Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
* breek even in *

Sky wat een super goed nieuws! Ga voor je duimen op groen :wave:

Liefs bianca

Hey Bianca .. hihi even wat grappigs hoor.. ik zie Oktober 2012 de liefde van mijn leven ontmoet.. uhh heb jij telepathie of moet het 2011 zijn?

• Reacties 547
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Pfff ik word echt "ziek" van mezelf zeg.. eergisteren nacht heb ik mezelf al helemaal leeg "gemaakt" ..

met buikpijn erbij .. en nu vanavond weer.. pfff ..

Of ik kan niet meer tegen de Mac en kip of .. ??

Zucht straks maar naar bedje..

Geplaatst

WHAHAHAHA ik had het al gehoord van iemand uit t topic waar in ik mee schrijf. Moet het even aanpassen!

Maar ik zit steeds via mijn mobiel op t forum en dan is t toch wat lastig!

Ach bedoel 2011 haha ben goed in de toekomst voorspellen! ;-)

Geplaatst

Thanx bianca! Leuk dat je even langskomt!

Ben benieuwd wat je toekomst gaat brengen!

Hoop een mooi kindje!

Hier wd 1 hihi. Heb erg last van diarree hoop dat dat geen negatieve invloed heeft op ukkie

maar zal wel niet.vindhet wel weer een raar idee dat ikeen emmy on board heb.en heb met die kleine erbij ook weinig tijd om me rust te pakken. Maar voel me goed dus is ook niet echt nodig nog.

Geplaatst

@ Roxanne: Jeetje vervelend dat je je zo ziek voelt hoe gaat het vandaag??

@ Sky: Joepie een mooi emmy aan boord nu lekker broeden hoor op voor een mooi brusje. Jee ook al buikgriep vervelend hoor probeer maar je rust te pakken.

@ Annelies: Hoe gaat het jou hoe voel jij je??

@ Happinez: Knap hoor hoe jij je rust terug heb kunnen pakken. Ik duim voor jullie verder.

Hier gaat het goed ondanks de onzekerheid iets is toegeslagen pfff en dan moet ik nog een hele week wachten ahhhhh. Ik test zaterdag en niet vrijdag omdat ik dan moet werken en mijn man niet thuis is. Hij nl vrachtwagenchauffeur en alleen in het weekend thuis dus dan doen we het zaterdag saampies ben ik ook niet alleen mocht het negatief zijn.

Voor iedereen die nog wachtende is heel veel toi toi toi. En een dikke knuffel voor allemaal.

Fijn weekend

Geplaatst

Goedemorgen dames,

@Roxanne: Ik hoop voor je dat je alleen maar hevig reageert op een wondertje en dan is de misselijkheid achteraf zeker veel minder zwaar:)!! Duimen!

@Corina: Ik zou ook wachten tot manlief erbij kan zijn. Alleen testen is echt eng vind ik.

@Bianca: Hoi, leuk dat je even meekijkt/leest/schrijft. Ik hoop voor je dat je misschien ook straks op het wachtbankje plaats mag nemen.

@Annelies: Hoe is het vandaag? Emo-meisje nog steeds weg;)? Je hebt nu lekker vakantie! Hopen we maar dat het weer ook wat beter wordt.

Allen die ik vergeten ben: hoe is het met iedereen??

Ik heb vandaag mijn laatste dag op dit wachtbankje.... Voelt heel raar. Ik hoop dat ik samen met jullie straks verder mag schuiven naar het 12-weken-wachtbankje... Nou jullie horen het in iedere geval morgen ochtend van mij:-)))

Fijne dag allen!

Geplaatst

Dag lieverds!

WD8 aangebroken en deze ochtend last van soort van menstruatiekrampjes.. Ook wat bloed verloren,maar echt héél miniem. Het is nu zo'n beetje over. Dus deze morgen was eigenlijk een beetje de hel maar goed we blijven hopen!

@corine: Alles gaat nu terug goed,zoals je kan lezen hierboven een hectische ochtend gehad.. Hoe gaat het met je? Ik duim,duim,duim!!

@happinez: Zoals je hierboven kan lezen,was het iets minder maar cava nu. Emo-meisje was deze ochtend weer terug maar heeft moeten wijken voor redelijk rustig-meisje,haha :) Lieve meid,ik duim nog steeds keihard voor je..

Ik duim voor iedereen die in de ellendige ww zit!

Geplaatst

@Annelies: WD 8, krampjes en een heel beetje bloedverlies... mmmhh, ik ben zeker geen expert, maar na alles wat ik hier gelezen heb zou dat ook een positief beteklenis kunnen hebben.?! Dus doe het maar rustig aan en mijn vingers are crossed!! Ik had in de nacht van de 4de op de 5de een uurtje last van krampjes en steekjes, duizelijkheid etc. en hetzelfde op dag 9 ... kon er ook geen touw aan vastknopen. Ik was zeker dat de duivels kwamen, maar die zijn er tot nu nog niet.

Geplaatst

Happinez,dank je meidje.. Ja,was héél raar,nog nooit meegemaakt maar goed we zien wel!! Lieverd,ik duim me te pletter voor je en hoop dat je een prachtig positieve test hebt morgen! Niet te zenuwachtig meidje? xx

Geplaatst

@Sky dat had ik ook op wachtdag 1 en 2.. het zegt niets .. want dat had ik bij mijn zwangerschap ook gehad.. weleens waar wat later..

@Corina.. dank je voel me afgezien van hoofdpijn goed.. om elf uur paracetamols ingenomen en nog even twee uur gaan slapen en het is weg!

@Hapinezz .. ik hoop het maar ja dan had ik nu nog misselijk moeten zijn toch.. spannend voor jou zeg morgen de echte dag ben zo benieuwd!!

Hier heb ik last van de raarste dromen.. ik zet zelfs mijn man het huis uit.. hahaha .. maar ja het hoort erbij ..

Ik hoop dat ik morgen weer buikpijn krijg en misselijk word.. want dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook op wachtdag 5 .. en toen ben ik

4 dagen misselijk geweest.. maar nu wil ik misselijk zijn tot 12 weken.. daar heb ik zin an! :laugh:

Vanavond lekker mossels eten bij mijn ouders.. morgenavond bbqen.. heerlijk hoor vakantie!!

Fijne dag lady's!

Geplaatst

Weer het lijstje naar voren gehaald!!

Terugplaatsing:

01/07 Tinkerbell

03/07 Ellie71

07/07 HVR

07/07 Tina (Happinez)

08/07 Ancoliene (Dromenvan)

09/07 Caro_lin

10/07 Natasja (Otjes) rood

13/07 Corina ( 1 cryo)

13/07 Annelies

17/07 Roxanne 1 cryo

20/07 norwegian-sky

Testen:

08/07 Els1987 spannend!

Jolanda80 - rood

13/07 Denise - rood

14/07 Nienke -rood

16/07 Ellie71-rood

16/07 Tinkerbell -rood

Doortje

20/7 Ancoliene (Dromenvaneenwonder) groen!

21/07 HVR rood

22/07 Natasja rood

22/07 Tina (Happinez) blijf geloven!

24/07 Caro-lin

27/07 Annelies

27/07 Corina

30/07 Roxanne

30/07 Norwegian-sky

Geplaatst

De zenuwen zijn er nu helemaal weg..:( Helaas slecht nieuws. Sinds vanochtend heb ik ineens sterke ongipijn en sinds een paar uurtjes ook wat lichte bruinverlies.... Dat was het dan. Begrijpt me niet fout, het doet zeker pijn en is erg verdrietig, maar eigenlijk had ik het sinds dinsdag ook niet echt anders verwacht. Dus - op naar een nieuwe poging! Ik zou wel morgen nog even de test doen, maar het lijkt me eigenlijk onnodig. Erg balen!

Weet iemand of je als je duivels voor de testdatum doorbreken je kan stoppen met de medicijnen??? Ik zou ze nog tot en met vandaag nemen, maar ja, blijkt me niet meer zo nodig nu.

Happinez,dank je meidje.. Ja,was héél raar,nog nooit meegemaakt maar goed we zien wel!! Lieverd,ik duim me te pletter voor je en hoop dat je een prachtig positieve test hebt morgen! Niet te zenuwachtig meidje? xx
Geplaatst

@ Happinez: Ach nee ondanks je het al

een heel klein beetje verwachten is het toch verschrikkelijk balen en pijnlijk. Meis voor jullie een hele dikke knuffel denk aan je.

xxx

Geplaatst
De zenuwen zijn er nu helemaal weg..:( Helaas slecht nieuws. Sinds vanochtend heb ik ineens sterke ongipijn en sinds een paar uurtjes ook wat lichte bruinverlies.... Dat was het dan. Begrijpt me niet fout, het doet zeker pijn en is erg verdrietig, maar eigenlijk had ik het sinds dinsdag ook niet echt anders verwacht. Dus - op naar een nieuwe poging! Ik zou wel morgen nog even de test doen, maar het lijkt me eigenlijk onnodig. Erg balen!

Weet iemand of je als je duivels voor de testdatum doorbreken je kan stoppen met de medicijnen??? Ik zou ze nog tot en met vandaag nemen, maar ja, blijkt me niet meer zo nodig nu.

Maar licht bruinbloed verlies kan ook bij een zwangerschap alleen als het helder rood is .. is het ongesteldheid.. dus ik zou als ik jou was.. als het helderrood pas stoppen met de medicijnen.. ik weet niet wat je gebruikt

maar utrogestan kan gelijk gestopt worden maar ik moet doorgaan met Estradiol 1 dgs 1 tablet tot de volgende ronde..

Als het zo is meis, jammer .. maar inderdaad je zat er een beetje op te "wachten" hé .. dus dan is het alleen maar fijn dat het nu door gezet is.. en dat je weer kan denken aan een volgende poging..

Hier een beetje krampen .. ongesteldsheids gevoel maar ja dat kan natuurlijk niet nu al.. hoort erbij .. kan van alles wezen.. dus nog maar hopen dat ik volgende week maandag een mooie test in handen heb.. :)

Groetjes

Geplaatst

Happinez,lieverdje toch.. :(( Ook al was je het verwachtende,het doet daarom niet minder pijn hé.. Maar zoals roxanne zegt,bruinverlies zegt niets het is idd als je helderrood verlies hebt dat de menstruatie er is.. Ik moet m'n utrogestan doornemen,zelf al heb ik bloedverlies..

Lieverd,ik wil je geen zout in de ogen strooien maar doe toch maar morgen een testje,voor de zekerheid,niet? Veel sterkte meid! dikke virtuele knuffel!!

Geplaatst

Ach Happinez, wat naar nu. Niet leuk. Tja en meestal komt na bruin bloedverlies rood bloedverlies...kan je niet nu al een testje doen?

Hier is het ook steeds minder hoopvol. Vanmorgen weer negatief. Ik snap het echt niet. 2 topemmy's en geen 1 slaat aan, dat kan toch niet!!!

Maar hou mij nog steeds voor dat de innesteling afgelopen zondag was en dat er pas na 7-8 dagen daarna een positieve test kan zijn.

Of is dat wishfull thinking?

Geplaatst

Ach meiden,

Bedankt voor alle lieve woorden. Dat doet goed. Ik heb afgelopen dinsdag al veel gejankt en merk dat ik daarom vandaag er iets beter tegen kon. Ik moet ook realistisch zijn - het zou te mooi geweest zijn als het bij de eerste keer gelukt was. We gaan voor ons droom, dus maandag direct bellen met het zh voor 'hoe nu verder'. Ik hoop dat we niet te lang moeten wachten.

@Carolin: Ach meid, ik hoop zo dat je gelijk krijgt en je hcg gewoon nog te laag voor de tests is, dus hou even nog vol!!!!!!!!

@Roxanne & Annelies: Je hebt gelijk, maar de buikpijn is precies zo alsof ik ongesteld wordt en ik vrees dus echt dat nu alleen nog het progesteron de rode golf tegen houd. Ik neem ze nu gewoon nog 2 keer vandaag en dan ga ik voor alle zekerheid natuurlijk morgen testen.

Ik blijf voor jullie duimen - hier moet toch nog wat 'groen' uit te halen zijn uit deze lijst!!!! Jullie moeten nu echt ervoor gaan:)

Geplaatst

Caro-lin: Ik duim ook nog steeds voor jou en hoop zo dat je gelijk hebt! Nog even volhouden meidje..

Happinez: Ik had deze morgen echt ook zo'n typische menstruatiepijn,heb zelf een pijnstillertje moeten nemen.. Daarnet,toen ik de utrogestan moest nemen had ik ook weer wat bruin slijmverlies en ben echt ook wel volledig in de war nu.. Is goed dat je je utrogestan blijft nemen,dat werd mij toch verteld:blijven nemen tot je zekerheid weet!

Geplaatst

Nee, nee, nee Annelies, je gaat gewoon 'groen' worden! Je hebt nog een week, toch? Dus een beetje bruinverlies bij jou kan ook een heel andere redenen hebben:)! Niet in de war raken:) Sorry, dat komt door mijn paniekverhalen hier vandaag. Ik zou me even rustig houden totdat ik echt iets definitiefs te melden heb morgen. Laat je maar door mij niet onzeker maken.

Geplaatst

Weet ik wel:) maar het maakt ook weer extra alert als je iets leest. :gekruiste vingers 3

Happinez,het komt niet door jou hoor meidje,zeker niet!! Ik ben van nature nogal een twijfelaar een direct in paniek en zeker bij dit!! Post gerust lieverd!

xx

Geplaatst

meiden, ik weet niet wat ik nu moet denken.

Vandaag naar de stad gegaan met mijn man en een patatje gegeten, dat doe ik nooit (hou niet van een vette hap), daarna boodschappen doen en stond ik bij de fruitafdeling en ik had zo'n zin in fruit dus een meloen gekocht. Thuis had ik er geen zin meer in en ben in de tuin gaan zitten. Cornetto gegeten. Net avondeten gehad en stuk meloen gegeten. Daarna een hele plak ridderport opgegeten!! En ben geen chocola eter. Ik eet normaal heel weinig maar ik heb nu echt behoefte aan eten...

Als ik niet negatief getest had zou ik echt denken dat ik zwanger was.

Wat is dit nu weer. Ik heb ook nooit als ik ongesteld moet worden trek in dingen.

Ghhrr ik word een beetje gek:)

@happinez nog meer bloed verloren??

Geplaatst

Mmhh, idd vreemd:-) Geef maar lekker toe aan je eetlust wie weet heeft er nog iemand honger:-)! Ik had trouwens ook de afgelopen week enorm honger op alles en nog wat. Ben zeker geen slecht eter normaal, maar schrok wel soms een beetje van mezelf. Met name zoete dingen die ik normaal niet echt toesta vanwege de calorieën:-) gingen er zo maar in en ook dingen als chips die ik eigenlijk nooit eet.

Het zet niet door, maar de pijn is er nog steeds erg aanwezig. Heb nu nog diaree erbij gekregen, dus allemaal niet om vrolijk van te worden. Ik hou het maar op negatief en zou me anders morgen ochtend heeeeel graag van het tegenovergestelde willen laten overtuigen.

Geplaatst

Pff hier een behoorlijk zwaar gevoel van onderen.. raar .. beetje tintelingen en steekjes.. :S maakt me weer lekker onzeker VERDORIE!!

Lekker van die rare eetgewoontes.. ik kan er nu nog geen opnoemen..

Ik ga maar even douchen om van het zware gevoel weg te douchen, en dan straks maar wat leuks gaan doen.. :)

Groetjes

Geplaatst

hej meiden wat een onzekerheid hier:-(meiden sterkte de komende dagen.hier bijzondere dag vandaag:-D we zijn alweer 4 jaar getrouwd en 8 jaar samen vandaag. onze dochter logeerd bij opa en oma en wij zijn lekker uiteten geweest en net een filmpje gekeken. morgen lekker uitslapen;-)diarree is helukkig al iets minder op naar wachtdag 2:-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden