Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi, dank voor jullie reacties.

Natuurlijk is heel zo'n behandeling ook op gevoel en hoe je er samen in staat. Wij hebben in ieder geval nog wel hoop, anders zouden we dit niet meer kunnen. Maar waar de grens ligt weten we nog niet.

Wij hebben daar van tevoren geen afspraken over gemaakt, gewoonweg omdat we weten dat je gevoel bepalend moet zijn. Ik hoop dat we die grens nooit bereiken dat we daarover hoeven te beslissen.

We hebben nog 3 cryo's. Alleen hadden we er vorige maand nog 7 en er is er maar eentje teruggeplaatst tot nu toe, dus het gaat wel hard zo. Dat maakt me ook onzeker. We hebben een lieve donor die er zo hard voor gewerkt heeft om ons haar eitjes te schenken. Ik zou het zo fijn vinden als dat beloond zou mogen worden met een kindje.

Verder heb ik ook eind sept een dikke week vakantie en gaan we lekker naar Sicilië!

En volgende week al weer eerste echo voor FM voor cryo TP.

Sometimes, wat extra fijn voor je dat je zwanger bent dan! De druk van leeftijd kan natuurlijk een grote rol spelen. Wat vind je dochter ervan dat ze een klein broertje of zusje krijgt??

Sandra, de wonderen zijn inderdaad de wereld nog niet uit. Wat ontzettend mooi voor je schoonzus.

Beanie, hopelijk morgen het verlossende telefoontje dat je ma TP hebt.

Minoes, veel plezier!

Floortje, hoe is het met jou?

Grtz Lizzy

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey lizzy, het is idd gevoelskwestie denk ik.

Het zou idd mooi zijn voor je donor, maar meer voor jullie ;)

Lekker sicilie! Weer jaloers!! ;) pas ik dan wel in jullie koffer? Hihi

hier ondetweg naar lelystad voor visite bij oma en daarna verjaardag.

S.terre heeft vandaag gewoon tot 8.45 geslapen vanaf 10.45.

Weet niet wat me overkwam!

Hoest met de andere dames?

Geplaatst

Haha, moe, moeier, moeder! Die houden we er in! Gezellig hier dames!

Ik was even afwezig, want ik ben twee dagen bezig geweest om een ticket en hotel naar Mallorca te regelen, maar blijkbaar hadden meer mensen dat plan eerder gehad, dus het wilde niet lukken. Vrijdagochtend nog bijna een kamer gevonden en dat had betekend dat we moesten racen naar het vliegveld om een vlucht om 13 uur te halen, maar ze zaten toch vol.... BALEN dus! Ik had wel net een klein kapitaal aan twee prachtige bikini's uitgegeven in maat 'ik heb te veel gespoten en te veel mijn rotstemming weggegeten'. Jongens, jongens, wat een dikke billen heb ik toch! En ik lijk wel 9 maanden zwanger! Ik heb al eens eerder meegemaakt dat iemand aan me vroeg of ik zwanger was, maar dat wil ik nu toch even proberen te voorkomen... Ik denk dat ik die persoon naar zijn keel vlieg ;-) Maar goed,ik had dus een bikini gevonden met zo'n rokje aan het broekje vast. Het ziet er nog steeds niet uit, maar het is in ieder geval een beetje bedekt, zodat ik het uitzicht van andere mensen toch niet helemaal bederf ;-))

Maar goed, geen Mallorca dus! Toen zijn we maar in de auto gestapt naar ons vaste hotelletje in Friesland en daar zit ik nu heerlijk op het terras in het zonnetje! Het is hier prachtig weer! Lekkere roomservice, dus ik eet nog even lekker door en als we terug zijn ga ik proberen die overtollige kilo's eindelijk eens kwijt te raken. Misschien moet ik bij jou in de studio komen San!

Wat balen dat je zo'n gedoe had met die meterkast. Is het nu opgelost? En is het klussen in huis wel gelukt? Of ben je er nog steeds mee bezig?

En Sometimes en Sproet gezellig hoor! Jij gaat helemaal nooit meer roken Sometimes, je blijft gewoon gestopt na de bevalling! En Sproet, wat goed dat het je lukt om niet te roken! Ga zo door! Petje af, ik ben trots op je!

Lizzy, ik weet het eigenlijk zelf ook niet precies. Aan de ene kant zeg ik, natuurlijk moet je realistisch zijn, maar de slagingspercentages stijgen wel nog steeds ieder jaar en de technieken worden steeds beter, dus ook realistisch beschouwd heb je heus wel kans dat het gaat lukken! En zonder hoop houd je dit hele, slopende traject ook niet vol, dus je moet wel hoop hebben om door te blijven gaan. Ik heb me de afgelopen dagen afgevraagd of ik er misschien mee moet stoppen. We hebben het best wel zwaar en ik ben ontzettend moe van alle emoties en van de aanslag door de medicatie. Maar gisteren in het zwembad was een gezin, twee ouders, met twee volwassen zoons en hun meisjes. En die twee zoons (ik denk van een jaar of 25) waren zo leuk aan het stoeien in het zwembad. Die ouders zaten te kijken en genoten er echt van hun jongens zo te zien. Toen ik dat zag, dacht ik 'Ja, mijn kleine ventje verdient het dat ik nog even doorzet!'. Ik hoop dat het ons ooit nog eens is gegeven te genieten van onze kinderen die samen spelen. Ik houd dus gewoon de moed er nog even in en zie wel waar het schip strandt. Op een gegeven moment weet je toch wel wanneer het klaar is? Ook dat hoop ik, dat ik gewoon op enig moment de kracht heb te zeggen dat het nu genoeg is en dat we er nu alles aan hebben gedaan, maar de draad weer gaan oppakken zonder broertje of zusje. Ik merk dat ik me nu wel een beetje vastbijt, maar ik hoop - ook dat is hopen - dat ik de kracht vind het op een gegeven moment los te laten. Snap je wat ik bedoel? Ik ben daar nu alleen nog niet klaar voor...

Beanie, wat een geweldig nieuws! Morgen om 13.30 terugplaatsing! Ik ben zo ontzettend blij voor je! Ik ga duimen dat het helemaal goed gaat deze keer. Het is je gegund!!!

Fijne zondag verder meiden!

X, Floor

Geplaatst

leven we nog dames? Ik amper! Heb vandaag een hele lading mensen gesproken, want ze hadden advies nodig en er vroegen zowaar twee hoe het met de behandeling was! Dat is een enorme score! We zijn een dag eerder naar huis gekomen, want de kleine man is ziek en heeft vannacht de hele hotelkamer onderkotst, dus dat wilde ik vanavond niet weer! Als ik ons eigen bed moet verschonen voel ik me toch minder bezwaard!

Geplaatst
leven we nog dames? Ik amper! Heb vandaag een hele lading mensen gesproken, want ze hadden advies nodig en er vroegen zowaar twee hoe het met de behandeling was! Dat is een enorme score! We zijn een dag eerder naar huis gekomen, want de kleine man is ziek en heeft vannacht de hele hotelkamer onderkotst, dus dat wilde ik vanavond niet weer! Als ik ons eigen bed moet verschonen voel ik me toch minder bezwaard!

Ik leef nog, Floor.. Hihihi.

Aan jouw woorden maak ik op dat jij vaak advies geeft? Waarover? Vertel..

Is je kleintje al weer een beetje beter?

Hoop van wel.

Ik moet morgen het ziekenhuis bellen en hb een afspraak gemaakt bij de huisarts voor een bloedtest. To be sure, u know ;)

Helaas morgen weer werken na 2 daagjes vrij. Maar 1 dag werken en dan 3 dagen weer vrij en dan weer 1 dag werken en dan is het weer weekend voor mij.

Is verder alles goed met de dames hier?

Geplaatst

Goeiemorgen dames,

Weer eens veel te vroeg wakker geworden.... Dus nu met een heerlijk kopje thee (normaal heb ik toch echt koffie nodig om wakker te worden maar die skip ik nu maar even) op de bank.

Het was hier idd even heel rustig... Floor, we hebben je nodig! Nee hoor, geintje, maar dit topic moet gewoon nog een beetje drukker worden denk ik. Het is nog vakantietijd toch?

En Floor, is je Mini weer een beetje opgeknapt? Hoop voor je dat jullie niet ziek gaan worden hoor! Hebben jullie evengoed wel een leuk weekend gehad? En gaan jullie later nog op vakantie of dit jaar niet meer?

Hier dus idd gisteren de TP van 1 emmy. Nu maar afwachten... Meer kan ik niet! Is het al volgende week zondag?

Groetjes Beanie

Geplaatst

7,5 uur, dat klinkt goed Minoes! Je hebt een wonderkind! Is het de afgelopen nacht ook weer zo goed gegaan?

Haha Beanie, het is fijn om gemist te worden door dames die wel weten hoe je je voelt. Ik merk dat ik het nogal zwaar heb met mijn omgeving, want de meesten snappen er geen bal van! Het wordt wel een beetje stil om me heen, want ik heb gewoon geen zin om te praten met mensen die ofwel zeggen dat ik er nu toch wel overheen ben, of er nu maar eens mee moet stoppen, of het onderwerp gewoon helemaal doodzwijgen. Nu heb ik ook nog ruzie met mijn beste vriendin en de rest is allemaal druk met het combineren van kinderen en carrière, dus ik ben een beetje sip!

Maar goed Beanie, ik had je al gesproken en ben heel hard voor je aan het duimen! Natuurlijk ben je ook onzeker, maar als het een keer is gelukt, dan gaat je vertrouwen vanzelf iedere dag een beetje groeien!!!

Sometimes, wat ben ik blij voor je zeg! Wat een heerlijk nieuws! Ik wist ook niet dat je al 43 was, dus dan is het helemaal geweldig, want dan heb je ook niet nog even een paar jaartjes over om te oefenen ;-) Ik als al dat je de 24e voor de echo mag. Jammer dat je nog zo lang moet wachten! Heb je al een afspraak bij de huisarts? Wanneer ga je? Ik ben trouwens jurist en weet vrij veel van ontslagrecht en dat is echt een onderwerp waar veel mensen mee te maken hebben. Ik werk nu niet echt, ik publiceer alleen af en toe in de vakbladen, maar de laatste tijd komen er steeds mensen op mijn pad die dreigen hun baan te verliezen. En dat vind ik dan zo rot, dus dan help ik ze. Ondertussen zit ik dan tot 24 uur 's nachts achter mijn computer brieven te schrijven, want er gaat altijd meer tijd in zitten dan je denkt! En dan hebben we ook nog overal snot hier in huis! Mini is niet echt beroerd meer, maar hij smeert wel het hele huis onder het snot! Maxi klinkt als Mick Jagger, terwijl hij nog nooit een sigaret of een glas sterke drank heeft aangeraakt!!! Ik vind het wel sexy klinken tot hij gaat niezen, want dan staat het huis te schudden! Ik hoorde gisteren dat het heerst, verkoudheid met buikgriepklachten. Nou klopt inderdaad helemaal, maar het gaat vandaag gelukkig weer wat beter!

Geplaatst

Ik moest even het bericht posten, want Mini viel aan op de IPad, omdat hij Uki wilde kijken, maar ik heb hem weer terug veroverd!

Hoe is het met de andere dames? San, zijn de problemen in de zaak verholpen?

Nou het moet inderdaad eens even lekker druk worden hier! We doen: trek sippe Floor september door.... Hoop ik in ieder geval, want ik weet nu echt even niet hoe ik die maand door moet naar de ontdooiing van één cryo toe.... Ik weet niet hoe ik dat nou weer ga doen!

Nou meiden, Fijne dag en tot snel dan maar weer!

X, Floor

Geplaatst

Ha Sometimes, ik ben niet helemaal helder, lees nu dat Soentje op 24 september de echo heeft... Sorry! Ben er een paar dagen uit geweest en haalde het even door elkaar! Weet jij al meer over een eerste echo? Ik ben benieuwd!!!

X, Floor

Geplaatst

Floortje ja vannacht 8 half uur lekker mag ook wel als ze de hele dag hangerig en huilerig is geweest zo zielig niet poepen en krampjes

Mensen die dit niet mee maken weten niet waar ze over praten

Denken alleen maat aan zij zelf pfff moedeloos

Ik sleep je september wel door

Liefs Jessica

Geplaatst

Ach arm lieverdje, wat zielig dat ze zo'n last had! Wij zweren nog steeds bij ABC Dophillus, was een tip van Daphne Deckers in 'De geboorte van een moeder'. Helpt tegen krampjes, maar ook tegen spruw en luieruitslag. Als het aanhoudt heb je er misschien wat aan... Maar wel geweldig hoor, zulke nachten! Ik hoop dat het zo blijft gaan!

Ach, ik dacht dat het onbegrip wel een keer zou wennen, maar zeker nu het even stil is voor wat betreft de behandeling is het moeilijk.

X, Floor

Geplaatst

Hi dames,

Wat een rust hier... Floor is back in town hoor! Nou ja, had zelf ook nog niet gereageerd...

Wat is dat met die mini van jou: als je op je mac werkt wil hij de mac, als je op de iPad werkt wil hij de iPad... Toch een iPad mini overwegen als die dit najaar uitkomt? Is toch wel lastig als je elke keer moet strijden met je zoontje! Hoe hebben wij ons ooit kunnen vermaken ZONDER al die dingen? Ach ja, als je er over nadenkt: deze kids zullen nooit een wereld kennen zonder internet, zonder navigatie e.d. Hoe wij dat vroeger deden? Dingen opzoeken in de bibliotheek? Kaartlezen? Ja, we worden oud! En foto's direct terugzien? Nee hoor, wachten tot je tijd had om een rolletje weg te brengen en dan weer wachten tot ze ontwikkeld waren.... Dat kunnen ze zich echt niet meer voorstellen!

Floor, je hebt gelijk. Er zijn echt maar zo weinig mensen die echt snappen waar jij nu staat en hoe dit is voor jou... Eigenlijk alleen de mensen die dit zelf hebben meegemaakt of meemaken. Zelfs familie en zo niet, ze kunnen het zich niet voorstellen. Niemand is er zo bij betrokken als jij. En daarom, lieve Floor, ben je hier aan precies het goede adres om september doorgetrokken te worden! (Zoals ik het af en toe nodig zal hebben deze ellendige WW doorgetrokken te worden...)

BTW: 43 is nog helemaal niet oud! 40 is het nieuwe 30, wist je dat niet Floor? Daarbij, je bent toch zo oud als je je voelt? Dus Sometimes is gewoon een jonge moeder!

Minoes, dank voor je duimendraaien... Sandra, jij ook!

Sometimes, heb je al de uitslag van je bloedonderzoek? Gisteren toch bloed laten prikken?

Fijne avond allemaal! Groetjes, Beanie

Geplaatst

Ben er ook nog hoor!!!! Maar m'n 3G doet al dagen niet leuk mee.... Ik hang dit weekend wat meer achter m'n laptop. Heb ook een show staan dus probeer effe updeetje te doen en rustig bij te lezen.... Xx

Geplaatst

Ja! I'm still alive!!!

Sorry meiden, maar heb er helkel aan om uitgebreid te reageren via mijn telefoon. Heb nu boven internet op pc geinstalleerd... Jaja, helemaal zelf!

Nu alleen de rest nog, maar dat komt wel. Dit is belangrijker anders kan ik niet klessebessen hier hahahaha.

Oke,

Floor, hoe is het nu met mini en maxi? Je ken het zo lekker uitleggen eej! Met niesen staat het huis te schudden hahahaha. Maar verders is hij wel sexy? Dan mag jij niet in de buurt van mijn man komen!! Die praat namelijk alleen nog maar hees ;) Hij heeft nog maar 1 stemband.

Mini ook wat beter?

En jijzelf uiteraard niet te vergeten. Val ons maar lekker lastig met wat je kwijt wilt. Daar zijn we voor. Wil je het er wel over hebben dan wij ook en wil je dat niet dan wij ook niet ;)

Enne, doe jij rustig aan met anderen helpen? Tot half 12 brieven schrijven kan ik me nou niet indenken dat dat goed is voor je rust en mind.........

Sproet, wat voor show heb je dan? Weet ik wat voor werk je doet?

Beanie, duimen draaien nog hoor! Hoe voel je je? En je hebt gelijk, 43 is nog piepjong! (dan ben ik trouwens nog wel erg jong met m'n 30.... ;) )

Sometimes, hoe is het met jou meissie! Zijn de bloeduitslagen binnen? Ikke ben benieuwd!

Hier zijn de problemen op de zaak opgelost. Ze hebben uiteindelijk een slotenmaker laten komen om het slot uit te boren.

Blijkt dat ze bij de buren hebben ingebroken en om een alarm uit te zetten de hoofdschakelaar hebben uitgezet. Ze hebben ook geprobeerd bij mij binnen te komen via de verbindingsdeur, maar dat is niet gelukt! Ze hebben nu de meterkast gesplitst, dus ik heb mijn eigen hoofdschakelaar en groepenkastje. De algemene hoofdschakelaar bij de buren is nu verzegeld. Nu hopen dat ik nooit meer moelijk hoef te doen met de stroom.

Maar ik voel me daar niet veilig meer hoor. Ik mag strak weer 's avonds gaan werken.... Geen buitenverlichting aanwezig, ik ben de enige die daar 's avonds zit, de rest staat leeg of is niet aanwezig... brrrr.

Verder gaat het hier zijn gangetje. J.amey is naar school, S.terre ligt te slapen, malief aan het werk en ik ga zodra ik hier klaar ben met typen de zolderkamer van T.obias en J.orrit opruimen (voor de meiden die dat niet weten, dat zijn mijn stiefkinderen) en daarna de kamer van T.ijn en J.amey (T.ijn is ook een van de stiefkinderen). Gister de pc kamer en de voorzolder gedaan... Er komt schot in!! Ik wil elke maand een beetje gaan schilderen straks.

Heb wel besloten dat als T.obias besluit niet te komen volgend weekend ik zijn bed eruit gooi, matras onder jorrit zijn bed leg zodat jorrit gewoon meer kamer heeft. T.obias is 15 en die wilt echt niet meer elke 2 weken komen. We hebben hem nu de keus gegeven door wat er gebeurd is in de zomervakantie. (Betrapt met blowen) Daardoor wllen wij hem hier eigenlijk niet echt hebben. dat klinkt cru, is niet zo bedoeld, maar is meer omdat we nog 4 kinderen onder hem hebben waarvan er 3 regelmatig met hem naar de speeltuin gaan. En wij kunnen hem op dit moment niet vertrouwen. Ik wil geen jongen die blowt in mijn huis. Dus hebben we hem de keus gegeven. Je mag komen maar onder toezicht. Hij heeft ADHD en PDDNOS, en blowen is gewoon stikgevaarlijk voor die jongen. Hij krijgt terapie, gaat naar speciaal onderwijs. Nu blijkt dat zijn moeder hem een paar weken geleden heeft betrapt en dus niks tegen manlief en terapie heeft gezegd. Wat een ***wijf zullen we maar zeggen.

Volgens eigen zeggen is hij gestopt, maar de pest is dat we hem niet meer vertrouwen...

Maar goed, genoeg gezeurd daarover ;)

Meiden ik ga aan de ruim! Heb nog 1,5 uur. Zit alweer te lang achter de pc!

xxx

Geplaatst

Floot wat is dat van Daphne Dekkers ?? Ben heel

Benieuwd

Ja gek hè als je niet met behandelingen bezig bent

Beanie je hebt helemaal gelijk je bent zo oud en jong zoals e zelf voelt

We slepen jou ook door de ellendige wacht weken heen

Ik loop weer bij maatschappelijkwerk pfff

Alles van mijn verleden komt weer boven door de zware bevalling en de zwangerschap beetje depri van me zelf

Sorry voor ego berichtje

Gelukkig is onze dochter een scheet en een hele dikke boef nu al met haar bijna elf weekjes haha

Gaat er iemand nog wat leuks doen het weekend

Wij gaan na vrienden mijn moeder wil heeeeeel graag op Ilana passen haha iedereen vecht er om ;)

Zelf mijn opa en oma

Oja als ik iemand vergeten ben sorry

Liefs jessica

Geplaatst

Sandra jeetje wat toestand bij jullie wou ook geen stiefzoon bij mijn kids willen hebben die blowt

En die jongen door zijn pdd-nos zijn zo beïnvloedbaar mijn broertje heeft het ook

En ook nog inbraak zit niet mee sterkte er mee

Somtimes hoest met jou

Zie je wel dat ik mensen vergeten was

Geplaatst
7,5 uur, dat klinkt goed Minoes! Je hebt een wonderkind! Is het de afgelopen nacht ook weer zo goed gegaan?

Haha Beanie, het is fijn om gemist te worden door dames die wel weten hoe je je voelt. Ik merk dat ik het nogal zwaar heb met mijn omgeving, want de meesten snappen er geen bal van! Het wordt wel een beetje stil om me heen, want ik heb gewoon geen zin om te praten met mensen die ofwel zeggen dat ik er nu toch wel overheen ben, of er nu maar eens mee moet stoppen, of het onderwerp gewoon helemaal doodzwijgen. Nu heb ik ook nog ruzie met mijn beste vriendin en de rest is allemaal druk met het combineren van kinderen en carrière, dus ik ben een beetje sip!

Jeempie meis wat ontzettend herkenbaar! Ik voel me soms best onbegrepen..en sip...blegh...bah..maar....Joe ken doe it girl!!!!

@ Lizzy, Ik kan het niet...ingaan op je what if...ik durf het gewoon niet. Ik zal het je sterker vertellen. Ik durfde pas op fora te kijken na mijn punctie. Ik durfde alle verhalen niet te lezen. En de gedachte dat het niet zou lukken...gruwelijk echt. Ik moet er niet aan denken...daarom was ik ook zo vreselijk verdrietig toen de eerste poging mislukte... Ik verkies struisvogelpolitiek geloof ik....;-)

Nee meiden ik denk niet dat jullie weten wat ik doe. Ik ben juf en musicus. Ik treed op met een band en ik wil toch maar even achterwege laten welke band, aangezien ik gewoon google-baar ben en het onze achterban / fanbase geen reet aangaat waar ik mee bezig ben. Ik wil jullie met liefde vertellen hoor welke band, maar dan even in een prive berichtje ;-) Dat is ook wat ik dit weekend ga doen. Optreden morgen op een festival. Leuk en zin in. Zeker ook omdat ik de afgelopen weken niet echt veel plezier had in mijn leven en niet kon spelen ook ...deed me raar genoeg teveel pijn, maar morgen, echt zin in en lekker 1,5 uur spelen ...alles van me af! :-)

Ja man, ik ben echt onwijs goed! vandaag al 4 weken gestopt met roken!! Zoooooo goed van me hahaha...;-))

@Sandra, heftig joh! Hoop dat alles goed gaat komen! Maar je eigen veiligheid voorop hoor! En ik hoop dat je stiefzoon een beetje inbindt! Heftig met het blowen erbij. Wat moet je he? Blijven heftige dingen! Sterkte!!!

Ik heb een ontzettend zware menstruatie gehad, met ongelofelijke hormonale shit. Veel meer dan anders. Ik zal jullie zelfs vertellen hóe ik in ontkenning was. Ik ben wat aangekomen gedurende de eerste behandeling, ook door het stoppen met roken denk ik. Ik bleef last van mijn borsten houden, misselijk en noem het maar op...ik heb echt gedacht (ik moet er even bij zeggen dat ik dit ná mijn menstruatie dacht)..hey, misschien hebben ze het wel mis gehad met de bloedtest...misschien ben ik toch zwanger...denial? Neu joh!!! :-)) maar het gaat nu weer iets beter.

Vandaag met het ziekenhuis contact gehad. Ik ga in de volgende menstruatie de cryo's laten terugplaatsen. Moet nu nog nadenken over (als ze goed uit de cryo komen uiteraard) 1 of 2 terug laten plaatsen...ik kan daar nog niet helemaal wijs uit. Wat nou beter is, wat nou meer kans heeft...

Ga ik ergens anders op het forum nog wel neergooien, deze vraag! :-)

Ik hoop dat jullie een fijn weekend tegemoet gaan...

Dikke liefs, Sproet

Geplaatst

Oke, ik wil pbtje met naam band!!! ;) gaaf zeg!!!

Meis, struisvogelpolitiek. Heel handig soms, maar het kan je ook in de rug bijten. Denial?? Neuh!! ;) maar dat is amwat dit traject met ons doet. We worden totaal NIaeT rationeel meer. Verstand gaat in een kastje in de muur en het gevoel gaat de boventoon voeren...

Zo herkenbaar!!

Floor heb totaal over de ruzie met je vriendin gelezen! Hoe is sat nu?

Hier k**avond! Er is iemand bij mies achrer in de auto gereden. Mies is gelukkig oke, maar de auto ligt aan de achterkant in puin. Hij rijd gelukkig wel nog.

Ander nieuws is dat mijn kereltje naar badje 3 mag met zwemmen!!! Hij is 4,5 en gaat gewoon in het diepe zwemmen! Stoer he!!

Geplaatst
Oke, ik wil pbtje met naam band!!! ;) gaaf zeg!! !
Stuur je zo een berichtje... ;-))

Ander nieuws is dat mijn kereltje naar badje 3 mag met zwemmen!!! Hij is 4,5 en gaat gewoon in het diepe zwemmen! Stoer he!!
Gaaf!!!! Stoer man!! :-))

Ja, ik weet het...werkt niet denial, maar weet je...ik geloof dat ik nog even moet..maar nu voelt het wel alsof het mislukt is hoor. Klote van de auto..gelukkig geen gewonden, maar toch...hang in there girl! xx

Geplaatst

Lieve Jessica, helemaal begrijpelijk hoor! Ik heb een enorme dip gehad na een ontzettend vervelende zwangerschap (terwijl ik burn out was) en een vervelende bevalling. Ik vind dat het krijgen van een kind überhaupt heel veel naar boven brengt van vroeger en je gaat de dingen door andere ogen zien. Het heeft tijd nodig dat een plekje te geven. En dan ook nog al die hormonen, ik geloof dat één op de vier vrouwen last heeft van depressieve klachten na de bevalling. Je bent echt niet de enoge hoor, het is niet alleen maar een roze wolk.

Ik heb een jaar therapie gevolgd en toen kreeg ik echt bultjes van die muts, maar ze heeft me best wel geholpen en eigenlijk zou ik op zoek moeten naar een nieuwe therapeut, want ik zit er nu ook weer behoorlijk doorheen. Ik ik alleen al een heel kanon therapeuten versleten, van psychologen tot psychiaters, met medicijnen en zonder medicijnen, maar uiteindelijk moet je het toch zelf doen (en van medicijnen wordt het alleen maar erger. Toen ik in een paar maanden tijd 20! kilo was aangekomen door de medicijnen vroeg ik mijn psychiater of hij dacht dat de gemiddelde vrouw zich daar beter van gaat voelen ;-) Nu probeer ik gewoon de kunstjes van de therapeuten toe te passen: vroeg slapen, geen aalcohol, gezond eten, veel naar buiten en rustig bedenken wat me nou zo dwars zit (ehhhhhhh, 5 mislukte embryoterugplaatsingen en een omgeving doe er geen bal van snapt misschien? Ga er nog even rustig over denken, met een kopje kruidenthee, oeps vanavond een bruiloft, dus ik zal wel weer van mijn nieuwe geloof vallen, want ze hebben daar vast geen kamillethee ;-))))

Sproetje, ik herken zo goed wat je zegt. Ik bleef me ook zo zwanger voelen en had één of andere vage theorie over nnatuurlijk zwanger zijn geworden in de wachtweken en toch een bloeding.... (was de eerste keer dat we sex hebben gehad in de wachtweken, normaal durf ik het niet). Kortom, toch nog maar een testje gedaan, maar knalnegatief natuurlijk! Nu doe ik ovulatietests! Hoera, ik heb iets gevonden om mijn testgat te vullen, het voelde zo leeg zonder testen. Niet dat ik een cyclus heb, want ik heb enorme pcos en volgens mij nog nooit in mijn leven een eisprong gehad, maar toch, stel je voor?! Dan zitten mijn eileiders nog verkleefd met dank aan mijn eerst vriendje (chlamydia was toen nog niet zo bekend, dus de gynaecoloog stuurde me naar huis met een anti-schimmel crème), maar toch, er is vast wel een kans van één op de honderdmiljoen dat ik natuurlijk zwanger raak voordat we in september voor de cryo gaan. Ontkenning, nee hoor, ik ben gewoon realistisch!!! Haha.

Even posten voordat mijn iPad weer crasht....

Geplaatst

Maar goed, leuk de naam van je band! Wil ik wel dan ga ik jullie muziek meteen even downloaden van iTunes! Mini is gek van muziek, dus die is altijd blij met iets nieuws!

Lieve San! Wat een gedoe weer allemaal! Ik vind dat je groot gelijk hebt dat je de voer jonkies in bescherming neemt, een blowende broer is geen goed en betrouwbaar voorbeeld. Het is ook logisch dat hij jullie vertrouwen moet terugwinnen, hij heeft het beschaamd! Ik weet nog zo goed die fase met mijn ouders.... Die waren echt niet blij dat ik alles probeerde wat God verboden heeft. Ik kwam het alleen wel vertellen. Trok ik om vier uur 's nachts mijn moeder uit bed, om te vertellen wat ik had gedaan en te vragen hoe of ze me anders vond en daarna drie uur te vertellen hoe veel ik van haar hield ;-)))) Haha. Maar bij T.obias is het anders, voor hem is het echt gevaarlijk met zijn medicijnen enzo. Dus ik snap dat je enorm baalt!!

Fijn dat in de studio alles weer in orde is, maar wel eng dat je daar straks in je eentje moet gaan zitten als het om je heen zo stil is. Kan je dan niet gewoon de deur op slot doen en alleen opendoen als een klant voor de deur staat waar je een afspraak mee hebt? Ik ben echt een schijterd hoor!

En ben je opgeschoten met opruimen?

Wat krijgen we nou Mies aangereden? Fijn dat met hem alles goed is, maar hij zal zich wel rotgeschokken zijn! En de auto in de prak, dat kan je er nog bij hebben zeg! Wat een gedoe! Was die gek wel verzekerd? En wanneer kan de auto gemaakt worden? Nou ja, hoe dan ook een ho gedoe, balen zeg!

J.amey naar het diepe, wat een knapperd! Heb je toch ook nog goed nieuws!!! Dat verdient een taartje bij de koffie dit weekend ;-))

Met die vriendin is een lang verhaal. Ik ken haar al 25 jaar, maar we hebben de laatste tijd behoorlijk wat up's en down's. Ik weet het niet, misschien groeien we wel gewoon uit elkaar. Maar ik zit ook wel slecht in mijn vel en na een burn out, een zwangerschap waarin je niks kan, een bevalling, een depressie en negen maanden IVF-en blijven er ook weinig geïnteresseerd vrienden over.... Dus het wordt ook wel een beetje stil om me heen. We hebben nu maar weer een afspraak gemaakt en eigenlijk ben ik daar, ondanks het feit dat ze soms nogal bot tegen me is, ook wel weer blij mee....

Sometimes, ik heb niet elders op het forum gekeken, maar... Hoe is het??? Voel je je goed? En heb je al data om bij de huisarts en voor een echo langs te gaan? Ik ben benieuwd!

Lieve Beanie, dank voor je lieve PB gisteren, ik kom er straks nog even op terug! Hoe voel jij je vandaag? Het is wachtdag 5, pffff, wat duurt het lang hè? Ik duim me rot voor je!!!

Dames, ik ga snel, want we moeten boodschappen doen en naar ons paardje en dan moet Mini slapen, want vanavond moeten we naar een bruiloft van een medewerker van Maxi. Ik ben zo vreselijk aangekomen van de behandeling, dus ik moest gisteren shoppen. Heb een prachtige roze jurk van Hugo Boss gekocht (ik dacht ach, dan maar een week niet eten ;-). Nu ben ik dus nog steeds net Miss Piggy, maar dan in stijl!!!! Toppie toch? Ik beschouw het als mijn coming out als dikkerdje. Mini heeft alleen werkelijk overal snot en ik ben vannacht weer met hem wakker geweest, omdat hij zo aan het hoesten was, dus als hij niet lekker is, dan blijf ik met hem thuis.... Misschien doe ik dan toch die jurk aan en gaan we samen dansen in de woonkamer...

Dikke knuffel meiden, fijne dag!

X, Floor

Geplaatst

Floor jeetje meid je beschrijft precies zoals ik me voel

Gelukkig dat ik niet de enige ben;)

Reageer later meer we hebben avond je uit

Haha denk geen camile thee denk ik voor jou

Liefs Jessica

Geplaatst

Hi Jessica, ik was nog vergeten in het gaan op je vraag over ABC Dophilus. Ik las het dus in 'De geboorte van een moeder' (prachtige titel trouwens!) van Daphne Deckers. Het is een probioticum en het versterkt te darmflora. Het zit ook in sommige yoghurt, yakult, activia, etc. Het helpt heel goed tegen krampjes, onze kleine had er heel veel last van en in heb alles geprobeerd, Infacol en al die troep, maar niets hielp. Tot ik hier mee startte! Binnen tien dagen geen krampjes meer en niet meer gehad ook! Het helpt ook tegen spruw een luieruitslag (allebei dezelfde schimmel). Volwassenen doen vaak een kuur (voor volwassenen heet het Achidophilus) na een antibioticakuur. Ik had die tip ooit van een vriendin gekregen en was er dus voor mezelf al bekend mee, maar wist niet dat het ook zo super werkt bij kleintjes. Als je kleintje last blijft houden is het de moeite waard het te proberen. Een mespuntje poeder in een beetje water en dan krijg je een plakkerig goedje dat je gewoon in haar mondje kunt smeren. Het is wel duur, maar je doet er heel lang mee. Je kan het online bestellen via vitaminstore.

Tot zover, even onhandig vanaf mijn telefoon... En het was inderdaad geen kamillethee gisteren. Op enig moment kwam de barman al met mijn drankje zonder dat ik het vroeg... Dat is dus geen goed teken... Pfff. Bijkomen dus vandaag!

X, Floor

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden