Ga naar inhoud

uitgerekend in maart & april 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dames, ik ben jullie echt aan het verwaarlozen... Schaam schaam... Komt deels ook omdat ik op meerdere fora schrijf en dat gewoon momenteel niet allemaal bij kan houden... Ben zo met de ukjes bezig, slokt veel van mijn tijd op...

Wen, mooie buik hoor!

Verder niet bijgelezen, sorry...

Zit momenteel in de koop fase en zie door de bomen het bos niet meer wat ik allemaal hebben moet haha. Moet maar eens een uitzetlijst gaan maken voor mijn 2 schatjes! Ik ben ook zo'n lekkere twijfelkont, dus over al mijn aankopen denk ik veel te lang na (vindt manlief dan). Zoals bijvoorbeeld de luiertas haha, mijn wagen is zwart, wilik dan een matchende zwarte luiertas of juist zo'n leuke knallende van Lief! ? Watzouden jullie doen? Herkennen jullie deze twijfels?

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
De vk is net geweest. Bloeddruk is 130/85 voor mijn doen erg hoog

Normaal 110/60. Met de baby gelukkig alles goed.

Morgen een afspraak bij de gyn. Waarschijnlijk moet ik dan ook

Bloedprikken. Hoop dat ze wat voor me kunnen doen

Xxx

Fijn dat ze je in de gaten houden, jou en de uk!

Hiermag ik morgen ook weer naar de gyn, en groei echo!

Geplaatst

Sky, ik las al op fb dat je je niet lekker voelde. Gelukkig kan je morgen al bij de gyn terecht en is met de kleine man alles in orde! Ik hoop dat je weer snel opknapt!

Ik heb geen kennis van galblaasontsteking, maar is er een kans dat je dit nu weer hebt en wat zijn dan de gevolgen mbt de zwangerschap?

Sushi, gezellig dat je weer langskomt hier!

Ik kan mij vanuit mijn vorige zwangerschap ook wel herinneren dat ik door de bomen het bos niet meer zag. Zoveel dingen op de markt en als je de verkopers moet geloven heb je dat zo'n beetje allemaal wel nodig. Dan ook nog eens de juiste keuze van het soort matrasje, wel of geen deksetje, wel of geen lakens en dekens maar slaapzakken etc.....zucht.

Het is zo moeilijk om daar het juiste uit te kiezen.

mbt de luiertas zou je kunnen kiezen mbt het geslacht van je kindjes. Bij meisjes een vrolijke kleurige tas en bij jongens juist een stoere uitstraling. Nou is er natuurlijk kans dat jij een meisje en een jongen verwacht. Tja, mischien dan toch iets wat neutraler met een vrolijke uitstraling?

Er is ook een topic betreffende welke spulletjes wel of juist niet handig waren. Mischien daar eens spieken?

Geplaatst

Sky meis wat vervelend .. hou maar goed je rust.. maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan met nog zo'n wondertje rond lopen!

Wat zegt die thantie dat is volgens mij een virus ofzo..

Schandalig ik werd pas om 13:46 wakker.. ik was blijkbaar zo moe.. echt erg.. terwijl ik liever echt niet zo laat me bed uit kom..

omdat dan me hele dag zo wat om is.. en s avonds moet ik wel weer rond 11 a 12 mee met me manneke naar bed.. dat

vind ik gewoon fijn samen in bed stappen..

Hier van het weekend af en toe mindere momenten, zaterdag.. had ik een paniek momentje.. ik kwam om 11:00 me bed uit..

en om 14:00 had mw nog niet geschopt terwijl ze altijd laat merken dat ze er is zeker als ik net wakker ben.. dus wij

naar huis.. angelsound erop en tadaa daar was ze.. daarna heeft ze nog wat schopjes gegeven om te zeggen ik ben er

wel hoor mam.. en toen ben ik aan de fotoshoots begonnen.. zondag was ze gelukkig weer lekker druk!!

Ook zaterdag en zondag dat ik misselijk was en flink maagzuur.. op zondag was het zo erg dat ik een omeprazol heb ingenomen!

Nu voel ik me redelijk ..

Vanavond weer zwangerschaps gym.. en waarschijnlijk schuift mijn vriendin bij die 3 weken korter zwanger is dan mij.. wel leuk

een herkenning van vriendinnen.. leuk om samen te doen!!

Fijne dag lady's!

Geplaatst

Roxanne, hoe was de zwangerschapsgym?

Ik heb mij eindelijl ook ingeschreven voor een zwangerschapscursus. Het is de yoga geworden. Start is 9 januari.

Geplaatst

Hoi meiden, even ego berichtje.

heb een zwaar weekend achter de rug dus vandaar me afwezigheid even. Zaterdag hele dag kleine niet gevoeld, geprobeerd me niet druk te maken dacht komt in de nacht wel. Maar nee nog steeds niet. Dus zondagmorgen meteen vk gebeld en deze kwam snel langs. Hartje klopte goed, alleen voelde zij de kleine man ook net bewegen dus doorgestuurd voor ctg echo. Nou dikke 2 uur in het ziekenhuis geweest maar zag er gelukkig allemaal goed uit. Moet het wel in de gaten houden, maar alles zag er voor nu goed uit.

sindsdien wel paar x gevoeld maar niet zoals anders.. Nu is hij wel gedraaid van stuit naar goede ligging, dus ga beetje ervan uit dat dat d verklaring is.

Nu de schrik beetje weg is, kom ik weer meer hier meiden.

Geplaatst

@kimmie jeetje wat schrikken! Gelukkig was.het goed.met de kleine!

Hier gelukkig ook alles goed. Gelukkig niks raars uit mijn bloedonderzoek

Gekomen. Dus zal wel de moeheid zijn van de afgelopen maanden die er nu uitkomt.

Nu maar lekker gaan genieten van de kleine man.

Geplaatst

Kimmie, ik kan mij voorstellen dat je even flink geschrokken bent. (soms zou het zo fijn zijn als je een luikje in je buik had om even te kunnen spieken hoe het met de uk gaat). Gelukkig was alles in orde!

Sky, voor jou ook een opluchting dat er niets bijzonders aan de hand is. Nu goed gaan uitrusten en bijkomen.

Rox, mbt het maagzuur: Kan je die tabletten zo halen bij de drogist of moet je ervoor naar de huisarts? Ik heb namelijk ook heel veel last van maagzuur (itt mijn vorige zwangerschap). Zelfs als ik al een appeltje heb gegeten is het bal.

Ik heb gisteren voor het eerst bekkenfysio gehad vanwege de bekkeninstabiilliteit. Ik heb wat handige tips en oefeningen meegekregen. Volgende week weer.

Geplaatst
Sylvia83, ik had ook regelmatig bloedneuzen tijdens de zwangerschap, op de meest rare momenten en soms zonder aanleiding. No stress girlie :):)

Dank je Melis voor je reactie! Stelt me wel een beetje gerust:) Ja raar he zomaar ineens een bloedneus! Had het pas op mn werk ineens met een klant er bij, charmant hoor..haha...not:)

Hoe is ie met jou? Bijna al weer de cryo tp toch? Ik hoop dat het net zo voorspoedig mag gaan als je eerste poging!!

Geplaatst

Kimmie wat schrikken he als je ineens niks meer lijkt te voelen! Bah heel naar is dat! gelukkig is alles goed, maar de schrik zit er wel in dan.

Sky voor jou ook naar allemaal zeg! Gelukkig is er verder niks ernstigs aan de hand. Sterkte! Hopelijk gauw opknappen!

Wij hebben de 20 weken echo gehad. Alles was helemaal goed gelukkig! Wat een wondertje, zo bijzonder en zo mooi he!

Het is een meisje, super zeg! We zijn zo blij en dankbaar!

nu mogen we een beetje gaan shoppen van onszelf, namen verzinnen en noem maar op. Het wordt nu ineens toch wel heel echt allemaal:)

Geplaatst

Syl, wat fijn dat alles in orde was tijdens de 20 weken echo! Een extra geruststelling, gezien jullie verleden. Fijn, zeg!

En wat leuk, een meisje! Nu lekker shoppen, namen verzinnen etc. Dat gaat het idd steeds reeeler worden. Geniet ervan!

Geplaatst

Lady's .. wat een schrik zeg bij Kimmie en Sky.. gelukkig is alles goed..

Ik ga morgen uitgebreider reageren hoor.. alleen ik ben nu net een uur terug

van een bruiloft fotograferen..

En je snapt met mijn bekkeninstabiliteit.. is dat knap lastig en pijnlijk..

Nu heb ik dus ook veel pijn.. en ga naar me bedje.. ben kapot...

Tot morgen!

Geplaatst

Zo..

Na een vermoeiende dag gisteren.. vandaag weer iets uitgerust..

Vanochtend ben ik om de griepprik geweest .. toen dacht ik dat om 14:00 een afspraak

had met de verloskundige .. kijk ik om 13:10 nogmaals is het 13:00.. dus ik gauw naar

het ziekenhuis geen probleem..

Ook moet ik die suikertest gaan doen.. dus nuchter prikken.. vies suiker drankje drinken

en dan weer prikken.. en ook word mijn ijzer geprikt.. ben zoo moe..

Alles was goed met de kleine meid.. ook met mama.. ik weeg nog minder als toen ik 9 weken

zwanger was .. dus dat is een goed teken.. want ik ben zelf al zwaar en om dan nog veel

meer kilo's aan te komen..

Ze is sinds de afspraak met de verloskundige lekker aan het bewegen .. love it!

Gisteren bij een collega om een medela kolf geweest, met alvast de set die je nodig heb

bij de dubbele kolf.

Ik ga vanaf dag 1 al kolfen omdat ik PCOS heb en deze zwangerschap via een kunstmatige manier is gebeurd,

kan het zo zijn dat de borstvoeding later op gang komt... dus ga al ik het vanaf het begin al

stimuleren de bv er dan sneller.. en dat wil ik wel heel graag gaan geven !!

Dinsdag en vandaag weer wat spulletjes gekregen voor de kleine meid.. het raakt echt vol binnen!

8 Januari heb ik een gesprek met de gyn om te bespreken hoe we de bevalling gaan doen, althans dan

gaan we aangeven dat een keizersnede echt nodig is.

Mijn man gaat ook mee.. dus ben benieuwd..!

Hier nog even een foto bewerken van een shoot.. bruiloft heb ik al klaar gemaakt omdat ze vrijdagnacht

naar Oostenrijk gaan.. ik denk dan hebben ze daar wat om te laten zien!

Fijne avond!

Geplaatst

Vandaag ook wat afspraakjes gehad dus Rox ;-)

Dat van die kilo's herken ik ook. Ik ben er vanaf dag 1 dat ik zwanger was , 10 kilo afgevallen. En nu zitten sinds 2 weken de eerste 500 gram eraan. Maar vk zegt vaak dat mensen die zwaarder zijn bij begin zwangerschap minimaal aankomen. Meestal rond de 6 kilo zei ze. Ik weet nog van de vorige zwangerschap dat ik na de geboorte van Levi binnen een paar dagen al onder me start gewicht zat. Dus voor mij is zwanger zijn het ideale dieet ;-)

Rox is een natuurlijke bevalling te risicovol denk je? Heeft de dokter er al iets over gezegd?

Hier gaat het al wat beter, in de avond laat onze kleine man zich al wat meer voelen. Dus begin me weer wat zekerder te voelen. Pff wat kan je dan bang zijn. Maandag weer vk en meteen ook prikken voor de rhesus.

Kijk uit naar het hartje luisteren :-)

merk wel dat ik kortademig wordt de laatste tijd, denk dat de kleine zijn beentje tegen me longen zet.. Af en toe voelt het net alsof ik heel hard en lang heb lopen rennen. Terwijl i gewoon zit..

maar goed gelukkig maar kwaaltjes en niets geks

Geplaatst

Oh kijk ben dus niet de enigste met een drukke agenda en geen kilotjes erbij :)

Hier nu niet kunnen slapen de man ligt vreselijk hard te snurken hij is goed ziek..

ik laat hem maar want vannacht heeft hij ook rot geslapen en ging al om kwart

voor zeven ze bed normaal half 8 .. omdat hij niet kon slapen meer van alles..

Hij moet morgen werken en ik niet .. dus ik ga echt als ik heel moe ben naar bed..

Dan hopelijk val ik zo snel in slaap dat ik geen last van het gesnurk heb..

Dus nu maar foto's bewerken zo hoop ik van het weekend geen fotoshoots te

hoeven bewerken.. alleen de was en een stofzuiger door het huis.. voor de rest

rust samen met de man!!

Geplaatst

Oooh, rox, dat kan soms zoooo irritant zijn als ze liggen te slapen en jij ligt er wakker te zijn naast. Herkenbaar. Zeker de combi van verkouden en erg moe...pffff. Maar als ik manlief mag geloven snurk ik de laatste tijd ook ineens. Mmmhh, zal wel een zwangerschapskwaal zijn..haha.

Hier is het ook erg druk geweest de afgelopen dagen. Nu eindelijk weer even tijd om hier op het forum bij te lezenn.

tot laterssss.

Geplaatst

Pff... tjonge jonge .. het allemaal niet zien zitten meer..

Vannacht toen ik omhoog kwam, voelde/hoorde ik iets scheuren bij mijn litteken..

ik dacht pff dat droom ik want was natuurlijk kapot..

Vanmiddag laat ik me neefje schrikken.. mijn buik deed enorm zeer.. hmm vreemd..

Verloskundige gebeld.. ook ivm drukte van ons meisje.. ze is de hele dag al flink bezig

met bewegen draaien schoppen keren.. 5 minuten heb ik rust en dan gaat ze weer..

Sommige schoppen/keren/duwen doen ook pijn.. waardoor ik nu veel last van mij

onderbuik heb..

Leuk hoor zo'n half turkse verloskundige, ja druk kindje komt voor.. weet niet waarom..

maar is gewoon goed.. pijn in boven buik is niet door kindje..

Nee ik zeg dat zijn twee aparte dingen, de pijn bij mijn litteken en de onderbuikpijn..

Nee kindje kan niet daar komen.. ik denk nie gescheurd..

Jij paracetamol.. warmte .. en rust..

Maar jij niet vertrouw, deur altijd open voor jou.. altijd even kijken naar de baby..

Zucht.. ze begrijpt gewoon niet.. dat dit gevoel in mijn bovenbuik niet aan de baby ligt..

Maar aan mijn litteken..

Ik kijk het wel aan was mijn antwoord..

Stap ik in de auto.. weer een vreselijke pijnscheut door heel bovenbuik/litteken..

Toch maar de huisarts gebeld.. en wat blijkt natuurlijk de leukste arts heeft weer dienst NOT..

20:00 mocht ik komen, heel apart allemaal.. onderzoek.. ja hmm heel vervelend.. en pijnlijk..

en zo gaat hij weer zitten na enig getyp.. kwam daar de conclusie; littekenbreuk in bovenbuik.

Damn.. echt een harde klap in mijn face.. wel een breuk waar niets klem kan komen te zitten..

wat eigenlijk niet operabel is.. dus kortom leer er mee leven.. pijn zal nog wel aanhouden..

maar zal ook weer zakken..

Daar sta je dan weer op de stoep.. ik ben nog steeds beduusd van wat me net verteld is..

Ik weet ook niet of ik het geloof.. het vertrouwen is na alle voorvallen helemaal weg.. dat

voel ik nu heel sterk..

Mijn manneke heeft een leuke avond van zijn werk.. is lekker uiteten met collega's.. dus die

wil ik liever niet storen met dit vervelende nieuws.. tenzij ik naar het ziekenhuis gemoeten had

wel .. maar nu laat ik hem liever een leuke avond hebben..

Dus nu moet ik het even alleen verwerken.. ik weet echt niet .. hoe ik dit moet plaatsen..

Maandag maar even de chirurg bellen..

Ik ben ook in staat om de verloskundige terug te bellen.. en te zeggen WAT NOU rust, paracetamol

en warmte...

Het is verdomme een littekenbreuk..

Ik heb ook geen vertrouwen meer in de verloskundige.. ik raak al het vertrouwen kwijt.. en ik

moet nog straks een kindje op de wereld zetten.. met hulp.. maar hoe moet dat zonder vertrouwen..

Gelukkig heb ik nog wel het vertrouwen in de gyn.. maar hopelijk word dat niet beschaamd 8 Januari..

Anders kan je mij wel opvegen..

Pfff lekker down momentje.. effe lekker van me afschrijven.. voor nu een warme douche en naar bed.. tv kijken..

Hopelijk is bij jullie wel alles goed..

Fijne avond!

Geplaatst

Jeej roxanne dat is echt schrikken! Ben je mooi klaar mee!

hoop dat je meer aan je gyn hebt.

hier gaat het ook niet lekker. Vanavond een erg galaanval gehad.

weet niet of ik hier het verhaal al getypt heb.

maar even kort. 10 jaar geleden galblaas verwijderd na een jaar galaanvallen te hebben

gehad. Een enorme steen verwijderd.

en nu dus sinds een week weer dagelijks aanvallen na 10 jaar geen problemen.

ook nu veel diarree. Dinsdag moet ik weer naar de vk en ga dit bespreken want dit gaat de verkeerde kant op.

ben bang dat die aanvallen ook de weeen kunnen opwekken zo heftig zijn ze.

het is allemaal afwachten of ze wat voor me willen en kunnen doen. Want opereren is nu natuurlijk uitgesloten.

Geplaatst

Ja ik hoop het ook.. maar dit voelt niet als een breuk hoor.. dit voelt meer als een scheurtje.. dus ik ben er niet zeker van..

Jeetje dat is ook lekker zeg.. ik hoop niet dat het te ernstig word.. en als het te erg word echt aan de bel trekken hoor!!

Hou je rustig meis..

Geplaatst

Jeetje, rox en sky. Ik schrik van jullie verhalen.

Rox, kan je anders niet al eeder terecht bij de gyn? Maandag het ziekenhuis bellen en je verhaal uitleggen. En als je het weekend er nog meer last van krijgt, desnoods een spoednummer ofzo bellen. Heel veel sterkte en succes!

Sky, jij ook heel veel succes. Aan de bel bij de vk trekken, hoor!

Beter 1 keer teveel bellen of langsgaan dan een keer te weinig. Daar zijn de vkl en gyns voor!

Geplaatst

Het gaat hier wel hoor.. af en toe doet het nog flink zeer.. maar als ik het dan masseer dan gaat het goed..

Nog even aan het twijfelen of ik morgen ga bellen..

Hier een rustig weekendje man lief is ziek.. dus die prop ik vol met vitamines verse jus.. fruit..

Hopelijk zijn we allebei aankomend weekend beter want zaterdag gaan we naar een prive kuuroord daar

mogen we 2 uur lang genieten van sauna, whirlpool en zwembad.. daarna krijgen we een volledig massage.

En dan nog een half uur therapiebad.. daarna gaan we naar hotel van der Valk in Beveren.. gaan we daar

lekker eten.. en dan nog eens daar de stad in ofzo.. en zondag idem dito.. :) ..

Het staat al vanaf 1 November in de agenda maar hij heeft nog steeds nie gezien..

Deze dag doen we omdat we op 24 December 10 jaar bij elkaar zijn en ook op die datum zijn we ook verloofd

6 jaar geleden..

Maar om nou die dagen achter elkaar wat drukke dingen te doen zag ik niet zitten.. want 1e kerst gaan

we naar mijn schoonouders.. en 2e kerstdag zitten we daar nog.. en gaan we s middags weg..

En s avonds gaan wij met zijn tweetjes uit eten.. voor het eerst gaan wij met zijn tweetjes op kerst

uiteten.. heerlijk heb er zin in!!

Dus gaan we de 24ste klussen aan de babykamer vond ik wel heel erg leuk op die dag.. en s avonds

met zijn tweetjes gourmetten.. :)

EN wat gaan jullie doen met kerst?

Fijne zondag!

Geplaatst

Hi roxanne,

Heerlijk zo'n weekendje met z'n 2tjes is voor ons lang geleden.

En zal ook nog even duren wil me meisje niet zolang missen

Maar dat komt wel weer.

Hier gaat het redelijk met goede en slechte momenten.

Vandaag stukje gewandeld en gelijk zere rug en harde buiken.

Dus dan gaat werken echt nog niet.

Wel lekker de badkamer samen gesopt. Me man het zware buk werk en ik

Ik de kastjes muren en wc. Daarna nog zittend het bed verschoond.

Dus kunnen weer goed de week beginnen.

Dinsdag weer naar de vk ben benieuwd wat zij gaat zeggen.

En ook goe me bloeddruk nu is.

Onze kerstplannen kerstavond met ze 3 tjes broodmaaltijd eten.

Me kerstbrood tulband eitje erbij.

Dit doen we 1ste kerstochtend ook. Daarna naar mijn ouders

Daar gourmetten en veel cadeautjes en we blijven daar slapen.

De volgende dag daar kerstontbijt.

Dan 2de kerstdag bij schoonouders daar waarschijnlijk ook gourmetten.

Dus hoop dat me buik dat allemaal aan kan en ik niet te erge aanvallen krijg

Geplaatst

Rustig aan hè Rox en Sky! En bij twijfel idd aan de en trekken meiden.

hier rustig weekend achter de rug, aangezien ik me al ff niet lekker in me vel voel. Hebben we dit weekend lekker niets gedaan. En dat is best wel lekker. Beetje lui nu maar ach hetis zondag ;-)

morgen weer vk hoop dat alles weer goed is, en ook meteen het prikken voor de rhesus.

Kerst gaan we 1 dag brunchen in Avifauna en daarna het park in met schoonouders.

en andere dag doen we bij me zusje en haar gezin. Lekker samen zijn en eten etc.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden