Ga naar inhoud

uitgerekend in maart & april 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Moeke, wie weet gaat er nu echt iets gebeuren. Juist door de ontspanning van de slaappilletjes icm de accupunctuur. Spanned, meis!

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ow wat een knappe kindjes zie ik voorbij komen!

@ Wen klopt! Senna slaapt meestal tot h9/9u en finn slaapt na de fles weer verder.

maar wij doen dit zelf ook. Als senna voor 8u wakker is zeg ik tegen der we gaan nog even slapen is nog zo vroeg.

komt gelukkig eigenlijk weinig voor. En toen ze kleiner was kwam ze wel eerder maar dan nam ik der in bed en sliep ze daar verder of zette in de tv aan. Ga eigenlijk nooit voor 9u naar beneden met der vind ik nog veel te vroeg. En gelukkig kan dat hier ook omdat ik overdag gewoon vrij ben.

@ivfmoeke ow meid wat spannend! Hoop dat je kleine er snel is! Hier hielp acupunctuur goed binnen 24 uur brak me water en 22 uur later is senna toen geboren.

@rox ahh arm meisje hoop dat ze geen reflux heeft al is er gelukkig wel het een en ander tegen te doen.

@sylvia gelukkig is jullie kleintje er ook bijna. Kan zomaar ineens beginnen. Bij ons werd ook altijd de icsi datum aangehouden. Achja ze moeten er toch een keertje uit hihi.

vandaag voor het eerst met z'n 4tjes naar het strand geweest. Heerlijk gewandeld en op een terrasje gezeten. Finn daar ook zijn flesje gehad. Ging allemaal super. Ook lekker gefietst met senna na het avond eten. Even tijd voor me meisje alleen. Heb de foto's van de fotoshoot binnen zijn erg mooi zal even kijken of ik er een kan plaatsen

Geplaatst

oh wat een mooie foto s klinkt heerlijk zeg....

wat slapen ze goed...

en super om je positieve ervaring van de acu te horen

krijg de slaaptablet niet want dan moest ik eerst consult gyn doen bij verloskamers en ik had geen zin om daar uren te zitten

morgrn vk hoop het natuurlijk niet...

Geplaatst

Sky, ook al van die mooie foto's! Die met Senna is zoooo lief!:)

Je hebt voorbeeldige kindjes hoor! Fijn dat het zo lekker gaat!

Moeke, wie weet gaat het nu vannacht dan echt doorzetten bij je! Fijn dat je wat hebt gekregen om te slapen, want anders begin je al zo moe aan de bevalling. En wie weet wat de acupunctuur gaat doen... Spannend he!

Tja ik zal er maar op vertrouwen dat het hier ook ineens wel zal beginnen, al vind ik dat soms moeilijk voor te stellen. Maar dat herkennen jullie dus wel zo te horen.

Ach, Ze zal er vast wel een keertje uit komen, maar ik denk wel dat het een mei-kindje gaat worden:)

Geplaatst

hi syl vandaag dan de 40 wkn spannend meid.

hoe voel jij je?

De slaaptablet kreeg ik dus niet zonder consult mijn man heeft me gemasseerd en ik heb een zeer rustige nacht gehad. Geslapen, geen activiteit gewoon rust was wel fijn.

half twaalf vk dus we zullen zien.

Geplaatst

Hi Moeke,

wat fijn dat je een goede nacht hebt gehad zeg, heerlijk! En dat dus zonder slaaptablet!

Ben benieuwd wat je vk er van denkt.

ik vandaag 40 weken ja!

Vannacht/vanmorgen wat bloedverlies gehad, waarschijnlijk de slijmprop? Heb al even contact met het ziekenhuis gehad, en die dachten dit ook. Het zegt nog niks natuurlijk, maar toch, wie weet is dit echt een begin... En ook geregeld harde buiken de laatste dagen. Whaaaaa... Vind het zo spannend allemaal!:)

Geplaatst

oh syl wat spannend zeg.... Goed voorteken idd!!

laat maar lekker rommelen

heb je mijn ticket gezien welkom!!! Wat welkom er is nog niks hihi

Geplaatst

hi syl hoe was je nacht gegaan? hoop dat jullie kindje er snel is

gisteren controle vk alles goed. 2 cm ontsluiting maar baarmoedermond is nog lang dus geen vliezen breken.

Weer gestript geen effect, vandaag acu waarbij ze echt gaat prikken om op te wekken.

einde van de week gyn voor controle uiterlijk 7 of 8 mei is ons kindje er dat houd ik maar voor ogen nu. Moet het loslaten want het belemmerd me alleen maar....

Geplaatst

moeke, jullie kleintje heeft het nog veel te goed naar zijn/haar zin bij jou.

ik kan mij voorstellen dat hij/zij nou eindelijk mag komen van jou. pffff dat zijn echt de allerlaatste loodjes. Hopelijk komt jullie kleintje toch nog eerder als rondom 7 mei.

Syl, hoe is het bij jou?

En de andere mama's?

Geplaatst

Dames, ff heel kort, maar ik ben op koninginnedag bevallen van onze prachtige dochter A.nne!

Ze is zoooooo mooi!

maar ik ben kapot, hele zware bevalling geweest, moet voorlopig met haar in ziekenhuis blijven.

Xx en moeke succes lieverd!!

Geplaatst

oh wauw van harte met jullie dochter... Klinkt heftig rust goed uit laat je verwennen en vooral geniet!!!!

hier niets te melden hele nacht wakker gelegen flinke droge hoest.

Geplaatst

Syl!!!! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Heel veel liefde, geluk en gezondheid met elkaar toegewenst! Nu lekker bijkomen van je bevalling en dan lekker gaan wennen en genieten van je gezinnetje!

Geplaatst

Moeke. Nu jij nog. Lest best, zeggen ze toch? Ik duim voor je dat hij of zij spoedig gaat komen. Sterke de laatste loodjes!

Geplaatst

Gefeliciteerd en wat een aparte datum!!

Lekker genieten bijkomen meis!!

Spannend nog één...

Hier gaat het goed!! Hailey heeft vandaag alleen haar regeldagje.. wilt veel voeding..

en word krijsend wakker!!

Hoe gaat het met de rest van de dotjes?

Geplaatst

Het is hier nog steeds een grote roze wolk. In de nacht slaapt zij direct weer door, na de voeding. Dat is heerlijk. Dat konden wij met haar broer niet zeggen. Daarmee heeben wij lange nachten wakker doorgebracht. Het lijkt alsof ze in de nacht in een soort ritme zit. Rondom 23.00, 02.30, 06.00 en 08.00 uur. In de avonduren wil ze veel drinken, zuigbehoefte verzadigen en mama liefde tanken. lekker op de bank terwijl ons meisje tegen mij aan ligt. Heerlijk!!!! Mijn zoontje heeft nu schoolvakantie dus wij hoeven er gelukkig niet vroeg uit. Hij was ook altijd een langslaper in de ochtend (net als bij sky), maar sinds hij naar school is, is dat een stuk minder geworden.....helaas. Nu in de vakantie kan hij weer iets later naar zijn bedje waardoor hij in de ochtend ook weer wat later komt. Hierdoor werd ik gisteren en vandaag pas om 10.30 echt wakker. F. was na de voeding van 8 uur, weer in slaap gevallen. M. kwam toen bij mij in het grote bed liggen. Dvdtje opgezet, hij kijken en mama weer slapen. Ik voel mij gelijk een stuk fitter en krijg alweer zin om te gaan sporten etc. Helaas zal het niet iedere dag zo'n langslaapfeest zijn.........

Geplaatst

Sylvia, een geweldige dag voor Nederland en een geweldige dag voor jullie. Jullie prachtige dochter is geboren op een bijzondere dag. Geniet ervan en rust vooral goed uit!

Geplaatst
Meiden morgenavond opname zh ivm voorbereiden inleiding

tis niet langer verantwoord ivm stijgende bloeddruk... spannend

Succes Moeke!! Nog eventjes en je hebt je wondertje in je armen.. ik denk aan je!

Geplaatst

Bedankt voor jullie felicitaties dames!!

En ivfmoeke, voor jou is het nu dus ook bijna zover! Spannend meis, bijna mag je ook weer zo'n lief hummeltje in je armen sluiten!

Ik wens je alvast heeeeeel veel sterkte en succes! Zet 'm op!!!

Hier gaat het goed. De kleine meid doet het gelukkig prima nu. Wel is ze nog misselijk van de bevalling en heeft een flinke toeter op dr hoofdje door de uiteindelijke vacuumverlossing die helaas nodig was.

De bevalling heeft erg lang geduurd omdat ze niet goed met haar hoofdje lag, waardoor ze de draai door mijn bekken niet kon maken. Dat was erg zwaar, heb me gek moeten persen terwijl dat nauwelijks opschoot. Uiteindelijk gelukkig toch nog gelukt met de vacuum. Wat een overweldigend gevoel he om dan na alle strijd zo'n prachtig mensje op je borst te krijgen! Heb me nog nooit zo intens gelukkig en dankbaar gevoel!

Hopelijk mogen we over 1 of 2 nachtjes lekker naar huis. Ik krijg eerst nog een paar zakken bloed om weer beetje bij te komen, had nog maar een hb van 4 dus ga nu zodra ik mn bed uitkom onderuit:( Maar goed, hopelijk knapt dat weer gauw op.

Borstvoeding komt gelukkig goed op gang, heel fijn!

Nou heel verhaal geworden, maar ach, ik kon toch niet slapen dus dan maar even lekker internetten:)

Tot gauw!

Geplaatst

Syl, dat klinkt idd als een heftige bevalling! Ik herken het eea uit jouw verhaal vanuit mijn eerste bevalling. Nu goed bijkomen en je laten verwennen. Mocht je dochtertje veel last hebben van de vacuumbevalling, kan je haar altijd even laten nakijken door een osteo oid. Wel heel leuk om zo'n bevallingsverhaal te lezen! Dus wie nog meer zin in heeft om haar verhaal te doen.....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden