Ga naar inhoud

IVF of CRYO in juli/augustus wie nog meer

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo lieve meiden,

even kort, heb nog wat last van de narcose en begin nu mijn buik aardig te voelen. Bedankt allemaal voor de lieve woorden.

@beanie: jeeh, snap wel dat je er niet echt blij mee bent. Succes, mijn duimen draaien voor een goede groei.

@floortje: wat een pech, het zit je niet echt mee hé. Wat zijn het toch een rotbeesten.

@marielle: succes met wachten!

@soentje: mijn duimen draaien ook voor jou, dat ze maar mooi ontdooien en een lekker warm plekje bij je uit gaan zoeken.

Vandaag punctie gehad. We moesten om 7.45 in het ziekenhuis zijn en om half 9 ben ik naar de ok gebracht. De punctie was snel gegaan en we hadden een super resultaat. 11 follikels aangeprikt en 11 eitjes gevonden. Nu hopen op een goede bevruchting. Zondagmorgen bellen ze of er een bevruchting plaats heeft gevonden en of er een tp zal zijn.

Fijne avond.

lieve groetjes schorpioentje

• Reacties 864
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey Beanie, wat vervelend zeg! Probeer positief te blijven want misschien is er maandag wel veel beter nieuws meid. Wat is de reden eigenlijk dat je nu met menopur aan de gang moest terwijl je het goed deed op dat andere? En wat is je leeftijd dan, omdat de gyn zegt dat het met je leeftijd te maken heeft?

Nou meid heel veel sterkte. Vandaag een baal dag en dan mag je je best K.. voelen. Morgen weer een nieuwe dag waarop je je misschien beter voelt en er weer in gaat geloven! Knuf x

En die Floor toch. Wat een stom beest! Oh nee...het is geen beest zou mijn mannetje zeggen. Het is een insect. Dus wat een stom insect! Waar haalt ie het lef vandaag hé!

Nou ik vind dat je best even mag zeggen dat je heeeeeeel zielig bent. Ik geef je vanaf hier....weliswaar symbolisch, een snoepje om op je zere been te leggen of een pleister met een plaatje erop. Jij mag kiezen hahaha.

Schorpioentje ik ben net als de andere dames ook heel benieuwd hoor. Laat je nog wat horen?

groetjesss

Geplaatst

Schorpioentje! Top! 11 eicellen is super! Dat levert vast een prachtig embryo op! Nu rustig aan doen en zorgen dat je fit bent voor de terugplaatsing! Toi, toi, toi! X

Geplaatst

goedemorgen Dames!

@Joanna komt me allemaal bekend voor ja! is allemaal best vlak bij mij in de buurt :) Almere is wel een stukje verder ja haha maar leuk als je laat weten wanneer je naar Vld komt :)

jaa ben echt super zenuwachtig aan het worden! ben lekker helemaal hyper druk! haha.. vandaag laatste dagje werken en lekker weekend :) morgen gaan we voor een Pleeghondje kijken dus daar kijk ik ook wel naar uit en dan zal het zo zondag zijn! :) hoop zooo dat de ontdooing goed gaat

@Beanie jeetje meid :( snap best dat je even niet in je hum ben, zit ook niet mee he :( wil je de poging wel door laten gaan? er is er uit eindelijk maar 1 nodig he meid!

@schorpioentje mooi resultaat meid! nu lekker rustig aan doen en hopen op mooie bevruchtingen en TP

@Floortje vind het echt knap van je meid! dat je niet bij de pakkenier blijft zitten en zo positief blijft ook!

jou vrolijke berichtjes zijn altijd erg fijn om te lezen!

@hier meiden ik ben nu al echt zoooo zenuwachtig! ben er helemaal hyper druk van! hihi... gelukkig wel genoeg te doen tot zondag :)

Morgen gaan we voor een 'Pleeg' hondje kijken, echt super leuk en kijk er ook erg naar uit! en dan is het alweer zondag :D ben alleen echt bang dat de cryo's niet goed ontdooien! we gaan duimen

Geplaatst

Goeiemorgen lieve dames,

@s0entje: ja, dat kan ik me goed voorstellen dat je zenuwachtig bent! Maar volgens mij is het in dit topic wel vaak genoeg mis gegaan met het ontdooien van cryo's dus het gaat bij jouw cryo's gewoon wel goed.... En leuk, hondje kijken! Wat voor een hondje?

@Floortje: dank voor je PB! Deed me goed... Ben je nou lekker een paar dagen weg? En hoe is het met je been na de wespensteek? Af en toe denk je idd is het nou nog niet genoeg, maar nee, kennelijk niet.

Ik ga er vooralsnog maar vanuit dat er volgende week wel een punctie is en dat de eicellen die er dan wel zijn van goede kwaliteit zijn... Dat moet gewoon. Heb overigens gisteren en vanmorgen beetje zitten zoeken op internet en kwam toch wel wat berichten tegen van dames die van maar 1 of 2 eicellen zwanger zijn geworden, of dat er bij de punctie toch meer bleken te zijn... Dus laten we maar een beetje positief blijven en maandag afwachten. Gaan we dan wel overleggen!

@Joanna: ik denk dat ik wel wat heb aan de mesoloog, ze hebben me inmiddels afgeholpen van eczeem en buikklachten (in beide gevallen kon de reguliere zorg er niks mee). Ook nu vond ik de uitkomst van hun 'onderzoek' opmerkelijk... Maar of ik er in dit geval echt wat aan heb kan alleen de tijd uitwijzen!

Ik ben menopur op eigen verzoek gaan gebruiken. Vorige ronde had ik met gonal-f 4 eicellen, waarvan 3 bevrucht, 1 topper en 2 niet goed genoeg om in te vriezen. Dus ik ben sowieso een low-responder. Ik ben net 40 geworden, vandaar menopur ivm leeftijd. Nou ja, je zegt het zelf ook al: maandag afwachten, wie weet is er nog een verrassing en anders maar in overleg met de fertiarts gaan handelen. We zien het wel.

@Schorpioentje: wat een mooi resultaat! Nu rustig aan doen, herstellen en hopen om mooie embryo's! En dat het maar snel zondag mag zijn met goed nieuws! (volgens mij zijn er meer hier die dat hopen....)

@Marielle: volgens mij kan het voor jou niet snel genoeg maandag zijn.... Hoe voel je je? Al wat kwaaltjes of verschijnselen? Of helemaal niks? Lang duurt dat he, dat wachten....

@rest: lekker aan het genieten van het mooie weer?

Liefs, Beanie

Geplaatst
Goeiemorgen lieve dames,

@s0entje: ja, dat kan ik me goed voorstellen dat je zenuwachtig bent! Maar volgens mij is het in dit topic wel vaak genoeg mis gegaan met het ontdooien van cryo's dus het gaat bij jouw cryo's gewoon wel goed.... En leuk, hondje kijken! Wat voor een hondje?

@Floortje: dank voor je PB! Deed me goed... Ben je nou lekker een paar dagen weg? En hoe is het met je been na de wespensteek? Af en toe denk je idd is het nou nog niet genoeg, maar nee, kennelijk niet.

Ik ga er vooralsnog maar vanuit dat er volgende week wel een punctie is en dat de eicellen die er dan wel zijn van goede kwaliteit zijn... Dat moet gewoon. Heb overigens gisteren en vanmorgen beetje zitten zoeken op internet en kwam toch wel wat berichten tegen van dames die van maar 1 of 2 eicellen zwanger zijn geworden, of dat er bij de punctie toch meer bleken te zijn... Dus laten we maar een beetje positief blijven en maandag afwachten. Gaan we dan wel overleggen!

@Joanna: ik denk dat ik wel wat heb aan de mesoloog, ze hebben me inmiddels afgeholpen van eczeem en buikklachten (in beide gevallen kon de reguliere zorg er niks mee). Ook nu vond ik de uitkomst van hun 'onderzoek' opmerkelijk... Maar of ik er in dit geval echt wat aan heb kan alleen de tijd uitwijzen!

Ik ben menopur op eigen verzoek gaan gebruiken. Vorige ronde had ik met gonal-f 4 eicellen, waarvan 3 bevrucht, 1 topper en 2 niet goed genoeg om in te vriezen. Dus ik ben sowieso een low-responder. Ik ben net 40 geworden, vandaar menopur ivm leeftijd. Nou ja, je zegt het zelf ook al: maandag afwachten, wie weet is er nog een verrassing en anders maar in overleg met de fertiarts gaan handelen. We zien het wel.

@Schorpioentje: wat een mooi resultaat! Nu rustig aan doen, herstellen en hopen om mooie embryo's! En dat het maar snel zondag mag zijn met goed nieuws! (volgens mij zijn er meer hier die dat hopen....)

@Marielle: volgens mij kan het voor jou niet snel genoeg maandag zijn.... Hoe voel je je? Al wat kwaaltjes of verschijnselen? Of helemaal niks? Lang duurt dat he, dat wachten....

@rest: lekker aan het genieten van het mooie weer?

Liefs, Beanie

Lieve Beanie, ik begrijp je teleurstelling, maar probeer om positief te blijven meid. Zoals Floor zegt, je hebt er maar een nodig en als je gelooft in dominante eicellen dan maakt het niet uit hoeveel follikels er groeien. Maar ik begrijp je gevoel heel goed. Ik was ook erg teleurgesteld, had 8 follikels en uiteindelijk maar 2 eicellen. Maar ze zitten alletwee lekker warm bij mij nu. Ik gebruikte ook menopur en had met gonal maar 4 follikels en uiteindelijk maar 1 eicel. Dus blijf goeie hoop houden en op naar je volgende afspraak.. knuffel

Geplaatst

@Beanie... jaa laten we het hopen :) als er in ieder geval 1 goed ontdooid zijn we al hardstikke blij!

we gaan morgen kijken bij 2 hondjes... zijn allebei rond de 7/8 maanden en komen uit het Buitenland en zitten nu in een 'pleeggezin' we hebben al een hond een Golden Retriever maar willen graag een vriendje/vriendinnetje voor hem erbij en denk dat we er wel goed aandoen om zo'n hondje met eigenlijk geen toekomst een mooie toekomst te geven :)

@all misschien dat jullie me morgen nog even zullen horen (als ik te zenuwachtig ben haha even van me af schrijven) en anders laat ik zondag gelijk weten hoe de ontdooing etc gegaan is!

Geplaatst

Dag dames!

Even algemeen want wij logeren nog even bij m'n ouders,ons huisje is nog niet klaar,dus daarom ook niet de tijd en de luxe om iedere dag te reageren..

Het gaat goed met mij! Terug medicatie nemen,nu om menstruatie op te wekken,dus hopelijk gaat het snel hé? Fingers crossed!

Hoe gaat het met iedereen? Geniet maar van het mooie weertje!

Lieve zoenenxx

Geplaatst

@beanie: nou was het maar vast maandag of dinsdag, ik voel me tot nu wel goed alleen een beetje verkouden, maar verder geen kwaaltjes of verschijnselen,nog een paar dagen en dan weet ik waar ik aan toe ben.... PPfff wachten duurt lang

Geplaatst

Hoi Dames

Nu weet ik het niet meer hoor, ik voel me zo ziek ik ben verkouden en heb heel erge griep af en toe menstruatie pijn........... PPffff Waarom moet dat nu.....

Zit vandaag op wachtdag 7, ben zo op en moe.....

Voor jullie allemaal geniet van deze mooie dag, ik kruip nog even naar me bedje....

Geplaatst

Hi lieve dames,

@Marielle: wat vervelend dat je je zo ziek/verkouden voelt! En dat met dit warme weer.... Hoop dat je snel opknapt! En je weet het he, die menstruatiepijn zegt nog helemaal niks... Mijn duimen draaien voor je!

@s0entje: is het nog een beetje uit te houden? Vandaag lekker voor een vriendje voor jullie hond kijken! Leuk, en is de dag des te sneller voorbij! Ik duim dat je beide cryo's goed ontdooien...

@Schorpioentje: hoe is het met jou? Goed hersteld na de punctie? Voor jou ook een heel spannende dag morgen... Hoop zo dat er mooie emmy's zijn en dat er morgen 1 of 2 (heb jij die keuze?) toppers bij je terug komen!

@Sometimes: hoe is het met jou? Hoe voel je je? Op welke wachtdag zit je nu? Bij jou dus ook weinig eicellen... Er is van te voren natuurlijk echt helemaal niks over te zeggen! Ben wel blij met dit forum, lees toch wel positieve verhalen na lage opbrengst. Maar ja het kan natuurlijk 2 kanten op. We zien het wel, iets anders doen dan afwachten kan ik nu toch niet...

Wanneer ga je weer testen? (en dan bedoel ik niet met wijn) Het blijft een interessant 'wetenschappelijk' onderzoek!

@all: niet smelten hoor, met dit warme weer!

Fijne dag allemaal! Liefs, Beanie

Geplaatst

@ Beanie, ik heb vanochtend getest. Ik zit nu op wachtdag 4. Uiteraard was de test negatief,maar gek genoeg zakt je hart wel ff in je schoenen. Ik heb de nieuwe testdatum op maandag, dan zou er HCG in mijn bloed kunnen zitten. Mijn embryo's liepen iets achter volgens het ziekenhuis, dus er is nog volop hoopdat ze of ingelopen zijn, waardoor er dinsdag op zijn vroegst wat te zien kan zijn. Of ze zijn iets langzamer gebleven, waardoor het donderdag of vrijdag pas iets te zien is. Of tsja, het blijft koffiedik kijken....

We hebben nog steeds goeie hoop dat emmie en semmie blijven plakken:)

@Marielle, ik ben ook doodmoe hoor. Dat kan ook een bijwerking zijn van de utrogestan, hoor. Staat in de bijsluiter ;)

Zorg goed voor jezelf en rust lekker uit, meid. Wachtdag 7 kan nog alle kanten op.. knuffel

@ Soentje succes met je hondje en hopelijk gaat de dag snel om voor jullie

@Schorpioentje,jij zit natuurlijk in grote spanning. Hoop dat er mooie emmies zijn hoor. duimduim

Ik zit lekker op het werk met dit prachtige weer, bah.

Maar vanavond lekker naar het strand.

Fijne dag

Geplaatst

Hallo lieve meiden,

@sometimes: jammer dat je met zo'n mooi weer moet werken. Straks maar extra genieten dan. Veel succes met broeden en testen..haha.. weet niet of ik dat durf, eerder testen. Mijn duimen draaien dat ze een lekker warm plekje bij je gevonden hebben, zet hem op emmie en semmie!

@beanie: hoe is het nu met je? Hopelijk groeien ze nu goed en zijn het er as maandag gewoon meer. Bij mij waren ze ook in een keer verdubbeld bij de 2de fm. Succes! En natuurlijk lieve beanie draaien mijn duimen ook voor jou!

@marielle: o nee, mariëlle. wat verschrikkelijk! Die wachtweken zijn zo al erg genoeg. Hopelijk voel je je snel weer wat beter. Ik ga nu maar even snel een kaarsje branden en dan stuur ik alle positieve vibes jullie kant op. succes!

@soentje: wauw wat leuk! kijken naar een vriendje voor jullie hond, super! En morgen de grote dag, jullie cryo's weer lekker warm terug. De duimen en kaarsjes gaan daar voor zorgen. Succes!

@annelies: hopelijk komt je menstruatie er snel door, zonder al teveel last. Succes!

@ all: geniet van het mooie weer! En natuurlijk ook voor jullie allemaal een digitale knuffel.

Hier gaat het al weer een stuk beter. Heb nog wel wat pijn maar een heel stuk minder dan de afgelopen dagen. Het wordt nu wel weer spannend, morgen de grote dag. Hopelijk zijn de eicellen deze ronde van betere kwaliteit en hebben ze zich goed gedeeld. Op naar morgen!

Fijne dag allemaal!

lieve groet van schorpioentje.

Geplaatst

Hallo lieve meiden!

Soentje, wat leuk een pleeghondje! En dan ook nog eentje uit het buitenland, dus je doet een goede daad! Wij hebben een hond uit het asiel en het heeft me een paar jaar gekost om haar vertrouwen te winnen, maar het is nu echt mijn maatje! Lekker dat je een beetje afleiding kunt zoeken!

Marielle, wat akelig! Heel veel beterschap! Heb je niet stiekem een testje gewaagd? Het is vandaag een week geleden toch? In ieder geval hoop ik dat je je heel snel weer beter voelt!

Beanie, wat fijn dat je de moed er een beetje in houdt! Onze kleine man is het resultaat van 4 rijpe follikels, dus ook met weinig follikels kan je succes hebben hoor! Je hebt al een hoop te verduren gehad de laatste tijd, dus statistisch gezien is het nu tijd voor een meevaller! Houd de moed er in en geniet van het mooie weer!

Bij gebrek aan uitzicht op gezinsuitbreiding op korte termijn in menselijke zin hebben wij gisteren maar aan gezinsuitbreiding in dierlijke zin gedaan! Onze drie kippetjes hebben er twee vriendinnetjes bij gekregen! Ze zijn zo schattig, je kunt ze aaien en ze eten uit je hand! Ze zijn nu door de tuin aan het scharrelen, maar ik zal kijken of ik ze straks op de foto krijg! En ze leggen veel eieren joh? Daar kunnen wij nog een voorbeeld aan nemen met z'n allen ;-)) Ik wilde dat ik zo veel eieren produceerde, haha! We blijven het weekend dus lekker thuis, want ik ben nu druk met mijn kippenproject.... Ze moeten wennen en de andere kippen moeten aan de nieuwkomers wennen, dus het is een druk gekakel in de tuin.

Nou dames, houd de moed er in en genoeg van het heerlijke weer!

Dikke knuffel voor jullie allemaal,

Floor

Geplaatst

Lieve meisjes,

Ik denk aan jullie hoor, heb beetje last van de warmte en heel veel spierpijn in mijn armen, dus kan lastig typen.

Lieve sOentje en schorpioentje, succes morgen!

Lieve Beanie, Marielle, Floortje, Annelies, Joanna, chrisje, somtimes en alle andere lieve meiden succes met alles en.zodra ik weer wat makkelijker kan typen horen jullie me weer wat meer. Dikke knuff xx

Geplaatst

Hoi dames

Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes.

Ben nog ontzettend ziek, ben flink verkouden heb erge griep.

Vanmorgen maar een testje gewaagt, en die was wat ik al wist NEGATIEF........

Voel het al een paar dagen dat het mis is, ik hoest de longen nog net niet uit me lijf zo erg verkouden ben ik, en heb erge last van menstruatie pijn onder in me buik en rug...

Ik was al blij dat onze enig cryo goed ontdooit was, dan hadden we toch een kans....

Ben blij en dankbaar dat (ondanks dat het mis is gegaan) dat wij deze kans mochten hebben, elke kans is er 1...

Maar helaas is dit hem niet geworden, volgende keer beter...

Jullie zullen wel denken: maar je bloed nog niet, dat klopt maar ik voel dat het mis is....

Helaas, veel succes voor jullie allemaal en ik blijf mee lezen en schrijven...

@soentje en schorpioentje: heel veel succes vandaag...

Geplaatst

Hè Marielle, wat een rotnieuws! Ik had je zo gegund dat het was gelukt. Het lijkt alsof het echt niet wil lukken deze maand, op een uitzondering na!!! Wat balen! Je klinkt wel sterk en positief, dus dat is mooi. Eerst maar opknappen en ongesteld worden en dan moed verzamelen voor de volgende ronde! Heel veel sterkte! Een dikke knuffel! Floor

Geplaatst

@floortje: ja het is erg maar ik blijf positief ander maak ik me helemaal gek, als over een paar dagen mijn menstruatie er is mag ik alweer beginnen aan de pil die moet ik 17 dagen slikken en als ik daarna menstrueer dan mag ik weer gaan spuiten, dus ik denk dat zoals ik nu bereken dat ik rond de 3e week van september alweer een terugplaatsing zou kunnen hebben, ik hoef nu gelukkig geen rust maand te houden.

Dank je voor je bericht, ik ga nog even naar bed, uitzieken...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden