Ga naar inhoud

uitgerekend in maart & april 2013

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ha meiden. Ik was even uit eten gegaan met een vriendin, dus kom net pas thuis.

Alles was helemaal goed met ons ijsbeertje! Ik ben echt helemaal blij en opgelucht!

Onze uk was enorm druk aan het bewegen waardoor het een echte uitdaging werd om alles goed op te kunnen meten. Zodra de arts bijvoorbeeld de niertjes in beeld kreeg, was onze uk alweer omgedraaid en kon zij weer opnieuw beginnen....haha.

Uiteindelijk hierdoor ruim een uur naar ons ijsbeertje kunnen kijken.

Zover ze konden zien was alles helemaal gezond. Alles er op en aan. Ik ben zo dankbaar. Ik was best ongerust vanwege alle medicatie die ik momenteel nog slik.

Verder een hele rits echo foto's meegekregen, dus de kast kan weer gevuld worden.

En het geslacht..............dat is nog steeds een geheimpje. Onze uk hield op de juiste momenten haar / zijn beentje keurig op elkaar dus ik heb niets kunnen zien. (zoals ik wilde). Op het moment dat de geslachtsdelen bekeken gingen worden, kreeg ik een seintje en toen heb ik mijn ogen dicht gedaan.

Manlief heeft wel gekeken en de arts heeft het geslacht ook tegen hem verteld. Nu maar hopen dat hij zich niet gaat verspreken.

Ik zal zo nog wel even een echo foto plaatsen.

Sushi, wat fijn om weer wat van je te lezen. En nog veel fijner dat het met beide ukkies zo goed gaat! Altijd een opluchting als je te horen krijgt dat ze gezond zijn!

Rox, heel veel succes en plezier morgen!

Geplaatst

Hier dan de nieuwste foto van onze uk. Deze is aan het einde van de echo gemaakt. Ineens kwam het handje tevoorschijn alsof hij / zij ons nog even gedag zwaaide. Ik blijf het zo bijzonder dat een klompje cellen, wat ooit in de vriezer heeft gelegen, nu dat bewegende kindje in mijn buik is.

[ATTACH=CONFIG]4766[/ATTACH]

Geplaatst

Wow wat een mooie echo.. echt zo van hey mama en papa .. tot snel!! Of ja uhh nu is het wel genoeg geweest .. daaag!

Fijn dat alles goed was.. en het geslacht ben zo benieuwd..

Ik heb over 4 uurtje de echo we gaan nu naar Rotterdam lekker ergens lunchen.. en dan naar de kleine meid kijken..

Stik van de zenuwen!

Doeggg

Geplaatst

Helaas.. lag ze er weer niet goed voor.. ze lag met haar rug naar ons en wilde niet draaien.. aangezien ik veel littekenweefsel op mijn

buik heb kregen we dat ook heel veel te zien.. we mogen 26 November terug komen .. want dan is ze groter en kan ze het beter zien?

Wel hebben we kunnen zien dat ze 2 armen 2 benen heeft (dat wisten we al + 10 vingers 10 tenen) en ze staan ook goed gepositioneerd,

geen haze lip, hersens waren helemaal goed.

Alleen het hartje, de nieren en het geslacht niet kunnen bekijken.. jammer maar ja het ging echt niet!

Ik weet dat ik er mijn voordeel maar weer uit moeten halen, weer een keer naar dr kijken.. alleen we rijden wel van Goes naar Rotterdam

ervoor.. en toch is het best wel een domper als je niet alles te zien krijg..

Voor de rest trapt ze er aardig op los.. ik voel haar goed..

Nu straks lekker douchen, veel gel op mijn buik gehad en dat plakt.. en dan lekker tv kijken op bed en dan vroeg slapen!

Fijne avond dames!

Geplaatst

Rox, dat is idd even balen als je nog een keer dat hele stuk moet rijden. Aan de andere kant krijgen jullie je meisje nog een keer extra te zien. Het gewoon nu al een heerlijk eigenwijsje. Leuk!

Ook wel fijn om te horen dat alles wat ze hebben kunnen controleren in orde was.

Heerlijk dat je haar zo goed voelt.

Ik zei toevallig deze avond tegen mijn man dat ik sinds deze week ineens veel meer beweging voelt. Of dat nou komt dat in al de hele week vrij ben en hierdoor meer de rust heb om stil te staan bij de zwangerschap of dat het echt gewoon deze week veel krachtiger is....

Fijne avond!

Geplaatst

Ja dat is het maar ik heb me er bij te leggen.. en ach nu vind ik het wel super hoor.. maar gisteren .. nee ..

Ik ga zo achter het naaimachine kruipen om echt te beginnen aan de kruikenzak nog even oefenen.. en dan

voor het echie.. ik ga eerst een meisjes variant maken :) of de jongens..

Geplaatst

Wen wat een gave foto! En goed om te horen dat alles goed was. Knap dat je man zijn mond kan houden, hihi. Fijn hè dat je je kindje nu veel beter voelt! Ik voel het (nu pas deze week) heel goed. En geniet daar echt van :-)

Rox, wat balen dat je niet alles goed heb kunnen zien, en idd fijn dat de dingen die ze we zagen wel goed waren. Dan maar genieten van die ene keer extra kijken :-). Ben no steeds benieuwd naar je kruikenzak.

Hier alles goed, alleen heel erg moe. Veel stress hier en dat gaat voorlopig niet weg. Weet ook niet altijd goed ermee om te gaan. Heb slaappilketjes van de vk gehad maar ze doen niets. Dus hebben we volgende week een midweek geboekt. Even ontladen en daarna opladen. Lig ook nu al vanaf 20 uur weer plat, zo weinig energie.

Ach morgen met de kleine man naar Sinterklaas kijken wat hij ervan vind hihi.

Hoe is het met de rest?

Geplaatst

Mijn allereerste kruikenzak ... zelf gemaakt.. niet helemaal nog zoals ik het wil maar komt aardig in de buurt..

Nog effe oefenen... maar deze is al voor onze kleine meid!!

Binnenin zit een voering van badstof.. om dus de warmte lekker bij de kruik te houden en je baby te beschermen!

[ATTACH=CONFIG]4781[/ATTACH]

Geplaatst

Rox, wat mooi!!!! Ga je die ook op bestelling maken en zo ja, wat vraag je er voor. Ik heb namelijk nog 2 kruikenzakken nodig en ben dus echt geinteresseerd.

Vandaag zijn mijn hormonen (voor het eerst) echt tekeer gegaan. Wij gingen naar de sinterklaasintocht met mijn zoontje. Toen de boor binnen kwam en al die kindjes zo aan het zingen waren en ik het blij gespannen gezichtje van mijn zoontje zag, moest ik enorm huilen. Huilen van geluk en dankbaarheid dat ik dit mag meemaken. Ik kon alleen niet meer stoppen. Manlief lag dubbel van de lach, maar ik zag nog net dat zijn ogen toch ook wel vochtig waren. Normaal kan ik mij wel aardig beheersen, maar nu kwam even alles los.

Straks mijn verjaardag vieren. Ik verwacht zo de eerste visite als.

Kan dus vanavond hier niet meer reageren.

Fijne avond allemaal en tot morgen!

Geplaatst

Hey!

Jaa ik ga ze ook op bestelling maken, en ze kosten 5 euro per stuk!! Exclusief verzendkosten!

De tweede van mij is bijna af.. dus zal ook een fototje plaatsen..

Hhahaha die hormonen tis zonde.. kan me voorstellen hoor..

Ik merk wel dat ik na 2 uur zitten toch echt moet gaan liggen, anders

krijg ik teveel last van me rug..

Hoe is het voor de rest met iedereen??

Groetjes

Geplaatst
Oh wat zijn ze leuk! Ik wil ze ook! Dus bij deze bestel ik er 2 bij je :-)

Ik heb tot nu toe deze stoffen;

Wil je van allebei de stoffen 1 of wil je 2 dezelfde zakken ???

[ATTACH=CONFIG]4783[/ATTACH]

Dit is de tweede kruikenzak voor ons meissie:

[ATTACH=CONFIG]4784[/ATTACH]

Geplaatst
Vind de schaapjes en de uiltjes heel leuk!

Eentje is er al klaar de uiltjes;

Ik ga als ik ze allebei af heb even een grote envelop kopen en kijken wat ik kwijt ben aan

verzendkosten.. en dan als je het over heb gemaakt stuur ik ze naar je op!

[ATTACH=CONFIG]4785[/ATTACH]

Geplaatst

Rox, mag ik er ook 2 bij je bestellen? ik vind die uiltjes ook superleuk!

Kimmie, fijne vakantie! Wij gaan morgen ook lekker nog even de zon opzoeken. Waar gaan jullie heen?

Gisterenavond mijn verjaardag gevierd. Was supergezellig. Mijn vriendinnen vonden mijn buik nog redelijk bescheiden tov mijn eerste zwangerschap (terwijl je bij de tweede zwangerschap vaak sneller groeit). Mijn vriendin zei het treffend: Toen je een paar maanden geleden zwanger werd, ging je megahard met groeien van je buik, maar nu ben ik van mening dat je gewoon een gemiddelde grootte hebt.

Wie weet ga ik dus lekker de 33 kilo niet halen....haha. Zou wel fijn zijn.

Ik heb pas geleden nog even de buikfoto's teruggekeken van de zwangerschap van mijn zoontje en schrok echt even toen ik zag hoe groot mijn buik op het allerlaatst was.

Wachtenw el af wat er deze keer gaat gebeuren...haha.

Geplaatst

Geen probleem Kim! Hij kan maar klaar zijn toch :) .. als je weer thuis bent pb me even je adres of nu dan kan ik zodra het geld over

is gemaakt hem gelijk op de bus doen..

Wen.. wil je beide kruikenzakken van die uiltjes?

Geplaatst

Joepieeeeeeee ze zijn klaar!!! Altijd een super gevoel de eerste bestelling.. en nu op naar die van Wen.. daar ga ik morgen mee

beginnen.. als ze me nog eventjes aangeeft of het beide de uilen moet zijn :)

[ATTACH=CONFIG]4788[/ATTACH]

Geplaatst

Rox, ja graag tweemaal de uiltjes.

Wij gaan alleen wel morgenochtend op vakantie. Ik ben over 2 weken weer thuis en dan kan ik alles naar je overmaken en zal ik je mijn adres even pb-en. Dus doe rustig aan met het maken, hoor.

verder zal ik proberen af en toe, tijdens de vakantie, even in te loggen. Even bijlezen en reageren. Ik weet alleen niet of wij (free) wifi in het appartemennt hebben, dus de kans dat ik hier wat minder te vinden bent is groot.

Tot snel maar weer.

Geplaatst

Goed zo ik doe rustig aan komt helemaal goed!

Beide dames geniet lekker van jullie vakantie ben zoooooo jaloers op jullie... zou ook zo graag

op vakantie willen naar de zon het liefst is al weer 4 jaar geleden.. alleen me man die wilt

niet .. tja alles kost geld en de verbouwing ook natuurlijk..

Heeeeeeel veel plezier.. zal rustig zijn op het forum :( ..

Geplaatst

hele fijne vakantie meiden!! wij zouden eerst ook weg gaan.

maar we moeten nog dingen in het huis doen waar we geld voor nodig hebben

dus wij slaan even over en gaan als de kleine geboren is. hebben we toen bij senna ook gedaan.

hoop dat we volgende kunnen beginnen met de babykamer onze slaapkamer

is bijna klaar.

vandaag 20 weken! jeej we zijn op de helft! morgen de 20 weken echo.

erg spannend. slapen gaat snachts nog steeds prut. maarja niks aan te doen.

gelukkig slaapt senna wel goed.

binnen een half jaar zijn we gewoon papa en mama van 2 kids wow zo onwerkelijk

en ook zo mooi!!

xxxx sky

Geplaatst

Nog even vanaf de auto onderweg naar schiphol: sky en rox, heel veel succes en ook plezier met de 20 weken echo. Rox, hopen dat je meisje er nu iets meer zin eeft.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden