Jump to content

Op weg naar een brusje??

Rosaly

Recommended Posts

Hallo,

In augustus hebben wij een prachtige zoon gekregen! Maar eigenlijk begint het bij mij nu al wel weer een beetje te kriebelen... Mijn man wil nog even wachten, dus het zal begin volgend jaar worden dat we er weer voor gaan. De vorige keer hebben we 9 maanden moeten wachten op een tese-icsi behandeling. Weet iemand hoe dat bij een 2e gaat? De tese is nu niet nodig, omdat er zaad in de vriezer ligt. Maar wat is de wachttijd als je je aanmeld voor een 2e? En krijg je ook de prikinstructie ed opnieuw?? Als er weer zo'n ernorme wachttijd is, melden we ons eerder aan namelijk!

Moeten naar het Radboud Nijmegen trouwens, omdat daar de diepvries staat ;)

En hoorde ook dat ze terug wilde naar maar 1 terugplaatsing per keer.. geldt dat ook als je je dit jaar nog aan zou melden? Zit je dan in het 'oude protocol'?

hi rosaly wat leuk dat jullie er weer voor gaan! bij ons was de wachtlijst een half jaar dus heb me al vroeg aangemeld. wij zijn nu bezig voor onze laatste cryo uit de behandeling van onze dochter. zo spannend allemaal. je zou gewoon even een belletje kunnen wagen om te vragen of je er alvast op mag. heb wel eens gehoord dat als je binnen dat je kind een jaar word beld als oude clienten word gezien en dan niet meer naar al die bijeenkomsten enzo hoeft maar dat weet ik niet zeker.

heel veel succes! wij wilde eerst ook wachten maar nu ze bijna 1word is de wens toch wel weer heel erg groot

thnx voor jullie antwoorden. We moeten in september weer naar het ziekenhuis, mijn man wordt dan weer gecontroleerd. En ga het dan vragen! Nog even wachten tot de vakantie voorbij is.

NorwegianSky > spannend!! Succes, hoop dat het een goede tp wordt!

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Sorry dat ik niets heb laten horen... zat vakantie tussen :) Maar wat geweldig!! Je bent gewoon zwanger van je 2e wondertje! Lijkt me heerlijk ;)

En Hobbesje, thnx voor de info. Wij melden ons denk ik in september weer aan. En spannend voor jullie, k duim mee! Zag in je handtekening de opmerking over het testen... komt me bekend voor! K testte ook al vanaf 9 dagen. Succes

Rosaly en Joekie: veel succes!

En idd geen wachttijd voor een cryo terugplaatsing, dat viel mij heel erg mee. Waar we de vorige keer nog zaten te wachten op alle voorbereidingen heb ik nu al kunnen testen. Hoop dat jullie snel mogen volgen.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use