Ga naar inhoud

1e keer cryo terugplaatsing in augustus/septmber


Franny

Aanbevolen Berichten

He meiden,

 

Even vanaf mijn werk. Bms was nog niet dik genoeg. Bijna 6, leek mij ok, maar ach! Vrijdag terugkomen. Als het dan goed is, utrogestan erbij en ong een week later de terugplaatsing. Ligt aan de planning van het umcu.

Komt mij eigenlijk wel heel goed uit, nu zit ik niet met mijn weekenddienst en hoef ik niemand iets te vertellen!

 

Toch had ik het liever gisteren dan vandaag hoor! Ha ha, ben zo ongeduldig! Vind het hele ontdooiprocces al zo spannend!

 

Bedankt voor jullie interrese!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 135
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hoi allemaal,

 

Na een hoop "discussies" gelezen te hebben, me toch maar ingeschreven...

 

Fijn om te lezen dat er vele "lotgenoten" zijn die ook in hetzelfde schuitje zitten.

 

Wij zijn na vele IUI pogingen in juni gestart met IVF/ICSI en hebben een verse terugplaatsing gehad. Deze poging is mislukt. Na een cyclus rust zijn we van start gegaan met een "cryocyclus".

(mijn natuurlijke cyclus is rondt de 28 dagen met een eisprong op ong. dag 18 of 19) Zaterdag 4 augustus, cyclusdag 15, ging ik voor de 2e FM en mocht ik s avonds OVITRELLE spuiten. Op vrijdag 10 augustus zijn 2 ontdooide EMMY`s van ruim 4 dagen teruggeplaatst. Buiten dit is een natuurlijke zwangerschap niet uitgesloten (een iets verminderde hoeveelheid zaadcellen met een wisselende hoeveelheid antistoffen). Vandaag dus op dag 10 na de Ovitrelle, 8 dagen na mijn eisprong en wachtdag 4 na de terugplaatsing van 2 EMMY`s.

Ik wilde testen om te weten of de Ovitrelle uit mijn lijf was en kocht een clearblue digitale test met tijdsindicatie. Deze gaf aan "zwanger 1 tot 2 weken". Nu lees ik hier op fora`s dat het op dag 10 uit je lijf moet zijn???????????

Denken jullie dat dit een restje is of mogelijk een heeeel voorzichtig begin???

(Dit is de eerste keer dat ik de Ovitrelle spoot, de Pregnyl (10.000EH) is altijd na max. 8 dagen weg uit mijn lijf)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier!

Ovitrelle heeft een iets langere afbraaktijd dan Pregnyl, maar dat is niet heel veel (36h tegen 33h). Dus misschien een voorzichtig begin...? Spannend!

 

Mia: jammer dat je bms niet dik genoeg is, maar wel fijn dat het beter uit gaat komen met je werk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Dames!

 

@Roos Welkom, ik heb ook inderdaad gehoord dat het zeker 10 dagen in je lijf blijft... misschien over paar daagjes nog een keer een testje ertegen aan... wel spannend! succes

 

 

@Mia vervelend dat je bms nog niet dik genoeg is :( laten we hopen dat dat snel dik genoeg is en er snel een tp kan plaatsvinden!

 

@marielle... als je het erover hebt.. eindelijk een posi ovulatie test :D vanmiddag ziekenhuis bellen en ben benieuwd wanneer de TP zal plaatsvinden.. hopelijk :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wederom getest vandaag ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben ;-))

Weer dezelfde clearblue met indicatie en weer ZWANGER 1-2 WEKEN. We hopen en duimen, op naar morgen....

Ik heb ook eigenlijk geen idee wanneer ik wel mag testen, heb helemaal geen advies van centrum mee gekregen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@roos: denk 2 weken na terugplaatsing dat je mag testen, misschien iets eerder, maar ik heb zaterdag 11 augustus een cryo terugplaatsing gehad en mag pas de 25 testen maar ik ga wel eerder testen hoor zo lang houd ik het niet vol haha, bel ander even het ziekenhuis en vraag wanneer jij mag testen, en vraag dan gelijk of hun weten of de Ovitrelle uit je lichaan is, hun weten dat wel en dan heb je zekerheid, succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames!

 

gister te horen gekregen dat we Zondag de TP hebben :D gaan een paar lange dagen worden dit haha hoop echt zooo dat de emmy's goed ontdooien!

 

Meiske en? en? en? weet je al wat? :)

 

@Hobbesje voel je al iets? wneer mag je nou testen?

 

@roos dan mogen we je wel alvast voorzichtig feliciteren! hoop voor je dat alles goed gaat :) moet je nog bloedprikken in zhuis ofniet?

 

@marielle hoe is het met jou?? begint het al te kriebelen? :D ohhh hoop zo voor je op een dikke positest!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Officieel mag ik volgende week vrijdag testen. Maar dat is echt heel erg laat. Vanmorgen een testje opgeofferd en die is (nog) negatief. Verder voel ik natuurlijk vanalles ;). Ik wacht nu iig tot het weekend met testen...

 

Soentje: succes met afwachten. Dat ontdooien vond ik echt wel heel erg spannend ook.

 

Voor de wachtende dames hier:

http://www.nyufertilitycenter.org/ivf/embryo_transfer

Kan je zien wanneer je een positieve test zou kunnen hebben (en logischerwijs zou ik idd nog niet positief kunnen testen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hobbesje dat is een interressante link want dan zou ik pas vanaf dag 9 positief kunnen testen...

En dat terwijl ik nu (dag 5 na terugplaatsing van 2 blasto.) toch echt een positieve test in handen heb. Van de Ovitrelle (>11 dagen geleden) kan het volgens de gebruiksaanwijzing niet zijn ;-)

 

SOentje wat spannend! Hopen dat de ontdooing goed gaat!

 

Ik duim voor iedereen op positieve testen en goede terugplaatsingen!

 

Bedankt voor alle felicitaties maar ik geloof het pas echt als die testen de komende dagen knallend positief worden hoor ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

goedemorgen Dames!

 

@marielle.. oewww ben echt benieuwd! volgens mij was het vorige poging ook precies zo bij ons he... jij een paar dagen eerder als ik ;) als ik naar die link kijk zou je over 4/5 dagen kunnen testen??

 

@Hobbesje handige link meid! ik heb eigenlijk geen idee of dat van ons 3 of 5 dagen is :S is dat raaR? volgens mij hebben ze met 3 dagen gekeken en ze toen nog 1 of 2 dagen door laten delen.

 

@roos die link is een gemiddelde denk ik, het kan natuurlijk ook zo zijn dat allebei de emmy's zijn blijven plakken ;) en dan schiet volgens mij je HCG veel sneller omhoog dus zou je ook al eerder kunnen testen ;)

je hebt wel vroeg getest trouwens.. zou ik niet durven denk... zeg ik nu haha maar vorige poging durfde ik niet te testen tot 1 dag voor de testdag.. was zo bang voor een negatieve uitslag... maar wie weet kan ik ook niet wachten hoor.. hoop in ieder geval dat het goed zit allemaal!

wneer moet je zhuis bellen voor 1e echo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde vooral graag weten of de Ovitrelle uit mijn lijf was verdwenen. Tja en als ik dan een positieve test heb, dan test ik door tot hij negatief is...

Vandaag andere koek want ik heb geen zelfde clearblue testen meer in huis. Dus een of andere goedkope midstreamtest van 1-2-3 testen gepakt. Ook hier een tweede streepje te zien, al moet ik zeggen dat het wel heel licht is! Vanmiddag maar even de andere Clearblue testen halen voor een betere vergelijk ;-))

Ik ben er echt nog niet van overtuigd hoor!

 

sOentje; ik heb geen idee wanneer ik zou moeten testen, laat staan wanneer ik een echo zou krijgen ;-))

 

Zal vandaag is eens gaan bellen om het te vragen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@soentje: ja klopt vorige keer liepen we ook een heel eind gelijk, zit vandaag op wachtdag 5 en wil pas op wachtdag 9 of 10 testen, spannend.

Jij heb over een paar dagen ook je terugplaatsing, dat het maar snel zondag is, wachten is niet fijn, en dat het voor mij maar snel maandag of dinsdag is dan weet ik wat meer,ben heel benieuwd.....

 

@hobbesje: succes in het weekend met testen ik hoop voor je dik vet positief

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meiden,

 

Ik ben erg druk geweest!!! Maar, vanavond begin ik met de uterogestan! Het bms was 6,9. Ik kan woensdag een terugplaatsing hebben!! Doe je best kleintje!!!!!! Wel heel spannend! Een klein probleempje, ik kan absoluut geen vrij krijgen, k**!!!! Hoe moet ik dit nu oplossen zonder iets te vertellen! Beetje jammer dit.

 

Soentje, ben je al gespannen? Duimen voor die kleine rakkers van jullie!

 

Hobbesje, morgen?!? Goed volgehouden hoor! Ik ben zelf zeker geen vroegtester. Ik wachte tot 2 keer toe zelfs een dag langer!

 

Marielle, jij houdt het ook nog vol?

 

Roos, nog getest? Ik zeg Gefeliciteerd meis!

 

Meiske, was het bij jou nog negatief? Gaan jullie weer voor een nieuwe ronde dan?

 

 

Fijne avond dames!

Link naar reactie
Delen op andere sites

[h=2]icon1.png[/h]

Hoi dames

 

Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes.

Ben nog ontzettend ziek, ben flink verkouden heb erge griep.

Vanmorgen maar een testje gewaagt, en die was wat ik al wist NEGATIEF........

Voel het al een paar dagen dat het mis is, ik hoest de longen nog net niet uit me lijf zo erg verkouden ben ik, en heb erge last van menstruatie pijn onder in me buik en rug...

Ik was al blij dat onze enig cryo goed ontdooit was, dan hadden we toch een kans....

Ben blij en dankbaar dat (ondanks dat het mis is gegaan) dat wij deze kans mochten hebben, elke kans is er 1...

Maar helaas is dit hem niet geworden, volgende keer beter...

Jullie zullen wel denken: maar je bloed nog niet, dat klopt maar ik voel dat het mis is....

Helaas, veel succes voor jullie allemaal en ik blijf mee lezen en schrijven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

#breek even in# Mia, ik heb met je in het uitgerekend in juni2011 topic gezeten en ook wij hebben (helaas pas) in okt ons intake gesprek voor een brusje en zullen dan starten met onze enige cryo! Wij hebben in juni een afspraak gemaakt met de gyn en kunnen dus pas ik okt terecht...... balen want als je weer wilt beginnen wil je het het liefst gisteren! Ik wil je heel veel succes wensen, ik houd dit topic in de gaten!

 

Alle andere meiden heel veel succes!!!!!!!!!!!!

 

Jetje

 

#breekt weer uit#

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè meiden!

 

Lekker tempje vandaag he! Het koelt nu een beetje af, heerlijk in de tuin met een ijsje!

 

Marielle, wat ontzettend balen meid! En je voelt je ook nog zo beroerd, jakkes. Hoop dat je snel weer opknapt. Gaan jullie binnenkort verder?

 

Hobbesje, wat een mooi streepje!! Gaaf joh, gefeliciteerd! Had je niet al een voorgevoel?

 

Jetje, leuk je hier te zien! Geduld hebben is best lastig he! Hoe gaat het met jullie kleine man?

 

Groetjes mia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prima hoor!

Ben benieuwd of die ene cryo goed ontdooit. Anders wil ik ook graag snel verder met spuiten!! We gaan over 1,5 op vakantie, dus even kijken hoe het gaat lopen.

 

Zie je op tegen het opnieuw beginnen? Is dit jullie 2e poging? Zie geen handtekening op de tel.

 

Slaap lekker voor straks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden