Ga naar inhoud

uitgerekend in maart & april 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Spannend kimmie! Maar weten ze zo zeker dat ballon vannacht al werkt dan? Wil toch wel eens wat langer duren? Toi toi toi in ieder geval!!!

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ow kimmie wat fijn!! Heel veel succes! En stiekun een beetje jaloers

Hihi ik wil ook!! Haha over een paar weekjes dan he hihi.

Mannetje moet nog even groeien.

En we zijn weer wakker door een verstopte neus weer eens voor de verandering grrrr

Ik wil slapen!!! Gaat een lange dag worden

Geplaatst

Al te lang zal het niet meer duren...;) ben gisterenavond opgenomen in het ziekenhuis na 2 dagen een rustig kindje. Ze hebben ook 2 keer een ctggemaakt en daarop was toch te zien dat de kleine zich wat stil hield. En is er besloten om te gaan inleiden. gistere een ballon katheter gehad die vanmorgen had gezorgd voor 3cm ontwluiting. dus om 8 uur zijn me vliezen gebroken en om 9 uur aan het infuus gegaan. en dan is het nu wachten g3blazen.

Geplaatst

Zo die ballon heeft goed ze werk gedaan zeg!!

Toi toi toi.. en we horen het wel mooie datum ook de 19e..

Hier me een beetje grieperig voelen.. maar wat fruit in huis slaan.. en ook voor de man wat strepfen die heeft

blijkbaar ook last van keel :( ..

Geplaatst

Oeh das snel gegaan kimmie, succes meis!!!

Her sinds vandaag goed last van mijn bekken, auw! De ukjes zijn aan het zakken en goed ook! Met om de haverklap plassen, mijn linker lies is al sjnds gister aan het zeuren en sinds vanmorgen gaat het lopen in ene een stuk minder makkelijk, drukkend pijnlijk gevoel aan mijn onderkantje, links... Pfff....

Geplaatst

Kwam even spieken of er al iets van Kimmie was vernomen. Je zal nu wel druk bezig zijn of (hopelijk) jullie ukkie nu in de armen hebben. Ik denk aan je. Succes!

Ik herken de druk aan de onderkant. Dat is niet fijn. Laat staan als je dit dubbel hebt.

Beterschap Rox.

Geplaatst

@kimmie waarschijnlijk heb je nu he kleintje wel bij je!

Heerlijk hoor!

Vanmorgen naar ballorig geweest met de buurvrouw.

Dacht kan die kleine meid even der energie kwijt. Maarja die

Wou alleen maar rondlopen dus ik kon erachteraan hobbelen

niet echt lekker en zwaar vermoeiend. Volgende keer moet papa ook

maar mee. Waren om h2 thuis dus allebei maar naar bed en heb

nu vreselijke hoofdpijn. Hoor der al weer dus ga me eruit slepen.

gelukkig komt papa zo dan kunnen ze samen even boodschappen halen

ik doe voorlopig niks meer

Geplaatst

Sky, dat is idd zo leuk voor die kleintjes. Wij doen het ook regelmatig. Maar op de leeftijd van senna, ben je zelf ook nog aardig de klos met opletten, achter aan lopen etc.

Ik merk namelijk dat het nu voor ons (hij is 4 jaar) een stuk relaxer is als vroeger. Ik ga dan samen met een vriendin en haar zoontje. Die jongens zijn alleen maar samen bezig en komen af en toe even langs om iets te drinken. Wij positioneren ons zodanig dat wij zicht op hen hebben en kunnen verder dan lekker bijkletsen. Ideaal. Maar als ze anderhalf jaar zijn, is het nog een stuk bewerkelijker.

Dus nu lekker rustig aan doen en desnoods manlief de boodschappen even alleen laten doen. Denk goed aan jezelf en de kleine!

Geplaatst

Wat een spierpijn hier over me hele lichaam.

Toch echt teveel gedaan gister. Vanmorgen ook vreselijke hoofdpijn.

Merkte gelijk dat me bloeddruk veel te hoog was. Onderdruk vanmorgen 98 oeps

Later gelukkig gezakt zit nu op 87/130 nog aan de hoge kant.

Maar hoofdpijn word nu gelukkig ook minder.

Om 16.00 weer afspraak bij de vk en dan ook urine inleveren.

Hoop dat die schoon is. Dan kunnen we nog even door.

Fijne dag meiden! @kimmie ben benieuwd hoe het met je gaat!

Xxx

Geplaatst

Jeetje balen hoor Sky.. het loopt niet echt lekker die laatste loodjes..heb je zelf een bloeddruk meter in huis?

Dat is wel handig.. dan weet je gelijk hoe het zit!

Wat een mooi kereltje hé van Kimmie.. ben zo jaloers ik wil ook .. :)

Hier vannacht een beroerde nacht gehad, man lief is nog erger ziek als ik.. eerst al niet kunnen slapen .. en toen

maakte hij me (niet express) wakker omdat hij helemaal in me kwam kruipen hij had het zo koud.. terwijl hij

een kacheltje was!!

Om 12:00 dus pas me bed uit.. hopelijk heeft dat weer geen gevolgen voor vanavond..

Ik ga vandaag even verder met een trouwalbum die wil ik echt af hebben.. dan even op de babykamer poetsen

stof vrij maken.. want gisteren zijn de muren geschuurd.. en dan nog wat versiering maken voor in de vazen ..

Ik heb vier langwerpige glazen in me raamkozijn staan, daar doe ik twee roze/paarse boa's in.. en daar boven

in verdeeld over vier vazen Hoera ****** is geboren!

Joh en ik heb zo veel versiering dat wil je niet weten hahahahaha :) zelfs op me slaapkamer komt een slinger..

Nou lekker genieten van de zon dames .. !! Toi toi toi!

ps hoe is het trouwens met die ene die 2 weken geleden aan kwam schuiven..? Heb even opgezocht Bloempje..

Geplaatst

Rox, beterschap voor jullie! wat een coole foto op FB van jullie samen met het beschuitje! Super origineel!

Kimmie, wat een mooi mannetje! Lekker genieten nu van elkaar!

Sky, hoe was het bij de vk?

Ik heb hier het zoontje van mijn allerbeste vriendin te logeren. Mijn zoontje en hij schelen 4 maanden met elkaar.

2 ondeugende knulletjes bij elkaar. Dat gaat vast een drukke en lange avond worden met die 2 spoken. (maar wel heerlijk gezellig...). Gelukkig is manlief er om mij iets te ondersteunen.

Geplaatst

@wen wat gezellig voor je zoontje! Kunnen ze lekker samen spelen en donderjagen.

@rox balen meis. Niet lekker die misselijkheid ik heb het als me bloeddruk te hoog is dan krijg ik hoofdpijn en misselijkheid en duizeligheid.

@vk had weer eens de invalster. Word niet vrolijk van dat mens. Ze kon niet voelen hoe meneertje lag.

En hoef over 2weken pas terug te komen terwijl die andere juist wil dat ik elke week kom

Om me in de gaten te houden. Maargoed had zoiets van laat maar. Over 2weken ben ik 35 weken en

dan ga ik vragen of ik een ander kan krijgen. Aangezien de invalster zei dat inleiden alleen

vanaf 40 weken doen omdat het niet goed voor de baby zou zijn ofzo dat ie moeite met drinken zou hebben ofzo.

Vind ik onzin want waarom zou je dan vanaf 37 weken thuis mogen bevallen.

Ik denk zelf dat meneertje in stuit ligt want voel me aan de onderkant net een trampoline hihi.

Dus even afwachten tot de echo

Geplaatst

Bah Sky klinkt me bekend... een kindje het liefst halen bij 39 weken ivm betere ademhaling en drinken enz..

Thuis mogen ze al vanaf 37 weken geboren worden, maar als je dat zegt word er niet op gereageerd!

Gelukkig is de misselijkheid afgezakt vanmiddag.. toen ben ik maar even de babykamer stof vrij gaan maken

Nu moet me man alleen nog het houtwerk schuren gelukkig.. en dan hopelijk de eerste laag verf erover :)

Geplaatst

Ja daar ben ik even dan :-) gisteren om 15.23 ben ik bevallen van onze zoon. Ben eergisteren avond opgenomen om te worden ingeleid aangezien de kleine liet zien dat hij het niet meer naar zijn zin had. Gisteren om 8 uur zijn me vliezen gebroken en om 9 uur ben ik aan de wee opwekkers gegaan. Om 14 uur om een

spuit gevraagd omdat ik de weeën niet meer kon opvangen. Deze gekregen en toen ben ik tussen 14.30 uur en 15.20 van 4 naar 10 cm gegaan en mocht ik persen. Dit ging zo snel want na 3 x persen was ons wondertje Mats er! Nu zijn we lekker thuis en gaat het met mij en Mats goed... We zijn lekker aan het genieten met zijn allen.

Geplaatst

@kimmie jeetje dat is dqn nog best snel gegaan!

Nu heerlijk genieten van de kleine mats! Stoere naam!

Wie volgd? Hihi denk dat het bij ons nog minimaal een maandje duurd

Maar voor je het weet is het zover.

Geplaatst

Kimmie, Nogmaals gefeliciteerd met Mats. En die naam: echt super geweldig! Toen ik de naam hardop riep begon mijn man spontaan enthousiast te worden (gebeurd niet snel, hoor).

Zo te lezen is je bevalling nog behoorlijk snel verlopen. Nu lekker gaan bijkomen en genieten van elkaar!

Mooi mannetje, hoor!

Geplaatst

Sky, lekker verhaal, zeg....met die invaller.

Hou je zelf goed in de gaten, meis, met die dreigende zwangerschapsvergiftiging! Eigenlijk belachelijk dat er binnen 1 praktijk van die verschillende visie's zijn. De gezondheid van jou en de kleine man is zoooo belangrijk. Aan de bel trekken als je twijfelt oid.

Geplaatst

Jeetje Kim wat snel.. en wat fijn dat je nu kan genieten ben zoooooooo jaloers!!

Ben ook benieuwd wie de volgende is.. bij mij zoiezo nog 33 nachtjes slapen.. klinkt nog lang.. maar voor je het weet

is ze er .. en dan is alles anders.. dan heb je iemand waar je voor moet zorgen en verantwoordelijk voor ben..

Iemand die afhankelijk van je is.. heb er zin in .. maar toch ook best eng.. moeder worden.. maar dat, dat overwin ik wel!!

Vanavond, om 21;00 gaan slapen man lief voelt zich niet lekker.. het is werkelijk waar nog gelukt om te gaan slapen..

maar om 22:15 werd ik al even wakker maar toch gewoon door geslapen.. en nu om 23:49 weer wakker en nu niet meer

kunnen slapen.. blegh baal ervan.. maar ja morgen gaat mijn wekker hoe je het went of keert toch om 10:30 .. dus zal

er uit moeten .. hoe laat ik nu ook weer naar bed ga!

Had gehoopt dat vanavond me manneke de posten en de ombouw kon schuren zodat ik morgen het eerste laagje verf

erop kon doen, maar helaas hij trok het echt niet.. en ik vind hem belangrijker..

Hopelijk komen we morgen aan 1 van de twee toe, want we hebben ontdekt dat er een natte plek zit waar de wasbak

eerst zat :(.. dus eerst moeten we dat weer fixen.. kost ook weer een avondje denk ik.. maar beter nu als dan dat

het zeil er ligt.. wat volgende week donderdag al gelegd word.. dus dan moet alles geverfd zijn en me moeder moet

alles behangen hebben!

Dames rustige nacht voor jullie.. en Sky als er wat is gewoon aan de bel trekken.. fijn hé 1 visie.. daar scheelt het in

het ziekenhuis ook wel eens aan hoor..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden