als de cryo's goed ontdooid zijn!

Testen:

08/07 Els1987

Jolanda80 - rood

13/07 Denise - rood

14/07 Nienke -rood

16/07 Ellie71

16/07. Tinkerbell

Doortje

20/7 Ancoliene (Dromenvaneenwonder)

21/07 HVR

22/07 Natasja

22/07 Tina (Happinez)

27/07 Annelies

27/07 Corina

30/07 Roxanne

31/07 Wendy (Rackster)

Zo ik ben ff brutaal geweest om mij ook op het lijstje te zetten.

Liefs Corina.

Geplaatst

Nou lieve meid, volgens mij hoef je niet meer te dromen, want het wonder is geschied! Nu lekker dromen van een mooi kindje ;-)) Op naar mooie bloedwaarden en een mooie echo zou ik zeggen!

Ja, denk je het echt??? Het gaat idd om de tweede streep rechts. Ik zit alleen maar te huilen...
Geplaatst

Hallo meiden.

Bedankt voor het warme welkom, doet mij goed.

Jeetje wat is er veel geschreven ben ik niet gewend op het topic waar ik ook schrijf hihihi heb er maar een kladblok bij gepakt hopelijk ben ik niemand vergeten anders mijn excusses niet persoonlijk of express gebeurt hoor.:happy:

Nou ik ga eens beginnen.

Happinez: Een dikke knuffel voor jou valt allemaal niet mee je man in Brussel. En dan nog eens je hormonen in je lijf en de spanning of je ICSI is gelukt.

Caro-lin: Meid wat Floortje ook zeg hoef niets te betekenen he?? Maar snap je wel hoor. Ik duim voor jullie met handen en voeten verder en hopelijk was het idd een innestelingsbloeding.

Bettyboopke: Jeetje wat een geweldig nieuws zeg een streepje is een streepje je bent gewoon zwanger!!!! Ik duim voor jullie dat het tot een mooie zwangerschap mag verleiden en dat je over 8 1/2 maand een mooi wondertje in jullie armen mogen sluiten.

Dromenvaneenwonder: Jeetje de test ik duidelijk hoor ik zie een tweede streep SUPER man ik duim heel hard voor jullie dat het tot een mooie zwangerschap mag leiden en dat jullie een mooi wondertje in jullie armen mogen sluiten.

Ik heb na deze poging geen cryo's meer over dus mocht deze niet lukken moeten we gaan nadenken hoe dan verder. Idd door de Turner Syndroom heb ik geen eicellen en heb ik een groei achterstand ben namelijk niet zo groot 1.50 m.

Norwegain-Sky: Heel veel succes voor een brusje voor jullie kleine meid.

Rackster: Ik ben benieuwd hoe het afloopt en wat evt het z-h zegt sterkte ermee en duim voor jullie dat het goed komt.

Otjes: TOI TOI in de ww en ik hoop dat jullie laatste keer een mooi klein wondertje mag opleveren ik duim duim duim..

Ellie en Tinkerbell: Succes met testen......

Els 1987: Wat super goed nieuws zeg van harte gefeliciteerd hoor op naar een mooi zwangerschap met als resultaat een mooi lief klein wondertje.

Roxanne&Marcel: Ik duim voor jullie dat je morgen een mooie TP mag krijgen, en het dan lekker 8 1/2mnd mag blijven zitten en tot 1 of 2 mooie wondertjes mogen worden.

Hier gaat alles goed af en toe een gevoelige onderbuik en verder voel ik niets en wat ik merk schuif ik op die vieze bollen.

Fijne avond allemaal.

Geplaatst
Hallo meiden.

Bedankt voor het warme welkom, doet mij goed.

Jeetje wat is er veel geschreven ben ik niet gewend op het topic waar ik ook schrijf hihihi heb er maar een kladblok bij gepakt hopelijk ben ik niemand vergeten anders mijn excusses niet persoonlijk of express gebeurt hoor.:happy:

Nou ik ga eens beginnen.

Happinez: Een dikke knuffel voor jou valt allemaal niet mee je man in Brussel. En dan nog eens je hormonen in je lijf en de spanning of je ICSI is gelukt.

Caro-lin: Meid wat Floortje ook zeg hoef niets te betekenen he?? Maar snap je wel hoor. Ik duim voor jullie met handen en voeten verder en hopelijk was het idd een innestelingsbloeding.

Bettyboopke: Jeetje wat een geweldig nieuws zeg een streepje is een streepje je bent gewoon zwanger!!!! Ik duim voor jullie dat het tot een mooie zwangerschap mag verleiden en dat je over 8 1/2 maand een mooi wondertje in jullie armen mogen sluiten.

Dromenvaneenwonder: Jeetje de test ik duidelijk hoor ik zie een tweede streep SUPER man ik duim heel hard voor jullie dat het tot een mooie zwangerschap mag leiden en dat jullie een mooi wondertje in jullie armen mogen sluiten.

Ik heb na deze poging geen cryo's meer over dus mocht deze niet lukken moeten we gaan nadenken hoe dan verder. Idd door de Turner Syndroom heb ik geen eicellen en heb ik een groei achterstand ben namelijk niet zo groot 1.50 m.

Norwegain-Sky: Heel veel succes voor een brusje voor jullie kleine meid.

Rackster: Ik ben benieuwd hoe het afloopt en wat evt het z-h zegt sterkte ermee en duim voor jullie dat het goed komt.

Otjes: TOI TOI in de ww en ik hoop dat jullie laatste keer een mooi klein wondertje mag opleveren ik duim duim duim..

Ellie en Tinkerbell: Succes met testen......

Els 1987: Wat super goed nieuws zeg van harte gefeliciteerd hoor op naar een mooi zwangerschap met als resultaat een mooi lief klein wondertje.

Roxanne&Marcel: Ik duim voor jullie dat je morgen een mooie TP mag krijgen, en het dan lekker 8 1/2mnd mag blijven zitten en tot 1 of 2 mooie wondertjes mogen worden.

Hier gaat alles goed af en toe een gevoelige onderbuik en verder voel ik niets en wat ik merk schuif ik op die vieze bollen.

Fijne avond allemaal.

Ik hoop het ook dank je..

En voor jou ook spannend.. zeg .. ik zie dat je bij Geertgen loopt nu nog steeds of niet meer?

Ik loop daar ook en ben zeer tevreden..

Groetjes

Geplaatst

@ Roxanne&Marcel: Ja wij lopen nog steeds bij GG geen andere keus omdat wij geen eigen donor hebben. Maar wij zijn ook zeer tevreden over GG.

Het is idd spannend voelt een beetje als laatste hoop... Maar goed we hopen dat deze laatste kans ons geluks kans is en anders moeten we goed nadenken en met elkaar praten.

Groetjes fijne avond.

Geplaatst

Ha dames,

Heb het lijstje even aangepast en mezelf definitief op rood gezet. Vandaag ongy geworden. Verdorie, jammer hoor.

Ik hoorde vandaag van het ZH dat de kans op ontdooien van onze cryo's 90% is dus op naar de 1e eind augustus. Ze waren achtcellig en hadden geen fragmentatie bij het invriezen dus wie weet!

Nu eerst op vakantie. Succes voor de wachters!!! Ik meld me op het augustus bankje wel weer.

10/07 Annelies

Angélique

5/7 Tina (Happinez)

Terugplaatsing:

01/07 Tinkerbell

03/07 Ellie71

07/07 HVR

07/07 Tina (Happinez)

08/07 Ancoliene (Dromenvan)

10/07 Natasja (Otjes)

13/07 Corina ( 1 cryo)

13/07 Annelies

17/07 Roxanne

19/07 Wendy (Rackster) als de cryo's goed ontdooid zijn!

Testen:

08/07 Els1987 - groen

Jolanda80 - rood

13/07 Denise - rood

14/07 Nienke -rood

16/07 Ellie71

16/07 Tinkerbell -rood

Doortje

20/7 Ancoliene (Dromenvaneenwonder)

21/07 HVR

22/07 Natasja

22/07 Tina (Happinez)

27/07 Annelies

27/07 Corina

30/07 Roxanne

31/07 Wendy (Rackster)

Geplaatst
@ Roxanne&Marcel: Ja wij lopen nog steeds bij GG geen andere keus omdat wij geen eigen donor hebben. Maar wij zijn ook zeer tevreden over GG.

Het is idd spannend voelt een beetje als laatste hoop... Maar goed we hopen dat deze laatste kans ons geluks kans is en anders moeten we goed nadenken en met elkaar praten.

Groetjes fijne avond.

Spannend en succes..

En indd GG is heel fijn.. vooral dr Wissman.. my favorite !

Geplaatst

@Tinkerbell: Wat jammer dat het helaas doorgezet is. Een dikke virtuele knuffel en sterkte met het verwerken. Ik hoop dat je een beetje van je vakantie mag genieten en dat je in augustus er weer sterk tegen aan kan.

Geplaatst

Dames,

Wat is me dat hier.. Ben er even niet geweest en boem,wat een nieuws!

An en Els: Een super-proficiat! Echt dames,geweldig! Ik ben zo blij voor jullie! :)

Aan de andere dames die nog volop wachten:succes!

Deze morgen bloed geprikt,om te kijken of ik eventueel nog meer utrogestan moet nemen of eventueel pregnyl moet zetten. Hij belt straks met de nodige uitleg.

Deze voormiddag heb ik enkele 'slijmpropjes' gehad (beetje raar zeggen) Moet ik me zorgen maken? Heb dit eigenlijk nog nooit gehad,was me maar raar.

Een kort berichtje maar ben zoooo moe..

Fijne avond allemaal!

xx

Geplaatst

@Corina: Bedankt voor je woorden:) Heel lang lijstje is het geworden, leuk. Ik duim voor je dat bij jou ook verder alles goed loopt en je straks op het nieuwe wachtbankje (dat van 12-weken:) plaats mag nemen.

Geplaatst

Lieve meiden allemaal,

Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik durf het bijna niet te schrijven, omdat ik weet hoeveel meiden dit ook zouden willen schrijven en waarbij het zo lang op zich laat wachten. Het is echt gelukt deze keer. Ik heb ondertussen nog ongeveer 30 testen gedaan en ze worden steeds positiever. Natuurlijk hoeft het nog niks te zeggen, want de echte testdatum is nog niet in zicht. Vrijdag is de echte testdatum en als het dan nog positief is bel ik het ziekenhuis op om een eerste echo-afspraak te maken. Ik hoop dat het nog lukt voordat we op vakantie gaan, dat zou heel leuk zijn!

@ Els: wat een groot geluk meid! Ik heb zo hard aan je gedacht, dit is echt geweldig nieuws!!! GEFELICITEERD! Ik hoop je op het 12 weken bankje weer tegen te komen!

@ Tinkerbel: Balen zeg, ik wens je heel veel geluk toe en dat de volgende ronde je een wonder mag brengen!

@Tina: volhouden meid, nog even en dan kan je testen. Die dromen komen me heel bekend voor, lijkt me heerlijk als wij straks samen naar het 12-weken bankje kunnen verhuizen.

@Norwegian-Sky: Is Ovitrelle hetzelfde als pregnyl? Daar ben ik altijd erg beroerd van en het gemene is dat je lijf ook alle zwangerschapsverschijnselen krijgt, waardoor je zo aan jezelf gaat twijfelen... ...is het nou raak of komt het door de medicijnen?

@Wendy: weet je al wat van het ziekenhuis? Ik hoop voor je dat het niks betekent en dat de terugplaatsing gewoon door kan gaan!

@Caro-Lin: spannend meid. Die bollen zijn ook van die verraderlijke dingen! Ik hoop wel dat ze een supergoed effect hebben!!!

@Roxanne: spannend, ik hoop dat je vannacht een beetje zal slapen meid! Morgen een spannende dag, hopen dat het doorgaat!

@Corina: houd moed! Er is maar één poging nodig die goed gaat om van jullie ouders te maken!!!

Ik ga vanavond verder stressen, duimen draaien, denken, dromen en waarschijnlijk nog een stuk of 100 testen doen. Tot morgen!

x

Geplaatst
Dames,

Wat is me dat hier.. Ben er even niet geweest en boem,wat een nieuws!

An en Els: Een super-proficiat! Echt dames,geweldig! Ik ben zo blij voor jullie! :)

Aan de andere dames die nog volop wachten:succes!

Deze morgen bloed geprikt,om te kijken of ik eventueel nog meer utrogestan moet nemen of eventueel pregnyl moet zetten. Hij belt straks met de nodige uitleg.

Deze voormiddag heb ik enkele 'slijmpropjes' gehad (beetje raar zeggen) Moet ik me zorgen maken? Heb dit eigenlijk nog nooit gehad,was me maar raar.

Een kort berichtje maar ben zoooo moe..

Fijne avond allemaal!

xx

Hoi Annelies,

Misschien een gekke vraag, maar waarom moet je dan tussendoor bloed prikken om je hormoonlevels te controleren? Hebben meer meiden dat? Ik heb dat nog nooit gehad...

Groetjes An

Geplaatst

He Annelies,

Ik heb ook sinds twee dagen soms sterke afscheiding en zoals je schrijft soms selfs wat "verdikkingen" van deze slijm (niet zo leuk te omschrijven:). Ben ervan uitgegaan dat dat normaal is??

Iemand hier ervaring mee??

Hoi An!

Ik doe mee aan een studie daarom bloed prikken op dag 6 na punctie.. :) Ik word nog meer opgevolgd dan anders..Maar die slijmpropjes,iemand ervaring?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden