Ga naar inhoud

IVF of CRYO in juli/augustus wie nog meer

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve Monica!!

Wat ben ik blij jou terug te horen.. Dank je wel meidje voor je steun!! Het bloeden is volledig gestopt nu,héél erg raar maar ik laat me niet meer gek maken door mezelf en ik ga vandaag genieten van het zonnetje! Fijn,echt héél fijn te horen dat je je steeds beter en beter voelt. Morgen weet je dan het 'verlossend' antwoord wnnr je mag beginnen voor een cryo-poging,spannend! Hou me allezins op de hoogte lieverd!

Dikke zoenx en geniet van het prachtige weer!

• Reacties 864
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve Annelies, wat heerlijk om jou weer happy te zien!! Ik heb er ook nog steeds een goed gevoel bij dat het goed zit bij jou! En je stemmingswisselingen zijn daar wel een heel bekend symptoom bij hahaha! Top dat het bloeden gestopt is, echt maak je pas druk als het veel bloed is, eerder niet hoor!! Geniet ook lekker van het mooie weer meid, en hopelijk kleur jij hier het eerste dik vet GROEN dikke knuff xxx

Geplaatst

@Bie, geeft toch niks dat je emo bent, dat zijn we allemaal hier en het zijn ook hele spannende dagen! Bloedverlies, zeker als het maar een klein beetje is, hoe niets te betekenen. Maarten maakt je natuurlijk wel enorm onzeker!!! Welkom hier en schroom niet je vragen hier neer te leggen of om steun te vragen als je het even niet ziet zitten. En maak je nog even geen zorgen, want drie keer is nog relatief veel als je eventueel nog cryo's hebt. Dan kan je met een beetje geluk wel op 10 terugplaatsingen komen.... Dus geef de moed nog even niet op.

@Annelies, lieve meid, wat een goed nieuws! Ga zo door! Ik ben blij voor je! En bedankt voor je lieve woorden, die kon ik echt goed gebruiken! Ik zit er helemaal doorheen en denk echt dat dit nu de laatste keer gaat worden. Ik ben moe, misselijk en moet steeds huilen. Vanmorgen ruzie met mijn moeder en met mijn beste vriendin, ze begrijpen er echt geen bal van en ik huilen, dus mijn kleine ook vervelend, want die reageert natuurlijk ook als mama overstuur is. Ik hoop zo dat het deze keer gaat lukken, want ik weet echt niet of ik het nog een keer kan opbrengen.... Progynova is sowieso al geen optie meer, dus de mogelijkheden worden beperkter. Pffff dames, sorry hoor, voel me even zo verdrietig en eenzaam, terwijl ik hier onder mijn boom in de tuin zit.

@Monica, wat ontzettend spannend morgen! En of je dan nog eventjes moet wachtende niet, je mag in ieder geval weer beginnen!!! Heerlijk voor je! Laat je morgen wat weten?

@andere dames, take care!!

X, Floor

Geplaatst

Lieve,lieve Floor!

Een emo-dagje meidje? Laat je tranen maar es de vrije loop,het zal je vast en zeker opluchten! Lieverd toch,niet leuk hé ruzie met je mams en beste vriendin.. Lucht hier maar je hartje,ik,wij allemaal,zijn er voor je. Ik versta je wel hoor,die hormonen hé meid? 't Is geen lachertje,zeer zeker niet.. Ik had dat ook hoor lieve meid,niemand begreep me want ze weten niet wat dat is,dat ganse ivf-traject! Ik wou dat ik je een deugddoende knuffel kon geven,als zou het mss maar miniem helpen,toch.. Laat maar je volledige gedachtengang hier los meid,we luisteren.. Een dikke virtuele knuffel voor een schat van een meid! xxx

Geplaatst

Dames, wat een emoties vandaag!!! Tja de hormonen spatten hier om je oren... Even in zijn algemeenheid: niemand snapt precies wat je doormaakt tot zij zelf in deze situatie zit. Dat is een gegeven waar we niet omheen kunnen. Ben dan ook benieuwd hoe ik er over een paar dagen aan toe ben! Waarschijnlijk kun je mij dan ook opdweilen... Zal manlief vragen of hij vast een extra familie-verpakking zakdoekjes voor me wil kopen! Gelukkig heb ik een hele lieve vriendin die een jaar of 10 geleden ook in de MM heeft gezeten, uiteindelijk geen kindje heeft gekregen maar later een dochter (via de natuurlijke weg, met een andere man) heeft gekregen die in september al weer 5 wordt! Ze weet precies wat ik doormaak en ik mag haar altijd bellen.... En dat is zo belangrijk in deze tijd!

@Annelies: wat fijn dat je je vandaag weer sterker voelt en dat het bloeden is gestopt! Nog maar vier dagen, en dan weet je meer.... Probeer maar lekker van het mooie weer te genieten in de tussentijd, dat is er speciaal voor jou, om de killing wachtweken makkelijker te maken!

@Floortje: een moeilijke dag... en ook nog ruzie. Kun je er nu zeker niet bij hebben. Rothormonen! Wanneer is bij jou de punctie eigenlijk in de planning? Wanneer heb je de eerste FM? Probeer ook maar een beetje te ontspannen onder de boom, dat is nu het beste... Ik wou dat ik meer voor je kon doen! In ieder geval geef ik je een digitale knuffel....

@Moon: ik ben toch zo blij dat je je weer zo goed voelt, en dat je nu echt even kunt genieten van het mooie weer.... Hoop heel erg voor je dat je snel verder mag met de cryo's! Als je volgende maand verder kunt, heb je eerder een TP dan ik! Ach, tegen de tijd dat ik mijn TP (hopelijk) heb dan is iedereen (hopelijk) al opgeschoven naar het 12-weken bankje. Maar wat moet ik zonder jullie steun? Ik weet echt zeker dat je me kunt opvegen in de WW...

@Bie: wat al meer dames gezegd hebben: een spoortje bloed hoeft echt nog niks te beteken! Trouwens wat laat dat je pas mag laten prikken... Ga je zelf ook nog testen? Ik mag 13 dagen na de TP thuis testen van het ziekenhuis (en bij de eerste ronde had ik op wachtdag 11, 14 dagen na de punctie, ook wat bloedverlies en toen testte ik toch echt 2 dagen later positief, terwijl ik dacht dat het over en uit was). Sterkte in ieder geval de komende dagen!

@rest: aan het werk of gewoon lekker aan het genieten van het mooie weer?

Liefs, Beanie

Geplaatst

Hoi lieve meiden,

wat een emoties allemaal.

annelies: gelukkig is het bloeden gestopt, nog even geduld en dan op naar het goede nieuws! Hopelijk ben je hier de eerste die ons rijtje GROEN gaat kleuren. Wat zul je geschrokken zijn geweest, maar gelukkig nu weer een nieuwe positieve dag, joepie! Een dikke knuffel voor jou, en mijn duimen blijven draaien!

Floortje: en zo volgt de een na de ander. Maar gelukkig hebben we elkaar en kunnen we elkaar een hart onder de riem steken en hebben we niet allemaal tegelijk van die emotionele kl#* dagen. Anders zouden we er hier ook niet vrolijk meer van worden. Hopelijk kun je vandaag toch nog een beetje ontspannen. En heb je net als Annelies morgen gewoon weer een nieuwe zonnige dag! Heel veel liefs voor jou!

Monica: wat een super goed nieuws! Eindelijk gaat het weer de goede kant op. Nu lekker genieten van het zonnetje. Heel veel succes met je gesprek. De duimpjes draaien.

Beanie: vandaag is de dag dat je weer beginnen mag, joehoe! Succes met het spuiten!

Marielle: hoe is het, is het al zover?

Sorry, sorry, sorry, ik ben vast en hele boel meiden vergeten, maar kan het soms niet meer allemaal bijhouden. Succes voor allemaal!

echo: mijn eerste spuiten deca zitten er weer in. Jeetje de eerste deed toch wel weer even zeer net alsof mijn buik wilde zeggen wat ga je nu weer doen..haha... beetje branderig gevoel bij het inspuiten en daarna. Maar goed je moet er iets voor over hebben, toch? Op 2 augustus dan mijn uitgangs-echo, dus al lekker snel.

Hopelijk heb ik deze keer niet al te veel bijwerkingen van de deca, vorige keer had ik super veel opvliegers, liep de hele dag te deppen. Maar hebben nu lekker vakantie en gaan er nog even tussen uit. Lekker met de auto een weekje weg. Dus heb als ik terug kom weer een dag nodig om alles bij te lezen, misschien hebben ze onderweg ergens wifi, dan kan ik nog een beetje op de hoogte blijven.

Nogmaals iedereen heel veel succes met alles!

Tot vanavond en anders tot over een week.

Lieve groetjes voor alle lieve meiden hier!

Geplaatst

Inderdaad veel emotionele meiden op het moment, logisch ook met al die mensen om je heen die er inderdaad niets van snappen, net wat Beanie zegt...dat kan pas als je het zelf meemaakt.. Ik wist hiervoor ook echt niet wat IVF mama's en wannabee mama's meemaken, en hoeveel ellende ze vaak al hebben doorstaan.. Wat al die hormonen met je doen en wat erbij komt kijken..

Dus is het maar goed dat we dit forum hebben, de meiden hier begrijpen gelukkig wat je meemaakt en hoe we door de hormonen en stress van een engeltje in een klein heksje kunnen veranderen binnen een minuut! Hoort er allemaal bij, en is ook niet gek!

Lieve Floor, hopelijk voel je je heel snel beter meis, dat het zonnetje maar een positieve invloed op je gevoel mag hebben en de mensen om je heen wat meer begrip voor jouw situatie op kunnen brengen.. Maar net wat we zeggen, het is lastig voor anderen om het te begrijpen, ze kunnen hooguit met je meeleven, en zelfs dat vaak niet.. Knuff en sterkte meid!

Lieve Beanie, nou je het zegt, jij hebt ook weer een enorm lang traject he gedver... Moet er niet aan denken! Maar hou er toch ernstig rekening mee dat de cryo ontdooiing mislukt vanwege de slechte kwaliteit, en we dan ook weer eerst 2 maanden IVF traject door moeten hoor, dus het blijft nog openstaan wie er eerder is, in het laatste geval hoop ik dat jij al een positieve echo hebt gehad als ik een TP krijg!!!.. En anders zou het leuk zijn om ongeveer tegelijk de TP te hebben, kunnen we samen in spanning zitten :) succes met de Deca nogmaals meid, hou je doel voor ogen en sla je door die rothoofdpijn heen!! Knuff

Lieve Annelies, aaaahhh dank je wel lieverd! Jij bent ook een schat! En zo lekker emo en vol met liefde haha! Dikke knuf en geniet van de zon en hou ze vast he die emmy's!! Positief denken!

Lieve Schorpioentje, heeel veel plezier op de vakantie!! En ik had ook opvliegers van de Deca, maar het ergste was de hoofdpijn bah bah!! Ik hoop voor je dat de bijwerkingen heeeel beperkt blijven, maar je bent in ieder geval weer bezig, hou ook jij je doel voor ogen en dan komt het goed en ben je zo weer bij de dag van de punctie!! Succes meid en bedankt voor je duimpjes draaien :)

Geplaatst

hoi Dames!

wat wordt er veel geschreven zeg hier! kan het echt maar moeilijk bijhouden haha

ik heb voor mezelf even voorgenomen om nog wel af en toe mee te lezen maar eventjes een stop ertussen te zetten aangezien er nu toch niks gebeurt hier :( hou jullie wel allemaal in het oog ;) maar dan kan ik het even wat makkelijker van me af zetten :) zodra we de cryopoging dicht in het vooruitzicht hebben zal je mij wel weer voorbij zien komen :)

iedereen veel succes en ik duim voor jullie allemaal op GROEN!

Geplaatst

Goeiemiddag lieve dames!

Even uit het zonnetje,fieuw wat is het warm! Ik kom vlug es kijken.. ;)

@Beanie: Dank je wel lieverd! Heb je de zon dan gereserveerd voor me mss? Hihi,zotte doos! :) Hoe voel jij je vandaag? Geniet ook maar van de stralende zon!

@schorpioentje: Dank je,lieve meid.. Ja,ik was geschrokken en vond het vooral iets raars! Dit had ik nog nooit eerder gehad.. Maar goed,het negatieve is eruit en we zien wel vrijdag hé.. Ja,het rijtje groen maken zou fantastisch zijn maar ik blijf vooral met m'n beide pootjes op de grond ;) Geniet maar van je reisje! Het zal je vast en zeker enorm veel deugd doen!!

@Monica: Lieve meid! :)) Ik zou best emo-girl noemen zeker,hihi Dank je meidje,ik doe m'n best om de emmy's nog een hééééééél lange tijd bij me te houden. Vrijdag zien wel wel!

@sOentje: Neem maar je tijd meisje.. Leuk om te weten dat je af en toe zal meelezen!! Hopelijk horen we je gouw terug! Geniet maar van dit stralende weertje!

Aan de andere dames,geniet maar! Ik ga dit nu ook doen.. Nog beetje in het zonnetje liggen :)

Toedeloe!

Geplaatst

Goedemiddag lieve meiden!

Wat is het hier ineens rustig!! Zeker allemaal lekker aan het genieten van het prachtige weer!!

Ik heb gesprek gehad vanmorgen in Eindhoven met mijn behandelend IVF arts. Zij wil inderdaad wat ik al dacht niet meteen deze menstruatie cyclus beginnen, maar die erop. Gelukkig is mijn cyclus niet zo ernstig verstoord denk ik, omdat ik alweer tegen een eisprong aanzit. Over 2 weken verwacht ik dus mijn eerste menstruatie en die erna mogen we weer! Maaarrrrrr.... ze wilden eigenlijk niet akkoord gaan met de beide cryo's die we nog hebben tegelijk te ontdooien, ze willen dat we ze 1 voor 1 terug laten plaatsen omdat ik nog geen 36 ben en vanwege risico's.. Waarop ik antwoorde; zit ik al niet in een hoog risico factor met alles wat we hebben meegemaakt of er nou 1 of 2 worden teruggeplaatst? Wij willen niet nu 1,5 mnd wachten, dan het risico lopen dat de cryo niet ontdooit, weer een maand wachten, weer het risico lopen dat de cryo niet ontdooit en dan het lange 2,5 maand IVF traject weer in voor we een TP krijgen. Mijn mannetje en ik willen mochten ze beide ontdooien de risico's van een tweelingzwangerschap nemen, en zeer waarschijnlijk ontdooien ze niet allebei, misschien wel geen van beide omdat de kwaliteit van alle embryo's over het algemeen slecht waren.. Dan bepaalt het lot en de natuur voor ons, maar kunnen we in ieder geval verder en duurt het geen ruim half jaar. Dit moest ze vanmiddag in de vergadering gooien, maar ik denk dat ze het ons niet kunnen weigeren als we daar echt op staan.. Verder moest ik HCG prikken, na alle pech die we hebben gehad willen ze zeker weten dat er niet nog iets zit, en dat het omlaag is gegaan.. Ik weet zelf dat het laag is, voel me niet zwanger meer, en heb alle symptomen van een eisprong op het moment en pijn links in de lies, dus dat is een eitje die op knappen staat :) Zoals het er nu voorstaat verwacht ik de 2e menstruatie zo rond 3 september en dan word er op dag 3 een uitgangsecho gemaakt, dan vanaf dag 10 echo's tot de TP in een natuurlijke cyclus. Ik ga wel Utrogestan vragen als de cryo(s) goed ontdooit of ontdooien vanwege de vroege miskramen, misschien dat het helpt met innestelen.. En wie weet zijn de wonderen de wereld nog niet uit en raak ik in 1 van deze 2 cyclussen spontaan zwanger!

Dus Beanie, je bent eerder als mij aan de beurt hoor!! Een maand eerder zelfs, had graag tegelijk met je begonnen! Als ik nu de eerste x had gemogen was dat ongeveer wel gelukt denk ik.

Zo dat was mijn ego verhaal voor vandaag! Hoe is het met jullie dames?? Annelies alles nog okay bij jou?? SOentje, groot gelijk, we horen je wel weer meis! Knuff voor allemaal!

Geplaatst

Hallo lieve meiden.Je had gelijk Floor. Ik heb gisteren mijn menstruatie gekregen:'(:'(:'(:'( Eergisteren was de test al negatief. Dus ik ga er maar van uit dat deze cryo poging niet gelukt is. De verpleegkundige van het Umc rade mij sfeer om op de forums te kijken. Ik moet zeggen dat het verstrekken van informatie best summiere is. Na de terugplaatsing vroeg ik wat ik allemaal kon doen om de innesteling te bevorderen. Ik kreeg het geijkte antwoord. Niet roken, drinken of stress. Op mijn vraag waarom er na de punctie twee verse embryo's werden terug geplaatst en bij de cryo maar een. Vanwege complicaties bij een meerling zwangerschap. Het is voor mij nog niet duidelijk. Een tweeling zou voor mij erg welkom zijn. Ik ben blij met jullie steun. Zelfs nu hier in Spanje. Toen de eerste terugplaatsing verkeerd ging moest ik zes weken wachten. Ik heb bij de cryo terugplaatsing geen enkele medicatie hoeven te gebruiken. Zou ik dan nu ook weer zes weken moeten wachten of zou het bij de volgende eisprong al kunnen? Voor een 41 jarige dringt de tijd toch een beetje is gewoon een goede smoes. Voor nu nog maar proberen te genieten van mijn laatste vakantie dagen. Veel LiefsLiek

Geplaatst

Hè verdorie Liekske, ik was er al een beetje bang voor....

Maar geniet gewoon lekker van de rest van de vakantie en daarna gewoon voet bij stuk houden en doen wat je zelf wilt!

sterkte, x, Floor

@Monica, jammer dat je nog even mot wachten, maar wel wat in het,vooruitzicht, dus dat mot toch fijn zijn. En met zo'n regelmatige cyclus weet je in ieder geval ook al een beetje wanneer je weer verder mag.

@all ik zit er doorheen, heb er helemaal geen zin meer in. Ben het zo zat om steeds maar ziek en moe te zijn...

Geplaatst

Floortje, gewoon even volhouden hoor meid, kop op!! We moeten allemaal door die rothormonen heen, je doet het voor een heel mooie doel!! Hou dat goed voor ogen en denk daaraan, maar ik ken je rotgevoel, ik had het ook tijdens het gebruik van de Deca, ben er ook een paar keer bijna mee gestopt, zo rot voelde ik me ervan! Maar je kunt het meid, nog eventjes en dan is de punctie alweer en krijg je de TP en dan weer op het wachtbankje!!

En zoals mijn man zegt, het is nog mogelijk om ook spontaan zwanger te raken (al heb ik daar minder vertrouwen in als hem, omdat het de 2 jaar voor de IVF ook niet spontaan gelukt is) Dus zien we deze 2 maanden niet als weggegooide kansen, maar als 2 natuurlijke pogingen :toppie: Ik ga daar maar in mee, want het klinkt veeeeel beter als 2 gemiste maanden he! Ik zit nu tegen me eisprong aan, dus we zullen het weer weten over 2 weekjes. Knuff!

Liekske, wat een raar verhaal joh, dat ze je zo weinig info geven.. En heeeel vreemd dat ze je wel 2 verse emmy's terugplaatsen en geen 2 cryo's?? Er zijn inderdaad veel risico's bij tweelingzwangerschappen, er zitten een aantal dames hier op het forum die daar helaas een heel groot bewijs van zijn, en dan heb ik het over vroeggeboorte, met als gevolg dat beide kindjes overlijden... De kans op miskramen en complicaties bij tweelingen zijn groter dan bij 1 kindje.. Maar wij willen ook voor onze 2 cryo's gaan, mochten ze goed ontdooien, en ook wij zijn heel dankbaar mochten we er 2 tegelijk krijgen, maar we weten ook dat het heel erg mis kan gaan en daar moet je wel goed van op de hoogte zijn.. Ik zou als ik jou was nog eens een afspraak maken en zeggen dat je het niet snapt, of ze het je goed uit willen leggen. Ook of je meteen weer verder kunt met de volgende IVF poging, want dat is per ziekenhuis anders of je meteen door kunt ja of nee.. Succes ermee in ieder geval!!

Andere dames; zijn jullie allemaal okay? Knuff voor jullie allen! xxx

Geplaatst

Hey meiden, even snel een ego berichtje van mij vanaf mijn mobiel. Vanochtend in het UMC zag alles er rustig uit. TP staat nu gepland over 7 dagen. Volgende week dinsdag dus. Als alles goed ontdooid. Ik ben nu voor werk een weekje op reis en kom dinsdag weer terug (lekkere timing). Dus ik houd jullie berichtjes in de gaten en probeer zoveel mogelijk te reageren!

@floor: kop op meid, denk aan waar je het voor doet!

@lieske, nee hè. Sterkte meid. Dikke knuffel voor jou!

@Monica: balen, 2 maanden wachten, maar inderdaad: niet geschoten deze 2 maanden is altijd mis!

Geplaatst

Lieve Veerle, ik duim voor je meid, dat hij goed ontdooit...wat een spanning!! Ik gun het je zooo!! Werk ze nog deze week en dan ook even tijd nemen voor ontspanning hoor als je een TP hebt gehad :) Liefs

Geplaatst

Dag dametjes!

Idd,lekker genoten van het zonnetje en een bruint tintje opgedaan ;) Hier alles goed WD 11 en alles ok.. Deze ganse dag wel een verschrikkelijk drukkend gevoel gehad in m'n onderbuik maar goed,verder alles prima..

@Monica: Lieve meid,dank je! Alles ok met mij! Jij hebt uitstelsel gekregen zie ik. Jammer dat je nog een 2-tal maandjes moet wachten maar je weet het is voor het goeie doel hé? xx

@Floor: Kop op lieve meid! Het is even doorbijten maar het is het allemaal waard.. Positief blijven meidje. Een lieve digitale knuffel voor je! xx

@rest: Hoe gaat het met jullie?

Geplaatst

He lieve dames,

Ff een kort bericht, heb vandaag ook een fijn off-dagje.... rothormonen! Moe, emotioneel... Gelukkig nog niet zo'n koppijn!

@Annelies: wat fijn dat je vandaag geen bloed hebt gezien! Lijkt zo niet al te erg op een menstruatie. Nog drie daagjes... Het blijft spannend! Hoop zo voor je dat het raak is!

@Moontje: ze zeggen toch wel dat als je net een miskraam of een MA hebt gehad, dat je verhoogd vruchtbaar zou zijn? Dus wie weet! En anders: over 2 maandjes krijg je weer een kostbaar vrachtje aan boord.... Reageer verder ff in het andere topic!

@Floor: gaat maar niet beter he... Is het niet beter geworden nu je ook bezig bent met stimuleren? Wanneer mag je voor de eerste FM? Ik hoop zo dat je het nog even volhoud, het is voor het goede doel...

@Veerle: spannend! Maar de TP is in zicht... en je cryo gaat gewoon gewoon goed ontdooien hoor!!

@Lieske: mijn ferti arts heeft mij verteld dat bij een cryo de kans op het ontstaan van een eeneiige tweeling groter is. Dat ze daarom bij voorkeur maar 1 cryo terugplaatsten, omdat er anders kans zou bestaan dat je een 3-of zelfs een 4-ling zou krijgen...Ik weet niet in hoeverre dit waar is, en welke cijfers hierover te vinden zijn. Zoals je inmiddels wel zult weten is de policy zo weinig mogelijk meerling zwangerschappen te laten ontstaan, soms denk ik wel eens dat ze wel een beetje doorslaan in dit streven!

Allemaal een fijne avond! Liefs, Beanie

Geplaatst

Goeiemorgen dames!

WD12 en bloedloos gestart,hihi ;) Deze morgen even een vlaag van misselijkheid en wat gedraai in het hoofd gehad maar dat was even snel over dan als het opgekomen was.. Die utro-bolletjes hé,bah.. Binnen 2daagjes weet ik meer.. Ik hoop natuurlijk van harte dat deze ronde,de ronde word voor me maar ik blijf evengoed met beide voetjes op de grond.. (die bloedingen op wd8,9 en 10 staan mij niet echt aan) Ik moet wel zeggen dat het enorm kriebelt om zelf te testen maar gelukkig liggen er hier geen testjes in huis!

Maar genoeg over mezelf!!

Lieve Beanie: Dank je wel meidje!! Vrijdag weten we meer. Het zal tegen de avond draaien maar dat belooft een enorm lange,spannende dag te worden.. Hoe gaat het met jou vandaag? Hopelijk blijven de emo-buien weg deze keer? Die rothormonen ook hé maar we weten waarom we het doen,niet? Ik wens je een fijne,rustige en zonovergoten dag toe! En nog een digitale knuffel ook.. :)) xx

Lieve Floor: Ik hoop dat je je vandaag al stukken beter voelt,lieve meid.. Kop op en blijven beseffen waarom je het doet meid.. Lieve zoenx

Lieve Monica: Hoe gaat het vandaag met je? Het nieuws al een beetje kunnen laten bezinken? Zoals Beanie zegt,na een mk ben je idd verhoogd vruchtbaar,dus wie weet.. En idd,binnen 2maanden heb je alweer een beeb in je buik. Die 2maanden zullen voorbij vliegen,lieverd,je zal wel zien! Geniet van het stralende weer en ik wens je ook een prachtige dag toe! xxx

Lieve Veerle: Het wordt een spannende week volgende week en ik hoop dat de cryo goed ontdooit!! Maar dat zal wel meid! Ik gun het je alvast van harte.. Véél succes,ik duim al voor je xxx

@rest: Lieve dames,hoe gaat het met iedereen hier? Geniet van het stralende weer!

Lieve groeten

Geplaatst

Lieve Annelies, spannend meid!!! Owww dat is echt een goed teken hoor, of heb je vaker dat je menstruatie zo moeilijk doorkomt?? Lijkt mij toch echt dat hij dan allang door had moeten zetten, ik duim voor je!!! Ik denk dat het toch wat innestelingsbloed geweest kan zijn, nog 2 dagen en dan weet je het zeker!!! Succes lieve meid!! En ja rond de 18e sept heb ik dan denk ik een TP, maar wie weet net wat Beanie zegt, misschien is het niet meer nodig dan, laten we het hopen!!

Lieve Beanie, na alles wat we meegemaakt hebben, kunnen die 2 maandjes er ook wel weer bij en ze zijn inderdaad niet weggegooit, de kans is er nog steeds dat we spontaan zwanger raken inderdaad.. En wat ik in het vorige topic zei, zodra mijn 2e menstruatie begint rond 3 sept, voelt het toch al wel of we al bezig zijn met de 2e poging, en dat is over een kleine 1,5 mnd.. Ik sla me er wel weer doorheen haha! Nogmaals succes met alle emoties en die rot Deca!! Liefs x

Andere meisjes, succes met alles en geniet van jullie dag!! knuff

Geplaatst

Lieve,lieve Monica! Ik word altijd zo blij en optimistisch als ik je fijne reacties lees.. M'n menstruatie zet zich nooit moeilijk door.. Als het komt is het direct volle bak normaal.. ;) Idd,nog 2daagjes en we weten waar we aan toe zijn. Ik hoop natuurlijk dat ik lekker zwanger ben maar blijft toch met m'n beide voetjes op de grond hoor.. Gelukkig heb ik geen testjes in huis of ik had,wss,vandaag getest. Maar goed,genoeg over mij,hihi ;) Blij te lezen dat je er zo positief tov staat meidje! En ik hoop met je mee.. Het kan hé,een spontane zwangerschap! Geniet maar van het prachtige weertje,het is nu al warm hoor! Lieve groetjes! xxx

Geplaatst

Lieve sOentje! Met veel plezier wil ik deze petitie ondertekenen maar ik kom uit België en het lukt niet.. Zooo schandalig dat ze maar 1ivf-poging willen vergoeden.. Is kinderen krijgen een luxe mss? Bah,kotsmisselijk word ik ervan..

Hoe gaat het met jou meidje?

Geplaatst

Lieve Beanie en Monica en Veerle, bedankt voor jullie lieve woorden, die doen echt goed! Ik ben momenteel niet echt een steun voor de andere dames, maar ik probeer nog even niet op te geven.... Vrijdag is de eerste FM en maandag de tweede, dus hopelijk kunnen we al woensdag naar de punctie....

Annelies, jij ook dank voor je steun en wat een goed nieuws!!! Jij bent ons goede voorbeeld deze dagen! Ik duim dat het helemaal goed blijft gaan, een dikke digizoen voor jou!

Liefs,

Floor

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden