Ga naar inhoud

uitgerekend in maart & april 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jaaa heerlijk dat het kaartje nu ook geregeld is.. hij is helemaal naar onze zin.. (zelf ontworpen) het

is bij ons een drieluik.. met een hout grijze achtergrond en in het midden loopt er een roze band ..

Ach en meer ga ik niet vertellen jullie zullen hem wel thuis krijgen!!

Ook de sluitstickers zijn in de stijl van het kaartje!!

Het enigste wat me nog rest is geboortzegels kopen, de raamsticker bestellen, en kijken of ik nog

wat was en smeer spul moet aanschaffen voor haar!

Oh ja en klossen bestellen ..halen.. uhh zoiets..

Ohh een wasmand moet ik ook nog hebben.. maar nergens hebben ze een paarse gevlochten wasmand!

En nog wat difrax flesjes spenen en zoogcompressen en dan zijn wij gewoon rond.. !!

Nu is mijn schoonmoeder aan het naaien voor ons.. het hemeltje gaat ze zelf helemaal maken.. zaterdag

stoffen uitgezocht ervoor.. ze doet een soort van dekbedhoesjes maken voor in de wieg en hoeslakens

op maat gemaakt in de wieg.. die zijn al klaar!

Dan is ze nu voor de kinderwagen bezig, daar hebben we een 1 persoons hoeslaken voor gekocht en

daar kan zij 3 kleine hoeslakentjes uit halen.. nou voor die 6 euro wat garen en haar tijd is dat echt

goedkoop en nog eens leuk roze ook! En ook daar komen aparte hoeslakentjes met fleec en een stoffie

overheen..

Voor in het ledikantje gaat ze ook twee hoesjes maken alleen met uilen, zaterdag zagen we een uilen

stof bij de Jisk liggen voor 5 euro waar ze dus 2 zulke hoezen uit kan maken.. en nog 1 met wat

fleece en een stoffie..

Dan hebben we nog een boxmatras maar ja daar zit geen hoes over heen natuurlijk daar maakt ze er

ook nog 1 van ..

En oh ja.. nu heeft ze heel goedkoop ooit eens bij Jisk fuchsia dekens gekocht.. wel hele grote.. maar

daar maakt zij nu dus op maat dekentjes voor.. de wieg is helemaal rond..

Dan voor in de kinderwagen maakt ze passende dekens en voor in het ledikant..

Fijn dat het allemaal op maat is, zeker met de wieg en de kinderwagen .. ik hoef gelukkig niet te proppen

van onderen!

Wat een geweldige schoonmoeder heb ik toch.. maar ook een hele lieve schoonvader! Als hun hier zijn

voel ik me altijd heel fijn en vertrouwd.. en hun hebben echt altijd oplossingen voor problemen.. of

kunnen ons gerust stellen!

Gisteren hebben we wat geklust in de babykamer, we zitten er toch over na te denken om iemand

in te huren voor het stucwerk van het plafond.. dat is zo lastig ... even nog wat offertes afwachten.

En dan beslissen..

Ik ga zo ook even verder.. lijmresten van de vloer eraf branden..

Zaterdag voor een nieuwe vloer wezen kijken, maar degene die we heel mooi vonden en eigenlijk

uitgekozen hadden was echt te druk en pastte er totaal niet bij.. het werd echt nog moeilijk.

Totdat we op een gegeven moment bij de Leenbakker een mooie vloer (ik ben er nog niet zo

zeker van, maar de rest wel) hadden gevonden.. nee helaas die is in 2,00 meter verkrijgbaar

dus dan krijg je een naad.. en dat wil ik echt niet want het is een effen vloer zonder print niks niet!

Dus wij dropen al teleurgesteld af.. zegt hij op het laatst ik heb misschien nog wel een vloer die erop lijkt!

En hij was precies hetzelfde iets duurder maar .. a look a like.. nog even naar de Carpet Right geweest

om te kijken of ze hem ook hadden en wat hun prijs was.. maar ze hadden hem niet eens ..

Dus toen gauw terug gegaan naar de Leenbakker en hem besteld.. 28 Februari komen ze hem leggen!

Dus dat is ook geregeld heerlijk!

Ik stop want het is een heel verhaal al weer.. fijne dag meiden! Kijken jullie uit als je naar buiten moet!

Vandaag blijf ik veilig thuis!

Groetjes

Oh ja woensdagavond de 2e 3D echo ben zo benieuwd of het lukt :)

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@roxanne wat heerlijk zo'n creabea schoonmoeder. Mijn moeder heeft bij onze dochter toen ook veel zelf gemaakt.

maar nu heb ik wat dingen zelf gekocht vond ik ook wel eens leuk. Waarschijnlijk is dit onze laatste zwangerschap dus wil graag de dingen die ik graag wil hihi oa een koekadeken en een laken met zijn naam.

hier happy me meisje is weer helemaal beter en heerlijk vrolijk.

ben flink aan het opruimen in huis. Hahah lekker hoor die nestel drang

en me man heeft vandaag de verwarmingsombouw geschilderd.

truste meiden!

xxx

Geplaatst

Wat fijn al die moeders en schoonmoeders die zo crea en handig zijn. Dat gaat hier helaas niet op. Ik doe zelfs de mantelzorg voor mijn moeder omdat zij hulpbehoevend is, dus helaas geen crea dingen. Alles dus van de winkel.

Gelukkig hebben wij het meeste nog liggen. Net als sky, zal dit wel mijn laatste zwangerschap zijn, dus ik wil idd ook wat dingetjes kopen die ik toch heel graag wil, zoals een goede draagdoek (zomer en wintervariant) en een drager (ik twijfel nog tussen de hop tye en de storchenwiege carrier), babyfoon met camera etc. Gewoon de wat "extra" dingen.

Rox, las ik nou op fb dat jullie nog een 3d echo hebben? (ik zou er zelf ook zo weer zin in hebben).

Sky, wanneer hebben jullie hem?

Geplaatst

Wij hebben zaterdag de echo:-D tel de dagen echt af hiji

Echt zin in! We zijn zo benieuwd! Eerst morgen maar weer naar de

Vk even kijken hoe het gaat. Ben benieuwd wat me bloeddruk dan is en wat ze willen

Wil in iedergeval niet terug naar de gyn. Tenminste nu niet.

Blijf heen en weren.

Geplaatst

Rox, veel plezier!!!

Sky, kan mij voorstellen dat je niet zit te wachten op het "heen en weren" tussen gyn en vlos.Nog een paar nachtjes en dan ook de 3d echo. Leuk!!!

Als ik dit zo lees, krijg ik ook alweer zin in een 3d echo. Ach, volgende week weer naar de gyn en dus ook weer even spieken.

Geplaatst

Ff snel een berichtje.. we hebben ipv pretecho groeiecho gehad.. ik vroeg of ze wilde meten hoe groot ze was..

Ze blijkt te klein te zijn.. het is een mager meisje.. hoofd + benen goede lengte .. maar buikje is klein/mager..

Morgen word ik gebeld door gyn om te kijken wat verder...

Navelstreng is wel goed doorgangbaar daar is niets mis mee..

Nu gauw naar me bed, heb heel veel rugpijn.. en moet meer rust gaan nemen..

Jammer hoor.. ach als ze maar blijft groeien dan is het goed en zal het een klein meisje worden ook niet erg toch?

Geplaatst

@rox senna was ook te klein met 30 en 20 weken.

Zou max een 6ponder worden met 40 weken.

Uiteindelijk geboren met 40,6 weken en bijna 8pond 3900 graam

En hoor vaker dat het moeilijk te schatten is. Is toch een moment opname.

Meestal trekt het wel weer bij. En zoiezo genoeg rust nemen. Maar niet teveel zorgen maken.

Hier waren de beentjes en hoofdje te klein.

En deze baby heeft ook weer te kleine beentjes hihi hebben ze van papa.

Want tegen me schoonmoeder werd ook altijd gezegt dat de beentjes van me man te klein waren.

Geplaatst

Sushi, succes bij de groeiecho! Ik hoop dat alles in orde is en dat een van je twee ukkies gewoon wat kleiner is ipv iets ernstigs.

Rox, iets meer rust wil inderdaad wel eens helpen. Zeker ook voor je bekken. Ik stond er al versteld van wat jij nog allemaal kan doen, ondanks je bekkeninstabilliteit. Even winkelen voor bijvoorbeeld de babykamer is voor mij al niet meer te doen door de bekken. Dus neem wat meer rust. Vind de kleine vast ook erg fijn!

Zoals Sky al schreef is de groei toch moeilijk in te schatten vanwege de momentopname. Ik heb ook regelmatig gehoord dat de voorspelling was dat het kindje niet groot zou zijn er er vervolgens toch een 8 ponder geboren wordt.

Die van ons is ook klein (volgens de groeiecho's) maar mij is verteld dat zolang ze minder als 2 weken in groei achter lopen (uitgerekende datum) ik mij geen echte zorgen hoeft te maken.

Ik hoop ook voor jou dat de gyn geruststellend nieuws heeft. Succes!

Geplaatst

Hier gaat winkelen helaas ook niet meer. Vandaag even naar de bouwmarkt geweest om de gordijnen te bestellen.Nou was blij dat er een bank was. Lang staan lukt niet. lopen max 15 min.Gelukkig is het gelukt.Ook bij de vk geweest bloeddruk is 130/85 hoef pas over 3 weken terug te komenVind ik wel erg lang maargoed. Krijg over 1,5 week een groeiecho.Dat vind ik wel fijn. Mannetje lag nog in stuit was bij senna ook op dit termijn.Heb gelij aangegeven dat ik niet tot 42 weken wil doorlopen.Ze zei dat dat ook niet de bedoeling is maar dat inleiden pas gebeurd rond de uitgerekende datum.Niet met 37 weken maar heb zelf 39 weken in me hoofd dus maar even afwachten wat het gaat worden.Wel blij dat ik het uitgesproken heb.Morgen zwemmen met me meisje. De buurvrouw gaat mee dus die kan helpen met aan en uitkleden. Anders red ik het echt niet.

Geplaatst

Sky, herkenbaar! Ik moet ook tussendoor ergens gaan zitten, zodra ik dat soort dingen doe.

Wat fijn dat je hulp krijgt mbt het zwemmen van je meisje. Dat aan en uitkleden is inderdaad behoorlijk zwaar, dus super dat je hulp hebt.

Mijn zoontje (4 jaar) kan gelukkig zichzelf al aan en uitkleden (duurt weliswaar een eeuwigheid, maar goed), maar ik moet hem wel helpen met afdrogen na het zwemmen. Dan doe ik zelf zittend, want anders red ik het ook niet.

Ik kan mij voorstellen dat je 3 weken toch wel lang vind mbt de vk. Kunnen ze anders niet even je bloeddruk checken tijdens de groeiecho? Of anders even via je huisarts? Dan heb je toch min of meer een beetje controle.

Mijn zoontje lag trouwens ook, rond deze termijn, in stuit. Ze hebben nog alle tijd en ruimte om te draaien. Gezien de bewegingen in mijn buik, heb ik het vermoeden dat dit ukkie ook nog in stuit ligt.

Ook kan ik mij voorstellen dat je niet tot 42 weken wilt doorlopen. Fijn dat je het hebt uitgesproken. Kunnen ze er in ieder geval rekening mee gaan houden.

Sushi en Rox, Hoe is het jullie vandaag vergaan met de groeiecho's?

Geplaatst

Hier vanochtend gebeld;

Volgende week dinsdag geen groeiecho, die week daarop weer.. en dan om de week..

Ik krijg wel elke week een echo om te kijken hoe de navelstreng is.. of die goed doorgankelijk blijft enzo..

Ze zit nu op het onderste lijntje.. met haar buikje.. en het geschatte gewicht is nu 1255 .. volgens vele

informatie sites is dit aardig wat .. nu gemiddeld 1100 gram.. staat er elke keer.. dus?

Ik heb het het een beetje naast me neer proberen te leggen, want totdat ik gebeld werd heb ik buikpijn gehad..

En daar word een kind niet vrolijk van en ik ook niet..

Nu kijk ik alweer uit naar de volgende groeiecho en de echo natuurlijk van de navelstreng.. dan ineens is die

afspraak van de 31ste niet meer belangrijk .. om te horen wanneer ze gehaald word..

Tjeetje mijn bekken is nog niet zo erg maar ik kan ook veel meer rust nemen dan jullie hé.. en ik merk wel dat

het steeds moeilijk word.. vanmiddag na drie kwartier in de stad lopen deed het toch wel pijn.. en was ik blij

dat ik thuis was...

Vanavond de aflevering terug gezien van kleine baby's grote zorg.. wat een mooi programma.. echt heel mooi!

Even een traantje gelaten, omdat ik zo gelukkig ben met haar in me buik.. zeker als ze dan ook nog eens

een disco daar binnen houd.. echt ik hou al zoveel van dr.. ongelofelijk .. en me man ook .. we kunnen

echt niet over 8 a 9 weken wachten om haar te knuffelen heel veel te knuffelen dat ga ik ook doen..

Al roepen sommige mensen dat ze dat gewend raken, en dat ze ook veel in hun bedje moet liggen..

Nou bullshit.. een kind heeft 9 maanden lang mee gelopen met iemand constant iets gehoord of gewiegd..

constante warmte.. dus ik ga veel en veel kroelen.. en s avonds mag papa even :)

Ik ga weer terug naar me bedje.. heb het koudddddd!!

Sushii hoe was hij vandaag bij jou?

Morgen is mijn nichtje trouwens jarig 2 jaar.. en hoop ik achter het naaimachine te gaan zitten voor Wen ;)

Truste!

Geplaatst

Nou Roxanne, dat gewicht klinkt dan niet als heel klein nee. Het protocol wat jij nu krijgt heb ik ook, alleen dan heb ik nog 2 keer per week een ctg erbij om de ukjes in de gaten te houden...

De groeiecho hier was goed gister. Uk2 loopt nog steeds achter, maar heeft ook alweer ietsje ingehaald op uk1, dus dat geeft ons moed! Ik heb nu verlof en hoef dus niks meer behalve op en neer naar het ziekenhuis, dus maar hopen dat uk2 nog meer inhaalt op uk1! Voor nu zijn we in ieder gevalletje en gelukkig dat uk2 niet nog verder achter is gaan lopen! :-)

Geplaatst

Nee snap ik ook niet hoor ga dat volgende week toch eens vragen..

Hier een slechte dag.. het is net alsof sinds dat ik de diagnose heb gekregen meer

rusten.. dat het slecht gaat gisteren.. 3 kwartier kunnen lopen in de stad.. toen al pijn!

En nu nog geen 20 minuten in de supermarkt en ik voel me rot.. pijn in de rug.. misselijk..

Tjonge jonge..

Fijn dat ze goed groeien Sushii.. en die ene die gaat wel race hoor .. hihi

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]5022[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5023[/ATTACH]

vandaag onze 3d echo gehad en ow wat krijgen we toch een mooi mannetje!

helemaal verliefd!! ze had het nieuwste van het nieuwste apparaat dus we hadden geluk!

nu lekker verder dromen van ons ventje! nog iets van 10 weken dan ligt ie in onze armen

Geplaatst
[ATTACH=CONFIG]5022[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5023[/ATTACH]

vandaag onze 3d echo gehad en ow wat krijgen we toch een mooi mannetje!

helemaal verliefd!! ze had het nieuwste van het nieuwste apparaat dus we hadden geluk!

nu lekker verder dromen van ons ventje! nog iets van 10 weken dan ligt ie in onze armen

Tering wat een mooie beelden!! Soorryyyy voor mijn uitspraak maar het is echt zo.. !!

Hier druk bezig kleding op maat uit te zoeken.. maat 50 t/m 68 is uitgezocht... heb veel 74 en hoger

zelfs tot maat 122.. ja dat ga ik niet bewaren.. over twee jaar kan ze in de eerste kleding.. dan

is dat allang uit de mode.. !!

Zo weer verder met schoentjes, sokjes.. hydrofiele luiers etc..

Geplaatst

Sky, wat een mooie scherpe echobeelden! Echt gaaf om jullie mannetje al zo duidelijk te zien! Wat zullen jullie trots zijn!

Vanmiddag even op kraamvisite geweest bij een collegaatje. Een klein ieniemienie meisje. Zo cute! die kleine handjes en voetjes! Nog zo'n 10 weekjesgeduld hebben en dan kan ik ook weer zon ieniemienie mensje knuffelen. Heerlijk!

Toen ik het kraamcadeautje ging kopen ben ik ook maar eens voor ons ijsbeertje aan het shoppen gegaan. Paar nieuwe rompertjes, een 2 neutrale pakjes en een lodger wrapper.

Was wel moeiljk om iets neutraals te krijgen. Het is voornamelijk toch echt gericht op het geslacht. Nou ja, ik stuur mijn man er wel uit om te shoppen zodra ons ukkie geboren is. Tenzij het een jongetje wordt, dan heb ik nog genoeg staan om de eerste dagen door te komen.

Fijne avond allemaal.

Geplaatst

Zeker rustig! Gister bij de ikea geweest nu heeft senna

Een grote speelgoed kast voor al der speelgoed. Ruimt lekker op!

Was wel een beetje te veel en dat moet ik vandaag bezuren.

Vanacht 3uurtjes geslapen. Neus zit weer eens verstopt waardoor ik

Erg benauwd word. Ook veel hoofdpijn en zuur en hoesten.

Houd maar niet op hier. word er ondertussen een beetje simpel van pfff..

Tussen de middag geprobeerd te slapen maar zelfde probleem

Dus niet gelukt dus vanavond maar weer een poging wagen.

Ook nog wat leuks te melden! Heb via facebook een zwangerschapsfotoshoot

Gewonnen echt super gaaf! Met visagie erbij! Lijkt me zo gaaf.

Hoop dat me man en dochter ook op de foto mogen dat lijkt me helemaal leuk!

Dus toch weer iets positiefs om naar uit te kijken

Geplaatst

Sky, wat ontzetend cool om zo'n shoot te winnen! En inclusief visagie is helemaal top! Je zal vast en zeker je meisje erbij mogen hebben, hoor. Dat wordt bij meerdere zwangerschapshoots gedaan. Mogelijk dan wel wat extra speelgoed of ander vermaak voor haar meenemen voor de momenten dat je alleen op de foto gaat of zij het een beetje zat is.

Wij gaan nu ook weer een fotoshoot laten maken ( hadden wij bij ons zoontje ook al gedaan) en ons zoontje gaat dan ook mee op de foto. Dat was volgens de fotograaf geen probleem. Weet je al wanneer je er heen kan?

Pff, de ikea......

Ik herken het. Wij hebben daar vorige week even een laminaatvloer gehaald en de dag er na krijg je gelijk op fysiek gebied de rekening gepresenteerd.

Ik ben nu momenteel op zoek naar een stoere lockerkast voor mn zoontje. Ik had een driedeurslockerkast via marktplaata gekocht. Echt heel gaaf. Blijkt die niet door het trapgat naar zolder te kunnen. Nu staat die dus weer te koop en ben op zoek naar een tweedeurs locker. De tijd begint toch wel een beetje te dringen dus ik hoop binnenkort te gaan slagen.

Met onze verbouwingg gaat het eindelijk voorspoedig. Met een beetje mazzel kan ik dit weekend starten met inrichten. Dat zou betekenen dat ik vanaf volgend weekend eindelijk kan beginnen met de babykamer. Jeejjjj! Ik heb er zooooo zin in!

Geplaatst

Dames tip voor de Ikea: als je weet wat je wilt hebben, kun je online vast een boodschappenlijst maken. Print deze uit, ga bij Ikea naar een servicebalie in de showroom en laat alle grote/zware dingen verzamelen en bezorgen. Als je verder geen kleine rommeltjes wilt kopen/kijken, hoef je zelf niet eens mee. Je betaalt wel voor verzamelen en transport uiteraard, maar je hoeft het niet daarna te bezuren. De kosten gaan per gewicht dus even goed kijken wat je evt wel zelf mee kunt nemen, maar heeft mij een hoop energie en harde buiken bespaard zo.

Geplaatst

Henne, goede tip!!!! Dank je.

Vandaag weer naar de bekkentherapeut gegaan en ik moet mijn bekkenband veel vaker gaan dragen omdat het lopen steeds moeilijker wordt. Ze had het er zelfs over dat als de bekkenband niet goed zou gaan werken bij mij, dat de volgende stap een soort (wandel) stok gaat worden. Dacht het niet! Dus nu maar nog meer mijn oefeningen doen en bij boodschappen doen, koken , zoontje ophalen etc, standaard de bekkenband dragen. Ik merkte vandaag al direct verschil. Een stuk minder pijn en veel minder gewaggel met lopen. Ik loop namelijk echt als een waggelend eendje..........zo charmant......not......haha.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden