Ga naar inhoud

uitgerekend in maart & april 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ow jou mannetje kan ook lekker uitslapen haha geniet er nog maar van.

Sinds senna er is is 9uur voor mij uitslapen hihi. En ga even laat me bed in als toen ik nog geen kind had.

Slaap meestal om 12.00.

Ja poetsen doet voornamelijk me mannetje hoor ik geef meer de aanwijzigingen.

En zittend werk zoals was opvouwen laadjes uitzoeken.

Ik duik toch maar even me bedje in. Heb onwijs veel bekken pijn bij het lopen

En ook pijn onderin me buik en wil vanmiddag graag mee boodschappen doen en nog even naar de action.

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Hoi meiden,

Een aantal van jullie ken ik nog van het wachtbankje juli (of was het augustus?) maar het zijn spannende weken nu! Ik houd jullie in de gaten hoor!

Groetjes Ancoliene

Hey girl :)

Klopt wachtbankje Juli was het.. ik heb 17 Juli onze kleine meid terug geplaatst gekregen..

Jij lekker genieten van het frummeltje in je buukske hé :)

Groetjes

Geplaatst

Hoi meiden.

Ook heb heeeeeeeeeeel ffies op dit bankje mogen ziten maar helaas van super korte duur.

Maar ik ben jullie altijd blijven volgen hihi.

Meiden heel veel succes en kracht bij de bevalling jullie kunnen het .

Liefs Corina.

Geplaatst
Hoi meiden.

Ook heb heeeeeeeeeeel ffies op dit bankje mogen ziten maar helaas van super korte duur.

Maar ik ben jullie altijd blijven volgen hihi.

Meiden heel veel succes en kracht bij de bevalling jullie kunnen het .

Liefs Corina.

Hey Corina,

Wat leuk om weer wat van jullie te horen.. en dat jullie de strijd niet hebben opgegeven..

En 26-3 een terugplaatsing misschien? Dit moet goed gaan.. want dan word onze kleine

meid geboren!!

Bedankt voor je lieve berichtje.. en echt jullie komen ook aan de beurt .. echt waar!

Lieve groetjes!

Geplaatst
Jaa doet hij normaal ook niet .. 9 max 10 uur is hij wakker..

Oei.. nou heel veel succes meis en slaap lekker.. wanneer moet je weer naar de verloskundige?

Nou als het goed is niet meer... Maandag naar de gyn dus hoop dat hij deze week me wil inleiden.

Maarja dat moeten we afwachten.

@dromenvewonder & corinne

Leuk dat jullie even langs komen! Lijkt me ook wel moeilijk.

Jullie hadden hier ook moeten zitten met bolle buiken.

Hoop snel voor jullie ook een kleintje!

Al is dromen al aardig op weg! Hoe voel je je meis? Hoe ver ben je?

Al mooie echo's gehad?

Liefs sky

Geplaatst

Heeeeej Sky!

Het gaat hier goed hoor!

We hebben zeker mooie echo's gehad en ik koester ze met alles wat in me is!!! Iedere keer als ik onzeker wordt, pak ik ze erbij en dan word ik helemaal blij van binnen!

Aankomende week gaan wij de magische 12-wekengrens aantikken. Ik vind het zo spannend. En nu het eenmaal zo is durf ik eigenlijk meer tegen niemand te zeggen dat we zwanger zijn!

Wel goed misselijk en ziek maar dat is het allemaal dubbel en dwars waard! Dit is zo'n mooi, prachtig bijzonder wonder. We genieten ieder moment met elkaar! En durven steeds meer te geloven dat het echt gaat gebeuren.

XXX An

Geplaatst

@an ow wat fijn!! Jeej 12 weken alweer!!

Begrijp je onzekerheid heel goed! Je mag het nu echt gaan geloven!

Als je de kleine straks gaat voelen word het allemaal wat tastbaarder.

Wens je een hele fijne zwangerschaps met een heel mooi kindje in oktober!

Geplaatst

Zooo beneden boel is helemaal gedaan!! Morgen nog even de babykamer stofzuigen en dweilen..

Dan onze slaapkamer dweilen, badkamer vloer schoonmaken.. en nog wat poetsen daar.. en dan

is mijn nesteldrang klaar!!

Dan maandagavond versieren.. en that's it.. dan zijn we er klaar voor..

Babykamer is klaar op een deur schilderen en schuren na.. maar dat komt nog wel..

Ik heb het idee om maandagavond nog even met zijn tweetjes te gaan zwemmen,

dat heb ik al de hele tijd in mijn zwangerschap willen doen maar nooit van gekomen..

Dus dat is het moment toch :)

Slaap lekker voor straks!

Geplaatst

Nog even rox! Ben benieuwd wat onze gyn morgen gaat zeggen.

Hoop dat we een datum krijgen al zou het ook kunnen dat ie me nog niet wil helpen.

Dat ook maar in me achterhoofd houden.

Net even gelegen heb vreselijke pijn in me bekken steeds kan haast niet lopen.

En omdat de kleine man ook al helemaal ingedaald is voeld dqt ook niet prettig echt pijn van onder.

Meer meiden hier last van?

Ga me meisje er zo uithalen en dan lekker richting het zwembad.

Hopelijk het laatste uitje met ze 3tjes. En aangezien je 6weken niet mag zwemmen

Zal het nog even duren voor ik het zwembad weer zie. Dus maar even extra genieten.

Geplaatst

Jaa ben oook benieuwd zeg wat hij gaat zeggen..

Hier nu effe brak..

Ik heb vandaag.. onze kamer gestofzuigd en gedweild .. haar kamertje gestofzuigd en gedweild.. de badkamer gesopt en gedweild..

De kattenkamer die nog vol met klusspullen stond en stof.. leeg geruimd (samen met man) en helemaal gesopt, gezogen en gedweild..

Boven de grote zolder opgeruimd en gestofzuigd en gedweild..

Nog wat dingentjes voor haar gedaan knuffeltje hier .. touwtje daar.. dr badje gesopt..

Nu net even me kippendrumsticks en krieltjes opgezet.. roomsausie gemaakt.. en brocolli in de pan.. maar eerst...

Ga ik even op bed liggen.. even me rug rust gunnen...

Morgen gaan we niet meer zwemmen, want hij vind het gevaarlijk.. maar liever gaat hij uiteten.. ook goed gaan we lekker wokken..

Net zo lekker!!

Fijne avond nog!

Geplaatst

Jeetje, Rox. ik word al helemaal brak als ik lees van al je activiteiten...hi,hi. Wat heb jij een werk verzet.

Ik had ook graag het hele weekend willen schoonmaken maar het was gewoon te druk en ik voel mij niet lekker door de verkoudheid. Ik zit al drie dagen aan de pcm, in de hoop dat ik snel opknap. (tja, want zo bevallen, daar heb ik nu even de enrgie niet voor).

Rox, jij nog even genieten van de allerlaatste dagen samen. groot gelijk om nog even te gaan wokken! Heerlijk!

Sky, ik ga meeduimen dat je morgen een datum gaat krijgen. Dat zou een opluchting zijn! Heel veel succes morgen! Spannend, hoor!

Ons ijsbeertje is wel al wat gezakt maar niet volledig ingedaald. Nou begreep ik dat dit met een tweede kindje niet echt hoeft.

De krukken zijn inmiddels in huis en ik moet eerlijk toegeven dat ik hierdoor wel beter (althans, minder waggelen) loop.

Binnen nu en 3 weken is ons wondertje er! Ik vind het nog steeds zo onwerkelijk, maar inmiddels ook echt spannedn worden. Ben erg benieuwd wanneer hij/zij zich gaat aankondigen.(ik hoop als de verkoudheid wat meer op zn retour is...).

Geplaatst

@wen wat fijn dat het met krukken beter gaat. Spannend allemaal he!

@rox en al zenuwachtig voor morgen?

Zo alweer even terug van de gyn. Me man had me afgezet zodat hij een parkeerplaats kon zoeken.

Dus ik vast naar binnen. Vraag aan de bali hoelang de gyn uitloopt. Zegt ze 20 min dacht mooi is me man optijd.

Haha word ik toch na 1 min naar binnen geroepen. Lekker vlot. Even me klachten besproken toen bloeddruk gemeten90/140 iets aan de hoge kant.

Echo gemaakt was allemaal prima kleine man is niet te groot en niet te klein.

Daarna kwam me man binnen hihi. Toen wou hij even inwendig voelen. Baarmoederhals bijna helemaal verstreken.

Hij wil dat deze week nog even de tijd geven. Donderdag weer terug dan gaan ze nog een keer voelen en kiijken of ze.nog een.keer kunnen strippen.

Misschien komt het dan opgang en anders word ik volgende week ingeleid.

Dus we wachten nog even af.

Geplaatst

Ha meiden!

Ook ik heb heel kort op dit bankje mogen zitten (was ook 8/4 uitgerekend) en ben na het eraf vallen af en toe mee blijven lezen. Het komt nu echt dichtbij voor jullie, superspannend! Heel veel succes (is dat t juiste woord? hahah) en geniet straks van jullie kleine hummeltjes! Ik moet nog een paar maanden langer wachten helaas...

X

Anne

Geplaatst

Jaaa was ook gisteren redelijk brak.. maar niet helemaal .. ik snap ook niet waar ik de energie vandaan haal!

Hier nog geen zenuwen .. wat gek is.. want over 22 uur zijn wij papa en mama.. ben zo benieuwd hoe het voelt..

omdat te mogen beleven!!

Judith.. ben je er tevreden mee, met hoe het gaat nu? Fijn dat het niet al te lang meer duurt in ieder geval..

Hier nog steeds last van nesteldrang.. weer de wc gepoetst.. zo effe vaatwassertje uitruimen boven en beneden

stofzuigen, de laatste was opruimen en dan lekker relaxen tot manlief thuis is.. en dan lekker saampies eten..

En dan versieren alvast de raamsticker plakken en vlaggetjes enzo.. en dan hopelijk een goede nachtrust..

Morgen om 6;15 even de wekker voor wat crackers en wat appelsap en dan mag ik geen eten meer.. en ook geen

drinken meer..

Fijne avond .. ik spiek vanavond nog even.. en hoop morgen of woensdag wat te plaatsen.. zoiezo voor mijn

vriendjes op facebook zal het te lezen zijn hoor..

Anne wat fijn dat je weer zwanger heb mogen worden.. en een meid wat heerlijk!! Ik geniet hier ook zo van

het roze en paarse om me heen .. succes hoor!

Groetjes!

Geplaatst

@ rox ben super benieuwd naar jullie meisje!!

Nouja tevreden had het ook wel fijn gevonden als we een datum kregen. Maar vind het ook wel prettig dat de kleine man nu de kans krijgt om vanzelf te komen lijkt me toch fijner. Hier beetje zeurende rug en buikpijn. Misschien dat als ze me donderdag strippen het vanzelf doorzet dat zou helemaal fijn zijn. Ze willen in iedergeval iets doen. Daar ben ik al blij om.

Op een ander forum word er zo raar gereageerd omdat ik nu al geholpen word een soort misgunning.

Maar vind dat ik genoeg te verduren heb gehad deze zwangerschap het is gewoon klaar nu.

Ga mezelf niet zitten te verdedigen. Kleine man mag op dit termijn gewoon geboren worden en niks ergs aan.

Geplaatst
@ rox ben super benieuwd naar jullie meisje!!

Nouja tevreden had het ook wel fijn gevonden als we een datum kregen. Maar vind het ook wel prettig dat de kleine man nu de kans krijgt om vanzelf te komen lijkt me toch fijner. Hier beetje zeurende rug en buikpijn. Misschien dat als ze me donderdag strippen het vanzelf doorzet dat zou helemaal fijn zijn. Ze willen in iedergeval iets doen. Daar ben ik al blij om.

Op een ander forum word er zo raar gereageerd omdat ik nu al geholpen word een soort misgunning.

Maar vind dat ik genoeg te verduren heb gehad deze zwangerschap het is gewoon klaar nu.

Ga mezelf niet zitten te verdedigen. Kleine man mag op dit termijn gewoon geboren worden en niks ergs aan.

Raar dat ze zo reageren.. terwijl ze waarschijnlijk ook weten hoe je je allemaal voelt enzo.. blegh.. niks van aantrekken..

En vanaf 37 weken mogen ze geboren worden hoor..

Ik ga lekker eten xxx

Geplaatst

Groot gelijk Sky, je hoeft je niet te verdedigen! Waarschijnlijk een stukje jaloezie ofzo. Het kindje is helemaal volgroeid en mag gewoon komen. Daarnaast voel jij je al (veel te lang) zo beroerd, op een gegeven moment mag dat wel eens klaar zijn, hoor!

Wat fijn dat ze in ieder geval deze week iets gaan doen, ook al kan ik mij voorstellen dat een datum nog veeeeel fijner was geweest.

Hopelijk gaat het strippen werken! Spannend hoor!

En over spanned gesproken..........Roxy!!!!!! De laatste uurtjes met zn tweeen. Hoe onwerkelijk is het nog voor je? Jij schreef dat je het (nu nog niet zo) spannend vind, maar ikke wel, hoor. Ik ben zoooo benieuwd hoe het morgen allemaal gaat lopen en hoe jullie meiske gaat heten. Ik ga veel aan je denken en positieve kracht toesturen! Geniet nog even van deze rustige avond!!!

Anne, wat leuk dat je af en toe nog even mee leest! Wat fijn dat je inmiddels weer zwanger bent en nu al 25 weken onderweg bent! Een zomerkindje. Jij, heel veel succes met de rest van de zwangerschap en blijf vooral af en toe eens meeposten hoe het met je gaat!

Vandaag ben ik ook maar eens tekeer gegaan met een poetsdoek, schoonmaakmiddelen etc. De keuken eens een extra grote beurt gegeven. Manlief was echter niet zo blij toen hij mij bovenop de aanrecht aantrof terwijl ik de bovenkant van alle keukenkastjes stond af te boenen. Hij was veel te bang dat ik zou vallen. Maar goed, ze zijn weer helemaal blinkend en fris schoon.

Morgen weer op controle bij de gyn. Ik ben eigenlijk ook best wel nieuwsgierig hoe de rijping van mn baarmoeder verloopt. Zou het raar zijn als ik dit morgen aan hem vraag? Er is in mijn geval geen noodzaak voor, maar het is meer nieuwsgierigheid...haha. Ik heb vrijdag nog een dinerdate staan met mijn 2 beste vriendinen, dus ik wil even wat kansen gaan inschatten.

Verder een kleine mijlpaal bereikt. Wij hebben een keuze gemaakt voor de geboortekaartjes. Pfff, dat was al een zware bevalling op zich.

Het enige wat nu nog op mijn to-do lijstje staat is nog eenmaal de route naar het ziekenhuis rijden en de basic fix voor de maxi cosi in de auto bevestigen.

(ik doe de controles bij de gyn altijd in een lokale vestiging ipv het ziekenhuis zelf, dus wij moeten nog even uitvogelen wat de allersnelste route is)

Geplaatst

Oh rox wat spannend meid morgen is jullie dag heerlijk!!!

ik wens je heel veel sterkte en een wolk van een dochter.

Morgen reageer ik uitgebreider heb verlof :-)

Geplaatst

Rox; morgen wordt jullie kleine meid geboren....spannend zeg!!!

Ik wens je heeeeeel veel succes toe! Ben erg benieuwd!

Hier ook verlof, heerlijk zeg!:) Zal binnenkort even uitgebreider reageren.

Geplaatst

Zou het gewoon vragen wen! Misschien willen ze je wel strippen.

Is alleen wel pijnlijk hoor. Moest gelijk weer aan me punctie denken.

Heb me adem oefening erbij gebruikt haha.

Achja hopelijk voor een goed doel allemaal.

Geplaatst

Bij mn zoontje liep ik behoorlijk "over tijd' en ben toen ook gestript. Dat was idd een vervelend gevoel. Die nacht zijn toen overigens wel de weeen begonnen, terwijl de vl tegen mij zei dat alles nog geheel potdicht zat en ik de komende 24 uur maar niets moest verwachten.

Ik hoop dus echt dat het voor jou ook baat gaat brengen!

En dat de bevalling dat ook maar sneller mag gaan! Ze zeggen dat een tweede vaak wat sneller gaat en daar hou ik mij dan maar aan vast....haha. Maar dat zal jij ook vast hebben.

Ooohh.;..het wordt nu wel allemaal erg spannend meiden!

Geplaatst

Jaa dames morgen is het zo ver..

We hebben inmiddels versierd en leuk .. en veel te veel natuurlijk gekocht.. er hangen dingen niet op.. maar afijn..

Nu proberen te slapen morgen om 06:15 nog even een cracker en wat appelsap nuttigen en dan nog hopelijk

even tukken tot half 8 .. en dan de tas compleet maken..

En dan hopelijk om kwart over 8 in het ziekenhuis om bloed te prikken.. want me zus heeft een afspraak om 09:00

in het ziekenhuis bij de internist en wat denk je die zit tegenover het labaratorium we wilden eerst om 08:45

bloed prikken maar als we terug lopen is de kans groot dat we mijn zus zien.. dan maar iets eerder uit bed ..

zodat we haar hopelijk niet zien.. wil het zo graag via de telefoon vertellen!!

Nou dames, morgen reageer ik niet meer.. maar wie weet woensdag eventjes.. zoiezo komt het op facebook

zo eind van de middag..

Wish me luck.. hoop dat alles goed mag gaan tijdens de keizersnede..

Zenuwen zijn er nog niet maar die komen zo vast wel in bed..

Truste lady's!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden