Ga naar inhoud

Hoi allemaal!!


Jordan

Aanbevolen Berichten

Jordan wij deden eigen cyclus dus weinig hormonen en je maakt maar 1 eitje aan daar heb je recht op 6 x eigen cyclus en 2 x gestimuleerd en van eigen cyclus was eitje twee x bevrucht en van beide zwanger helaas eerste x miskraam en nu een dochter van 8 week

Ik wens je heel veel succes

 

Liefs Jessica

 

Oja Umcg doet dat alleen eigen cyclus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorpresa, hoe gaat het met jou? Alweer wat beter?

 

Minoes, super dat het gelukt is, en gefeliciteerd met jullie dochter! Flink van genieten! :)

 

Floortje, ik kom zeker langs maar ik heb vakantie en zit alles te typen vanaf mijn mobiel en dat werkt hier niet zo heel goed hihi.

 

Sorry voor de radiostilte maar dat komt door de vakantie. Ik heb 10-8 de tp gehad van 1 embryo en er zijn er toch 3 de vriezer in. Ik mag volgende week.vrijdag testen. Ben benieuwd. Ik heb wel wat dingetjes maar dat kan net zo goed van de hormonen komen dus ik maak me er niet gek om :) maar misselijk, werd er vannacht om 4 uur van wakker, maagzuur, opgezette buik (zo'n lekker opgeblazen gevoel hihi) en wat gevoelige borsten. Maar goed, nog een weekje, dan weten we 't. In ieder geval ook nog maar 7 dgn Ustrogestan. Hihi.

 

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorpresa, ben je de warme dagen een beetje doorgekomen? Gelukkig koelt het weer een beetje af. Vandaag gyn he. Ben je al geweest of is het vanmiddag. Benieuwd hoe het ging!

 

Ik heb afgelopen woensdag getest op dag 12 van TP maar negatief. Wel nog steeds kwaaltjes maar ook buikpijn sinds woensdag die me erg bekend voor komt. Alleen nog geen spatje bloed gezien. Morgen ga ik weer eens testen!

 

Fijn weekend!

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou....duidelijkheid....Ik zag net wat licht bloedverlies dus dan weten we wel hoe laat het is. Helaas. Ik geloof dat ik pas oktober op kan voor cryo nummer 1 van de 3 omdat mijn arts op vakantie is en ik pas 7 september terecht kan. Exact 2 weken na vandaag dus dat wordt lastig.... Nou ja, heeft mijn lichaam wat rust ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Hier alles goe hoor, met de babies dan. Ik heb nog steeds veel

last van duizelingen en nu ook flauwvallen :-(

Jij ook geen goed nieuws las ik? Sja alles kan nog maar goed we moeten ook realistisch blijven natuurlijk. De meeste ziekenhuizen hanteren trouwens een maand rust na een verse poging. Ook wel fijn voor jezelf hoor om even je lichaam terug te hebben! Nou wie weet schuilt er nog een klein wondertje! Fijn weekend :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal ,

 

ik ben marijke en ben moeder van 5 kinderen waarvan de jongste via ivf behandeling is ontstaan.Inmiddels zijn wij met ons 6de kindje bezig en heb ik 23 augustus de 2de terug plaatsing gehad en zit nu dus op het wachtbankje.erg spannend allemaal weer.

Nou wilde ik jullie alleen vragen of iemand mij kan vertellen wanneer je op zijn vroegst mag testen want de spanning is niet te houden hier.

Bij de jongste lag ik in het ziekenhuis omdat mijn eilijders ontstokken waren door te veel behandelingen achter elkaar dus kan me ook niet meer heugen wanneer er getest is.

 

vanaf deze terug plaatsing heb ik een raar gevoel in mijn onderbuik en kreeg ik eergisteren last van mijn onderrug en een harde steek in mijn buik.

inmiddels is de pijn in me rug weg maar ben ik wel ochtendmisselijk en heb ik hoofdpijn lieve meiden wie herkent dit en kan dit iets betekenen.

 

 

ik hoop gouw wat te horen groetjes marijke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marijke, welkom!

 

Je kunt al heel vroeg (beginnen met) testen. Ik testte zelf bijvoorbeeld op wachtdag 9 na tp al positief. Dat was 11 dagen na de punctie. Ik kon vroeg testen omdat ik na de punctie geen medicijnen meer gebruikte op basis van HCG. Pregnyl en Ovitrelle kunnen voor een vals positieve test zorgen (utrogestan niet). Van Pregnyl weet ik dat het gehalte HCG elke dag halveert, je kunt dus (als je dit hebt gebruikt) uitrekenen wanneer het uit je bloed moet zijn. Als je te vroeg test en het is vals positief of een hele vroege miskeaam dan worden je testen met de dag lichter tot je (bijna) geen streepje meer ziet. Het nadeel van vroeg testen is dus dat je ook een zwangerschap die je lichaam meteen afbreekt signaleert. Je kunt dus blij zijn en toch (misschien wat later dan normaal) ongesteld worden.

Je klachten herken ik niet maar iedereen reageert anders op de kunstmatige hormonen en op een eventuele zwangerschap. Ik was in het begin alleen maar moe! Succes met aftellen en laat je even weten hoe het uitpakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

 

ik heb gisterenavond al een test gedaan en daar kwam een heel heel licht strepje uit ik hoop dus dat het goed uitpakt ik ga inderdaad zondag weer testen.ik ben nu al blij mijn onderbuik pijn kan heel goed me banden zijn zegt de huisarts.erg spannend dus.

ik leef nu al een beetje op de mooie wolk.

 

ik hou jullie zeker op de hoogte:bedankt xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden