Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
@roxanne wel positieve gevoel vasthouden hoor! bij de zw van me dochter was ik in het begin ook niet

misselijk dat kwam later pas. voelde me wel koortsig ziekig verkouden.

andere keren was ik wel misselijk en toen was het niet raak. dus het kan nu nog zoveel kanten opgaan

ik zit op wd 3 vanmorgen getest om te kijken of de ovitrelle me lichaam uit in. en hij was idd omowit.

dat is in iedergeval goed. nu maar weer afwachten wanneer ik testdrang ga krijgen hihi.

ik word er juist rustig van als ik test hihi.

genieten jullie lekker van het weer? lekker de tuin in! heerlijk he!

Jaa ik moet het zeker vasthouden, maar na mijn zwangerschap van 1 maand geleden.. weet

ik wanneer de innesteling is geweest.. en ben ik ziek geweest.. dus verwacht dit nu weer..

Maar ja niet elke keer is het zelfde hé.. ik probeer wel positief te blijven al is het wel een stuk weg geebt.. :(

Mooie foto maar mijn cryo zag er heel anders uit je zag echt twee delen.. hoeveel was deze?

Groetjes

• Reacties 547
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve Roxanne,dank je meid.. Ik neem het iedere dag zoals het komt.. ;)

Lieverd,je er niet teveel in opjagen meidje,is niet goed voor de beeb die in je buik zit hoor.. Geniet maar van het lekkere weertje en verlang maar al tot morgen!

knuffel

Geplaatst

ja is elke keer toch anders meid!

pin je er niet teveel opvast van hoe je je moet voelen

mijne is een cryo een blastocyste dan zijn de cellen ontelbaar

dus al 5/6 dagen als die word teruggeplaatst.

Geplaatst
ja is elke keer toch anders meid!

pin je er niet teveel opvast van hoe je je moet voelen

mijne is een cryo een blastocyste dan zijn de cellen ontelbaar

dus al 5/6 dagen als die word teruggeplaatst.

Ok.. nee moet ik ook niet doen..

Ok jeetje .. gaaf.. zoveel.. ontelbaar.. nou hopen dat hij lekker blijft zitten..

Geplaatst

Ohhh wow .. mijn dag nee mijn jaar is gewoon goed gemaakt door iemand van het forum hier.. bedankt.. serieus..

Wat een goed gevoel geeft dit..

Ik kan er helaas niet over uitwijden.. maar .. super.. :happydance:

Geplaatst

Dames, mag ik even inbreken?

Ik had van dag 7 tot en met dag 10 een innestelingsbloeding. Dit was gewoon rood, slijmerig bloed hoor, niks bruin of oud. Daardoor en door de krampen dacht ik elke dag dat ik nu ECHT ongesteld ging worden ... Tot dat het op dag 11 weg was en ik op dag 13 heel positief testte :)

Dus Annelies ... ik heb goede hoop voor je!

Iedereen succes met wachten!

Groetjes,

Annelies (ja, toevallig!)

Geplaatst

Annelies (zo toevallig),dank je wel meid.. Ik hoop dus ook dat het innestelingsbloed is! Het was deze ochtend weg maar is in de loop van de namiddag teruggekomen,héél erg licht maar terug met propjes.. Goja,we zien wel wat vrijdag geeft hé? Toch héél erg bedankt voor je reactie meidje,het geeft me weer wat nieuwe hoop! Bedankt!

Alles goed met jou?

Lieve groeten

Annelies

Geplaatst

Graag gedaan hoor. Hopelijk vanaf morgen geen bloed en propjes meer en dan rustig afwachten tot vrijdag.

Mijn dochter is vandaag 2 jaar geworden en ik weet het nog als de dag van gisteren hoor, die 2e wachtweek en DE test. Pfff.

Ik gun het iedereen, het geluk van een eigen kindje.

XX

Geplaatst

Hoop dat het een innestelingsbloeding is annelies.

hier word moeiig van die bollentroep. En heb nu een soort tintelend gevoel in me baarmoeder

Heel raar. Ben benieuwd wat me lichaam allemaal aan het doen is want voeld wel anders maarja misschien komt het wel door de

ustrogestan. Al had ik daar de afgelopen dagen voor de mogelijke innesteling geen last van

op naar wachtdag 4!

Geplaatst

@Annelies: Idd,we zien morgen wel weer.. Duimen maar! Dank je,is echt lief van je,Annelies! xx

@sky: Ja,fingers crossed hé? Ja,die utrobollen zijn niet echt plezant hé.. Ik heb daar zelf niet zo héél veel last van,behalve dan dat ze,denk ik toch want ben nu helemaal niet zeker meer,m'n menstruatie tegenhouden.. Goh,wat wij moeten meemaken is verre van plezant hé? De spuitjes,dan punctie,de tp en dan die killing ww.. Maar toch ben ik héél erg dankbaar dat dit bestaat en we de kans krijgen,door middel van een helpende hand weliswaar,om een gezin te kunnen stichten.. (ben weer de melige toer aan het opgaan,hihi) Meidje,ik duim héél erg hard voor je dat het 'prijs' is!!

Geplaatst

Ja het is net een emotionele achtbaan. Lag eergiste snachts zo te malen. Wel....niet....wel

pff zo vermoeiend. En tuurlijk zijnwij gezegend met een mooie dochter.maar dat maakt de wens natuurlijk niet minder.

En vind het jammer dat het bij onsniet natuurlijk kan.

Geplaatst

Het is psychisch enorm lastig meidje.. En het is idd een emotionele rollecoaster! Ja,ik denk dat ieder van ons het héél erg jammer vind dat het niet via de natuurlijk weg kan maar laat ons gelukkig prijzen dat dit bestaat,niet? Kop op meid,positief blijven,al weet ik dat het gemakkelijker gezegd is dan gedaan.. Op naar WD4 meidje en hopelijk wordt het een prachtige dag! Lieve digitale knuffel voor je! xx

Geplaatst

Annelies Sterkte meid, klinkt wel goed, dat het bloeden gestopt is.. hoop zo dat het gelukt is meid..

wanneer ga je testen?

Meiden suc6 allemaal met wachten, ik hoop dat er weer veeel groen mag zijn...

Geplaatst

Hoi meiden hoe is het allemaal.

Ik zit nu op mijn 2e wachtdag en nog 10 te gaan. Het is zo moeilijk om niet je prille zwangerschap te denken.

Gelukkig heb ik vakantie en ga alleen maar leuke dingen doen..

Hopelijk wordt het een groen bankje..

Geplaatst

voor jou ook spannend anna! ik wijd alles aan bollen hihi.

roxanne fijne dag!

hier dag 4is alweer bijna om. heb bijna geen energie en was vanmiddag ook een beetje misselijk. nog geen testdrang gelukkig omdat ik weet dat he nu toch nog niks kan zien.

op naar dag 5

Geplaatst

Dag lieverds!

WD11 aangebroken en zonder,jawel,zonder bloedverlies! :) Voel me goed en heb volle bak genoten van het lekker zonnetje! alweer een tintje bruiner,hihi :) Ik had wel een zwaar,drukkend gevoel in de onderbuik. Moest me af en toe,door het werk door,even zetten.. Maar goed,het was een fijne dag!!

@mijnbaby: Dank je meidje! Ik hoop het ook zo maar blijf met m'n beide voetjes op de grond hoor.. Vrijdag moet ik bloed laten prikken en weet ik normaal tegen 's avonds de uitslag.. Spannend! Hoe gaat het met jou?

@Anna: Succes meidje! Ik duim alvast voor je!

@Sky: Houd jij het wachten een beetje vol?

@rest: Hoe gaat het met jullie ladies?

Groetjes xx

Geplaatst

Hey Annelies,

Wat fijn om te lezen dat je wd11 zonder rare gebeurtenissen doorgekomen bent. Ik ben bijna zo benieuwd als jij;-) Ik hoop het heel erg voor je dat alles goed komt vrijdag.

@ alle wachtende dames: hoe gaat het met jullie? Hebben jullie ook lekker geniten van deze mooie dagen?

Ikzelf heb de afgelopen twee dagen mijn gedachten een beetje verzet en geprobeerd weer eens aan iets anders te denken - maar dat valt nog niet mee. Ik hoop dan ook dat wij medio augustus nog een weekje of twee op vakantie kunnen gaan.

Ik wens jullie een heel fijne avond!

Groetjes, Tina

Dag lieverds!

WD11 aangebroken en zonder,jawel,zonder bloedverlies! :) Voel me goed en heb volle bak genoten van het lekker zonnetje! alweer een tintje bruiner,hihi :) Ik had wel een zwaar,drukkend gevoel in de onderbuik. Moest me af en toe,door het werk door,even zetten.. Maar goed,het was een fijne dag!!

@mijnbaby: Dank je meidje! Ik hoop het ook zo maar blijf met m'n beide voetjes op de grond hoor.. Vrijdag moet ik bloed laten prikken en weet ik normaal tegen 's avonds de uitslag.. Spannend! Hoe gaat het met jou?

@Anna: Succes meidje! Ik duim alvast voor je!

@Sky: Houd jij het wachten een beetje vol?

@rest: Hoe gaat het met jullie ladies?

Groetjes xx

Geplaatst

Hey happinez!

Dank je wel meidje! Ben zelf ook wel opgelucht dat wd 11 goed verlopen is! (behalve dan dat drukkend,zwaar gevoel in m'n onderbuik,maar ja das niets) Ik hoop idd dat ik vrijdag fantastisch nieuws krijg maar ik blijf met m'n beide voetjes op de grond hoor.. Hoe gaat het met jou meidje? Verwerk het met maar op je eigen tempo en je weet,ik ben er voor je! Een weekje of twee vakantie zou idd wel echt deugd doen voor jij en je mannetje! Wij gaan volgende week maandag tot vrijdag een weekje naar La Roche (hier in België) We zitten volop in de verbouwingen en een weekje eruit zal ons deugd doen..

Lieve groetjes! xx

Geplaatst

goede morgen hier wd 5

nog mensen die vandaag gaan testen?

of zijn er helaas de meeste van het bankje afgevallen:-

vandaag mooi weer dus leuke dingen doen.

straks peuterzwemmen. en vanmiddag misschien even naar het buitenzwembad.

en vanavond met vriendinnen naar circus renz. fijne afleiding

Geplaatst

Goeiemorgen dametjes!

Hier WD12 en bloedloos gestart,hihi ;) Alles gaat goed,tot hier toe.. Deze namiddag terug wat zonnen want we moeten er van profiteren,is het niet? Volgende week belooft helemaal niet zo zonnig te worden :(

@Sky:Hoe gaat het met jou? Fijn dat je een ganse dag gepland hebt zo zal je je wd5 supergoed doorkomen,zeker weten! Mijn duimen draaien volle bak hoor! xx

@Roxanne: Jij bent volle bak aant genieten zeker? Groot gelijk,het zal je zo'n deugd doen.. Ook hier draaien mijn duimen voor je!

@Anna: WD3 voor jou zeker? Hoe voel je je vandaag? Kan je wat leuke dingen doen zodat je er niet al te veel hoeft aan te denken? Ook voor jou duim ik! xx

@rest: Hoe gaat het met jullie?

Lieve groeten

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden