Ga naar inhoud

IVF of CRYO in juli/augustus wie nog meer

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve meisjes, sorry ik reageer niet zoveel meer hier, heb ook weinig te melden!

Maar wens jullie allemaal enorm veel succes met jullie nieuwe pogingen!!

Crisje, ik heb dat ook gehad..geen pretje!! Let goed op jezelf, drink heeeeeeel veel en doe echt niets! Dan ben je er het snelste vanaf! Sterkte!

Lieve andere meisjes, ik lees af en toe wel mee hoor, ik duim voor jullie allemaal!! Annelies je hebt een priveberichtje terug meis, succes!!!

Lieve knuf xx

• Reacties 864
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dag dametjes..

Hoe gaat het met iedereen?

Pff,ik ben net een slap vodje :( gisteren enorm veel last gehad van rugpijn,pijn in m'n buik en misselijkheid.. (zeer onrustige nacht gehad en verschillende keren moeten overgeven,sorry voor het rare zeggen meiden)

Vandaag ben ik zo slap als iets,spierpijn,het is net of ik doe een griepje.. Pffff,ik hoop maar dat ik niet ziek word hoor..

Beanie:Hoe gaat het met jou meid?

Moontje,alles goed met jou?

Andere dames,alles goed?

Groetjes

Geplaatst

Hi dames, het wordt hier wel erg rustig!

@Crisje, hoe is het met jou? Nu heerlijk in de wachtweken? Hoe gaat het met de overstimulatie? Mocht je uiteindelijk wel thuis blijven?

@Annelies: alweer wat beter? Hoe is het trouwens afgelopen met je cryo's? Ik neem aan dat je ondertussen al heb mogen testen? Nou ja, bloedafname in jouw geval? Ik hoop dat je je in ieder geval al wat beter voelt dan dat vaatdoekje!

Liefs, Beanie

Geplaatst

Hoi,hoi!

Ik heb nieuws,kan het haast zelf nog niet geloven.. Kon me niet meer bedwingen en heb een kv-test gekocht en wat blijkt? Een dikke vette +.. Heb morgen bloedtest,dus ik wacht nog even af zeker?

Vol ongeloof..

Geplaatst

Annelies! Wat lees ik voor enorm goed nieuws! Wow... Hoe was je HCG? Je moest toch laten prikken vandaag?

Crisje, hoe is het met jou? Ik las in het wachtbankje september dat je heel veel cryo's hebt.... Maar hoe is het met de verse emmy's? Wanneer mag je testen?

Ego: heb maandag gesprek gehad met de Ferti-arts. We gaan toch nog een derde poging doen, nu het korte schema. Wel weer met menopur. Ik verwacht mijn menstruatie met een kleine 2 weken en dan moet ik al starten met de pil... De kans is niet groot dat het nog lukt, maar een klein kansje is er wel. Dus gaan we er voor, klaar voor een teleurstelling maar wie weet voor een meevaller en een grote dosis geluk!

Liefs, Beanie

Geplaatst

Goeiemorgen dames!

Dank je wel Beanie! Hij heeft pas gisteravondlaat!! om 22u30 gebeld om te zeggen dat ik effectief zwanger ben.. :))

Ik bel vandaag even hoe m'n hcg is.. Ben zoooo blij! En wat lees ik bij jou? Toch een derde poging meid? Ik wens je alvast veel succes en ik duim,duim,duim!!

Geplaatst

Hoi hoi lieve dames!

ANNELIESSSSSS jippieeeeee meisje!! Gefeliciteerd lieve meid, heb het je zo gegunt en voor je geduimt!! :clap2::clap2: Nou moet het gewoon goed zijn, en misschien wel tweeling!!! Ik had net je priveberichtje nog gelezen en toen dacht je nog dat het niets was hahaha! En nu lees ik dit, ben heeeeel blij voor jullie!! Lieve knuff xxx

Beanie, heel fijn dat je toch nog voor een 3e keer gaat! En nu het korte schema, scheelt weer een berg energie waarschijnlijk, mooi!! Ik duim voor jullie, ook al is het een kleine kans, nooit geschoten is altijd mis he!!

Lieve andere meisjes, hoe gaat het met jullie??

Ik ben weinig online, mocht vanaf maandag alles weer en zonder band en compressie bh...nou dat weet ik ondertussen zeg.. AUWWW.. wat heb ik een pijn, spieren moeten natuurlijk weer aansterken, en kan nog steeds niet erop liggen, nu helemaal niet eigenlijk...ze staan in brand door de spierpijn, niet echt prettig.. Mijn menstruatie moet zondag komen, maar omdat ik pas over 2 weken laatste controle heb en nog veel pijn..gaan we eind oktober voor onze cryo's (kunnen mijn spiren weer even wennen aan alle dagelijkse bezigheden)..gelukkig heb ik een korte cyclus van 26 dagen, dus dan hoeven we niet heel lang te wachten.. Nog langer ga ik niet wachten, want de pijn kan nog wel een half jaar aanhouden, en mocht ik zwanger raken gaan ze toch ook pijn doen en worden ze extra gevoelig.. Zo dat was weer even ego update..

Lieve knuff voor allen en succes allemaal!!

Geplaatst

Annelies, gefeliciteerd!!!

Monica, hopelijk ben je eind oktober weer helemaal fit voor jullie top cryo's!

Beanie, wat goed dat jullie er nog een keer voor gaan!!!

we hebben inderdaad veel cryo's, 15 stuks, helaas zegt dat bij ons niet al te veel!

Verder zit ik vandaag op wd 11, zondag mogen we testen, maar denk dat de menstruatie zich al eerder gaat melden.

durf ook geen test te doen, bang voor de teleurstelling denk ik.

Voel me verder wel redelijk zit nog niet op mijn oude gewicht van voor de overstimulatie en mag ook nog steeds niet veel.

Geplaatst

Dank je wel Moontje!

Jaaa,ben ook héél erg blij.. Kan het wel nog niet bevatten,het is allemaal zooo on-echt.. Dank je wel meid! xx Hoe gaat het met jou lieverd?

Dank je Crisje! Ik duim voor jou meid! Duim,duim,duim!

Geplaatst

Hihi,dank je wel mijnbaby! Het is nog zo onecht.. Zal pas volgende week vrijdag een beetje op m'n gemak zijn,heb dan echo,om te kijken of alles goed zit,of het er eentje of 2 zijn.. Spannend! ;)

Heb nu wel,sinds gisterenavond echt last van buikspierpijn. 't Is net of ik heb 1000 sit-ups gedaan,brrrr.. Zou dit normaal kunnen zijn? (tja een mens vraagt zich vanalles af hé)

Hoe gaat het met de andere dames?

Lieve groeten

Geplaatst

Hahaha ja lieve Annelies, niet alleen bij een menstruatie horen klachten :laughing9: ook zwangerschap brengt heel wat met zich mee hihi.. Is gewoon normaal, je baarmoeder maakt zich klaar voor de zwangerschap, je banden waar de baarmoeder aan "hangt" worden opgerekt..het bereidt zich allemaal voor op heel veel verandering...dus steekjes, spierpijn en bekken en rugpijn hoort er allemaal bij!! Geniet ervan, het is gewoon een goed teken hoor!! Met mij gaat alles goed lieve meid, heb iets minder last nu van pijn..dus moet gewoon langzaam weer wennen en over een kleine maand beginnen wij ook met de cryo's, heel spannend!! xxx liefs

Geplaatst

Hallo meiden,

Durfde al haast niet meer te reageren omdat ik zo lang niks meer heb laten horen. Ik kon het gewoon allemaal even niet meer. Ik wilde even niks meer. Ben er nu redelijk bovenop en heb vandaag maar weer de stoute schoenen aangetrokken. Ik zie geweldig nieuws voor Annelies! Zooooo blij voor je meid. Gefeliciteerd!

Beanie ik vind het dapper dat jullie weer verder gaan. Monica ik hoop dat de maand snel gaat zodat ook jullie weer verder gaan. Duurt toch nog lang he het herstel na je boob job. Hoop dat je heel blij bent met het resultaat.

Chrisje ik vind het erg vervelend voor jou. ik hoop dat het snel weer beter met je gaat.

Zo tot zover heb ik een beetje terug kunnen lezen. Het werd anders teveel dus wil ik alle meiden heel veel succes, sterkte en liefs wensen en ik zal zo wel weer bij zijn als ik weer regelmatig opo het forum kijk. Dan kan ik wat meer reageren.

Intussen is er bij ons ook heel veel gebeurt. Zal het kort houden maar hoop dat jullie mij een beetje gerust kunnen stellen al is dat moeilijk in de situaties waarin wij allemaal zitten.

18 september hebben wij ons allereerste tp gehad van een cryo. Zoals jullie nog wel weten ben ik niet zo ervaren met het hele traject maar de arts in het VU zei ons dat ons cryo heel goed van start gaat. Ze heeft er wel veel meer bij gezegd maar dat was voor ons chinees. Iets over cystes...? Dat ging over de cryo??? Het enige wat voor ons belangrijk was, zei ze, was dat ons cryo'tje een hele goede start positie heeft gehad. De rest van het verhaal konden we vergeten.

Morgen moet ik naar het ziekenhuis om bloed te prikken. Ik heb bewust geen zwangerschap test van tevoren gedaan. ik wacht morgen af. Ik vind het super spannend en weet echt niet wat ik moet denken. Vanaf de dag van terug plaatsing ben ik geen dag buikpijn vrij geweest. Menstruatiepijn... verschrikkelijk. Steken, krampen, rugpijn enz. Ik heb echt het gevoel dat ik ga menstrueren. Tot nu toe helemaal geen bloed maar toch voelt het niet goed. Mijn borsten doen pas sinds een dag of 2, 3 pijn en dan alleen aan de zijkanten, onder mijn oksels. Geen brandende tepels. Ik weet wel dat toen ik zwanger was van mijn zoon dat ik de eerswte maanden ook echt menstruatie pijn had. Zo erg dat ik niet geloofde dat ik zwanger was. Ik deed mee aan moeder voor moeders en zij wilde ook nog een test doen. Was zo bang dat de test negatief was terwijl ik al een echo had gehad, hahahaha wat een muts he. De rest kan ik me niet meer herinneren. Of ik pijnlijke borsten had enzo...geen idee meer. Is natuurlijk ook al 21 jaar geleden!

Er zit dus niets anders op dan maar tot morgen te wachten. Geen idee hoe ik moet rekenen om een beetje uit te rekenen wanneer ik ongesteld zou moeten worden als ik niet zwanger blijk te zijn. Dit omdat ik natuurlijk pregnyl heb geprikt, 6 dagen voor de terugplaatsing. Poehhhhhhhh....wordt gek van de onzekerheid.

Hoop nog wat reacties te krijgen vanavond.

liefs Joanna

Geplaatst

Lieve Joanna, dat van die zere borsten aan de zijkant klinkt wel goed hoor! Maar voor al die kwalen geldt dat het ook door de medicijnen kan komen! Maar omdat het pas 2,3 dagen is, vind ik het best hoopvol, ik had dat ook toen ik in mei zwanger was. Maar inderdaad, er zit niets anders op dan wachten tot morgen, om het zeker te weten! Heel veel sterkte, ik duim voor je!!! X

Geplaatst

Joanna, heel veel succes met bloedprikken vandaag!

Gisteren was mijn testdatum, maar ik kon me er niet toe zetten om de test te doen, bang voor de teleurstelling. we hadden ook een feestje en wouden niet met een grote teleurstelling gaan.

Maar vanmorgen moest ik wel, ik moet tenslotte ook vanmiddag de uitslag doorgeven.

Dus na 5 minuten was ik voorbereid op de teleurstellng, maar we hebben 2 STREEPJES!!!!!!!!!!!!!!!!!

hij is nog niet zo donker als de controle streep, maar je kan er niet omheen! We zijn ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

Chrisje hartstikke gefeleiciteerd meid!!!

Ik heb ook supernieuws gekregen. Wij zijn hartstikke zwanger!!!

Kan het nog niet geloven en stond hier op mijn werk te janken in de tuin van geluk.

Liefs Joanna

Geplaatst

Meiden,wat is me dat hier!

Crisje, fantastisch nieuws! Zo gegund.. Een dikke zoenx voor je!

Joanna,ook supergoed nieuws! Een dikke proficiat! xx

Hihi,superleuk! :))

Ik heb vrijdag m'n eerste,weliswaar vaginale,echo.. spannend!!

Hoe gaat het met de andere dametjes?

Groetjes

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden