Ga naar inhoud

uitgerekend in maart & april 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mooi mannetje hoor Kimmie!!

ik lees hier over alle verkoudheden, hier ook al zo'n last van, zodat bij de laatste fase horen of is het stomme toeval?

en bekkeninstabiliteit, hier ook al zo'n last van, auwie!

Maar..... Vandaag 35 weken gehaald hier!! Woehoe!! :)

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jeej sushii!! Mijlpaal! Nog eventjes!

Verkoudheid hier helaas al sinds 12 weken op en af. Lijkt hoer nu gelukkig iets minder te worden.

Ben bang dat het gewoon bij zwanger zijn hoort. Omdat je weerstand dan flink verlaagd is.

Straks me vriendinnen op visite en vanmiddag me ouders.

Voel me nog niet echt jarig maar dat komt straks wel hiji.

26 alweer! Word nog oud hihi.

Fijne dag allemaal! Xxx

Geplaatst

Sky, gefeliciteerd met je verjaardag! Een fijne dag toegwenst.

( wat nou oud....?????, dan ben ik zo'n beetje een fossiel...hi,hi. )

Mooie leeftijd, hoor!

Geplaatst

Thanx meiden. Heerlijk druk dagje gehad.

En nu alweer maart! Hopelijk de maand dat onze ukkies geboren gaan worden!

Heb er zo'n zin in! Eindelijk ons mannetje in onze armen.

Gister was een vriendin met een oppaskindje op visite het kindje was 8 maanden.

Senna vond het reuze intressant. Ging zelf het speentje geven en net de maxicosi wiebelen.

Echt een klein mamatje.

Toen ze weg ging was ze in tranen. En toen ze weer wakker werd uit der slaapje. Moest ze erg huilen en riep ze de hele tijd baby baby.

Hihi dus denk dat het wel goed zit straks.

Geplaatst

Heerlijk rox! Ik ben morgen ook alweer 35 weken! Nog even een paar weekjes volhouden.

vandaag gezwommen met me kanjers. Ze vond het heerlijk. Lekker gebanjerd door het water!

hoop dat me mannetje straks ook van zwemmen houd. Wil wel weer gaan babyzwemmen straks vond ik met senna ook zo leuk.

nu gaat het helaas even niet. Kost me teveel energie. Vooral het aan en uitkleden.

maar straks gaat dat allemaal weer goedkomen.

Heb er echt zin in... Hihi ben het zo zat nu achja zolang duurt het gelukkig niet meer.

morgen me schoonvader jarig. Dus na ons slaapje worden we opgehaald en eten we daar patat savonds

scheeld weer koken hihi. En dan dinsdag de laatste echo! Ben heel erg benieuwd!

fijne avond meiden!!

xxx

Geplaatst

Druk bezig met de babykamer.. genieten van de zon helaas weinig.. maar het voelt wel goed hé die zon..

Hoop ook zo dat als wondertje er is het zulk weer is.. daar word ik vrolijk van!

Hier veel pijn in de rug van de bekkeninstabiliteit.. lig bijna hele dag op bed..

hoe is het met jullie?

Geplaatst

Balen sushii kom hier ook niet verder dan de bank en me bed helaas.

Wel lekker de deur open gehad zodat senna in en uit kon lopen.

Ze heeft zich prima vermaakt buiten.

Ze is nu even met papa aan het wandelen. Er even uit.

Geplaatst

Mensen mensen.. wat een dag.. behang wat niet goed is.. wat er wel al op zit.. me raam van de auto wat

naar beneden flikkert..

Moe.. en veel pijn..

Ik zeg klein meisje kom maar op.. deze mama is het beu.. helaas nog even wachten.. ben ik bang..

Nu naar bed ... ben gebroken!

Geplaatst

Ah meis het zit jullie niet mee! Balen hoor!

Wij gaan zo even proberen boodschappen te halen gwlukkig is het 5 min lopen.

En vanmiddag weer op controle bij de vk. Zullen niet meer veel controles zij .

Gister voor de kleine man zijn tas vast ingepakt heb er 3 setjes ingedaan.

Hoop er daar maar 1 nodig te hebben. De rest doe ik pas over een paar weken of op het moment.

Voor me dochter maak ik een lijstje zodat opa en oma het zelf kunnen pakken en als ik word ingeleid

pak ik het de dag van te voren zelf in. Dat zou het makkelijkst zijn.

Begin het nu toch wel spannend te vinden.

Geplaatst

Nee ik zit er ook echt helemaal door heen.. ben ook zo moe.. maar we kunnen niet stoppen we moeten door..

Lekker hoor dat je al zover bent met je dingetjes ik moet nog 1 wasje van haar draaien en dan kan ik ook

uitzoeken wat er mee moet naar het ziekenhuis.. ik denk dat ik er maar 5 setjes in doe.. aangezien ik een ks krijg.

Dinsdag is een vriendin van mij bevallen via een ks, Ryan heet het manneke.. ivm haar suiker hadden ze gezegd dat

het buikje 5 weken voor liep op groei!!!

Dus wij dachten dat is een flink flinke kerel.. valt reuze mee! 3695 gram.. en gewoon buikje.. nu is het wel zo 3695 gram

bij 38 weken en 2 dagen..

Echt een liefje ik had hem gisteren vast en hij lag half op mijn buik ging ze helemaal naar hem toe helemaal schoppen

en bewegen.. zo van hey dat is mijn plekje of joehoe vriendje ik zit nog hier! :)

Zooo lief..

Nu maar weer gaan behangen.. ben het zo beu maar ja einde is nog niet in zicht.. hopelijk morgen nog even een dagje

als het behang op tijd binnenkomt en dan zaterdag uitslapen.. s middags kom ik ook niet aan een slaapje toe..

Sushii.. weet jij al meer over de bevalling word je ingeleid of niet?

En die nieuwe die zich hier had aan gemeld laat ook weinig van dr horen.. ??

Fijne dag!

Geplaatst

Ah meis zo naar dat je er zo doorheen zit maar begrijp heel goed dat stilzitten nu geen optie is

en tel de nesteldrang er nog bij op. Niet leuk!

Hier alleen maat 50/56 gewassen de rest zoek ik uit als hij uit die maat gegroeit is.

Maar waren evengoed nog 2 grote wassen. En dan nog de omslagdoeken en hydrofiele lakens.

Ben blij dat alles klaar is.

Boodschappen doen ging super! Alleen bekkenpijn maar daar is mee te lopen hihi gewoon rustig aan doen.

Dus koelkast is weer gevult en wij zijn er even uit geweest. Lekker zomerjas aan heerlijk hoor.

Straks weer lekker me bedje in.

Fijne dag meiden!

Geplaatst

Rox, wat ontzettend "piep" dat je, je zo voelt en dat er van alles tegen zit mbt het kamertje.

Die laatste loodjes.......zijn idd zwaar! Ik had nooit verwacht dat ik dit ooit zou roepen. Toen ik zwanger was van mijn zoontje vond ik het laatste gedeelte van de zwangerschap wel wat zwaarder, maar ik was het allesbehalve zat.

Nu vind ik het dus wel echt zwaar.

Ik heb hier wisselende dagen. Zodra ik wat actief heb gedaan (lees: wasje doen, zoontje halen en kleine dingen in huis) dan is het de volgende dag bagger. Erg wisselend dus.

Verder wel goed nieuws: De babykamer is ( zo goed als) af!!! Nog wat kleine dingen schilderen, maar ons ijsbeertje kan er in ieder geval terecht. Ik kan de kamer toch pas echt afmaken als wij het geslacht weten. Nu is de kamer erg neutraal. Wit en grijstinten. Ik wil het daarna opvrolijken met blauwe of roze accesoires.

Nu dus verder met het volgende project: op zoek naar een leuk geboortekaartje.

Fijne avond iedereen!

(en nu de kamer af is, ben ik weer wat vaker hier te vinden....hi,hi)

Geplaatst

@ wen.. Jeej wat fijn dat het af is!! Geboortekaartjes kiezen ook een leuk karweitje wij hadden

Het kaartje al snel gevonden. Is heel wat anders geworden dan bij senna.

Gister bij de vk geweest haar hoef ik nu dus echt niet meer. Over me bloeddruk zegt ze ow blijft mooi stabiel

Was 130/85.. Ja als je normaal 120/80 heb dan valt het best mee maar dat is in mijn geval niet zo.

En ze heeft opgeschreven dat ik het thuis allemaal wel red... Ahum ik zal wel moeten man aan het werk

Iedereen heeft het druk met zijn eigen dingen tis momenteel gewoon overleven en zo nu en dan instorten.

En over de bevallen zegt ze als je de 40 weken bent gepasseerd kunnen we je wel gaan strippwn

Pardon!!" 40 weken ik ga dus echt niet met deze klachten zo lang lopen.

Zij was diegene die zei dat ik toen met die weeen maar een paracetemol moest nemen.

Gelijk geregeld dat ik haar niet meer krijg. Heb door haar over 2weken pas een afspraak

mogen maken. Maargoed dan ben ik 37 weken dus wil ik aankaarten hoe of wat want ben er behoorlijk klaar mee.

Gister ook wat traantjes moeten laten door dat stomme mens.

Geplaatst

Wen wat zeg je me nou.. gewoon eerder klaar met het kamertje als ons? Heerlijk zeg.. :)

Ja het is allemaal klote dat het zo loopt dus ik ben eigenlijk al 4 dagen fulltime bezig .. niet

alleen met behangen maar ook met andere afspraken die in me privé leven zijn..

Ach maar ik zie dat er schot in zit .. en dat het prachtig word.. als het een beetje klaar is

laat ik het jullie zien..

Hier nog steeds last van slijm en verkouden.. denk ook niet meer dat dat weg gaat..

Het is hier aftellen.. tjonge jonge..

Sky.. wat een klote ***** wat denken ze wel niet hé om zo met je om te gaan..

Gewoon je mond open doen.. bijt haar maar :) al zul je haar gelukkig niet meer hebben!

Ik ga weer behangen .. dames :)

Geplaatst

Sky, wat vervelend zo'n verloskundige. Zij denkt er wel heel (te) makkelijk over. Ik snap dat je haar niet meer wilt hebben. Bah. Daar zou ik ook best boos om kunnen worden. Het lijkt wel of zij het allemaal niet zo serieus neemt. Goed voor jezelf opkomen, hoor!

Rox, behang ze vandaag! Hopelijk gaat het nu allemaal wat voorspoediger.

Sushi, hoe is het met de twins?

Kim, Lekker aan het genieten van je gezinnetje?

Ivf moeke, hoe is het met jou?

Ik heb verder weinig nieuws. Ik ben druk bezig met een selectie te maken van de foto's van onze fotoshoot. Dat valt nog niet mee. (en ik kan al zo moeilijk kiezen...).

Verder ga ik vanavond nog even lekker uit eten met manlief. Nog even saampies. De komende weken komt het er niet meer van. Dus oppas geregeld voor ons zoontje en wij gaan vanavond lekker even weg.

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Jullie geloven het nooit.. :(

Alles is er weer af.. 4 banen geplakt en toen zagen we flinke beschadigingen .. (toen het opgedroogd was) ..

Nog naar een rol in de winkel gekeken idem dito..

Na flink wat tranen.. besloten al het behang er af te halen.. wat natuurlijk weer lekker kut gaat omdat het

al droog is.. geld terug en nieuw behang gezocht.. uiteindelijk gelukkig bij de praxis geslaagd.. en nog

goedkoper ook.. maar ja dat troost de rest niet ..

Dus vandaag voor niets gewerkt.. ook me moedertje die zoveel pijn in haar voet heeft..

Morgen opnieuw proberen zou het nu wel goed gaan.. ik ben zo bang.. en heb zoveel verdriet..

Veel plezier vanavond Wen wij gaan volgende week zaterdag met ouders en schoonouders uiteten

om ze te bedanken voor alles wat ze voor ons doen.. lekker heb ik zin in!

Voor nu koken; en op me bed liggen, vanavond hopelijk de wieg stellen en nog het hemeltje wassen,

is dat klaar op de dekentjes na..

Fijne avond!

Geplaatst

Achjee rox wat een tegenvaller weer!! Zit jullie echt niet mee!

Hoop dat het snel af zal zijn. Gelukkig staat het weekend voor de deur zodat

jullie veel kunnen doen! Word vast super mooi!

hier een man met nesteldrang hele trapkast net uitgeruimd en is nu aan het stofzuigen

helemaal niet erg hihi moet alleen opletten dat ie niet teveel weggooit.

zo me meisje douchen! En het weekend kan beginnen!!

Geplaatst

Ow wat ben ik vanmiddag verrast door me lieve vriendinnen!!

Heb gewoon een babyshower gehad! Lag lekker te slapen

Komt.me.man me wakker maken dat we visite hadden dus voelde de bui al.hangen.

Al me lieve vriendinnen en schoonmoeder moeder en schoonzusjes

Waren er. Leuke cadeautjes gehad en een spelletje gedaan en

lekker gekletst. Vond het zo lief en totaal niet verwacht!

Bij me dochter geen shower gehad. Maar toen had ik me vriendinnen groep nog niet.

Ik geniet nog lekker na al ben ik wel een beetje moe hihi

Geplaatst

Meiden wat zijn jullie allemaal stil! Meldplicht!!hihi

vandaag lekker 3 uurtjes op bed kunnen liggen omdat papa thuis was

hij heeft gelijk het kamertje afgemaakt. De lamp doet het weer. Hij had kuren

en alle plinten zitten er nu ook op.

laatste rommeltjes opgeruimd dus hij kan komen! Hihi

wil nog even wat foto's van de shoot met jullie delen

Geplaatst

Wat een mooie foto's!!! En wat leuk dat je zo verrast bent met de babyshower!

Ik heb zelf niet zo veel te melden. Ik heb gisteren een selectie gemaakt van de foto's van onze shoot. Die worden dan wat bewerkt en op CD gezet. Zodra ik wat foto's terug heb, zal ik hier ook wat plaatsen.

Vandaag druk bezig geweest met orienteren op geboortekaartjes. Wat een opgave! Pfff. Ik kan mij niet herinneren dat er zo veel keuze was. Diverse leuke kaartjes gezien, dus ik wil deze week wat proefdrukjes gaan aanvragen. Maar dat valt allemaal nog niet mee.

Aankomende dinsdag weer naar de gyn en dan weer even spieken naar ons ukkie.

Hoe is het verder met iedereen?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden