Jump to content

Bomen die bomen!

Floortje

Recommended Posts

• Replies 4.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja, wij IVF moeders, zijn grote sterke bomen en we vangen veel wind, maar soms willen we ook gewoon lekker een potje bomen toch? Wel zwanger, niet zwanger, wel bevallen, of net niet, wel voor een tweede, of nog aan het knokken voor de eerste, we delen wat met elkaar!

Niemand moet, maar iedereen mag, gewoon lekker een beetje bomen... Nou ja, dat is het idee!

Ik las van de week een goeie beanie,

Moe, moeier, moeder!

Floor, wat ben je weer gezellie :D

Wat gaan jullie vandaag doen?

Ik ga (proberen) 2 kastjes van de lidl in elkaar te zetten zodat 1 groot kastje weg kan in de keuken.

Daarna kindlief van school halen, naar de stad want manlief wilt een samsung note gaan halen maar dan moet ik mee want zijn abonnement staat op mijn naam :)

Daarna eens proberen of ik S.terre haar deur eindelijk kan schuren en schilderen. Arme kind heeft nog steeds geen deur.

En vanavond maar eens een enorme berg strijk weg strijken.. :(

Morgen weekendje weg, moeten we wel kleren hebben ;)

Hallo meiden, ik kom hier ff kletsen. Floor, meid hoe issie? Wanneer ga je op vakantie? Wij gaan 10 september lekker naar Portugal. Hb dr enorm zin in. Ff lekker de zinnen verzetten. Zonder de MMM, hoop ik. Lekker eten, geen wijntje, maar daar kom uk wel overheen, maar wel lekker ontspannen met zijn tweeën. Rest van de meiden, Sandra, minoes, beanie, leuk om hier met jullie te kletsen.

Sandra, succes met de deur, ik moet mijn gang nog afmaken, verven enz. Maar had weinig fut, misschien dat het nog komt...

Liefs Barbara. ( sometimes)

Het loopt hier dus NIET als gepland!!!

Ik heb een eigen zaak, een afslankstudio.

Mijn vader neemt die op het moment over. Belt huj om 9 uur, geen stroom.

Maar...... Mijn meterkast zit bij de buren... En dat pand staat leeg.

Na 2 uur heen en weer bellen tussen verhuurder, de techneuten en mijzelf blijkt dat de verhuurder niet weet waar de sleutel is!!!

Kan ik dus vanmiddag daar gaan zitten! Echt he! Ik ben zoooo pissed!!

Ik vraag al 2 jaar aan voor de meterkast... Al 2 jaar word er geen f*** gedaan!

Waar ga je heen in portugal?? Wij zijn ooit ook daar geweest, helemaal bovenin. Heerlijk niet toeristisch waar we met 4 volwassenen uit eten gingen voor 25 euro :) dat is leuk! ;)

Was 180 km boven porto.

Floor a je ook nog lekker weg?

ik ben jaloers meiden! Wil okk!!!!! Muurtjes komen hier beetje op me af!

Hoi, San, wij gaan in de buurt van Albuefeira (schrijf je dat zo??) Vlakbij de Spaanse grens. We gaan een auto huren en een beetje rondtoeren. Lijkt me hardstikke leuk, nooit in Portugal geweest, dus lijkt me helemaal goed. Lekker zonnetje, sorry meid, wil je niet jaloers maken ;)

Het loopt hier dus NIET als gepland!!!

Ik heb een eigen zaak, een afslankstudio.

Mijn vader neemt die op het moment over. Belt huj om 9 uur, geen stroom.

Maar...... Mijn meterkast zit bij de buren... En dat pand staat leeg.

Na 2 uur heen en weer bellen tussen verhuurder, de techneuten en mijzelf blijkt dat de verhuurder niet weet waar de sleutel is!!!

Kan ik dus vanmiddag daar gaan zitten! Echt he! Ik ben zoooo pissed!!

Ik vraag al 2 jaar aan voor de meterkast... Al 2 jaar word er geen f*** gedaan!

Das balen, meid. Echt heel irritant!!

Present!!! Leuk!!! Leuk Floor!

Ik ga niet meer op vakantie helaas. Sta alweer voor de klas. Maar weekend is begonnen. Vanaaf met een vriend bier drinken en niet roken!! Vandaag 3 weken gestopt. Dacht maar gestopt te blijven met oog op volgende TP. :-)

X

Present!!! Leuk!!! Leuk Floor!

Ik ga niet meer op vakantie helaas. Sta alweer voor de klas. Maar weekend is begonnen. Vanaaf met een vriend bier drinken en niet roken!! Vandaag 3 weken gestopt. Dacht maar gestopt te blijven met oog op volgende TP. :-)

X

Wat goed om gestopt te blijven, ik ben na de mislukte poging weer gaan roken tot de start van de nieuwe poging ( maandjes ofzo). Nu ben ik weer rookvrij en hoop dat ik dat moet blijven tot na de bevalling ;)

Hoe gaat het met je Sproet, verder??

Liefs xx

Ha meiden, even een onderwerp om over te bomen:

Hoop houden...moet je dat of moet je juist nuchter zijn en rekening houden dat het nooit gaat lukken? De helft van de stellen krijgt uiteindelijk geen kinderen via ivf...

Ik wil mezelf zo graag beschermen en tegelijk ook zo graag blij maken met hoe het kan gaan worden als...

Mijn mening is dat hoop doet leven en als er geen hoop was, je ook niet aan de behandelingen zou beginnen. Maar waar ligt de grens? En hoe ver ga je met bijkomende behandelingen of medicijnen?

Hoe staan jullie daarin?

Groetjes Lizzy

Hi dames,

Het zit er op! 4 eicellen die hopelijk nu goed hun best doen in het lab... Zondag hoor ik of er maandag een TP is!

Heerlijk, vakanties en zo... Voor ons zit het er al weer op. We zijn in juni geweest en die vakantie eindigde iets anders dan gepland. Heb toen mijn voorste kruisband gescheurd en die is vandaag 7 weken geleden geopereerd en ik zit nu midden in de revalidatie. We gaan wel over ruim 3 weken naar een vriendin in München voor een dag of 4-5. Ook leuk.

Jouw vraag, Lizzy, is een lastige. Is het glas half vol of half leeg? Rationeel weet je dat je altijd minder kans hebt op een positieve afloop dan op een negatieve. En ja, moet je jezelf dan beschermen voor een teleurstelling of is hoop juist wat je nodig hebt? Ik ben bang dat niemand je dat antwoord kan geven. Aan de andere kant moet je denk ik vooral dicht bij je eigen gevoel blijven. Dus doen wat goed voelt! Dat geldt ook voor bijkomende behandelingen en medicijnen. Er is hier genoeg over geschreven, je kunt heel ver gaan. Maar niemand zegt dat je dat moet doen...

Groetjes, Beanie

Lizzy, ik zeg hoop houden! Wat moet je zonder hoop? Maar ik zeg ook altijd tegrn mezelf uitgaan van het ergste. Maar dat vind ik anders dan hoop hebben.

Ik ga er canuit dat het niet lukt, dan valt het altijd mee. Maar stiekum hoop ik.......

Lastig onderwerp. Ik denk dat je pas kan zeggen wat je doet als je voor de keuze komt te staan.

Als voorbeeld mijn schoonzus.

Op d'r 19de zwanger, per ongeluk.

Nu een zoon van 17, en een dochter van 10.

Nu heeft ze 5 jaar een relatie met mijn broer en willen ze samen nog een kindje.

2,5 jaar bezig en geen oorzaak te vinden waardoor het niet lukt. IUI in. Ik ga niet spuiten zegt ze. Bij de 4de iui werd fezegd get zou beter zijn als je gaat spuiten. Nou iig geen punctie.

Na de 6de iui, mevrouw, u moet eigenlijk nu voor ivf. Oke dus toch punctie (doodsbang voor naalden is ze)

Intake ivf staat 2 maanden na de laatste iui gepland.

Afgelopen dinsdag heeft ze het hartje horen kloppen. Spobtaan zwanger!

Ze wist dat dat niet kon gebeuren, maar de hoop bleef....

Tadaa!!!! :)

Hey dames

Hier op vakantie naar ameland luxe huisje van mijn vader gekregen

Beanie mooi 4 eicellen hopelijk alle 4 bevrucht succes

Lizzy Ik zou niet weten hoe ver je kan gaan of wil gaan maar hoop doet leven denkt ik hoe zwaar ook

Andere meiden gaan ook nog lekker op vakantie

Wij gaan nog week centerparks ook lekker zin in

Liefs Jessica

Sometimes, heerlijk zeg lekker cruisen!! Pas ik in je kofferbak? ;)

Sproet knap hoor gestopt met roken! Ik nu 1,5 jaar alweer!!! Volhouden hoor ;)

Beanie wat goed 4 eicellen. Nu lekker uitgroeien tot mooie embryootjes... ;)

Wat balen zeg van je kruisband! Hoe gaat de revalidatie? En ook al lekker weg binnenkort. Heerlijk hoor!!

Ha meiden, even een onderwerp om over te bomen:

Hoop houden...moet je dat of moet je juist nuchter zijn en rekening houden dat het nooit gaat lukken? De helft van de stellen krijgt uiteindelijk geen kinderen via ivf...

Ik wil mezelf zo graag beschermen en tegelijk ook zo graag blij maken met hoe het kan gaan worden als...

Mijn mening is dat hoop doet leven en als er geen hoop was, je ook niet aan de behandelingen zou beginnen. Maar waar ligt de grens? En hoe ver ga je met bijkomende behandelingen of medicijnen?

Hoe staan jullie daarin?

Groetjes Lizzy

Hai Lizzy, mijn vriend en ik hebben voor we begonnen in het traject met elkaar besproken hoe ver we willen gaan. Wat niet wil zeggen dat daar niet van af geweken kan worden, maar we willen niet dat het ons leven tot in het oneindige gaat beheersen. Dit is voor ons heel belangrijk omdat ik ook al 43 ben. Geen jonkie meer dus en de kans dat je zwanger wordt ligt volgens de arts nu op ongeveer 10%. Dus we willen wel realistisch zijn.

Onze afspraak was dat we het 1 jaar proberen ofwel 5 behandelingen. Lukt het niet, dan zullen we samen verder moeten. En dat is ook goed. (Ik heb een dochter van 23, maar mijn vriend heeft geen kindren)

Maar ik hoopte met iedere behandeling uiteraard dat het goed ging komen.

Liefs Sometimes

Koffer dan?? Ik B-)

wij gaan vandaag lekker dagje naar Amsterdam, naar opa en oma.. Morgen dagje Lelystad naar oma en verjaardag.

Wel jammer floor, maar nu ben ik in de buurt van je maar heb ik geen tijd :-[

Hoe is het met mini en maxi? Je bent stilletjes voor jouw doen....

Red je het allemaal nog wel meis?

Fijne dag meiden