Ga naar inhoud

1e keer cryo terugplaatsing in augustus/septmber

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Mia: niet echt een voorgevoel. Maar wel wat herkenningsdingetjes van de vorige keer. Maar dat kan ook allemaal door de hormonen komen.... Zei nog tegen mijn man vanmorgen dat ik eigenlijk niet een tweede streepje verwachtte. Maar aangezien ik best wel misselijk ben al nu wilde ik meer duidelijkheid en die heb ik nu denk ik.

Wanneer hoor je of jullie cryo goed is ontdooid??

• Reacties 135
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hoi dames!

@Hobbesje woow super meid! gefeliciteerd! ben benieuwd of het er 1 of 2 zijn! :)

@hier vandaag tp gehad van 1 emmy! :D helaas had de andere emmy het niet overleefd :( nu gaat het llaaaanngge wachten weer beginnen!

Geplaatst

@mia: Ik hoop voor je dat jullie cryo goed ontdooit. ik zie niet op tegen het opnieuw beginnen, heb de 1e keer nergens geen last van gehad en ja dit is mijn 2e behandeling, wanneer word jullie cryo ontdooit?

Geplaatst

Mia, wauw bijna een tp! Spannend zeg, wel balen dat je het op je werk moet vertellen, misschien één ieman in vertrouwen nemen? Ohh wat rot!iig heel veel succes!

Wij gaan na onze vakantie een nieuwe poging wagen, zal het ook moeten vertellen ben ik bang maar die het pas als het echt niet anders gaat....

Soentje heel veel succes en Marielle jullie ook weer met de nieuwe poging!

Liefs

meiske

Geplaatst

He meiden,

Net terug van mijn werk, heb dit weekend dienst. Lag bijna te pitten, werd ik gebeld. Nu dus proberen in slaap te komen.

Woensdagochtend gaan ze ontdooien en wordt ik tussen 10 en 12 gebeld. Terugplaatsing vind dan na 2 plaats.

Ben echt benieuwd, durf er niet heel veel van te verwachten. Als het niks wordt, vraag ik of ik gelijk de decapeptyl mee op vakantie mag nemen. Dat lange protocol duurt altijd, ha ha, lang!!!! Zo kan ik in Frankrijk al beginnen!

Goed dat meiske en marielle weer met uhm frisse moed kunnen en willen beginnen!

Soentje, je het er eentje in huis! Broeden meis!

Hobbesje, lijkt me wel weer gek om zwanger te zijn, of niet! Wil het graag nog een keertje meemaken!!

Slaap lekker!

Geplaatst

He meiden,

Ik heb straks een terugplaatsing! :happydance:

Ik ben echt blij. Ik weet het, dit is nog maar het begin, maar het is een kans!!!!!

Hoe gaat het met de andere meisies? Soentje, zijn wij de laatste van dit minibankje?

Fijne dag meiden, de mijne is al erg fijn!

Mia

Geplaatst

Ohhh Mia wat heerlijk!! Een mooie kans meid, heel veel succes, helaas ben ik met vak. Als jij meer weet maar ik reken op yes! En probeer een keer in italie in te loggen!

Geplaatst

Bedankt meiden!!

Meiske, veel plezier in Italië! Heerlijk!

Ik weet eigenlijk niet wanneer ik mag testen. 3 dagen embryo, over 11 dagen? Zit dan in Frankrijk. Even kijken hoe we dat gaan aanpakken ? Ook ivm bollen en progynova.

8 cellig was de embryo, niks aan kwaliteit ingeleverd. We zullen zien, P is van een 7 cellige. Maar dat zegt natuurlijk niet perse iets.

Nu wachten.............

Geplaatst

Mia als je vandaag de tp had zou zeg maar zondag de eisprong geweet zijn,ookal was die kunstmatig dus vanaf zondag +14 dagen.......spannend hoor. Mooi toch dat de kwal, goed is gebleven, dat geeft goede moed!!

Geplaatst

Ha ha, kwal?!?

Ja, dacht ik ook, dan zitten we dus in Frankrijk. Ben geen vroegtester, moet ik maar even wat extra Olsen gaan regelen.

Meiske, gaan jullie na de vakantie verder.

Kissie

Geplaatst

Hihi ziet er leuk uit ja !, als mijn cyclus meewerkt starten we in de laatste week van onze vakantie, anders de cyclus aansluitend. De meds zijn inmiddels besteld, morgen kan ik ze halen.

jullie gaan dus ook leker wg, fijn joh, en wie weet......geniet er van !

Geplaatst

Hoi Dames

Vandaag wachtdag 13, en het bloeden is vanmorgen begonnen, ben ongesteld geworden. Nu net me 1e pil erin, en dat 17 dagen en dan mag ik weer gaan spuiten wat gaat dit snel, na de eerste keer dat het mis ging in mei moest ik een rust maand houden en daar achter volgde een maand vakantie van het ziekehuis, en nu mag ik vandaag de dag dat het mis is gegaan meteen starten voor me 2e poging, dat voelt ook wel weer goed.

Helaas is het niet gelukt met onze cryo maar ben blij dat we die kans mochten hebben en ben ook blij dat ik vandaag meteen van start kan gaan voor de volgende behandeling.

Ik schrijf later later vandaag even meer, heb een bakje thee gezet en die ga ik op drinken (klink raar misschien) met een lekker sigaretje, die heb ik vandaag wel verdiend vind ik zelf.....

Geplaatst

goedemorgen Dames!

@Marielle ohww balen meid :( had zo gehoopt dat het toch nog goed zat...

maar ben blij dat je zo positief bent! en gelijk aan de volgende poging kan beginnen... :)

@hier vandaag wachtdag 5.... en weet eigenlijk ook niet wanneer ik mag testen... heb een 5dagen oude cryo terug gekregen dus zit nu 10dpo denk dat ik dinsdag maar een testje ga wagen

@Mia volgens mij zijn wij de laatste op het wachtbankje ja :)

wij hebben niet te horen gekregen hoeveel cellig onze emmy was :( alleen dat het een score 2 had... (1 is top 2 is goed 3 is matig en 4 is slecht) ze zijn wel 5 dagen oud en denk dat 1 een blastocyste of morula is maar geen idee wat er nu in m'n buikje zit :laugh: vorige keer gingen de wachtweken echt snel! vooral de 1e week maar nu... pfff de dagen gaan nog net niet achteruit hihi

Geplaatst

Hè meiden!

Marielle, was het een lekker sigaretje? Wat fijn dat je gelijk al weer verder kan. Jammer dat het nodig is maar je hoeft niet overbodig te wachten, ook fijn.

Soentje, wachtdag 5 al!!! Zo hè, ik zit al op 2 ha ha.

Ik heb geen idee wat te verwachten, ben heel relaxed. Dat komt omdat ik bezig met onze kleine van 14 maanden en mijn werk. Dat zal vlgd week wel anders zijn, ha h!

Fijne dag meiden!

Geplaatst

@mia: ja het sigaretje was lekker haha daar had ik zo'n zin in vanmorgen, ik ben ook blij dat ik meteen verder kan...

@soentje: helaas is het niet gelukt maar ben blij dat ik meteen door mag gaan, en trek je het nog een beetje in wachtweken...

Geplaatst

@Mia haha pff gelukkig ben jij er relaxed onder... en heb je lekker afleiding... hier is het tegenovergestelde hihi... wil steeds al testen.. maar doe het niet :laugh: ben echt bang voor de teleurstelling :( bij de vorige poging was ik ook aardig down en depri naderhand :( mede doordat je eerst blij wordt gemaakt en daarna wordt het je weer afgenomen denk maarja... denk dat ik op z'n vroegst maandag zal testen... pfff ben zooo scared! voel wel vandaag allemaal steekjes in me buik maar of dat goed of sleht is echt geen idee!

@marielle... indd goed dat je gelijk door mag gaan, dan heb je hopelijk ook niet teveel tijd om over dee teleurstelling te piekeren :) hier al aaardig testdrang! vind het zoooo moeilijk nu ineens! vorige poging echt toaal geen last van... toen durfde ik op de testdag zelf niet eens te testen... hihi

@Hobbesje hoe is het met jou meid?

Geplaatst

Spannend is het zeker s0entje! Ik snap het gevoel helemaal, dat had ik hier ook. Maar toch kon ik me niet inhouden. En je voelt nu idd vanalles... lastig is dat he? Succes met dit zware wachten!

Hier gaat het prima, heb nog/weer buikpijn. Het lijkt wel bandenpijn, maar dat kan nog helemaal niet.... En verder ben ik nu al moe, dat belooft nog wat!

Geplaatst

@Hobbesje heb e ook aangesloten bij het andere topic :)

@Diaan hoe is de TP gegaan?? nu de verschrikkelijke wachtweken in succes! en hopelijk straks een positest :) wanneer mag je testen?

@Mia hoe is het met jou meid??? weet je al wat meer?

Geplaatst

Hè Soentje!!

Ik heb ergens gelezen dat het gelukt is!!! Je bent zwanger! Gefeliciteerd meid!!

Ik heb op wachtdag 8 en 9 getest en deze waren negatief. Het was zo'n vroege test van cb. Ik keek er niet van op. Ik had het gevoel al. De vorige 2 keren, wist ik dat ik zwanger was!! Na de vakantie gaan we weer aan de bak!

Nu nog even aan de vino! Maar vooral genieten van een net lopend meisje en mijn leuke vent in france!

Meisjes, die zwanger zijn; top! Koester het en zorg goed voor jezelf!

Voor de nog niet zwangere meisjes; houd vol. Het is het allemaal waard! Power vrouwen van dit forum!!

Heel veel liefs mia

Geplaatst

Ohhh Mia wat jammer !! Ik snap wel wat je bedoelt, ik voelde het ook vroeg, ik omschrijf het nig steeds als een gevoel alsof mijn bloed kriebelde in mijn lichaam... Alvast succes met jullie volgende behandeling en voor nu cheers!

Geplaatst

Thanx!

Jullie ook fijne vakantie! Laat de rust en wat zon ons goed doen! Wij zijn nu ook onderweg! Vandaar dit bizarre tijdstip!

Kissie mia

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden