Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Start

4november: Jolanda

Uitgangsecho

6 november: Suzie

9 november: Sproet

FM/echo's

6 november: Mieniemie (4e FM)

8 november: Druppel (1e FM)

15 november: Mama-in-love 1e echo voor tp cryo's

16 november: Sproet (1e FM)

Punctie

20 Oktober 2012: Meiske74

31 oktober: Caro- Lin

8 november: Tinkerbell (3e FM)

8 november: Mieniemie

:myfignerscrossed:Terugplaatsing :myfignerscrossed:

23 Oktober 2012: Meiske 74, 1 embryo.

3 november: Caro- Lin 2 verse emmy's van 8 cellen

:goodluck1:Testen!!:goodluck1:

2 november: Faye

5 november: Liesje22

6 november: Meiske, eerste pos. test op 31-10-2012

6 november: ekiaaM

9(?) november: Booboo

9 november: Ricklover

12 november: Caro-Lin

13 november: surf

16 november: MenM17 november: Jansuhh

Spannend hier meiden! Het test lijstje wordt steeds langer! Kijken jullie even mee of alle gegevens up to date zijn?

• Reacties 935
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Vanmorgen opnieuw getest, hele duidelijke strepen, helemaal blij,

ben nu op het werk, breng net de utrogestan in, heb ik ineens helder rood bloed aan mn vinger,??????

verder geen druppels of iets,,

maak me vreselijk veel zorgen..

m`n man werkt in de gevangenis, die kan ik niet bellen..

en die heeft ook nog een late dienst...

en nu.....??

x eliza

Geplaatst

Aaah, Liesje wat vervelend. Zeker als je ook nog je man niet kunt bellen.

Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt maar het kan natuurlijk van alles zijn.

Je kunt bij het inbrengen van de Utrogestan iets geraakt hebben. Daarnaast hebben erg veel mensen last van bloedverlies bij een zwangerschap zeker met IVF. Dat hoeft niet perse te betekenen dat er iets mis is. Het kan ook gevolg van de innesteling zijn. Innestelingsbloed kan in de eerste 6 weken plaats vinden, dat hoeft niet altijd direct in de eerste dagen te zijn.

Als de test vanochtend gewoon positief was dan zou ik me nog niet direct heel veel zorgen maken. Zet m op! En anders even bellen met het ziekenhuis?

Geplaatst

bedankt voor je berichtje,

mag officieel pas vrijdag testen van het ziekenhuis, dus als ik bel ben ik 3 dagen te vroeg geweest, zullen ze wel over gaan zeuren...

heb ineens geen goed gevoel meer. heb dit met de vorige zwangerschap ook niet gehad,

wachten is al zo rot..

liefs

Geplaatst

Heb net gedoucht, en heb ff gecheckt met een wattenstaafje,:happy:

zit niets geen rode kleur aan,,,,?

Pff die onzekerheid ook elke x met t hele traject :-s

Xx eliza

Geplaatst

@Eliza. Toen ik na mijn IVF zwanger was verloor ik in het begin ook helderrood bloed :( Voelde me vreselijk en dacht dat het voorbij was. Heb de hele dag lopen janken.

Volgende dag hadden we toevallig onze eerste echt (ong. 7 weken) en ik dacht echt slecht nieuws te horen.

En wat zagen we......een mooi embryotje met een super mooi kloppend hartje :)

lfs Colle

Geplaatst

Liesje je schrikt je natuurlijk rot, logisch, het klinkt indérdaad een beetje als een gesprongen adertje , helaas kun je niets meer doen als afwachten......killing!

Tinkerbel logisch dat je je afvraagt waarom nu wel ,

het. Is moeilijk om iedere keer weer op te laden en de kracht weer te vinden maar het kan écht zo ineens anders zijn, ik hoop dat je weer wat positiever bent.

Mia voel jij je nu wat minder rot met de gonal erbij? Ik had deze keer eigenlijk weer totaal nergens last van ( kort protocol) maar de dag na de pregn, jeetje, echt een jankdag gehad....en het was maar een eenheid van 5000 haha

allemaal onwijs veel succes meiden!!

Geplaatst

Jee, dat is schrikken Liesje! Maar ik heb het echt al veel vaker gehoord hoor, het hoeft helemaal niets te zeggen!

Vandaag de uitgangsecho gehad, alles was prima en dus vanavond beginnen met de Menopur. Gelukkig gewoon in mijn buik!

Ik ben benieuwd.....

Geplaatst

Start

3 november: Mama-in-love (2 cryo's)

Uitgangsecho

FM/echo's

4 november: Mieniemie (3e FM)

15 november: Suzie (1e FM)

17 november: Suzie (2e FM)

Punctie

15 november: Caro-Lin

16 november: MenM

17 november: Jansuhh

Geplaatst

Ik heb vanavond de aller aller aller laatste spuit gezet voor de komende 9 maanden ;-))

*positive vibe*

Pregnyl zit erin, donderdag 8 uur punctie.

Liesje, ik hoop dat het hier bij blijft en het gewoon een adertje was of innestelingsbloed.

Sterkte! Kan me voorstellen dat je in de stress bent, zou ik ook zijn. Het is zo'n onzekertraject...

Duim voor 2 steeds donker wordende streepjes voor je.

Geplaatst
Vanmorgen opnieuw getest, hele duidelijke strepen, helemaal blij,

ben nu op het werk, breng net de utrogestan in, heb ik ineens helder rood bloed aan mn vinger,??????

verder geen druppels of iets,,

maak me vreselijk veel zorgen..

m`n man werkt in de gevangenis, die kan ik niet bellen..

en die heeft ook nog een late dienst...

en nu.....??

x eliza

Geen zorgen hoor.. ik heb ook met vijf weken en drie dagen een flinke bloeding gehad met krampen! En tot week 9

elke week wel oud bloed..

Probeer te genieten.. maar ik dacht toen ook ik ga het proberen maar je snapt zelf wel dat dat niet lukt!

Sterkte meis!

Geplaatst
Ik heb vanavond de aller aller aller laatste spuit gezet voor de komende 9 maanden ;-))

*positive vibe*

Pregnyl zit erin, donderdag 8 uur punctie.

Liesje, ik hoop dat het hier bij blijft en het gewoon een adertje was of innestelingsbloed.

Sterkte! Kan me voorstellen dat je in de stress bent, zou ik ook zijn. Het is zo'n onzekertraject...

Duim voor 2 steeds donker wordende streepjes voor je.

VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL geluk!!

Geplaatst

Suzie, fijn dat alles goed was! Succes met de extra spuit erbij! Laat ze maar groeien ;)

Tinkerbell: Goeie instelling!! Dit gaat em gewoon worden!!

Bloedverlies: Hier tot week 10 regelmatig oud bloedverlies gehad. Vond het ook doodeng maar heb nu een gezonde zoon ;)

Geplaatst

Bedankt allemaal, heel fijn die berichtjes!

T was ook heeel iets en meteen gestopt, maar je haalt je toch van alles in het hoofd,

Tinkerbell, succes morgen!!!

Suzie, fijn dat het goed was!!

X

Geplaatst

Mijn man heeft net een digitale test gehaald bij de apotheek, ook deze geeft zwanger aan, meteen heel snel,,

toch lukt het me niet om blij te zijn,

misschien ben ik wel een zeurderd nu hoor, al ben ik normaal niet zo, :-s,

Erg lief al die berichtjes met de goede verhalen!

Geplaatst

Start

3 november: Mama-in-love (2 cryo's)

Uitgangsecho

FM/echo's

4 november: Mieniemie (3e FM)

12 november: Jolanda

Punctie

Terugplaatsing

Testen!!

Liesje,

Ik vindt jou absoluut geen zeur. Het is toch logisch dat je nu meer gaat denken, als het maar goed gaat, wat als ik dit zie, wat als ik dat voel..

Lijken mij heel normale gevoelens, je bent ook van ver moeten komen om dit te bereiken en nu wil je alleen maar dat het goed blijft gaan en daar ook alles voor wilt doen. Probeer je niet gek te maken, te genieten en ervan uitgaan, dat het dit keer goed zal gaan. Is makkelijk gezegd, dat weet ik. De donker test geeft voor nu in ieder geval al heel veel zekerheid. Wanneer mag je naar het zh voor controle, zodat je weet dat je hcg goed stijgt ? dat helpt ook voor de geruststelling. Heel veel suc6.

Suzie,

Gisteren de 1e menopur gezet. Goed gegaan ? Hoeveel IE spuit jij, hoeveel daags ?

Wij zijn ook gisteren begonnen, 2 * daags, IE 225. Went helaas weer snel, om het te mengen en te prikken.

Tinkerbell,

Zo zie je het effe niet meer zitten, en zo zie jij weer positieve vibes ! fijn om te lezen, dat je het weer oppakt en er weer tegenaan gaat. Geen keuze, dat begrijp ik, maar ik vindt het toch knap dat je het toch maar weer doet. En wie weet, gaat deze ronde jou daarvoor wel belonen. Op naar donderdag en dat de punktie maar veel goede resultaten mag geven.

Geplaatst

Bedankt Jolanda!

Heb net ff gebeld met de kliniek, moest me daar niet zoveel zorgen over maken,

kwam veel voor,

met 3 weken krijg ik een echo,, bloedprikken doen ze niet aan in hengelo Moet gewoon zelf testen en dan bellen, paar weken later kan je komen,,

Liefs

Geplaatst

Liesje je bent echt geen zeur hoor!! Heel normaal. Die eerste weken zijn slopend! Als je de 12 weken grens voorbij bent kun je wat gaan relaxen ;)

Ik vroeg het toen ook aan de fert. arts en die begon te lachen. Bijna iedereen komt met klachten van licht bloedverlies ;) Niets geks dus!

Geplaatst

Start

Uitgangsecho

FM/echo's

12 november: Jolanda

Punctie

8 november: Tinkerbell

Geplaatst

Ook ik kom mij aanmelden op dit bankje. De spannende weken zijn voor ons aangebroken. Afgelopen vrijdag hebben wij de punctie gehad en van de 11 aangeprikte cellen, waren er 9 rijp. Van de 9 zijn er acht bevrucht door middel van ICSI en afgelopen maandag zijn er 2 terug geplaatst. De rest gaan ze nog bekijken of ze die in kunnen vriezen. Ik vind toch, ondanks dat ik positief ben en probeer te zijn, ongelooflijk spannend. Het is voor ons namelijk de laatste poging. We hadden nu voor het eerste een 8-cellig embryo. Dus we zijn echt super blij. Het andere embryo was 7-cellig.

@ Liesje, ik geloof vast dat die stress blijft tot de 3 maanden. Maar ook ik hoor vaak dat er bloedverlies is. Het hoeft echt niets te betekenen!

Ik heb me nog niet helemaal ingelezen, maar wens iedereen heel veel sterkte en hou de moed erin!

Liefs

Geplaatst

Lieve allemaal,

Ik plof ook even neer op het wachtbankje van november. Vanmorgen 2 mooie cryo's teruggeplaatst gekregen. Beide dag 6 en een was zelfs al aan het hatchen!!

Dit is mijn 10e terugplaatsing en er zijn in totaal 14 embryo's teruggeplaatst. Nog nooit een positieve test in handen mogen houden helaas... Zal dit m worden??

Veel succes allemaal!

Liefs,

Lies

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden