Ga naar inhoud

uitgerekend in maart & april 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wat zei ze van werken Wen? Ik had zo'n simpele steunband meer voor de harde buiken dan voor bekken, maar idd met boodschappen doen enzo echt verschil met wel en niet dragen.

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Henne, lief dat je het vraagt!

Ze gaf niet echt een concreet advies mbt werken. Ik vertelde wel dat ik zo'n last blijf houden van autorijden. Ik heb daar nu wat tips en oefeningen voor mee gekregen. Ze vertelde dat het op zich niet zo erg is als ik een keertje voor een wat langere afstand achter het stuur zou kruipen, maar dat ik dan wel moet incalculeren dat ik dan de dag erna brak ben en moet rusten.

Ik vertelde dat ik nu nog maar drie uurtjes werk en dat ik zittend werk heb. Na drie uurtjes heb ik echt last van mijn bekkengebied en ben ik aardig stram en stijf. Zij zei toen dat ik mij dan maar eens moest afvragen of die drie uurtjes dan wel echt heel verstandig zijn. Maar gaf dus geen echt concreet negatief advies mbt mijn werk.

Ik moet aankomende woensdag naar de gyn en zal met hem dan ook maar eens het eea bespreken over mijn bekkenklachten, aanhoudende moeheid en snel last van harde buiken.

Op mijn werk vroeg een collega vanochtend aan mij hoe lang ik nog moest werken. Dus ik vertelde dat ik nog 4 weken moest. Ik kreeg als antwoord:" als je dat nog gaat redden. We zien je met de week slechter lopen. Denk aan jezelf want onze werkgever doet het niet".

Al met als ga ik dus eind van de week (na bezoek gyn) toch maar weer mijn bedrijfarts mailen en hem beschrijven welke klachten ik momenteel nog heb en waar ik tegen aan loop.

In die tussentijd ga ik zoveel mogelijk werk afronden, zodat ik panklaar ben om alles over te dragen. Het wordt dus nog vervolgd....

Geplaatst

Hey dames,

Wat een drukte met schrijven.. en die tip van Henne is echt handig.. wist echt niet dat dat kon in de Ikea..

Ik vindt het altijd nog wel leuk om rond te snuffelen daar maar dat gaat hem niet meer worden.. want

na 20 minuten houdt het echt op bij mij..

Ik begin me ook steeds slechter te voelen gisteren helemaal een rot dag.. ik kwam uit bed en niks aan de hand

drie kwartier later begin ik me beroerd te voelen, draaierig, koud zweet, trillende benen en handen.. kortom

niet lekker.. ook na wat eten en rust.. voelde ik me zo..

Uiteindelijk toen Marcel thuis kwam, zei hij dat ik ook vreemd praatte beetje dubbele tong..

Verloskundige gebeld die wist eigenlijk niet goed wat het was, ik mocht langst komen voor een ctg maar ik had

haar al genoeg gevoeld die dag.. misschien iets met me bloeddruk.. maar ja nog even op bed gelegen, gedouched

en toen heeft Marcel gekookt.. toen ging het iets beter maar na een uur begon ik me weer zo een beetje te

voelen.. terwijl ik op bed lag..

Nou ja vanmiddag weer een echo van de navelstreng, en ook naar de verloskundige..

Geplaatst

Hè meiden, we zijn allemaal niet onbezorgd zwanger hè.. Allemaal wel last van kwaaltjes en ongemakkelijkheden!

Hier ook groeiecho gehad en uiteindelijk was die niet zo klein als ze hem hadden geschat op de verloskamers..

Hij is wel klein, maar niet zo dat we ons zorgen moeten maken. Levi werd met 6 pond geboren en ze verwachten dat deze daar ook wel ongeveer op komt te zitten. Dus dat is een mooi gewicht.

Volgende week weer controle en echo dus ben benieuwd.

ondertussen is bijna alles klaar. Nog wat kleine dingen kopen deze week en dan is het afwachten tot hij is zich aandient!

gisteren ook kaartje helemaal af gemaakt, me vriend doet dit zelf. En moet zeggen ben er weer erg blij mee :-)

van de week wel al echt last van oefenweeen gehad, Poe hè was ff vergeten hoe die voelen. Haha nu wel weer rustig gelukkig. Merk wel dat ik echt rustig aan moet doen. Heb namelijk al snel last als ik iets teveel doe.

Geplaatst

@kimmie bij jou duurt het echt niet lang meer!spannend hoor! Ben je bij je zoontje op tijd bevallen? Ik denk dat ik zelf overtijd ga lopen als ik niet ingeleid ga worden. Bij me dochter bijna 41 weken.

Dat. Zie ik nu echt niet zitten. Vandaag 10 min gewandeld dan gelijk overal pijn en harde buiken.

Voel me zo aan huis gekluisterd. Helemaal omdat me meisje opeens uit maat 80is gegroeit en ik niet eens naar de stad kan om

Leuke shirtjes voor der te kopen.

Ik wil zoveel maar kan helemaal niks. Gelukkig in feb leuke dingen op de planning paar verjaardagen. Volgende week met een vriendin naar de film. Weekendje weg met fam, echo, naar woezel en pip in het theater en 9maandenbeurs(word veel zitten ben ik bang)

Geplaatst

Nee Kimmie.. geen onbezorgde zwangerschap.. maar ja ach alles voor het wondertje !

Hier vandaag de bovenboel gedaan, en ik hoor jullie denken .. hoe kan ze het volhouden..

nou doorgaan met pijn.. het moet gebeuren mijn schoonouders komen twee nachten slapen!

En dan kan het geen vieze boel zijn.. zoals het nu nog beneden is.. morgen alleen beneden

soppen en dan kan het er weer mee door..

Nu heel veel pijn.. heb er spijt van.. maar het voelt ook goed dat het gebeurd is..

Hopelijk morgen de dag dat ik te horen krijg wanneer ons kleine meisje geboren word..

Om 11:40 de afspraak.. ben zo benieuwd.. ga het alleen tegen niemand vertellen..

Nou ja mijn man dan nog wel .. haha en oh ja de kraamverzorgster die ik gevraagd heb..

zo weet zij wanneer ze vrij moet vragen .. bij het geboortehuis daar doet ze wachtdiensten

voor bevallingen!

Maar het zal wel een teleurstelling morgen worden.. ze doen soms zo lastig...

Nu is het wachten op de stukadoor.. die komt de voorstrijk doen, die is binnen een

half uur weg dan ga ik douchen en plat..

Sky wat vervelend zeg dat je niet naar de stad kan, maar naar de negenmaandenbeurs

toch wel in een rolstoel?

Woon je er ver van af? Ik wil ook heel graag.. maar ik moet eerst nog 2 uur rijden..

en dan nog in een rolstoellie nee dat trek ik niet .. maar wil zo graag..

Fijne avond!

Geplaatst

@rox ik woon er een 45min vandaan. Ga niet in een rolstoel hoor.

Maar gewoon veel zitten. Ik heb geen bekkenklachten maar krijg na

15 min lopen harde buiken. Heb expres niks anders gepland dat weekend

En kan achter de kinderwagen lopen want me dochter gaat mee.

Als het niet gaat gaan we gewoon weer naar huis.

Ben erg eigenwijs ala ik iets in me hoofd heb hihi. En achja het amc

Zit vlakbij mocht er iets gebeuren;-)

Geplaatst

Zo herkenbaar dat je mentaal van alles wilt doen terwijl je lichaam het niet aan kan. Dat is zooooo frustrerend! Ik heb / had nog zoveel plannen, maar ben al blij dat ik het net aan red om mijn zoontje uit school te halen (met de auto, want lopend gaat niet meer)

Rox, ik las je berichtje op fb mbt de 9 maanden beurs. Ik had mij zelf al dezelfde vraag gesteld. Ik wil er zo graag heen, maar weet dat ik er dan beroerd vandaan gaat komen. Ik zit in dezelfde twijfel als jou.

Ik heb inmiddels 24 uur per dag pijn en weet al niet meer wat pijnvrij inhoudt. Daarnaast ook heel snel harde buiken. Ik had vandaag weer controle bij de gyn en moet het nog rustiger aan gaan doen. De kans is groot dat ik binnen afzienbare tijd met vervroegd zwangerschapsverlof moet.

Gelukkig was met ons ukkie wel alles in orde! En dat vind ik dan toch even het allerbelangrijkste.

Kimmie, jij gaat al opschieten, zeg! De laatste loodjes zijn ingegaan. Spannend!

Sky, Kan je anders via internet geen leuke kleertje voor haar shoppen. (sinds ik meer aan huis gekluisterd ben, doe ik zowat alles via internet/ Ik heb laatst nog speelgoed voor een kinderverjaardag via internet gekocht om mij de vermoeidheid en de pijn van het winkelen te besparen).

Via shoeby's, kleertjes.com, esprit of gewoon hema, VD etc?

Ik ben trouwens van mijn zoontje bevallen met 41 weken en 6 dagen, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik nu toch echt hoop iets eerder te bevallen.

Geplaatst

@ wen ja ik shop ook via internet. 2leuke shirtje via mp gescoord

En cadeautje koop ik via bol.com.

Maar vind het zo leuk om gewoon te shoppen lekker beetje neuzen in de winkels

Er echt even uit zijn. Heerlijk. Ga het vrijdag proberen. Heen met de bus.

Naar het winkelcentrumpje hier in de buurt en dan komt me man me

Ophalen uit zijn werk. Daar hebben ze ook een paar leuke winkels en veel gaan zitten tussendoor.

Maar ligt er helemaal aan hoe ik me voel die dag en wil ervoor nog even me

Bed induiken.

Tja en 9maandenbeurs dit is waarschijnlijk me laatste zwangerschap

en weet van vorig jaar dat er genoeg plekken zijn om te zitten.

En anders plof ik gewoon op de grond.

Geplaatst

Sky wat heerlijk en indd dan is het wel heel makkelijk voor je hoor.. als het niet gaat hop naar huis..

Wen.. tja me man heeft liever niet dat ik ga .. en met een rolstoel lijkt me ook niks.. het is al zo

stervensdruk en dan tegen iedereen ze voeten aanrijden.. en sorry zeggen.. en indd ik wil ook vaak

uitstappen om wat te zien..

Dus ik luister maar naar me lieve manneke.. want die is bezorgd om mij en zijn dochter..

Vandaag naar de gyn.. en oh oh wat kunnen ze lastig doen.. maar ze zeggen dat zijn allemaal

regels van bovenhand.. ze doen geen datum meer plannen van te voren.. ze willen liever de baby

halen bij 39 weken.. half Maart zou ik een datum krijgen..

Maar haha ik haal me geboorteplan naar voren .. waar op staat in week 30/32 datum plannen,

en toen ineens werd ik erin gezet.. onder voorbehoud dat hoger hand niet beslist dat ze andere

dagen om te opereren hebben.

Maar ik moest er voor 90 % van uit gaan..

En hier wil ik het wel vertellen.. maar mondje dicht.. 26 Maart is gonna be THE day! Wel helaas

in de middag want ze hebben alleen s'middags de OK tot beschikking..

Tja met een geboorteplan vastleggen kan in eens alles wel.. dus ben ik blij..

Ook bij bureau opname geweest.. 12 Februari naar de anesthesist.. en dan hoor ik misschien

als ze al het rooster hebben voor die dag de tijd..

Boven verwachting dus toch een datum.. MAAR als ze te klein is en niet groeit is er een

grote kans dat ze eerder gehaald word en dat ze buiten de baarmoeder gaat groeien..

Volgende week woensdag weer een groeiecho en echo van de navelstreng!

Dus mijn dag kan niet meer stuk.. ik ga me huisje poetsen morgen komen de schone ouders!

Fijne dag!

Geplaatst
@henne thanx voor de tip! ik heb de harde buiken voornamelijk aan de bovenkant.

Weet niet waar jij ze heb/had.

Bij mij was/is gewoon mijn hele buik hard :-) Wat ik fijn vond aan die band is dat hij onderin echt steunt, maar gewoon ook je totale buik wat meer 'bij je houdt'. Het hangt minder dus daardoor ook minder prikkel voor hard worden. Ik kon m van m'n schoonzus lenen dus makkelijk proberen, misschien heeft iemand in jouw omgeving er ook eentje te leen?

Geplaatst

Ow rox wat een mooie datum! Dan heb je nu echt iets om naartoe

te leven! als je idd 2 uur in de auto moet zou ik ook niet meer gaan.

Ik ga nu ook niet langer dan een uur in de auto zitten. Zit namelijk helemaal niet meer

lekker.

Hier heerlijk 2 uurtje bijgeslapen. Als ik me meisje iets later naar bed doe

Slaapt ze langer. En dat is heerlijk voor mama. Nu 3,5 uur ipv 1,5 uur.

Dat scheeld wel even. Wat een heerlijk zonnetje buiten misschien probeer ik zo wel even om naar buiten te gaan.

Even frisse neus halen.

Geplaatst

Rox, wat fijn dat er een datum is geprikt! wat zal dat een opluchting hebben gegeven. Je kan er gewoon naar toe gaan leven. Mooie datum, hoor.

Wat apart dat ze ineens alles veranderen zodra je met een geboorteplan komt.

Groot gelijk van je mannetje dat hij niet wilt hebben dat je zo'n stuk gaat rijden mbt de 9 maanden beurs!

Ik twijfel nog steeds, ook omdat dit zo goed als mijn laatste zwangerschap zal zijn. Manlief kan mij dan rijden en wie weet met een rolstoel? afijn, ik bekijk het nog wel even, hoe ik mij tegen die tijd voel.

Hier ook harde buiken die geheel hard waren. Een soort verkramping, weet niet hoe ik het anders moet omschrijven.

Sky, wat lekker dat je zelf nu wat langer kan slapen. Het is toch een stuk zwaarder als er al eentje rondloopt. Je kan niet meer onbeperkt rusten als je er eigenlijk aan toe bent, want er loopt er nog een rond die ook verzorging en aandacht nodig heeft. Slim opgelost mbt het slapen. Kan je zo nu en dan toch even wat bijtanken.

Geplaatst

Ja me buik begint bovenin maar als ik doorga word me buik helemaal hard en pijnlijk en ook met tijd ertussen. Maar nu doe ik dat niet meer want dat is echt niet fijn. Even een heerlijk onderonsje met me dochter.

Ze geeft me buik kusje en zegt de hele tijd dag baby. Zo lief. Of ze legt even de hoofdje

Op me buik. Echt een ritueel die elke avond terug komt. Nog geen 1,5 jaar maar ze heeft al zoveel door.

Geplaatst

Aahh, gossie wat lief! Zeker voor die leeftijd! Nou ben ik van mening dat kinderen toch vaak meer door hebben als wij denken. Ookal zijn ze baby.

Mijn zoontje is al wat ouder en maakt het wel heel bewust mee en is er supertrots op dat hij grote broer wordt. Elke dag kletsen tegen de baby en mijn buik kusjes geven. Zo leuk en vertederend om mee te maken.

Met pijnlijke harde buiken is het helemaal noodzakeliojk om rustig aan te doen! Wat zegt je verloskundige er van?

Geplaatst

Ik heb het 2 weken geleden gehad dat ik echt elke 5 min had en echt pijnlijk.

Moest toen maar paracetemol innemen en naar bed gaan. Heeft toen echt van 17.00 tot 1.00 geduurd.

Was echt bang toen. Hier zeggen ze het hoord erbij. Maarja ik kan niks meer zit aan me huis gekluisterd.

En soms ga ik wel door en moet ik het echt bezuren. Dus echt begrip krijg ik er niet voor.

Ze zeggen ja vervelend maarja hoort erbij. Nou bij de zw van me dochter had ik dit niet.

Dan kon ik gewoon uren wandelen. Lekker winkelen zwemmen. Alles wat ik normaal ook kon.

Nu een beetje huishouden en kleine boodschappen. Verder kom ik niet.

Gelukkig hoef ik niet tot 42 weken door te lopen. Tenminste dat zei de laatste vk. Een ander kan

Wel weer wat anders zeggen.

Geplaatst

Jaa super mooie datum.. !

Alleen Marcel zijn oma is dan ook jarig en dat is zo'n naar mens.. ze is geen oma geweest voor Marcel.

Maar vooral is het echt een bitch tegen me schoonmoeder al vanaf het begin..

En me schoonmoeder is zo lief en doet alles voor haar..

Maar goed als ze dood is, weten we alleen dat het haar verjaardag is ;)

Klinkt bot, maar ja het is echt een.. tja .. secreet.. hahaha

Maar helemaal happy hoor!

Alleen nu alle afspraken af in het ziekenhuis, echo's, longarts chirurg, pre operatief onderzoek.. pfff

Geplaatst

Haha, rox. Ik snap je punt mbt de datum, maar dat wordt na de geboorte van jullie meiske gewoon de mooiste en beste dag van het jaar! (lange neus naar secreterige oma....).

Zo gaat het ineens voor je opschieten!

Geplaatst

Sky, wat apart dat de vk je alleen maar een paracetamolletje had geadviseerd mbt de pijnlijke harde buiken. Toen mijn gyn hoorde, dat ik zoveel last had gehad van harde buiken die soms pijnlijk waren, kreeg ik een beetje op mijn kop dat ik niet aan de bel getrokken had. Hij vertelde toen dat dit namelijk ook wel eens te maken kon hebben met voortijdige weeen. Mijn baarmoederhals etc werd direct opgemeten en ik moest beloven om bij een volgende keer direct de spoedlijn te bellen.

Het is zo balen mbt dat rust nemen. En tegelijkertijd ook behoorlijk moeilijk. De overige dingen gaan gewoon door (huishouden, kind etc), dus je komt toch vaak niet aan de rust toe die je dan soms zo nodig hebt.

En dan de uitspraak: het hoort erbij. Wat een onzin! Uiteraard is het een zwangerschapsklacht, maar het wordt wel vaak onderschat. Het is toch een teken van je lichaam dat die het niet meer aan kan, terwijl in de omgeving dan wordt gedacht: ach, een uurtje rust en dan kan je vaak wel weer. grrrr.

Geplaatst

he meiden,

hoe gaat het met jullie? Tjee toch wat kwalen lees ik hier en flink rust nemen.

Niet zo best hé. Voor de meeste nog ongeveer 10 weekjes hé.

Rox fijn dat je eindelijk een datum hebt, stelt je wel gerust hé.

Gisteren hier 3d echo, snik snik kindje lag met gezicht in moederkoek. Niks kunnen zien, ik vond het echt heel erg jammer.

we hebben dit bij onze vk gedaan voor 25 euro dus geen terugkeer, hihi

voel me verder heel goed....

Geplaatst

Hey hallo!

Ik wil me even aanmelden in dit groepje. Heb wel eerder op dit forum gezeten maar dan helaas op de wachtbankjes en nu dan eindelijk op het zwangerbankje!

Uitgerekend : 20 april

na 3 IVF/ICSI pogingen en 12 IUI pogingen toch uiteindelijk zwanger dankzij een IUI!

Ben al 5 weken 100% thuis ivm enstige bekkeninstabiliteit dus tijd voldoende om te schrijven op het forum!

Liefs

Bloempje80

Geplaatst

hi IVFK moeke,

Hier ook een 3d echo gehad maar dan pretecho, 75 euro armer en en slechte foto's. Babietje lag met gezicht in placenta en best wel ver verstopt in het bekken.

Nog 1 keer terug gekomen, en zelfde verhaal, en merkte al dat nog een keer terugkomen er niet in zat.

Kortom vond het achteraf echt zonde van het geld :-(

he meiden,

hoe gaat het met jullie? Tjee toch wat kwalen lees ik hier en flink rust nemen.

Niet zo best hé. Voor de meeste nog ongeveer 10 weekjes hé.

Rox fijn dat je eindelijk een datum hebt, stelt je wel gerust hé.

Gisteren hier 3d echo, snik snik kindje lag met gezicht in moederkoek. Niks kunnen zien, ik vond het echt heel erg jammer.

we hebben dit bij onze vk gedaan voor 25 euro dus geen terugkeer, hihi

voel me verder heel goed....

Geplaatst

Bloempje!! Welkom meid!! Weten jullie al wat het wordt?

Zonde indd als de 3D echo's niet lukken, maar tja het is een risico dat het niet lukt natuurlijk..

en hun moeten ook hun geld verdienen..

Ik mag gezegend zijn met wat mooie plaatjes .. en die van Sky zijn helemaal geweldig!!

Hier een rustig dagje, mijn schoonouders zijn er om te klussen en naaien.. allemaal leuke dingen

voor de kleine meid.. ik ga zo effe pauze nemen op bed..

Fijne dag meiden!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden