Ga naar inhoud

uitgerekend in maart & april 2013

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

He Wen van harte met jullie dochter F.loor enige naam. En een meid en een jongen super leuk! Hoop dat alles goed verloopt en je bevalling goed is gegaan?

Geplaatst

sky en rox hoe gaat het bij jullie? verloopt het naar wens? al veel bezoek gehad? Syl en bij jou? zwaar irritant maar mijn 'enter' doet het nu eff niet dus type dan toch maar alles achterelkaar. Hier gaat eigenlijk alles nog heel goed, ik doe nog heel veel; grote schoonmaak, wandelen, op stap met onze zoon etc. Ben blij dat ik me goed voel bijna alle to do taakjes zijn af :) dan hoop ik ook dat het kindje niet meer lang op zich laat wachten hihi

Geplaatst

Wen, ik kwam ff spieken of er al nieuws was, en ja hoor! Een dochter, wat geweldig zeg! Van harte gefeliciteerd!!!

Best nog snel gegaan of lijkt dat maar zo? Ben benieuwd hoe het met je is! Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat je lekker aan het genieten bent!

super lieve naam Floor!

ivfmoeke: fijn dat het zo goed gaat en dat je nog zo lekker uit de voeten kunt! Heerlijk als je die to-do lijstjes weg kunt werken he!:) Hier ook hoor, voel me gelukkig ook nog goed genoeg om van alles te doen, nou ja, in een iets ander tempo dan normaal....haha... Maar we hebben alle tijd zo in ons verlof he!:)

wel veel last van mijn rug helaas, en de kleine doet me nu af en toe ook flink zeer met dat geduw enzo, maar dat is ook juist wel weer erg schattig, ik geniet!:)

morgen weer een groeiecho bij de gynaecoloog, ben weer benieuwd!

Geplaatst

Jaaaaaa Wen.dy, wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje. Eindelijk! Geniet ervan!

Geplaatst

Wen wat gaaf een meisje! Gefeliciteerd! Hoe vindt haar grote broer het? En met jou ook alles goed? Ik hoop dat het een voorspoedige bevalling was!

Geplaatst

Ha meiden,

Dank voor alle leuke en lieve reacties! Wij zijn dolblij en intens gelukkig met onze dochter : F.loor A.nna L.ouise! Zij weegt 3445 gram en is met een stortbevalling ter wereld gekomen.

Om 20.30 uur begonnen de weeen door te zetten en regelmatig te komen. Zo om de 7 a 8 minuten. Vanwege de prednison mocht ik alvast naar het ziekenhuis komen.

Om 22.10 uur kwamen wij aan in het ziekenhuis en kreeg ik een weeenstorm. Ze is om 22.44 uur geboren. 34 minuten later! De verloskundige grapte later nog dat ik niet veel later van huis had moeten gaan omdat ze dan in de auto geboren was.

Megasnel dus. (itt tot de bevalling van mijn zoontje die 36 uur heeft geduurd). Alles nog heel onwerkelijk maar vooral super genieten!

Geplaatst

Wat fijn zeg Wen.. dat het niet al te lang heeft geduurd..

En heeft ze geen last van de bevalling omdat hij zo snel is gegaan?

Hier vanavond een pucka baby gaan proberen.. plan; douchen met papa, voeden.. slapen in de pucka baby hopelijk

een betere nachtrust..

Vannacht alleen maar met haar in mijn armen geslapen.. overdag idem dito..

Geniet van de wondertjes en de wondertjes die nog moeten komen..

Geplaatst

@rox hoop dat het helpt voor je nachtrust.

Zo deden wij het ook met senna. Bij finn gaan we volgende week ook beginnen

met douchen en bedtijd hihi als onze nachtrust slecht word. Nu ligt ie heerlijk bij ons de hele avond.

Ga ik straks wel missen.

Tis zo'n lief rustig mannetje heel goed te troosten.

Slaapt heel veel en eet als een dijker. Zit nu al op 60cc voeding per keer.

Gister nog op 30cc. Wat zal hij groeien straks. Morgen mag hij weer in bad

Nog 2dagen kraamzorg en dan heeft papa vakantir!! Jeej heerlijk 2weken samen genieten.

Geplaatst
Ha meiden,Dank voor alle leuke en lieve reacties! Wij zijn dolblij en intens gelukkig met onze dochter : F.loor A.nna L.ouise! Zij weegt 3445 gram en is met een stortbevalling ter wereld gekomen. Om 20.30 uur begonnen de weeen door te zetten en regelmatig te komen. Zo om de 7 a 8 minuten. Vanwege de prednison mocht ik alvast naar het ziekenhuis komen.Om 22.10 uur kwamen wij aan in het ziekenhuis en kreeg ik een weeenstorm. Ze is om 22.44 uur geboren. 34 minuten later! De verloskundige grapte later nog dat ik niet veel later van huis had moeten gaan omdat ze dan in de auto geboren was.Megasnel dus. (itt tot de bevalling van mijn zoontje die 36 uur heeft geduurd). Alles nog heel onwerkelijk maar vooral super genieten!
Wauw zeg wat een supersnelle bevalling! Da's wel even heel wat anders dan bij je eerste! Gelukkig mocht je wel al snel naar het ziekenhuis komen, onderweg in de auto bevallen lijkt me niet ideaal:)Moet je nog langer blijven vanwege Prednisongebruik?Lekker genieten meid!
Geplaatst

Hier heerlijke nacht gehad!

Finn kreeg om 23.00 zijn laatste fles

Toen kwam ie om 3u zelf en daarna weer om h7

Tussendoor heeft ie alleen maar geslapen in zijn eigen bedje.

Is wel even anders dan elke 2 uur komen en dan ook nog een uur bij mama liggen.

Geplaatst

Heerlijk Sky dat je een goede nacht hebt gehad! Zo'n vier uur er tussen is echt netjes voor zo'n kleintje! Je boft!:)

Ja Moeke, nu wij nog he!!! Spannend!!!!:)

gisteren weer groeiecho gehad, zag er goed uit. Ukkie loopt consequent ruim een week voor op de groei, is een flinkerd. Gewicht werd nu al op zo'n 3400 gram geschat. Volgens de gynaecoloog zou het best nog wel even kunnen duren voordat ik ga bevallen, het schijnt dat grotere kindjes gemiddels wat langer blijven zitten, die hebben het nog prima. Hmmm... Ben heel benieuwd of hij gelijk krijgt!

Geplaatst

Super gaaf kaartje Sky !!!

Gelukkig was hij aangekomen want hij was open .. de plakstrip was niet dicht geplakt ;)

Hier een redelijke nacht gehad om de 2 2 1/2 is ze gekomen, maar sinds de puckababy

een veel rustigere baby.. wat fijn..

Geplaatst

Dames, ik schaam me rot zo lang als ik niet geweest ben, maar heb inmiddels helemaal geen tijd meer over om langs te komen! 14 maart zijn wij namelijk de trotse ouders geworden van 2 boefjes, een zoon en een dochter! De namen wil ik niet open en bloot op internet hebben eigenlijk, dus mochten jullie die willen weten moet je maar een privé berichtje sturen, dan zal ik mijn best doen die zo snel mogelijk te beantwoorden! Broer en zus maken het goed, mama inmiddels ook, het is een drukke boel in huis, maar ook intens genieten!

Hier ook de nodige dames al bevallen las ik zo af en toe in mijn mail als ik tijd had om te lezen! Gefeliciteerd iedereen met jullie boefjes!

Geplaatst

Sushii gefeliciteerd!! Ben natuurlijk erg nieuwsgierig naar de namen!

@ rox ow wat stom hihi gelukkig is ie goed aangekomen.

@ivfmoeke hihi zo groot is finn nu raar idee als dat nog in je buik moet zitten.

Gelukkig doet je kleintje het goed.

Slapen gaat nog steeds goed. Wel kwam ie vanacht om 2uur en h6 maar slaapt tussendoor gewoon goed.

En na half 6 kunnen we gewoon weer verder slapen. Dus word net wakker.

Hebben ook mazzel dat senna gewoon slaapt tot een uur of 9.

Anders zou het een stuk zwaarder zijn.

Vandaag hebben we een fotoshoot thuis ben erg benieuwd.

Bloot is waarschijnlijk geen optie want meneer gilt alles al bij elkaar als we alleen

zijn.luier al afdoen. Hij houd niet van kou. Maar even zien hoe of wat.

Senna had hier geen problemen mee.

Geplaatst

Hahaha geeft niet het is goed gekomen hé!

Hier vannacht weer een goede nacht gehad.. om de vier uur ongeveer.. dus dat is lekker tukken!!

Vandaag een beetje gerommeld in huis.. spulletjes opgeruimd etc.. ook even de cadeaubonnen geteld..

Oehh ik kan voor ruim 130 euro al gaan shoppen, maar maar drie bonnnen van de prenatal.. en de rest

allemaal van een andere winkel, etos, h & m, hema, c & a, v & d noem het maar op! ..

Hier gaan we zo weer lekker douchen met Hailey en dan naar bedje !!

Groetjes

Geplaatst

Ow wat heerlijk zoveel cadeaubonnen! Kan je straks goed februiken voor de grotere

maten. Slapen gaat hier snachts ook super. Finn kreeg om 22.00

de laatste fles en kwam daarna rond 3u en daarna om 7u

tussendoor slaapt ie gewoon in zijn wieg. En nu ligt ie ook gewoon in zijn wieg en liggen

wij nog even in bed tv.te kijken met senna lekker lui hihi.

vanmiddag gaan we de stad in wil een schommelstoel met.muziek voor hem kopen

En heb nog een kortingsbon liggen van 15 euro. Bij senna heb ik dat ding veel gebruikt.

Is daarna naar me schoonzus teruggegaan maar dat ding is nu zo vaak gebruimt dat ie doorgezakt is.

Beetje jammer dus maar een nieuwe kopen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden